Joker Mesaj tarihi: Ocak 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2011 şu zorlu geçen karlı zamanlarda almanyaya tuifly dan uçak bileti almıştım. dönüş biletimin iptal edildiği haberi geldi. sonra tuiflyla yaptığımız bi takım konuşmalardan sonra pegasus'tan başka bi bilet alıp parasınıda tuifly tarafından karşılanmasını bekledik. mail attık 3 hafta geçti hala net bi şey söylenmiyor. ilgili departman ilgileniyor gibi bişeylerle geçiştiriyorlar.. ne yapmalıyım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Ocak 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2011 pıçakla ya da tüketici bilmemne tadında bi yer varsa ki vardır, gogo şikayet. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Seele Mesaj tarihi: Ocak 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2011 bileti iptal edince 30 % unu alamazsin sanirim son care olarak. firmadan firmaya degisiyor tabi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sorlag Mesaj tarihi: Ocak 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2011 abi adamın imzasını okuyun önce. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Joker Mesaj tarihi: Ocak 1, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2011 ben iptal etmedim onlar etti. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
xunn Mesaj tarihi: Ocak 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2011 Onlar nasıl senin bileti iptal ediyorlar anlamadım ben Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Joker Mesaj tarihi: Ocak 1, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2011 yanlış dedim aslında bilet değil sefer iptal edilmiş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Joker Mesaj tarihi: Ocak 1, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2011 en son 2 hafta önce attıkları mail bu; mail Dear xxx, We refer to your email. In order to be able to deal with your complaint, we are in contact with the departments responsible. Currently, the processing of your concern may take a little time. As soon as we receive all relevant information, we will contact you immediately. Thank you for your understanding and your patience. Best regards TUIfly Kundenservice TUIfly TUIfly GmbH Flughafenstr. 10 D-30855 Langenhagen Phone: +49 (0) 511 / 567-8994 begin_of_the_skype_highlighting +49 (0) 511 / 567-8994 end_of_the_skype_highlighting Fax: +49 (0) 511 / 567-2708 eMail: [email protected] Willkommen an Bord: www.tuifly.com Geschäftsführung: Dr. Dieter Nirschel (Vorsitzender), Friedrich Keppler Handelsregister: Amtsgericht Hannover HRB 50615 Management: Dr. Dieter Nirschel (Chairman), Friedrich Keppler Company Register: Amtsgericht Hannover HRB 50615 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Joker Mesaj tarihi: Ocak 2, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2011 yokmu fikri olan :/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cin Ruhi Mesaj tarihi: Ocak 3, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 3, 2011 niye mail atıyon telefon açsana Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SpiderS_DangeR Mesaj tarihi: Ocak 3, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 3, 2011 Benim clevelanddan new yorka, ordan da istanbula uçuşum vardı bu yaz, cleveland rötar yapınca istanbul uçuşunu kaçırdım, deltanın deskteki elemanlarla konuştum, direk o güne new york-dublin-istanbul aktarmalı uçuşunu ayarladılar, hatta new york-dublin de ekonomi sınıfında yer olmadığı için first class uçtum hehe. Ara konuş bence yapabiliyosan, hatta türkiye'de tuifly ın şeysi varsa git konuş Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar