Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

bmw ler aynı yahu


Suark

Öne çıkan mesajlar

tamam da şimdi atıyorum 5 yıl önceki 3 serisiyle şimdiki 3 serisinin benzer olması normal cünkü aynı model araba sonuçta
aynı şeyi rötüşlayıp piyasaya sürüyolar ki bu da gayet normal
1 serisiyle 3 serisinin hatlarının aynı olması da gayet normal cunku aynı fabrikadan çıkıyolar sonuçta (aynı şirketin daha dogrusu) ve adamlar kendi arabalarının tanınmasını istiyolar
ne biliyim gayet de mantıklı yani
bmw gördügün zaman yolda belirli bi stardartın üstünde olmasını bekliyosun ve tanınmasını istiyosun o arabanın bmw oldugunun

kafam dağınık saçmalamış olabilirim aralarda kusura bakmayın dfg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

tamamda içine oturan bilio o arabaya o kadar para doktugunu,
sonucta bole seylerı etraf gorsun dıe alıosun bı yerde.
İnsan biraz fiyakalı yapar şu m5 i :)

yani ben alsam bi 520 taktırır fake egzoz, yapıştırırım m5 amblemi. Al bitti işte,
yarışalım diyene ağır yaparım, gunduz trafıktede dusuk devır kullanırım :p
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bana sorarsanız bmw lerin dizaynları gayet iyi. Ayrıca teknolojki açısından da en üstünler. geçen 750li ye bindik 2010.. Araba da sisli havalarda termal kamera ile görmeden otomatik park etmeye,internet,bmw sos(telefonla kapıları açtırma,yol yardımı,kazaları bildirme vs..) daha ne olsun zaten gerisi aynı

ayrıca adamlar amg ler s4-5 ler falan çıakrıyor sonra 335 le içlerinden geçiyorsun
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

öyle telefon değil arıosun bmw yi anahtar kayboldu , kapıyıda motoruda açıyorlar..

abi naptın, m3-m6-335 harika motorlar
x6 daki 3.5d bile harikalar yaratan bi motor

kendi kendine park öyle değil
o passattakinin park etmesi için en 8 metre aralık olması lazım park etsene milim milim? edemezsin ama bmw deki epey iyi bu konuda

bmw fanlığı değil ama gerçek o yani..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

senko said:

sene 2010 telefonla kapi actirma teknolji mi abi yapmayin.

die hard'da geyiği vardı ya bunun..

kazada falan da bilgi geçiyor vs. tarzı son derece basit şeyler aslında..

adamlar hud koymayı adam gibi yeni yeni beceriyorlar. neyin gelişimi yahu. ki düşün burada 70lerin teknolojisinden bahsediyoruz! sen yoktun, ben de yoktum hani! 2000lerde koymaya başlayabildiler... elemanın birisi genel olarak kullanılanların çok daha iyisini arduino ile kendisi evde yaptı hani.. 50$a mı ne mal etmişti hatta. o kadar da "iyi"ler üreticiler.

alan memnun, satan memnun bi piyasa otomotiv.. genel kullanıcı 4-5sene önce "vaow arkayı gösteren kamera var ha!" diyen adamlar sonuçta.

hani ben son 10senede veyron hariç şaşırtıcı, esnemenize sebep olmayacak tek bişi görmedim.. kaportalar değişir, içerik meh. çok bişi eklenmez. diğer araçlar by wire'a geçmeye kasalı ne kadar süre oldu, bunlar tam mekaniği bırakalı da yaklaşık o kadar olmuş olabilir. 60lar falan yani..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

benim devrim olarak gorebilecegim tek sey otomatik vites sanirim. o da gereklilikti aslinda.

volvo bisiler yapmaya calisiyor bildigim stereo vision kullanarak yolu taniyip virajlarda fln optimum sekilde gazi direksiyonu ayarlayip donebiliyorlarmis, diger arabalari taniyabiliyor ona gore mesafe ayarliyor. karsidan gelen arabanin hizina vs'sine gore sollama yapabiliyor.

ama 2010 ustte yazdiklarim hala beta'da iste.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

gayet iyi biliyorsunuz ki adamlar istese uzay mekiği gibi araba yapabilirler; ama hiç biriniz gidip o kadar para vermezsiniz.

araba sektörünün doğru düzgün kar edebilmesinin tek sebebi kitle üretimi yapabilmeleri. bırak öyle teknolojik yenilikleri eklemeyi, arabanın kasasında ufak tefek bir değişiklik yapmak için bile yüz milyonlarca dolar harcamak gerekiyor fabrikaya.

yani o istediğiniz teknolojik zımbırtılar iyice ucuzlayıp, 10 binlerce araca uygulanabilir ve insanların para vermeyi göze alabileceği fiyatlara gelene kadar size yenilik yok.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

söylemek istediklerimi yanlış anladınız.

tabikide teknolojik olarak bugünki donanımların yıllar önce de var olmuş olması gerekiyordu fakat şirketlerin karlılığı açısından sorun teşkil eder(uzun vadede)

neyse benim demek istediğim abi audi ye bak tüm kasaları aynı iç dış. mercedesin de iç hep aynı aston martin, lambo, hepsi nerdeyse aynı sayılır bence sorun deil ama öyle

motor olarak ta m3 vs c63 amg.. her türlü eline veriyor yani bmw nin kötü olmasının imkanı var mı bilmiyorum? motor güç farkı ortada

bmw nin virajlarda dtc kapalı iken verdiği o hissi hiç bir araba veremezs sanmıyorum. audi quattro zaten çok dandik hepsi yollarda kalıyor mercedes en çok göt atan araba hertürlü yardımcısı -açık olduğu halde..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

benim en sevmediğim olay aslında dışa yapılan makyaj yada kasa değişiminin çok farklı olmaması değil. sonuçta değişio anımsatması yada benzerlik olması gayet normal ama konsolun felan aynı bırakılması cok kotu ya nerdeyse hiç değişiklik gelmio.. bir şoför her zaman o konsolu görmek zorunda

bence arabanın şöförün sürüş keyfi için en önemli 2 unsuru vites topuzu(shiftstick kullananlar içn) ve direksiyon simidi çünkü hep bu 2siyle muattapsın.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bir bakalim acaba gercekten 4 egzozlu bir 5.20 mi?

bu bir 5.20d 2011 model





bu da bir M5 2011 model





boyle tesadufen m5 surme eylemini gercekle$tiren var mi? '99 '03 '08, senesi farketmez, herhangi bir m5..

bazi arabalara halk arasinda 'MAKINA ABI' denir. i$te o koltuklara oturmadan bu terimin neden ciktigini cozemeyebilirsiniz. gaza dokundugunuz anda o araba 4 egzozlu 5.20den ba$ka bi$eye donu$uyor.

imkani olan o lezzeti tatsin.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...