sigisMoNd Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 http://eu.battle.net/sc2/en/blog/761331
_ILuVaTaR_ Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 ahaha reaper'ı kaldırsalarmış oyundan keşke.
pronoit Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 roacha range verirlerse protossun hangi ünitesi counterlicak roachu ?
_ILuVaTaR_ Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 o değil de orada istatistikler verilmiş 49.6% win rate for Terran when fighting Zerg. 52.8% win rate for Protoss when fighting Zerg. bu mu yani zerg bok gibi zerge buff lazım olayı anlamadım ben.
Sparkcaster Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 ahah harbi hadi barracks supply neysede factory ne yuh factory çıksam zaten nabiyim reaperı
_ILuVaTaR_ Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 cheese yapamicak mı artık terran oynayanlar yani çok saçma proxy rax yapamicaz. hani yaptığımdan değil de öyle bi seçenek var en azından hehe
huun Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 _ILuVaTaR_ said: bu mu yani zerg bok gibi zerge buff lazım olayı anlamadım ben. harristhegosu said: xelnaga zergü yarattiginda beri agliyolar bu tipler ya haha http://forum.paticik.com/read.php?39,5106904,5108157#msg-5108157
Fistan Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 ben yıllardır zerg oynuyorum hiç bi zaman aglamadım buff olsa da olur olmasa da her ırkın kendi avantajı var değişik değişik cok fazla dengesizlikte yok şu anki durumda bence.
TheAlterRealm Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 Mesaj tarihi: Ekim 7, 2010 larva inject olayı hakkaten tuncanın dedigi gibi olsa güzel olur yani yine seçip tıklama olsun ama i.larva arka arkaya atılabilsin diye düşünürken olmaması gerektigini savunur daha başka alternatif olması gerektigi kanaatine geldim bir anda :)nedeni bu seferde herkesin hatch başına 2 3 queen atıp 123125124213 larva cıkarıyor olacagı. bende zerg oynuyorum bu aralar ama bana sorarsanız cb veya mule e ufak deişiklikler gelmesi daha dogru olur.aslında en garip diyim artık,buldugum konu marauder gibi iri kıyım armored bir ünitenin stim pack le süreyya ayhan hızında koşup aynı zamanda combatta o kadar hızlı kite laması.zaten base damage olarak roach tan fazla armored lara, bide stimle diablo oluveriyorlar.zerg olarak ilk pushu alsanız bile mule saolsun counter a gidemeden aynı boyutta ordu hazır oluyor. patchler bir yana sc2wing of liberty terran altyapısında oldugundan bence diger bölümlerdede cok daha oturaklı değişiklikler olacak.sc1 de 1 günde oturmadıydı sistem ama degilmi :D ps:kendi yorumum sadece daha dogru düşünüyor olabilirsiniz bunlar sadece oyunlarda gördüklerim(replay olsun specten olsun kendim olsun) ve oyuncuların şikayetlerinden yola çıktım
Suark Mesaj tarihi: Ekim 8, 2010 Mesaj tarihi: Ekim 8, 2010 Soimyr said: Suark yorumların tamamda, ratinginiz az konusmayın lafı komik kaçmış. Sanat tarihi okumayanlar, hatta ressam müzisyen olmayanlar müzik/resim hakkında, sanat hakkında yorum yapmasın, bilgisayar müh okumayanlar bilgisayar hakkında yorum yapmasın kadar abes bi yorum olmuş. hayır dostum ratingin azsa konuşmayacaksın. Bi TTTT yapmayı bile bilmionuz zaten. bu arada iluvatar cheese neymiş ahahah onu yapmaya gerek bile yok reaper çok işe yarar bu arada mule ile süper kombine oluyorlar, zerge nerf gelebilir, umrumda olmaz çünkü ben süper oynadığım için zerglede yenerim hepsini.
Suark Mesaj tarihi: Ekim 9, 2010 Mesaj tarihi: Ekim 9, 2010 lan o kadar trolledik tutmadı :s gerçi ilki başarılıydı şimdik
DeathWarrioR Mesaj tarihi: Ekim 9, 2010 Mesaj tarihi: Ekim 9, 2010 Suark said: Soimyr said: Suark yorumların tamamda, ratinginiz az konusmayın lafı komik kaçmış. Sanat tarihi okumayanlar, hatta ressam müzisyen olmayanlar müzik/resim hakkında, sanat hakkında yorum yapmasın, bilgisayar müh okumayanlar bilgisayar hakkında yorum yapmasın kadar abes bi yorum olmuş. hayır dostum ratingin azsa konuşmayacaksın. Bi TTTT yapmayı bile bilmionuz zaten. bu arada iluvatar cheese neymiş ahahah onu yapmaya gerek bile yok reaper çok işe yarar bu arada mule ile süper kombine oluyorlar, zerge nerf gelebilir, umrumda olmaz çünkü ben süper oynadığım için zerglede yenerim hepsini. ve bi uyandın donunda ıslaklık
Seele Mesaj tarihi: Ekim 13, 2010 Mesaj tarihi: Ekim 13, 2010 • We're increasing roach range. This will allow roaches to be more effective in large groups, giving the zerg more options in the mid to end game. • Fungal Growth will now prevent Blink, which will give zerg a way to stop endlessly Blinking stalkers which can be very challenging to deal with in large numbers. • The Barracks are going to require a Supply Depot, which will impact a lot of early terran reaper pushes. • The reaper speed upgrade will require the Factory, which is meant to weaken a lot of the early terran reaper attacks that dominate so many matches, especially in team games. • We're making a number of increases to the health of zerg buildings, which will make the very vulnerable zerg technology structures more resistant to raids. We don't expect these hit point changes to have a super significant impact on the game, but the current numbers felt way too low http://www.world-gaming.com/pc-news/pc-gaming/1400-starcraft-2-patch-12-zerg-balance-plans.html
Öne çıkan mesajlar