Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Netlimitsiz 8mbte kadar


SevimliEjderha

Öne çıkan mesajlar

netlimitsizdeydim baktım ki 512ye kadar düşme bıdılar oluyo artık, e bana 65mb internet versele ne olur 15 gb mallığı varsa?
3-4 günde düşecek o hız allah belanızı versin inş
ben de eski tarifeme geri döndüm.Ama 1mb internete de 45 lira baymak harbiden düşündürüyo insan ne yalan söyleyim. O yüzden dedim daha hızlı ya da daha ucuz net var mı diye.
Kurtulcaz inş. bu kepazeliklerden umutluyum(!)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Peki bu 'quiknet' olan yerler için daha avantajlı değilmi? ücretlendirmesine bastım açılacak inşallah izmire taşınca ona göre seçeceğim semti.
Baktım şimdide fiber
bundaki pro paket ne ki? Sadece upload ile mi alakalı 10mbit proda 99, normalde limitsiz 49 tl.

Ayrıca 8mbit çok mal bir uygulama download yapan adamlar için 8 den 512k ya düştüğünde eşekten düşmüş karpuzdan ne farkımız kalır?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
said:
urum, tüketicilerin kesintisiz hizmet alabilmesi için kalite yönetmeliği çıkardı. Zaman'ın haberine göre, herhangi bir telefon numarasını çeviren abone, en geç 3 saniye içinde çalma sesi duyacak. Çağrı merkezini arayan aboneler dakikalarca telefon başında bekletilmeyecek.

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK), milyonlarca abonenin; 'sürekli ve kesintisiz' hizmet alması için 'kalite yönetmeliği' çıkardı. Operatörlere önemli yükümlülükler getiren yönetmeliğe göre, herhangi bir telefon numarasını çeviren abone, en geç 3 saniyede çalma sesini duyacak. Konuşurken, cep telefonu kendiliğinden kapanmayacak. İnternet hızlı olacak. Aboneler, çağrı merkezlerinde müşteri temsilcisiyle görüşmek için dakikalarca telefon başında beklemek zorunda kalmayacak.

Sektörde dört gözle beklenen Elektronik Haberleşme Sektöründe Hizmet Kalitesi Yönetmeliği uygulamaya girdi. İşletmeler ya da operatörler, kalite standardına ilişkin faaliyetlerini, 3'er aylık raporlarla Kurum'a bildirecek. Bu standartları tutturamayan operatörler önce uyarılacak. Uyarının gereğini yerine getirmeyen operatörlere, milyonlarca lirayı bulan para cezası uygulanacak. Ayrıca aynı yönetmelikle, internete de kalite standardı getirildi. İnternet servis sağlayıcılar (ISS), abonelerine, abonelik sözleşmelerinde hız konusunda bir taahhütte bulunuyor. ISS'ler, taahhüt ettikleri bu hızı en az yüzde 75 oranında tutturmakla görevli.

İşletmecilerin fatura şikâyeti toplam abone sayısının yüzde 1'inden fazla olmayacak. Düzenlemeyle, sabit ve cep telefonu ile internet servis sağlayıcılarının kontrolünde bulunan çağrı merkezlerine de belli zorunluluklar getirildi. Bunlardan bazıları şöyle sıralanıyor: Müşteri hizmetlerinin, ana menüsündeki ses kaydı en fazla 45 saniye olacak. Vatandaş hizmet almak istediği konuyla ilgili mönüye geçtiğinde, en geç 20 saniyede temsilcisine ulaşacak. Çağrı merkezlerine yönelik yapılan aramaların en az yüzde 80'i, 20 saniye içinde müşteri temsilcisiyle konuşturacak. İşletmeciler, kendilerine bildirilen şikâyetlerinin yüzde 80'ini en geç 1 günde çözecek. İşletmeci, vatandaşların şikâyet konularının yüzde 90'ını taahhüt ettiği sürede sonuçlandıracak.


Ntvmsnbc'de okumuştum. ama şimdi bulamadım. haberdar diye bir yerden buldum.

Link
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

elamanın biriyle konuştum yetkili bi abi :P, dedi ki aslında adil kullanım zımbırtısını uygulamak istemiyolarmış ama rekabet denetleme kurulu karar almış uygulamak zorundaymışlar, kurul 23-24 ü arası denetime çıkıyomuş o zaman göstermelik olarak düşürüyolarmış bazı insanlarınkini.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

8 mbite kadar sınırsız kullanıyorum kampanya çıktıgından beri. tarifemi değiştirirken üstüne basas basa sormuştum sınırsızmı bu tarife diye evet dediler. 2 gündür bağlantım çok yavaştı aradım hızımı düşürmüşler. şikayet bıraktım yanlış bilgi verdiniz bana diye dönücekler tekrar bana.uydunet 10 mbite kadara geçmeyi düşünüyorum eski bir kablonet kullanıcısı olarak.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Amonn said:

Ya benim SpeedTest Max. 1.7mbit, telefonla arip çemkirsem 3-5 arttırmazlar mı yaw bu 8mbit'E kadar geyiğini? 0,7 mbit içinmi lan herşey sdf.


Ben çemkirdim bana dedikleri şey biz size 8mbite kadar diyoruz 8mbit sözü vermiyoruz 1.5de size verdiğimiz sınırlar içinde dedi.Küfrettim kapattım şu ay bitsin 15gb'ı geçtim diye bişey diyemiyorum öteki ay yüzyüze çemkircem.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Abi böle bi şerefsizlik olabilirmi ya? 1 mbit sınırsıza 45tl verirken
8mbit'e kadara geçiyorum 49 tl ödüyorum ve 15gb sınırım var tamam ben bunları kabul edip bide 2 sene kullanmayı tahahhüt ediyorum. E insaf en azından insan 4-6 mbit arasında falan bağlantı sağlar. 0,7 mbit için sınırısız olan ve daha ucuz olan bağlantımı bırakarak buna geçtim, üstelik 2 sene tahahhüt ederek. Böle bi adalet anlayışımı var. "Efenim 8mbit e kadar dedik" ee parayı basıp sınırsız 2,4,6,8mbit isteseydim "pardon hattınız desteklemiyor satamayız" mı diyeceklerdi?

Aradım eski tarifeme geri dönemk istiyorum diye. "Kusura bakmayın Tahahüte imza attığınız için 49tl tutarından daha aşşa bi bağlantıya geçiş yapamazsınız.Fakat 49TL den daha pahalı her hangi bi bağlantı tipine geçebilirsiniz 2.4vs.vs.(Fazla para almaya varlar şrefsizler) yada ilk 5ay 15tl kampanyasının 4x34TL farkını ödeyerek hattı kapattırabilirsiniz." dedi adam ya. Yani şeçenekler muhteşem hangisini seçicem kararsız kaldım.Ya kazıklanmaya devam edicem veya daha yüksek fiyat ödeyip hattımın desteklemediği bağlantıya geçicem yada 136TL+Ekim ayı kullanım bedelini ödeyerek hattımı kapatıcam.Resmen Nitelikli dolandırıcılık bence başka açıklması yok. İlk 5 ay 15tl vererek "bakın zaten 2 senede kullancagınızın 175Tl si bizden" safsatası ile istediğiniz zaman tarife değişikliği yapamamanız içi önünüze her zaman bu 175TL+SonAy kullanım bedelini ortaya koyuyorlar ve hattı kapattırıyorlar.Uydunet yada Quick vs. seçenekleri olan bi şekilde farklı bi İSS ile yoluna devam edebilirken. BU seçenekleri olmayanlara resmen "otur kır dizini öde paranı yada netini alırım" diye tehdit ediyor. Bravo böyle özelleştirmeye böyle şirket anlayışına böle müşteri memnuniyetine tüküriyim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bi kere 4mbit'e kadar diye bir tarifeleri varsa ondan sonraki 6mbite kadar tarifesi 4-6 arasında oynayabilir ancak. 4ün altında olursa "birader o zaman 4mbite kadardan farkı ne oldu bunun" dersin ki kazanabilirsin davayı. Ve ilginç bir şekilde limitsiz diyor ama değil diyerek davayı kazanan adam vardı Türkiye'de yamulmuyorsam. 8mbit'e kadar da 6-8 arasında oynamalı. Yoksa 6mbit'e kadar hizmeti alan adam bizden az ödeyip aynı hizmeti alır ve bu da zaten haksızlık olur. Mahkemede de bunu örnek gösterip kazanabilirsin muhtemelen

Benim de hız düştü bugün, sinir oldum :(
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ya bu devletin kendi vatandaşlarının haklarını koruması gerekmez mi?
Ortada bariz bi haksızlık varsa illa ahmet yada mehmet cıkıp dava mı etmeli diğerlerine emsal teşkil etsin die. Bu devletin her dairesinde bilmem kacç çaycı var bu tarz tüketici haklarına adilane bi yaklaşımla denetleyen birileri olmaz mı? Ya bi insan kendi kiraladığı evine arabasına bile arada gider bakar varmı bi yamukluk vs. die. Kendi malına devlet "özelleştirdik nasılsa ne halleri varsa görsünler" mantığıyla yaklaşırmı?
Benim hattımın 1,7 mbit destekliyor olması benim hatam değil ki, ben döşemedim kablosunu zımbırtısını, kendi altyapıları kendi hizmetlerini karşılamıyorsa,tam anlamıyla karşılıyormuş gibi benden ücret talep edip karşılayamamasının sebebini bana bağlıyorsa haram zıkkım olsun abi ne diim.
Bi yerden yemek siparişi versem, gelse "kardeşim bu soğumuş" desem, adamda bana "kardeşim evin çok uzak ben napim" dese haklımı yani?Ya o yemeği getirmicek yada sıcak bi şekilde getirecek başka bi seçenegi olmamalı yani.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...