Anubisath Mesaj tarihi: Şubat 25, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2011 Hepsiburada'dan LCD tv satın almıştım,bugün geldi tv. Koliyi kendim açtım filan. yalnız yarım saat sonra acaip bi ses çıkarmaya başladı. sanki floresan sesi gibi ama açık durdukça artan bi ses,ilk açılınca bişey yok,bi süre sonra koridordan duyuluyor,o derece. teknik servisi aradım, "kim kurdu,keşke biz kursaydık arızalıysa bişey yapamayız" diye kem küm ettiler. Ben kurulumu opsiyonel bişey zannediyodum,illa bu heriflere kurdurmak zorunda mıyız yahu? televizyonu kurmak nedir ayrıca,koliden çıkarıp sehpaya koyuyorsun işte. Aklıma takıldı.. Hani bir de sorun hemen kurulumda ortaya çıkabilecek bişey de değil,bi süre izleyince ses çıkarmaya başlıyor. Heriflerin garantide kıllık çıkarması gibi bişey söz konusu olabilir mi? sonuçta yanlış kurulum vs ile ortaya çıkabilecek fiziksel bi problem yok, benim sebep olamayacağım teknik bi arıza var cihazda. Ayrıca kimse garanti kapsamına girmesi için servise kurdurtmanız gerekiyor diye de bişey demedi,bi mağazadan alıp gelmiş gibi kendim açtım direk. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dasaaa Mesaj tarihi: Şubat 25, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2011 kurallar... mesela samsung, "paketi servis açmazsa garanti dışı kalır" dediler. bostancı servisini arayıp olayı da doğrulatmıştım o zaman.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Şubat 25, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2011 kurulumu servise yaptirmak asiri onemli tvde oteki turlu miymiy yapiyolar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kojiroh Mesaj tarihi: Şubat 25, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2011 Abi acilen değişmesi lazımdı onun, keşke internetten almasaydın, mağazadan falan alsaydın kart verirlerdi kursunlar diye bi teknik servisi arayabilmen için. Servisin gelip kurması şartı var çünkü. 32 inçlik televizyonda bile böyle. Bi hata olduğunda anında götürüyo onlar zaten. O sorun çok pis bi sorun, cihaz üzerindeki transistörlerin patlak çatlak olmasından kaynaklı. Tamir edilebiliyo ama bi daha sorun çıkmayacağı garantisi verilmiyo. Güvenilmez. Monitörümde bizzat yaşadım bu durumu. Garanti geçersiz kalmış olabilir, "memnun kalmadım değiştirmek istiyorum" diyerek yırtarsın belki. Ya da ne bilim, kurulumu servisin yapması gerektiği hakkında eksik bilgilendirme falan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Anubisath Mesaj tarihi: Şubat 25, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2011 hay allah ya :/ cidden hiç bir bilgi de verilmedi ama bana yani kurulumu teknik servise yaptırmam gerektiği ile ilgili. pazartesi gelicek teknik servis,bi dünya dil döküp halledicem artık. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
vaperon Mesaj tarihi: Şubat 25, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2011 Ürünü iade et. 7 gün hakkın var. Bu yani. Uğraştırırlar biraz ama iade edersin. Bana ürün fiyatı oranında hediye çeki verin, ben başka model alayım de hiç olmazsa... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Silphatos Mesaj tarihi: Şubat 25, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2011 panpa, hepsiburada 1 hafta içinde bozuk olmasa bile iade alıyordu. ben 3-4 parça şeyi böyle geri vermiştim zamanında. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Anubisath Mesaj tarihi: Şubat 25, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2011 hmmm evet iade edebiliyomuşum hepsiburadaya. hiç uğraşmıyım öyle yapayım o zaman. açıklama istiyorlar, memnun kalmadım filan desem yerler mi? daha önce iade ederken sen ne yazmıştın açıklama olarak silphatos? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Silphatos Mesaj tarihi: Şubat 25, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2011 pek hatırlamıyorum ama bilgisayarım desteklemedi gibi bir kolpalama yapmıştım sanırım, kabul etmeme gibi bir durum olacağını sanmam ama sen destekli bir şeyler yaz da garanti olsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dworgian Mesaj tarihi: Mart 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 1, 2011 iade ederken memnun kalmadım demen hayrına olur. uzaktan alışveriş bişey bişey kurallarına göre eğer memnun kalmadım dersen itirazsız geri almak zorundalar. şurda arızası var dediğin an yan çizip para iadesi yapmıo ürünü servise yolluolar uğraşıosun bi ton. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dworgian Mesaj tarihi: Mart 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 1, 2011 ama pehey be zaten 1 hafta geçmiş ben geç kalmışım cevapta :| Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mokoko Mesaj tarihi: Mart 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 1, 2011 sonuç noldu onuda yaz bari merak ettim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Anubisath Mesaj tarihi: Mart 2, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 2, 2011 olay tamamen sonuçlanınca yazıcaktım buraya :) evet öyle yaptım dworgian,"görüntü kalitesinden hiç memnun kalmadım,sitenizden başka model bir tv almak istediğimden dolayı iade etmek istiyorum" diye iade başvurusu yaptım. ertesi gün iade onayını verdiler karşı ödemeli yurtiçi kargo numarası ile birlikte. ama araya haftasonu girdiği için anca pazartesi günü kargolayabildim,dün kargonun ellerine ulaştığına dair bildiri maili geldi. bakalım bugün de kontrol edip geri ödemeyi yaparlar umarım bi pürüz çıkarmazlarsa. yalnız tvdeki sorunla ilk karşılaştığımda arayıp randevu aldığım teknik servis elemanları,pazartesi sabah ben televizyonu kargoya iade etmeden önce geldiler. bi baktırayım bari madem gelmişler dedim. herifler ısrarla scart kablosundan diyor,bi de hiçbişeyden anlamayan kek muamelesi yapıyorlar insana. yahu diyorum scart takılı olmayınca da yapıyor sesi,scartların sebep oldugu sesi ben de biliyorum,içinde bi sorun var resmen.. artık en son "bi kere normal scart takınca o hataya sebep olur hep yapar o sesi aha ben şimdi fabrika ayarına döndürüyorum" deyip,bana ayaküstü 50 liraya altın uçlu scart kablosu satmaya çalışarak beynimi yaktılar. bi daha da almam panasonic filan. nefret ettim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Hugrad Mesaj tarihi: Mart 2, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 2, 2011 internet üzerinden yapılan alışverişlerde aldığın ürünü 7 gün içinde sorgusuz sualsiz iade hakkın var .bırak arızayı sevmedim ulan diyip iade edebilirsin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dworgian Mesaj tarihi: Mart 2, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 2, 2011 alacaksanız samsung alın abi tv Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Hotdog Mesaj tarihi: Mart 3, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 3, 2011 abi hepsiburadadan elektronik alet sakın almayın ya hiç güven olmuyor ben 2yıl önce mp3 player getirtmiştim kutu açılmış,yeniden bantlanmış şekildeydi, çizikler falan vardı ve en kötüsü mp3 player çalışmıyordu. 1. el diye yolladıkları şey aslında kim bilir kaçıncı eldi o yüzden en iyisi gidicen alıcan bu tarz ürünlerde yoksa başına dert olur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar