matama Mesaj tarihi: Kasım 28, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 28, 2010 Sirkete araba alacagizda bir kac tane olacak arkasida rahat aracin. Kullanan var mi memnunmusunuz baska alternatif var mi ayni fiyatLarda Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BabacumMostors Mesaj tarihi: Kasım 28, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 28, 2010 dacia sırf renault üretimi olduğu için fiyat/performans olarak herhalde en iyisidir yedk parça olsun bakım olsun dacia kullanıp da motorundan vs şikayet eden duymadım da "kalitesiz araba" dendiğini duydum hani ama en optimum açıklama "idare eder" bir de klima işe yaramıyormuş frenlemesi de kötüymüş.. "ne kadar ekmek o kadar köfte" muhabbeti Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 29, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2010 Selam, Eğer diesel alacaksan; 1.5dCi motorun hassas olduğu nokta kullanım şekli. Birçok şirket aracının 45bin ile 80bin km aralığında komple motor yaptırdığını biliyorum. Nasıl olsa şirket aracı diye umursamıyorlar. Biz 2004 Clio sedan ile 220bin'den fazla km yapıp motora dokunmadan satmıştık. Biraz kullanım ve bakım işi. Frenler patates. ABS opsiyonu varsa mutlaka alınmalı. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Kasım 29, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2010 para bu aletin 2-3 sene garantisi yok mu abi simdi bizimkiler 45 bine bir senede ulasirlar o yonden dedim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 29, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2010 Selam, Garanti var elbette ama kullanıcı hatası denen bir kavram da var. Motoru ısınmadan sıkıştırmak, motoru turbo durmadan cart diye durdurmak, düşük kalite yakıt... Sen de biliyor; otomobil kullanmak sadece gaza basmak değil. Motorun nasıl hırpalanmadan kullanılacağını da bilmek gerekli. Ben 2004 Clio Sedan ile motorda sorun yaşamadım diyorum sana ama ustam yaşayanların da dolu olduğunu ve hepsinin şirket aracı olduğunu ifade ediyor. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 29, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2010 Selam, FIAT'ın multijet motorundan daha iyi olduklarını belirtmek isterim. Renault'da hâlâ triger kayışı var. Multijetlerde ise zincir kullanılıyor ama yine değişim gerekiyormuş. Masrafı da kayışa oranla daha fazla. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dieevil Mesaj tarihi: Kasım 29, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2010 nasıl yanı zıncır mı degısıyor fıat da ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Eralp Mesaj tarihi: Kasım 29, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2010 triger kayışı yerine zincir olmasının ne gibi avantajları dezavantajları vardır acaba? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 29, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2010 Selam, Biraz ses yapıyor ama kopması olmuyor. Esnemiyor ve dağılmıyor neticesinde. Atlama yapma gibi bir şansı da yok. Fakat duyduğum kadarıyla FIAT'ın motorundaki zincir esneyip uzama yapıyormuş; yani metal yorgunluğu baş gösteriyor. Benim aldığım duyum bu yönde. Eğer duyduğum doğruysa tam bir rezillik :P Zincir kullanırız ama yine değişim gerektirir. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 29, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2010 Selam, http://forum.donanimhaber.com/m_31972967/tm.htm http://www.fiat35.com/motor/multijet-zincir-degismeli-degismemeli-t332.html Benim bildiğim zincir denen meret evladiyeliktir : O amaçla kayış yerine zincir tercih ediliyordu. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dieevil Mesaj tarihi: Kasım 29, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2010 harbıden adam yazmıs ılgınc gercekden ki benim de bılgım evladıyelık bır sey kayıs yerıne zıncır olayı . Bı ara buraya yazmıstım ben fıat bu multıjet lerın motor uretımını durdurmustu dıe boktan bı motor kı muadıllerıne gorede fazla yakan bır motor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Eralp Mesaj tarihi: Kasım 29, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2010 paramecium said: Selam, http://forum.donanimhaber.com/m_31972967/tm.htm http://www.fiat35.com/motor/multijet-zincir-degismeli-degismemeli-t332.html Benim bildiğim zincir denen meret evladiyeliktir : O amaçla kayış yerine zincir tercih ediliyordu. Saygılar. Bisiklet zincirleri bile bir süre sonra zarar gördüğünden değiştiriliyor :) . Ama bisiklette öyle bir durum yaşanmasının asıl sebebi zincirlerin düzenli yağlanmaması tabi. Ancak otomobil zincirlerinde çok çok daha fazla kuvvet biniyor, zamanla aşınma yıpranma olması gayet doğal bence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Kasım 29, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2010 Daciayı şantiyede kullanan baya bi tanıdık var ve taş gibi şantiye arabası diyorlar hepsi. Şantiye için iyi hayat için zorlayan bi araba bence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 29, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2010 Selam, Bende 1962 model Alman malı bir torna tezgahı var. Redüktör yerine varyatör (Audi'nin multitronic şanzımanın aynısı) kullanıyor. Hâlâ ilk zamanki zinciri üstünde. Hatta o multitronic şanzımanlı araçlar bile 300bin km deviriyor da şanzımana bakım yapılmıyor. Triger denen kayışta yük yok. İşi krank milinin pozisyonuna göre valflere tahrik vermek. Güç ve tork olayı yok. Adı üstünde; tetikleyici, tam Türkçesi zamanlama kayışı. Kayış deyişme sebebi zamanla ısıya maruz kalması ve kauçuk esaslı bir malzeme olmasından ötürü aşınması. Eski araçlarda don lastiği veya kadın çorabı ile idare edebilen bir sistemde ne kuvveti olacak :D Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Kasım 29, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2010 paramecium said: Eğer diesel alacaksan; 1.5dCi motorun hassas olduğu nokta kullanım şekli. Birçok şirket aracının 45bin ile 80bin km aralığında komple motor yaptırdığını biliyorum. su mevzuya birinci elden tanigim. gordugum tum kangoo lar , clio lar, dci motorlarda 35k da, 50k da daha agir bakimlari dahi gelmeden turboyu kucakladilar, akabinde sanzimani kucakladilar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xanador Mesaj tarihi: Kasım 29, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2010 Eralp said: paramecium said: Selam, http://forum.donanimhaber.com/m_31972967/tm.htm http://www.fiat35.com/motor/multijet-zincir-degismeli-degismemeli-t332.html Benim bildiğim zincir denen meret evladiyeliktir : O amaçla kayış yerine zincir tercih ediliyordu. Saygılar. Bisiklet zincirleri bile bir süre sonra zarar gördüğünden değiştiriliyor :) . Ama bisiklette öyle bir durum yaşanmasının asıl sebebi zincirlerin düzenli yağlanmaması tabi. Ancak otomobil zincirlerinde çok çok daha fazla kuvvet biniyor, zamanla aşınma yıpranma olması gayet doğal bence. BMW lerin Mazda ların da triger kayışı zincir onlarda gerektirmiyor değişim. Anca 4. sahibi 200.000km ye yaklaşınca gerekiyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar