yav Mesaj tarihi: Aralık 11, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 11, 2010 cahilce bir soru soracam, şöyle bastın mı giden(anladınız), sağdan soldan taciz edenlere kolayca yem olmayan arabaların motoru, hp'si falan kaç oluyor peki? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
synthesizer Mesaj tarihi: Aralık 11, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 11, 2010 beygir/kilo oranı önemli. 120hp 1ton gayet kaçar mesela veyahüt 150/1250 işte ortalama üstünde kısaca 0-100 degerinden de cıkarılabilir, trafigin cogunlugu 11sn ve ustu, 9sn ve altı iyidir Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Aralık 11, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 11, 2010 Privhunter said: istediği kadar ikinci üçüncü beşinci onuncu el olsun 15000 lira vergi indirimi olucak buyüzden sıfır bakıyorum o zaman durum değişir tabi ki. hayırlı olsun şimdiden her ne alırsan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
synthesizer Mesaj tarihi: Aralık 11, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 11, 2010 abi tamam 1.4 turbo astra temiz işte. istedigin herseyi iceren arac. tip, sıfır, yeni, luks, gadget, genc imaji, performans Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Aralık 11, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 11, 2010 o esitlikde birde kiloyla direk etkili tork var, ama hepsinin birbirine orani nedir hic bir kaynak yok. zamaninda bakmistim baya. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xanador Mesaj tarihi: Aralık 11, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 11, 2010 Beygir araba sattırır tork yarış kazandırır gençleeeeer Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
synthesizer Mesaj tarihi: Aralık 11, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 11, 2010 tabi 150hplik atmosferikle 150hplik turbolunun torku arasında %20 fark olur asa yukarı 2.0 litre atmosferik 150hp ve 190Nm tork olurken 1.5 turbo 150hp ve 230Nm civarı tork olur ama iste denk torka bakıldıgı zaman da denk performans olmuyo, o yuzden beygir daha tutarlı. karsilastirmak icin denk sanziman performansi olan, hem 2.0i hem kucuk hacim turbosu olan bi model de bulamadım :D edit: audi a4 1.8t motorunun 2 versyonu var suanda piyasada, 120hplik ve 160hplik 120lik 230Nm, 160lık 250Nm torkları arasında %10 bile fark yok ama beygirler arasında %30dan fazla fark var, bu da performansa yansırken, 120lik 0-100 10,5, 160lık 0-100 8,6 diye dönüyo. nerdeyse aynı torkta bukadr fazla beygir cıkma sebebi de devir bandını daha yukarda kullanıcak sekilde torku uretmesi. audi a5te şöyle; a5 3.2 fsi multitronic 330Nm tork 265hp beygir 6,4sn 0-100 a5 2.0 tfsi multitronic 350Nm tork 211hp beygir 6,9sn 0-100 burda da goruyoruz ki torku %5 dusuk olmasına ramen beygiri %25 daha fazla, ama bu 0-100 suresine sadece 0.5sn iyilesme olarak yansımıs. bu yuzden tork atmosferik ve turbolu aracları karsılastırırken tork degil beygir daha tutarlı edit2: yani bu demek ki, hic bi zaman ne kilo ne tork ne beygir karsilastirma yaparken yeterli degildir. max tork deviri, beygir deviri, şanzıman, çekiş vs. gibi bisuru etken giriyo ise. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 11, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 11, 2010 Selam, HP/kg ve Nm/kg değerleri önemli. Elbette devir ve aktarma oranları da hissedilir performans için önemli. Mesela benim için 220km/h'lik son sürat ve 8s'in altında bir 0-100km/h değeri oldukça tatmin edici olur. Ve mümkünse bunu max torku 2000rpm altında üreterek gerçekleştirsin ;) Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
synthesizer Mesaj tarihi: Aralık 11, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 11, 2010 o zaman para sana en güzelinden 1.4 tsi veriyoruz :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Aralık 11, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 11, 2010 3.20d abi, ba$ka yolu yok asdf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cocacola Mesaj tarihi: Aralık 11, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 11, 2010 paramecium said: Selam, HP/kg ve Nm/kg değerleri önemli. Elbette devir ve aktarma oranları da hissedilir performans için önemli. Mesela benim için 220km/h'lik son sürat ve 8s'in altında bir 0-100km/h değeri oldukça tatmin edici olur. Ve mümkünse bunu max torku 2000rpm altında üreterek gerçekleştirsin ;) Saygılar. ozaman dizel olup güçlü olan bütün araçlar sizlik :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
synthesizer Mesaj tarihi: Aralık 11, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 11, 2010 http://img696.imageshack.us/img696/8265/dynor.jpg artık mumkun! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Aralık 11, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 11, 2010 3.5k rpm de motora cildir geliyormus remapden sonra , fiyatlari ne alemde bunlarin? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
synthesizer Mesaj tarihi: Aralık 12, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 12, 2010 evet bi cosuyo belirgin sekilde. remapin mi aletin mi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 12, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 12, 2010 Selam, MTM uygulamaları: 1.4TSI 160HP için 205HP@5900rpm 300Nm 238km/h Vmax 7,3s 0-100km/h 899 EUR (+125 EUR işçilik 1,5 saat uygulama süresi) 2.0TDI 170HP için 205HP@4000rpm 400Nm@2200-3700rpm 232km/h Vmax 7,1s 0-100km/h 5,6l/100km ortalama 800 EUR (+125 EUR işçilik 1,5 saat uygulama süresi) Şu son günlerde TDI daha mantıklı gibi :) Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Aralık 12, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 12, 2010 synthesizer said: evet bi cosuyo belirgin sekilde. remapin mi aletin mi yazilimin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
synthesizer Mesaj tarihi: Aralık 12, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 12, 2010 maslak sanayide btg yetkili satıcısı superchipsin, kampanya vs 900e yapmışlardı. onlar da 95 oktanla 197hp taahüt ediyolar, 97 ile bi 3-5 daha gelir deniyo. kısmetse komple egzos ve filtreden sonra kalibrasyonla 230 civarı olur deniyo edit: @para tabi 2.0 dizelin turkiyede olmaması ve olaydı da vergi diliminden binecek fiyatının 40k eurolar civarında olması, onun yerine 2.0 tfsi alırım dedirtiyo :) 80 90 lira verecek olsam rocco almazdım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 12, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 12, 2010 Selam, MTM 210-215HP değer belirtmiş komple egzoz ile. 1.4 motorun bu kadar sıkıştırılmaya/verimi arttırmaya uygun bir yapısı var mı merak ediyorum. Ömründen ne kadar biçmiş oluyoruz acaba : Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Aralık 12, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 12, 2010 surekli 5-6k gormezsen 10 yil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
synthesizer Mesaj tarihi: Aralık 12, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 12, 2010 duzenli ve sık bakım yapıldıktan sonra sıkıntı yaratmaz. 2.0 litre japonlardan 500 600ler çıkarıldıgına gore, iyi bakımla pasa pasa 250 cıkarılabilmeli 1.4 almandan edit: tavsiye etmiyolar ama :D 2.0 için cok ciddi stage 2-3-4 giden firmalar var, ama 1.4 icin ugrasmıyolar, belki de o yuzden. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Privhunter Mesaj tarihi: Ocak 16, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 16, 2011 Bugun babamla showroom showroom dolastik son karaimida verdim. Seat Ibiza'nin Bocanegra versiyonunu aliyorum ins. Bu hafta icinde tekrar gidip siparisi vericez. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mathias Mesaj tarihi: Ocak 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 16, 2011 valla güzel seçim, inşallah sorunsuz kullanırsın uzun süre :). Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
goldbären Mesaj tarihi: Ocak 17, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 17, 2011 evet güzel bence de :) hadi hayırlısı. az makas at :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ocak 17, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 17, 2011 Selam, Hayırlı olsun şimdirden o zaman :) Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Silphatos Mesaj tarihi: Ocak 17, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 17, 2011 ilk ve son arabam, mahalleden arkadaşım kuddusi 1 tur atarken Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar