Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Niye yapmadılar bunu Türkiye'de: Fiat Tempra Turbo Coupe


Mino

Öne çıkan mesajlar















Evet Zamanında sadece Brezilya pazarı için üretilmiş Tempra Turbo. 4 kapılısı da mevcut. 2 litre motoru düşük basınçlı turboyla 165 beygir güç üretiyor. 0-100 ü araç ağır olduğu için 8.2 saniye ve 220 km son hıza ulaşıyor.

Tabi modifiyesi kolay. Turbo basıncı ve bilimum modifiyenin yanı sıra ilk başta aklıma Fiat Coupe'nin 2.0 16v turbo motoru geliyor. 195 beygir güç üreten bu makinayı yerleştirmek pek sorun olmayacaktır. Ondan sonra bu motor üstünde yapılan modifiyelerle uçulabilir. Nitekim kendi motoruyla meksika'da 260 beygir elde edilmiş. Artık gerisini siz düşünün.

Keşke bu kasa üretilseydi hatta motoru da getirilseydi. Nice Tempracı bu olaydan faydalanırdı.

Bize de böyle bakmak düşüyor (tabi jantlar standartta eblek durmuş ama güzel jantlar takılabilir her zaman) :)

[Bu mesaj Mino tarafından 16 Ağustos 2004 14:59 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hm
Araba tam modifiye etmelik gibi duruyo,sanki hiçbişey yapmamışlar sahibine bırakmışalr yapsın diye.
Custom Car :p

Güzel gözükmesi için kafadan farlar ve jantlar değişmeli bence,spoiler ı da hoş değil o da değişmeli :]

[Bu mesaj Tarist_Windveil tarafından 16 Ağustos 2004 15:29 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Talep olacağını bilseler hemen üretirlerdi diye düşünüyorum...

Vodan o Tipo'da turbo yoktu 2.0 litre atmosferikti 142 beygirdi. Yerliler 148 (ama dinamoda 139 du) di. Chiple 155 e çıkıyordu.

Ayrıca ülkemizde turbo araca tü kaka gözüyle bakıyorlar. Oysa brezilya'da turbo benimsenmiş. 4 kapılı turbo versiyonu orada peynir ekmek gibi satılmış zamanında.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi nasil hastasi olmaz ya.. offf

hatirliyorum az cok.. yil 92.. babam mecburi hizmetten ispartadan gelmis annem daha ihtisasini bitirmemis. bende istanbuldayim arkadasimla eve gidecegim servisle.. bi baktim gri bir araba yaklastik icinde babam cikti.. ama araba nasil anlatamam o yilde benim gibi cocuk iken onu gormeniz lazim.. icine bi bindim yeni araba kokusu elektronik gostergeler, elektronik klima.. o zaman mercedes s serisinde anaolg kumandalar var

hayran kalmistim

o zamandan beri ilk arabam tempra olsn isterdim

efsane arabalar

coook gzeller ya inanlmaz gercekten

fiyat performans tavan
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ya ozaman bukadar çok araba markası yoktuki tutulan.
Bi Tofaş Tempra, Tipo, Şahin, Doğan vs vardı
Hatta
Doğan S
Doğan SL
Doğan SLX
Diye 3 versiyonu bile vardı =)
Millet yeşil Doğan SLX almak için fark öderdi fln heheh
Bide Mazdalar Opel Vectra, Corsa vardı gerisi de daha erişilmez arabalardı Mercedes 190E 200E fln fişman

En Erişilebilir ve en kıyak araba Tempraydı hakkaten.[signature][hline] V ò d à n | ICQ
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
BOccOB, 17 Ağustos 2004 13:14 tarihinde demiş ki:
BMW'lerde hız ya da devir göstergesinin altında küçük nir ibre vardır o an motorun 100km de kaç lt benzin yaktığını gösterir, gazı kökleyince 15-20 lt lere vurur falan, asıl olay odur


budur .
ozellikle geceleri devir saati hiz gostergesi ve onun kombinasyonundan olusan muhtesem bir goruntu olusur :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...