_Spartacus_ Mesaj tarihi: Ocak 2, 2011 Mesaj tarihi: Ocak 2, 2011 Ladder kimin oyunu en iyi oynadığını tespit eder, kimin tecrübeli olduğunu değil. Tecrübesi kat kat üstünken beni yenemeyen biri ladder'da benim üstümde olmayı hak etmiyordur demektir. Bu yüzden ladder, yetenekli birinin hak ettiği yere, birkaç ayını harcamadan, makul bir sürede geleceği şekilde tasarlanmalı. Senin örnek verdiğin satrançta kullanılan sistemde (yahoo'daki o mu bilmiyorum, ben gerçek satranç turnuvalarından bahsediyorum) bonus pool gibi bir şey yok. Bu yüzden yeni bir satranç oyuncusu, çok iyi oyuncuları istikrarlı bir biçimde yenerse, hak ettiği puana çok hızlı bir biçimde yükselebilir. yildirimokur said: Şöyle düşün bi de. Custom da oynayan mı daha fazla geliştirir yoksa ladderda mı ?Bu retorik bir soru değilse cevap %100 custom'da.
Oymanq Mesaj tarihi: Ocak 2, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 2, 2011 yildirimokur said: Şöyle düşün bi de. Custom da oynayan mı daha fazla geliştirir yoksa ladderda mı ? Kimle custom oynadığına bağlı. Prolarla oynarsan yada çok iyi oyuncularla oynarsan tabiki custom. Eğer senin teorin gerçek olsaydı Spartacusun açık ara türkyiedeki herkesi yenmesi lazımdı. Yada 20.ci küsürüncü olan darvinin ilk20deki 15-16ı adamı rahat yenmemesi lazımdı.
Soimyr Mesaj tarihi: Ocak 2, 2011 Mesaj tarihi: Ocak 2, 2011 yildirim bi baştan su topici okurmusun bariz saçmalıyorsun.
yildirimokur Mesaj tarihi: Ocak 2, 2011 Mesaj tarihi: Ocak 2, 2011 Kendini geliştiren adam yükselir kardeşim. Mass gamer içinde customcı içinde aynı şey geçerli. Oynamayan adamın puanı belli bi seviyede kalır rank düşmeye başlar zamanla. Eğer hala iyiyse döndüğünde bonus poolu birikmiştir değerlendirir rank tekrar yükselir. Oyuncu gosuysa, zaten çok az yenilgi alarak yüksek puanlara çıkıcaktır. Bu sistemde yanlış görüyorsanız çözümü resette değil sistemin değişmesinde aramalısınız bence.
huun Mesaj tarihi: Ocak 2, 2011 Mesaj tarihi: Ocak 2, 2011 senin söylediğin ladder olmuyor yalnız, puan tablosu oluyor. puan tablosu ile ladderın arasındaki asıl fark benzer oyun yeteneklerine sahip kişileri belirleyip, onları kendi aralarında oynatmaktır. benim gibi bir oyuncuyu morrow ya da tlo ile oynatan bir sistem hem o iyi oyuncuların hem de benim vaktimi harcamaktan ve hepimizin oyundan keyif almasını engellemekten başka birşeye yaramaz. bu yüzden ladderın sağlıklı işlemesi için düzenli aralıklarla sıfırlanması şarttır. beniim bugüne kadar gördüğüm tüm ladderlar bu şekilde işler. şimdi yeni açılan liglerle misal ben artık morrow vs ayarında adamlarla oynayamayacağım; ama oyman, spartacus ayarında adamlarla hala eşleşebilirim. belki onlarla aramdaki fark daha azdır; ama sonuç itibariyle hala dengim değildirler. scII ladderın nasıl işlediğini sadece ana hatlarıyla bilmemize rağmen, sorunlu olan bir kısım göze çarpmıyor. yani amacına hizmet eden bir sistem gibi duruyor, belirli aralarla sıfırlandığı sürece.
Memphis Mesaj tarihi: Ocak 2, 2011 Mesaj tarihi: Ocak 2, 2011 14unde baba is back, ozamana kadar süreniz var
huun Mesaj tarihi: Ocak 2, 2011 Mesaj tarihi: Ocak 2, 2011 sıfırlamamanın ne faydası olur peki sisteme, onu söyle.
Soimyr Mesaj tarihi: Ocak 2, 2011 Mesaj tarihi: Ocak 2, 2011 huun said: sıfırlamamanın ne faydası olur peki sisteme, onu söyle. reductio ad absurdum örneği olmuş bu.
sunthewhich Mesaj tarihi: Ocak 3, 2011 Mesaj tarihi: Ocak 3, 2011 Bu patch'deki reset dışında, Diablo'daki gibi bir ladder sistemi var mı starcraftta ? Yeni ladder açılır, 1-2 map eklenir, herşey sıfırlanır gibisinden.
Cuce Mesaj tarihi: Ocak 3, 2011 Mesaj tarihi: Ocak 3, 2011 wc3 te var, ladderın temeli otursun scyede gelicektir.
Öne çıkan mesajlar