ColaCoCa Mesaj tarihi: Nisan 3, 2004 Mesaj tarihi: Nisan 3, 2004 Skill artisini her vurusta degilde yaklasik 10 vurusta 0.1 gain almasini nasil ayarliyabilirim bilgisi olan war mi?[signature][hline]Obey Your Master Retcarhac Eman De'Brog
nbl_silencer Mesaj tarihi: Nisan 3, 2004 Mesaj tarihi: Nisan 3, 2004 forumlarda buna cevap verilmişti baggio tarafından lütfen biraz araştırma yapıp öyle yeni başlık açık. aradığınız konu: skill artışları.[signature][hline]Silencer
nbl_silencer Mesaj tarihi: Nisan 3, 2004 Mesaj tarihi: Nisan 3, 2004 Gene de cevap vermek için; spheretables.scp dosyası sunucunuz hakkındaki pek çok bilginin durduğu yerdir. Burada her skill'in nasıl artacağı yazar. Mesela [SKILL 21] DEFNAME=Skill_Hiding KEY=Hiding TITLE=Rogue PROMPT_MSG= DELAY=0 STAT_STR=20 STAT_INT=60 STAT_DEX=90 BONUS_STR=0 BONUS_DEX=80 BONUS_INT=20 BONUS_STATS=400 ADV_RATE=2.5,5,10.0 Buradaki advance rate, 0-33 , 33-66, 66-00 arası artış hızıdır. Eğer değerleri arttırırsanız skill göreceli olarak daha hızlı gelir. Ancak sphere de default olarak 1 vuruşta 1 skill gelsin diye bir şey yoktur. Bu tarz bir şey yapmak istiyorsanız karakterin üzerine bir event yazıp çalıştığı skill'i kontrol edip manual bir gain vermeyi deneyebilirsiniz. Ancak bu sistem kaynaklarını çok yormakla beraber başka sorunları da getirecektir.[signature][hline]Silencer
ColaCoCa Mesaj tarihi: Nisan 3, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Nisan 3, 2004 İNGİLİZCE bilmiyorum o aciklamayi ingilizce yapti anlamadim sabahtan beri denedim ama olmadi yapamiyorum sonuc olarak ikinci bir msj attim[signature][hline]Obey Your Master Retcarhac Eman De'Brog
ColaCoCa Mesaj tarihi: Nisan 3, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Nisan 3, 2004 ogrenmek istedgim buydu ''0-33 , 33-66, 66-00 '' Saolun[signature][hline]Obey Your Master Retcarhac Eman De'Brog
Baggio Mesaj tarihi: Nisan 3, 2004 Mesaj tarihi: Nisan 3, 2004 Onceden actigin bir konuya daha sonra mesaj attiginda o tekrar uste cikiyor, bilmem biliyor musun. Ayrica sen anlamadigini belirten bir cevap yazmadigin surece ben senin anladigini farzediyorum, hata bende mi acaba?[signature][hline]Gesp (a.k.a Baggio) | www.gesparts.org Exc/Hib | L50 Eldritch, Ranger, Bard | LGM Tailor Email: [email protected] | Icq: 5100111
SouLForGeD Mesaj tarihi: Nisan 4, 2004 Mesaj tarihi: Nisan 4, 2004 Alakasız olcak ama skill gain skill kazancı demektir bence skill gain artışı çok saçma olmuş.....[signature][hline]yok, 11 Şubat 2004 21:42 tarihinde demiş ki: boyle zeytiin yagi, yumurta, sucuk salam karistircan saca surecen iste.. :lol:
Kronos Mesaj tarihi: Nisan 4, 2004 Mesaj tarihi: Nisan 4, 2004 hayda okudugum aynı konu 7.başlık beah ayiptir günahtır kocaman arama var.[signature][hline]Unlive Online Gaming www.unlive.net Ultima Online değişiyor.. Counter-Strike Serverimiz Devrededir
silent Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2004 Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2004 Bişi soracam tmm ph acmayı anladık ama buradaki degerleri 0.1 veya 1.0 yaptıgımızda yaptıgımız skıll faıl bıle olsa gaın gelıyor bunun ıcın ne yapmak gerekli?
Proxa Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2004 Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2004 zaten PH OSI de fail olsada gain gelme ihtimali olması idi yanlışmı hatırlıyorum[signature][hline]Sphere, 24 Temmuz 2004 14:24 tarihinde demiş ki: Herkesin yazdigini herkes bilebilir ama geriye kalan herkes bilemez.
Dalamar Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2004 Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2004 Silent sorun runuo içinmi sphere içinmi?[signature][hline]İnsanlar gelecek için planlar yapar , tanrı yukarıdan güler... Krynn Online Project Owner and Core Developer
silent Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2004 Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2004 [Sphere için]olabılır belkı ama ornek su an acılan shard ları dusunursek ph oluyor ama faıllerde skıll gaın almıyorsun sanıyorum benım skıll scp de hata var failda gain olayı falan bılmıyorum ama bılen bırı analtırsa daha yardımcı olacak sanıyorum. [Bu mesaj silent tarafından 10 Ağustos 2004 20:12 tarihinde değiştirilmiştir]
silent Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2004 Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2004 tmm tmm buldum sorunu achemy skılınde sonunda return 1 eksıkmıs :) bende dıyom nıye boyle :P
napolyon Mesaj tarihi: Eylül 9, 2004 Mesaj tarihi: Eylül 9, 2004 said: nbl_silencer, 03 Nisan 2004 19:31 tarihinde demiş ki: Gene de cevap vermek için; spheretables.scp dosyası sunucunuz hakkındaki pek çok bilginin durduğu yerdir. Burada her skill'in nasıl artacağı yazar. Mesela [SKILL 21] DEFNAME=Skill_Hiding KEY=Hiding TITLE=Rogue PROMPT_MSG= DELAY=0 STAT_STR=20 STAT_INT=60 STAT_DEX=90 BONUS_STR=0 BONUS_DEX=80 BONUS_INT=20 BONUS_STATS=400 ADV_RATE=2.5,5,10.0 Buradaki advance rate, 0-33 , 33-66, 66-00 arası artış hızıdır. Eğer değerleri arttırırsanız skill göreceli olarak daha hızlı gelir. Ancak sphere de default olarak 1 vuruşta 1 skill gelsin diye bir şey yoktur. Bu tarz bir şey yapmak istiyorsanız karakterin üzerine bir event yazıp çalıştığı skill'i kontrol edip manual bir gain vermeyi deneyebilirsiniz. Ancak bu sistem kaynaklarını çok yormakla beraber başka sorunları da getirecektir. simdi burada kafam karıs yaff bı dıolar 1,01,01,0 olacak osaman hıslı gelır Buradaki advance rate, 0-33 , 33-66, 66-00 arası artış hızıdır. Eğer değerleri arttırırsanız skill göreceli olarak daha hızlı gelir. denıyor yanı busyıları arttıracsmı yoksa dıerı gıbımı haa bıde bu magery poı ve tamıng ayrı bır yerden olmuyomus onları nereden ayarlıyacas aga ıyıce kafam karıstı ıyımı:)[signature][hline] [Bu mesaj napolyon tarafından 09 Eylül 2004 23:44 tarihinde değiştirilmiştir]
SimSeK Mesaj tarihi: Eylül 10, 2004 Mesaj tarihi: Eylül 10, 2004 oradaki sayılar ne kadar yüksek olursa o kadar zor, ne kadar düşük olursa o kadar kolay artış olur. mesela 10 100'den daha hızlı bir artış sağlar.
Öne çıkan mesajlar