Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

SPACE COWBOYS_PVP TURNUVASI


Captain Logar

Öne çıkan mesajlar

SPACE COWBOYS_PVP TURNUVASI
12-13-14 KASIM 2010

Turnuva Katilma Kosullari

1. Turnuva kurallarina uyulacak.

2. Takimlar en az 3, en fazla 5 kisiden olusacak.

3. Katilacak takimlarin lideri ve toplamda en az 3 oyuncusu Türk olacak.

4. Turnuva tarihinden en az 10 gün once basvuru yapilacak.

5. Turnuvaya Katilim Bedeli olarak takim basina 250 mil. basvuru zamaninda Turnuvayi duzenleyenlere odenecek.

Ödül

Ikinci olan takim 250 mil. ISK kazanacaktir.

Birinci olan takim 500 mil. ISK ve havuzda toplanan Turnuvaya Katilim Bedellerini kazanacaktir.


Maç Kurallar

1. Maclar TEST SERVER’de onceden belirlenecek sistemde yapilacaktir..

2. Maclar 15 dakika ile sinirlidir. Ayrintili bilgi icin Zafer Kosullari basligina bakiniz.

3. Kasitli pod öldürmek yasaktir, tunuvadan elenme cezasi ile karsi karsiya kalinabilinir. Smartbomb ile patlayan podlar bu kisma dahil degildir.

4. Belirlenen alandan cikan gemi karsi takim tarafindan patlatilmis kabul edilir.

Arena Hazirlik ve Kurallari

1. Takimlar mac saatinden 20 dak. once belirlenen sistemde olmalidir.

2. Mac yapilacak olan Arenaya 2 takimin FC’leri onceden gelip 4’er Warp Point (BM) alabilirler.

3. Mac saatindeki Arenada belirlenen Beacon'a Takimlara en fazla 50 km. uzagina Warplamaya izin verilmektedir. Takim uyeleri farkli uzakliklara Warplayabilir, 50km kuralina uyulmasi sarti vardir.

4. Mac alaninin çapi yaklaşık 150 km.dir, yani ortadaki Beacondan 75 km.’den fazla uzaklasilmamalidir.

5. Mac, Turnuvayi duzenleyenlerin Geri Sayimi ile baslayacaktir, geri sayim bitiminden once kilitlenmek yasaktir.

6. Bir oyuncu arenayi macin bittigi ilan edildikten veya gemisi imha edildikten sonra terk edebilir.(Baglanti kopuklugundan dolayi olan Acil Warplar buna sayilmaz)

7. Arena icinde mac basladiktan sonra Warp yasaktir.

8. Arena icinde yük konteynerleri veya diğer anchor olabilen öğelere izin yoktur, ama normal Jettison ile birakilan konteynerler serbesttir.

9. Mac baslamadan once drone cikartmak yasaktir.

10. Maç başlamadan haraket etmek yasaktir.


Gemi ve Puanlar

1. Her takımin gemilerini seçmek için 60 puani vardir. Takımlar en az 45 puanini kullanmalidir.

2. Her takımda en az 3, en fazla 5 gemiye kadar olabilir.

3. Takımda en fazla 1 Logistics Cruiser olabilir.

4. Gemi puan değerleri aşağıdaki gibidir. Tabloda yer almayan Gemi türlerine izin verilmez.

Battleship, Faction - 21
Marauder - 19
Battleship – 18
Black Ops Battleship - 18
Command Ship - 16
Strategic Cruiser - 16
Cruiser, Faction - 14
Heavy Assault Cruiser - 14
Battlecruiser (Tier 2) - 13
Recon Ship - 13
Heavy Interdictor - 13
Logistics Cruiser - 12
Battlecruiser (Tier 1) - 11
Cruiser – 9
Bomber - 6
Electronic Attack Frigate - 5
Frigate, Faction - 4
Assault Frigate - 4
Interdictor - 3
Interceptor - 3
Frigate - 3
Hauler - 3
Destroyer - 2

5. Yukaridaki Battlecruiser gemisi 'Tier 1' ve 'Tier 2' tanımları şunlardır: Tier 1 Battlecruisers : Cyclone, Brutix, Ferox, Prophecy. Tier 2 Battlecruisers : Hurricane, Myrmidon, Drake, Harbinger.

Fitting Kısıtlamalari

1. Tüm T1 ve T2 modülleri aşağıdaki hariç izin verilir:

1.1. Tüm Remote Armor Repair modülleri ve Remote Shield Transfer modülleri, Logistics Cruiser veya Strategic Cruiser üzerindekiler HARİÇ izin verilmez.

1.2. Faction, COSMOS, deadspace and officer modüllerine izin verilmez.

2. T1 Rig’lerine izin verilir. T2 Rig’lerine izin verilmez.

3. Tüm T1 ve T2 mühimmat, füze ve Charge’lara izin verilir. Faction mühimmat ve füzelere izin verilir.

4. Bütün Drone’lara izin verilir, Logistics drone’lar dahil, asagidakiler haric:

4.1. Augmented ve/veya Integrated Dronelere izin verilmez.

5. Attribute Implantlarindan’lerden (slot 1 den 5’e kadar olan) perception, intelligence, willpower, memory, and charisma verenlere.izin verilir.

6. Tüm Hardwiring’lere izin verilir.

7. Booster’lara izin verilmez.

8. Cloak modüllerine izin verilmez.

9. Cap Booster’lara izin verilir.

Flagship

1. Herhangi bir standart T1 veya Faction Battleship bir Flagship gemisi olarak belirlenmiş olabilir.

2. Flagship yukarida yasaklananlarin aksine turnuva kurallarını yok sayarak, Faction, COSMOS, deadspace and officer modüllerini de kullanabilir, aşağıdaki modülleri haric:

*Remote Armor Repair modülleri ve Remote Shield Transfer modüllerine izin verilmez.

*Cloak modüllerine izin verilmez.

3. Flagship’in isimi takim diger gemilerin aksine, Flagship olarak konmalidir.

4. Turnuva macinda patlatilan Flagship gemisi bir sonraki macta kullanilamaz.(örnegin 1. macina Nightmare’i Flagship yapip ciktin ve patladi, bir sonraki macta tekrar Nightmare’i Flagship olarak secemessin.)

Zafer Koşullar

1. Bir maç sırasında, süre bitiminden once karsi takimi tamamen yok eden takim kazanir.

2. Mac süresi bittikten sonra 2 takimdan da gemiler daha patlamamissa eger gemi puanlari sayilir, puani cok olan takim kazanir.

3.Süre bitiminde puanlarda da esitlik varsa, mac 10 dak. daha kaldigi yerden uzatilir, ilk gemi patladiginda mac biter ve puanlar tekrar sayilarak kazanan takim aciklanir.


Turnuvanin son hali bu sekildedir arkadaslar, SPACE COWBOYS mail grubuna uye olunuz ve haberlerden haberiniz olsun!
Tarih konusunda biraz daha esnek olabiliriz, dusuncelerinizi bekliyorum.

saygilar&sevgiler
Capt.Logar

not:yazilim hatalarindan dolayi simdiden özür dilerim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

faction ve t2 bs puanlarının biraz daha arttırılması lazım suan herhangi bir takım çok rahat 3 tane faction veya t2 battleship getirebiliyor.
ayrıca rr modüller strategic cruiserlarada yasaklanmalı veya tüm gemilere açık olmalı. 3 tane rr strategic cruiser ile çok rahat tüm maçların kazanılabilecegine inanıyorum.

kurallardan şimdilik bu kadarını çıkarabildim daha bir şeyler bulursam yine yazarım
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

zweisamkeit said:

faction ve t2 bs puanlarının biraz daha arttırılması lazım suan herhangi bir takım çok rahat 3 tane faction veya t2 battleship getirebiliyor.
ayrıca rr modüller strategic cruiserlarada yasaklanmalı veya tüm gemilere açık olmalı. 3 tane rr strategic cruiser ile çok rahat tüm maçların kazanılabilecegine inanıyorum.

kurallardan şimdilik bu kadarını çıkarabildim daha bir şeyler bulursam yine yazarım


Cok tesekkurler, degerlendirmelerin icin :)
1 faction bs'inin puani 21 oldugu icin 3 tane getiremez kimse (toplam 63 puan topladigi icin), ama 3 t2 bs getirebilir tabi ki, ama karsi takim 1 rook getirirse 3 t2 bs yi de perma jamm.'layabilir(sensorleri str.si frigate kadar oldugu icin) :)
RR modulleri sadece Logistic ship veya Logistic shipin gorevini de yapabilen T3 gemilere takilabiliniyor. Kurallarda 1 Logistik gemiye izin oldugu icin 3 tane RR'li T3 gemiye izin yok. Bu senaryo da gecersiz sayiliyor bu sekilde.

saygilar&sevgiler
capt.logar
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...