Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

İnternetten satın alınan LCD tv sorunsalı


Anubisath

Öne çıkan mesajlar

Hepsiburada'dan LCD tv satın almıştım,bugün geldi tv. Koliyi kendim açtım filan.

yalnız yarım saat sonra acaip bi ses çıkarmaya başladı. sanki floresan sesi gibi ama açık durdukça artan bi ses,ilk açılınca bişey yok,bi süre sonra koridordan duyuluyor,o derece. teknik servisi aradım, "kim kurdu,keşke biz kursaydık arızalıysa bişey yapamayız" diye kem küm ettiler. Ben kurulumu opsiyonel bişey zannediyodum,illa bu heriflere kurdurmak zorunda mıyız yahu? televizyonu kurmak nedir ayrıca,koliden çıkarıp sehpaya koyuyorsun işte.

Aklıma takıldı.. Hani bir de sorun hemen kurulumda ortaya çıkabilecek bişey de değil,bi süre izleyince ses çıkarmaya başlıyor. Heriflerin garantide kıllık çıkarması gibi bişey söz konusu olabilir mi? sonuçta yanlış kurulum vs ile ortaya çıkabilecek fiziksel bi problem yok, benim sebep olamayacağım teknik bi arıza var cihazda. Ayrıca kimse garanti kapsamına girmesi için servise kurdurtmanız gerekiyor diye de bişey demedi,bi mağazadan alıp gelmiş gibi kendim açtım direk.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Abi acilen değişmesi lazımdı onun, keşke internetten almasaydın, mağazadan falan alsaydın kart verirlerdi kursunlar diye bi teknik servisi arayabilmen için. Servisin gelip kurması şartı var çünkü. 32 inçlik televizyonda bile böyle. Bi hata olduğunda anında götürüyo onlar zaten.

O sorun çok pis bi sorun, cihaz üzerindeki transistörlerin patlak çatlak olmasından kaynaklı. Tamir edilebiliyo ama bi daha sorun çıkmayacağı garantisi verilmiyo. Güvenilmez. Monitörümde bizzat yaşadım bu durumu.

Garanti geçersiz kalmış olabilir, "memnun kalmadım değiştirmek istiyorum" diyerek yırtarsın belki. Ya da ne bilim, kurulumu servisin yapması gerektiği hakkında eksik bilgilendirme falan.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

olay tamamen sonuçlanınca yazıcaktım buraya :)

evet öyle yaptım dworgian,"görüntü kalitesinden hiç memnun kalmadım,sitenizden başka model bir tv almak istediğimden dolayı iade etmek istiyorum" diye iade başvurusu yaptım. ertesi gün iade onayını verdiler karşı ödemeli yurtiçi kargo numarası ile birlikte. ama araya haftasonu girdiği için anca pazartesi günü kargolayabildim,dün kargonun ellerine ulaştığına dair bildiri maili geldi. bakalım bugün de kontrol edip geri ödemeyi yaparlar umarım bi pürüz çıkarmazlarsa.

yalnız tvdeki sorunla ilk karşılaştığımda arayıp randevu aldığım teknik servis elemanları,pazartesi sabah ben televizyonu kargoya iade etmeden önce geldiler. bi baktırayım bari madem gelmişler dedim. herifler ısrarla scart kablosundan diyor,bi de hiçbişeyden anlamayan kek muamelesi yapıyorlar insana. yahu diyorum scart takılı olmayınca da yapıyor sesi,scartların sebep oldugu sesi ben de biliyorum,içinde bi sorun var resmen.. artık en son "bi kere normal scart takınca o hataya sebep olur hep yapar o sesi aha ben şimdi fabrika ayarına döndürüyorum" deyip,bana ayaküstü 50 liraya altın uçlu scart kablosu satmaya çalışarak beynimi yaktılar. bi daha da almam panasonic filan. nefret ettim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi hepsiburadadan elektronik alet sakın almayın ya hiç güven olmuyor ben 2yıl önce mp3 player getirtmiştim kutu açılmış,yeniden bantlanmış şekildeydi, çizikler falan vardı ve en kötüsü mp3 player çalışmıyordu. 1. el diye yolladıkları şey aslında kim bilir kaçıncı eldi o yüzden en iyisi gidicen alıcan bu tarz ürünlerde yoksa başına dert olur.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...