Mino Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2004 Evet Zamanında sadece Brezilya pazarı için üretilmiş Tempra Turbo. 4 kapılısı da mevcut. 2 litre motoru düşük basınçlı turboyla 165 beygir güç üretiyor. 0-100 ü araç ağır olduğu için 8.2 saniye ve 220 km son hıza ulaşıyor. Tabi modifiyesi kolay. Turbo basıncı ve bilimum modifiyenin yanı sıra ilk başta aklıma Fiat Coupe'nin 2.0 16v turbo motoru geliyor. 195 beygir güç üreten bu makinayı yerleştirmek pek sorun olmayacaktır. Ondan sonra bu motor üstünde yapılan modifiyelerle uçulabilir. Nitekim kendi motoruyla meksika'da 260 beygir elde edilmiş. Artık gerisini siz düşünün. Keşke bu kasa üretilseydi hatta motoru da getirilseydi. Nice Tempracı bu olaydan faydalanırdı. Bize de böyle bakmak düşüyor (tabi jantlar standartta eblek durmuş ama güzel jantlar takılabilir her zaman) :)[Bu mesaj Mino tarafından 16 Ağustos 2004 14:59 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tarist Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2004 Hm Araba tam modifiye etmelik gibi duruyo,sanki hiçbişey yapmamışlar sahibine bırakmışalr yapsın diye. Custom Car :p Güzel gözükmesi için kafadan farlar ve jantlar değişmeli bence,spoiler ı da hoş değil o da değişmeli :] [Bu mesaj Tarist_Windveil tarafından 16 Ağustos 2004 15:29 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2004 Tipo nun vardı 2.0 litrelik spor bi modeli heralde aynı motordur.[signature][hline] V ò d à n | ICQ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Shagrath Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2004 guselde nıe turkıyeye gelmedı bu arabalar?[signature][hline]tavuklar çiçek açmış poğaça nerede madem yuzme bılmıyodun niye çıktın ağaca? 23/7/2004 13:49 GMT +2 de şero demişki İki kedi tanırım birisi Türk Şerafettin biriside Gavur Garfield. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mino Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2004 Talep olacağını bilseler hemen üretirlerdi diye düşünüyorum... Vodan o Tipo'da turbo yoktu 2.0 litre atmosferikti 142 beygirdi. Yerliler 148 (ama dinamoda 139 du) di. Chiple 155 e çıkıyordu. Ayrıca ülkemizde turbo araca tü kaka gözüyle bakıyorlar. Oysa brezilya'da turbo benimsenmiş. 4 kapılı turbo versiyonu orada peynir ekmek gibi satılmış zamanında. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Infeqted Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2004 abi nasil hastasi olmaz ya.. offf hatirliyorum az cok.. yil 92.. babam mecburi hizmetten ispartadan gelmis annem daha ihtisasini bitirmemis. bende istanbuldayim arkadasimla eve gidecegim servisle.. bi baktim gri bir araba yaklastik icinde babam cikti.. ama araba nasil anlatamam o yilde benim gibi cocuk iken onu gormeniz lazim.. icine bi bindim yeni araba kokusu elektronik gostergeler, elektronik klima.. o zaman mercedes s serisinde anaolg kumandalar var hayran kalmistim o zamandan beri ilk arabam tempra olsn isterdim efsane arabalar coook gzeller ya inanlmaz gercekten fiyat performans tavan Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sbora Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2004 Ya şimdi kabrio-kupe doğan dururken millet bunu neden alsın konuştuğunuz şeye bakın ya :P[signature][hline]Snowboy Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2004 Ya ozaman bukadar çok araba markası yoktuki tutulan. Bi Tofaş Tempra, Tipo, Şahin, Doğan vs vardı Hatta Doğan S Doğan SL Doğan SLX Diye 3 versiyonu bile vardı =) Millet yeşil Doğan SLX almak için fark öderdi fln heheh Bide Mazdalar Opel Vectra, Corsa vardı gerisi de daha erişilmez arabalardı Mercedes 190E 200E fln fişman En Erişilebilir ve en kıyak araba Tempraydı hakkaten.[signature][hline] V ò d à n | ICQ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Infeqted Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2004 sapancayami ne gidiyorduk otoban gibi bir yerdi babam gaza basardi araba 4000 deviri gectimi economy ibresi power a gecerdi ben mutlu olurdum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2004 Eet Analog yol bilgisayarı =)[signature][hline] V ò d à n | ICQ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MoMo Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2004 o aletten bızım arabada da var(bora) ve ben 41 gormustum.[signature][hline]Doğruların Kaderidir Bu Yanlızlık... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Admin DynamicK Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2004 Admin Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2004 tempranın arkası önden baya bi agırdı bu nedenle otobanda yüksek hızlara cıktıgında rüzgarı yedimi ön havalanıyordu çok kazalar oldu bu sekilde[signature][hline]Grandmaster Hamburger Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DoGMeaT Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2004 annemiin temprası vardır çalıştığı şirket vermilşti,allaham tankmı rabamı belli değil,one dirkesyon öle,kullnamyan bşlemez,kamyon direıkseynu gibi[signature][hline]Less talk,more glock! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Apex Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2004 said: BOccOB, 17 Ağustos 2004 13:14 tarihinde demiş ki: BMW'lerde hız ya da devir göstergesinin altında küçük nir ibre vardır o an motorun 100km de kaç lt benzin yaktığını gösterir, gazı kökleyince 15-20 lt lere vurur falan, asıl olay odur budur . ozellikle geceleri devir saati hiz gostergesi ve onun kombinasyonundan olusan muhtesem bir goruntu olusur :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2004 Tempra S di o büyük ihtimalle yoksa Diğer tüm tempralarda hidrolik direksiyon ve dijital gösterge vardı[signature][hline] V ò d à n | ICQ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
inf Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2004 sanıyorum hidrolik standart değildi.. s modelide olabilir tabi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Darqainu Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2004 yazık ya lavuklar güzelleri biz göndermio işte :([signature][hline]fedaykin, 24 November 2003 18:38 tarihinde Ainu'ya demiş ki: Aynı senden önceki 20 kişinin düşündüğü gibi onun özel kişisi sen olacaksın, tabi tabii... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar