pronoit Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 reaper gibi bir üniteyi harras yapsın diye oyuna koymuşlar, insanlar harras yağınca da omg OP nerf nerf kastilar. ulan gerizekali blizzard niye koydun o zaman bu üniteyi? ayrıca sevgili eru 7 saniye de tepki veremeyen kitle şimdi artan 150-200 hp ile mi tutacak marauder dropu? oyun da cok fazla tasarım hatası ünit var. böyle olduğu sürece de istedikleri kadar buff/nerf kassınlar. roach olayına gelince eskiden pvz'de ht'ye giderdim şimdi bunda da colosusa giderim ki bu da demek oluyor ki pvt>colosus pvz>colosus pvp>colusus gg blizz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Oymanq Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Toss imbaya doğru gidiyor galiba. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Seele Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 bundan iki ay önce roacha buff lazim diyince güldünüz. ha alin iste.helionlar kacsin artik. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
l0ll Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Memphis said: thor ghost bc, birazda bunlarla kazırız, taki bunlara nerf gelene kadar bi sonraki patch terran oynayanlara nerf gelcekmis -30 iq ozaman denge saglanır fghjkfghjgfhj Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SnailBey Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Zerg e baslamanın zamanı gelmişti zaten.. hydraya armor versinler bide oh oh tam balance olur bence. hydra roach arasında fark olmucaksa bu 2 salak birim niye war anasını satıyım. mediavaca gelen nerfi fazlasiyla haketmisti ztn. oyle bi unit gelmemisti sc ye . Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Borked said: Thor -Energy bar removed. -250mm Strike Cannons is now cooldown-based on a 50-second cooldown. Ability starts with cooldown available (useable immediately after upgrade is researched). aha thor'dan enerji gitmeli, durduk yere enerji harcayamıyoruz feedback yiyoruz demiştim. dinlemiş beni blizzard. aferin lan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tyrannus Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 us le sea ye gelmiş galiba patch.ne çabuk çıktı aslinda.bravo blizz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 4 range roachı yeterince denemeden cıktı bence Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tyrannus Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 şu an marineler vurmadan walla ,canonlar vurmadan pylonlara vurabiliyomuş.zergler early agression yapabilicek sonunda Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 peki zergün böyle bir gücü olması fazla gelmiyormu sence sana? işci üretimini force üretimine cevirebilirken, bi yandada wall yıkarsa ne olucak sende durum? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 wall yıkabiliyorsa roach'lar aşırı saçma. ilk 7 dakkada gg olur çoğu oyun sanki. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tyrannus Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Cuce said: peki zergün böyle bir gücü olması fazla gelmiyormu sence sana? işci üretimini force üretimine cevirebilirken, bi yandada wall yıkarsa ne olucak sende durum? artık en azından exp almadan önce düşünmeleri gerekicek terranların.direk körü körüne cc basamıycaklar basede.ama öte yandan bu kadar erken gidilebilmesi walla dengesiz gibi.en azından researchle falan gelseydi range.başka türlü early agression vericek şey zerge aklıma gelmiyor şu an ama lazımdı agresif oynama opsiyonu.oynayıp denemek lazım tabi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 banelingle bustlıyolardı zatenki ya zaten rampa var haritalarda ama kenardan bi ol getirip yıkıcaklar iki supplyıda, beleş supply depot. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 bu arada void ray nerf de fazlasıyla yerinde, hatta az bile neredeyse. üçüncü stage'e nerf gelmemiş, ikinci stage'de az vuruyo sadece. yani base'ine girse 7 saniyede sen ordunu getirene kadar yine charge'lanıyor ve fena yapıyo... hızının düşmesi ise kesinlikle lazımdı. tabi hala viking'den hızlılar, o açıdan bir sorun yok. sadece artık kara üniteleri şebek olmayacak void peşinde eskisi kadar. stim bastığında yakalayabileceksin en azından. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tyrannus Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=TDTrgh4M8hA&feature=player_embedded Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BaaL Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 sabonis said: bu arada void ray nerf de fazlasıyla yerinde, hatta az bile neredeyse. üçüncü stage'e nerf gelmemiş, ikinci stage'de az vuruyo sadece. uniteyi kaldırsınlar direk? 3. stage'i yok geçen patch notelara bakarsan eger. animasyon olarak 3 stage var, dmg olarak 2 stage'e indirdiler. son stage'i yarı yarıya nerflendi yani. marine > void marine > phoenix marine > carrier pvt de air yasaklandı kısaca. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 damage olarak 3. stage yoksa o zaman süper nerf olmuş güzel ;) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BaaL Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 %40 dmg nerf evet çok güzel balans olmuş harbiden. muta>void,viking>void,turret>void,spore>void void>? zaten speed upgrade yapılmıyor çok ileri tech oldugundan ve 350mineral250gas gibi şakalar ötesi bi fiyata oldugundan, speed yokken oyundaki hiç bişeyden kaçamıyor, 2 queen,4marine,3 hydralisk kesebiliyor. şimdi daha da kolay olacak. kaldırsınlar o zaman üniteyi oyundan. voidin geldigi yere 2 turret 2 spore atmayan , phase 3 olana kadar void'e ellemeyen, sonra da "unitelerim çıktıkçe ölüyor ake" diye aglayan bebeler için nerf mi yapılır lan ? derdim ama, blizzard bu wow dan biliyoruz. yapar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Creus Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 pardon ama kagıt gibi bir unite aslinda void t1 ünitelere ölen bir zıkkımdan bahsediyoruz. marinelerin yiyip bitirdiği. şimdi de dmgı nerf yedi. elinde başka hiçbir şeyi yoktu ki ztn dmgından başka. direkt üniteyi sildiler yani oyundan. sanki air de seçenek çılgınlığı varmış gibi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BaaL Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 ayrıca terranlara "siz çok güçlüsünüz cheese yapma hakkınızı alıyoruz" denmiş. ve de roach range 4 oyunu bozar. bu oyunun ben 2 seneden önce dengeleneceğine inanmıyorum böyle balans yapmaya çalışıp ellerinin ayarı kaçtığı sürece. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 void gayet güclü bi üniteydi yanına yaklaşılmıyodu. ben 2 amacla kullnıyodum sadece oda pvz de lategamede basıyodum ultraya karsı veya uzaktaki expensionları öldürmek ıcın. ilki iicn anlamlı değil artık, ikincisi için bişi dğeişmedi pek Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tyrannus Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 BaaL said: voidin geldigi yere 2 turret 2 spore atmayan , phase 3 olana kadar void'e ellemeyen, sonra da "unitelerim çıktıkçe ölüyor ake" diye aglayan bebeler için nerf mi yapılır lan ? derdim ama, blizzard bu wow dan biliyoruz. yapar. bebe olmayan tosslar voidi bir şekilde charge edip getiriyolar.kaldı ki çok başıma geldi;+3-4 queenim oldugu halde voidlerin yanına gidene kadar void charge oluyor. voidin army compositionın parçası olarak kullanilmasina değinmiyorum bile.3-4 voidli midgame pushu counterlamak gelicegini bilsen bile çok güç.tosslarda techin saklanması veya fakelenmesi gibi olaylar da var falan derken void tek başına oyunu büküyor düzgün kullanılırsa.önden ordu savaşırken arkadan void sok oyuncusu tarzı değil de.düzgün ne yaptigini bilen bi oyuncunu daha bilakis.void şu oyundaki en gerizekalı ünitelerden biriydi.ama şu şekilde de denge gelecek değil.salak blizz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tyrannus Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 zergün anti airi o kadar boktan ki havadan giden ne yapsanız tecavüz ediyor zerge.güzelim hidrayi batırdın sc2 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tyrannus Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 of ne zamandır qq'lamıyodum iyi geldi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 BaaL said: %40 dmg nerf evet çok güzel balans olmuş harbiden. muta>void,viking>void,turret>void,spore>void void>? zaten speed upgrade yapılmıyor çok ileri tech oldugundan ve 350mineral250gas gibi şakalar ötesi bi fiyata oldugundan, speed yokken oyundaki hiç bişeyden kaçamıyor, 2 queen,4marine,3 hydralisk kesebiliyor. şimdi daha da kolay olacak. kaldırsınlar o zaman üniteyi oyundan. voidin geldigi yere 2 turret 2 spore atmayan , phase 3 olana kadar void'e ellemeyen, sonra da "unitelerim çıktıkçe ölüyor ake" diye aglayan bebeler için nerf mi yapılır lan ? derdim ama, blizzard bu wow dan biliyoruz. yapar. valla hiç öle değil. speed upgli void, viking corrupter yiyo. hala yiyicektir. 350 mineral 250 gaz değil, 250 mineral 150 gaz. speed yokken oyundaki ucmıyan bütün ünitelerden kacabiliyor, cünkü ucabiliyor. 3 hydralisk zaten voidrayden daha pahalı, creep dısında daha yavas. voidin geldiği yer ne demek? baska yerden gelemiyo void? rally point veriyosun oraya doğru ucuyo baska manevra yapamıyomu? basenin arkasına gelen 4 void ray. spotter pylon/depot/ol'inden charge olup baseine girdiğinde eğer force'un yeterince yakında değilse, ya mainini yada önemli tech binalrını kaybediyosun. yetişsen bile kacmadığı halde ciddi kayıp verdirtiyor. mesela stalkerla voidray almak ölüm. mümkün değil. stalkerlar kpaladıkları alana göre o kadar az dps yapıyolarki. 4 voidray range'e geleni anında indiriyo. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar