Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Patch 1.1.2 Notes


Borked

Öne çıkan mesajlar

reaper gibi bir üniteyi harras yapsın diye oyuna koymuşlar, insanlar harras yağınca da omg OP nerf nerf kastilar. ulan gerizekali blizzard niye koydun o zaman bu üniteyi?


ayrıca sevgili eru 7 saniye de tepki veremeyen kitle şimdi artan 150-200 hp ile mi tutacak marauder dropu?

oyun da cok fazla tasarım hatası ünit var. böyle olduğu sürece de istedikleri kadar buff/nerf kassınlar.

roach olayına gelince eskiden pvz'de ht'ye giderdim şimdi bunda da colosusa giderim ki bu da demek oluyor ki

pvt>colosus
pvz>colosus
pvp>colusus


gg blizz
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Borked said:

Thor
-Energy bar removed.
-250mm Strike Cannons is now cooldown-based on a 50-second cooldown. Ability starts with cooldown available (useable immediately after upgrade is researched).


aha thor'dan enerji gitmeli, durduk yere enerji harcayamıyoruz feedback yiyoruz demiştim. dinlemiş beni blizzard. aferin lan.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cuce said:

peki zergün böyle bir gücü olması fazla gelmiyormu sence sana?

işci üretimini force üretimine cevirebilirken, bi yandada wall yıkarsa ne olucak sende durum?


artık en azından exp almadan önce düşünmeleri gerekicek terranların.direk körü körüne cc basamıycaklar basede.ama öte yandan bu kadar erken gidilebilmesi walla dengesiz gibi.en azından researchle falan gelseydi range.başka türlü early agression vericek şey zerge aklıma gelmiyor şu an ama lazımdı agresif oynama opsiyonu.oynayıp denemek lazım tabi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bu arada void ray nerf de fazlasıyla yerinde, hatta az bile neredeyse. üçüncü stage'e nerf gelmemiş, ikinci stage'de az vuruyo sadece.

yani base'ine girse 7 saniyede sen ordunu getirene kadar yine charge'lanıyor ve fena yapıyo...

hızının düşmesi ise kesinlikle lazımdı. tabi hala viking'den hızlılar, o açıdan bir sorun yok. sadece artık kara üniteleri şebek olmayacak void peşinde eskisi kadar. stim bastığında yakalayabileceksin en azından.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sabonis said:

bu arada void ray nerf de fazlasıyla yerinde, hatta az bile neredeyse. üçüncü stage'e nerf gelmemiş, ikinci stage'de az vuruyo sadece.

uniteyi kaldırsınlar direk?
3. stage'i yok geçen patch notelara bakarsan eger.
animasyon olarak 3 stage var,
dmg olarak 2 stage'e indirdiler. son stage'i yarı yarıya nerflendi yani.
marine > void
marine > phoenix
marine > carrier
pvt de air yasaklandı kısaca.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

%40 dmg nerf evet çok güzel balans olmuş harbiden.
muta>void,viking>void,turret>void,spore>void
void>?
zaten speed upgrade yapılmıyor çok ileri tech oldugundan ve 350mineral250gas gibi şakalar ötesi bi fiyata oldugundan, speed yokken oyundaki hiç bişeyden kaçamıyor, 2 queen,4marine,3 hydralisk kesebiliyor.
şimdi daha da kolay olacak.
kaldırsınlar o zaman üniteyi oyundan.
voidin geldigi yere 2 turret 2 spore atmayan , phase 3 olana kadar void'e ellemeyen, sonra da "unitelerim çıktıkçe ölüyor ake" diye aglayan bebeler için nerf mi yapılır lan ? derdim ama, blizzard bu wow dan biliyoruz. yapar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

pardon ama kagıt gibi bir unite aslinda void t1 ünitelere ölen bir zıkkımdan bahsediyoruz. marinelerin yiyip bitirdiği. şimdi de dmgı nerf yedi. elinde başka hiçbir şeyi yoktu ki ztn dmgından başka. direkt üniteyi sildiler yani oyundan. sanki air de seçenek çılgınlığı varmış gibi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ayrıca terranlara "siz çok güçlüsünüz cheese yapma hakkınızı alıyoruz" denmiş.
ve de roach range 4 oyunu bozar.
bu oyunun ben 2 seneden önce dengeleneceğine inanmıyorum böyle balans yapmaya çalışıp ellerinin ayarı kaçtığı sürece.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

void gayet güclü bi üniteydi
yanına yaklaşılmıyodu.

ben 2 amacla kullnıyodum sadece oda pvz de lategamede basıyodum ultraya karsı veya uzaktaki expensionları öldürmek ıcın. ilki iicn anlamlı değil artık, ikincisi için bişi dğeişmedi pek
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

BaaL said:

voidin geldigi yere 2 turret 2 spore atmayan , phase 3 olana kadar void'e ellemeyen, sonra da "unitelerim çıktıkçe ölüyor ake" diye aglayan bebeler için nerf mi yapılır lan ? derdim ama, blizzard bu wow dan biliyoruz. yapar.


bebe olmayan tosslar voidi bir şekilde charge edip getiriyolar.kaldı ki çok başıma geldi;+3-4 queenim oldugu halde voidlerin yanına gidene kadar void charge oluyor.

voidin army compositionın parçası olarak kullanilmasina değinmiyorum bile.3-4 voidli midgame pushu counterlamak gelicegini bilsen bile çok güç.tosslarda techin saklanması veya fakelenmesi gibi olaylar da var falan derken void tek başına oyunu büküyor düzgün kullanılırsa.önden ordu savaşırken arkadan void sok oyuncusu tarzı değil de.düzgün ne yaptigini bilen bi oyuncunu daha bilakis.void şu oyundaki en gerizekalı ünitelerden biriydi.ama şu şekilde de denge gelecek değil.salak blizz
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

BaaL said:

%40 dmg nerf evet çok güzel balans olmuş harbiden.
muta>void,viking>void,turret>void,spore>void
void>?
zaten speed upgrade yapılmıyor çok ileri tech oldugundan ve 350mineral250gas gibi şakalar ötesi bi fiyata oldugundan, speed yokken oyundaki hiç bişeyden kaçamıyor, 2 queen,4marine,3 hydralisk kesebiliyor.
şimdi daha da kolay olacak.
kaldırsınlar o zaman üniteyi oyundan.
voidin geldigi yere 2 turret 2 spore atmayan , phase 3 olana kadar void'e ellemeyen, sonra da "unitelerim çıktıkçe ölüyor ake" diye aglayan bebeler için nerf mi yapılır lan ? derdim ama, blizzard bu wow dan biliyoruz. yapar.


valla hiç öle değil. speed upgli void, viking corrupter yiyo. hala yiyicektir. 350 mineral 250 gaz değil, 250 mineral 150 gaz.
speed yokken oyundaki ucmıyan bütün ünitelerden kacabiliyor, cünkü ucabiliyor. 3 hydralisk zaten voidrayden daha pahalı, creep dısında daha yavas.
voidin geldiği yer ne demek? baska yerden gelemiyo void? rally point veriyosun oraya doğru ucuyo baska manevra yapamıyomu?

basenin arkasına gelen 4 void ray. spotter pylon/depot/ol'inden charge olup baseine girdiğinde eğer force'un yeterince yakında değilse, ya mainini yada önemli tech binalrını kaybediyosun. yetişsen bile kacmadığı halde ciddi kayıp verdirtiyor.

mesela stalkerla voidray almak ölüm. mümkün değil. stalkerlar kpaladıkları alana göre o kadar az dps yapıyolarki. 4 voidray range'e geleni anında indiriyo.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...