DERT3 Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 emin ol değişecek o harita. PL / white noise / RA oraya girdi bir kere. sence AAA yı rahat bırakırlar mı hazır NC de böyle bir fırsat bulmuş , hele WI de Atlas ve AAA ile Geminate in hesabını kapatmak istemez mi sence_? 2 nci insmother savaşı başladı bile. Bu arada hazır PL sov almışken IT alliance ı PL yi köşeye sıkıştırmak istemiyecek mi ? Arada Evoke un kuzeye saldırıları hala devam ederken NC ne yapacak ? valla bu Eveonline daki siyasi durum "Yalan Rüzgarı" gibi en az 11 senelik arkası yarın kuşağı gibi olur.
reampage Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 PL nin aldigi sovlar gecici contract uzerine alinmis sovlar IT zaten suanda cloud ringde C H ve Evoke ile carpisio NC geminatede istasyon aliyor cunku ruslar guneyde mesgulken WInin kalan mallari kurtarmak icin firsat elde ettiler. Zaten -A- ile geminatede uzerinde bi hesap soz konusu degildi. NC sanırım klasik düşman Triumvirate yeni NCDOT ile kapışcak tarih tekerrürden ibaret diye boşuna dememişler Evede hep aynı döngü var.
ronin22 Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 sipeyskeyk said: ben belki birşeyler anlarım diye bütün konuyu okudum. bu oyun ya gelmiş geçmiş en iyi oyun ya da oynayanların hepsi hayallerde yaşıyor. büyük ihtimalle gelmiş geçmiş en iyi oyun, tavşan kes instance yap zırhına + bas arenada pvp yap la uzaktan yakından alakası yok. Sırf üretim kısmının tamamını anlatan bir yazı en az 30 sayfa olur, üretim derken kişisel üretiminden öte 100 lerce oyuncunun bir arada oluşturduğu corpların (corp namı dier guild-clan) 10 larcasının birleşerek oluşturduğu allianceler vergi ile topladığı büyük meblalardaki oyun paraları (gerçekten çok büyük miktarlar) ile kurduğu istasyonlarda tonla aşamadan hammaddeden ( şema yada üretim ağacı gibi birşey olsa o gemiyi üretmek için gereken hammadde ve parçaların herbirinin kaynakları gecırdıklerı donusumler periyodik cetvelden daha kalabalıktır.) ve o üretimleri yapabilecek karakterler ( ki senelerce skill kasmıs o yonde karakterler) kulanılarak baya bıldıgın fabrika benzeri hangarlarda uzun sureler beklenerek ( tam bılmesemde bir titan 5 6 ay gıbı bırseydı uretımde bekledıgı belkı yannıstır duzeltın) üretiliyor.
ronin22 Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 kısaca oyun okadar derin okadar komplike bir sisteme sahip ki nasıl gercek hayatta mühendis doktorluk yapamıyorsa.. benim pvp yapan karakterim 3 4 senelik se ve okadarlık oyuncuysamda üretimin sadece birkaç dalını ve üstün körü bilmekteyim o alanda resmen baslı basına baska bır uzmanlık dalı ki üretimin 1000 cesıdı var 1 tanesını en ıyı sekılde icra eden bır baska turunu bılmıyo olabılır. illaki eksik kalıcaktır ama oyunda yapabılecekleriniz 1- empire sistemlerde mission run (100 türlü farklı mission şekli var vur kırdan üret taşı vs......) 2- Faction war (ultima order chaos savasına benzetıle bılır) 3- serbest piyasa ekonomısı olan marketlerde tum galakside ticaret. 4- taşıma senetleri ( para ıle baska oyuncuların mallarını contrat usulu tasımak ) 5- kendi corpunu kurup baska corplarla savasmak (detaylı savas sistemi mevcut savas acabılıyorsun ıstedıgıne) 6- low sec veya 00 sistemlerde prite solo veya kucuk guruplar 7- prite işini abartıp 50 100 kısı elite gruplar olarak 1000 lerce kısılık allıance lerın basına bela olmak (parantez acım kısısel olarak da bır korsan yakaladıgı adamı patlatabılır para ısteyebılır patlayabılır,, yada bır korsan corp baska bır corp yada allıanceden harac alabılır. 8- Bounty hunt ( oyunda kafa avcılıgı sıstemı var odul koyulabılıyor bellı sartlar mevcutsa karakterlere ve locator agent gıbı yardımcı sıstemler var[15 dk evel o adamın nerede hangı sıstemde oldugunu orenmek gibi]) 9- 0.0 tabir edilen kanunu oyuncuların kurdugu bırlıklerın kurdugu ve aralarında sınırsız polıtık yarısın yasandıgı bolgelerde sistem kıralamak ve kıraladıgın allıancenın altyapı (yol su elektırık - jump bridge, station , pos) ve korumasından faydalanarak ordakı toprakların ımkanları ıle yasamak savasmak kazanc saglamak. 10- üretim - araştırma yapmak 100 lerce uretım dalından bırınde ılerlemek tek basına gelınecek yerlerden sonra 10 katı daha gıdılıcek yol oldugunu gormek daha cok kısı ıle 11- empireticaret sistemler (gatelerden dakıkada 20 30 naklıye gemısının gectıgı) de naklıye gemılerıne saldırmaktan tutta en az 12 13 14 15 ........ gıttıkce gıder aklına gelen eklesın
ronin22 Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2010 bu oyunda bir gemini istediğin başka bir yere götürmek ve aradaki 2 tehlıkelı sıstemın tamamen dusman ( standıng sıstemı dıye bırsey var oyunda ) bolgesı oldugu varsayıyorum. senın ve arkadasının plan yaparak gemılerınızı ona gore ayarlayıp stratejınızı planlayarak agzına kadar dusman dolu sıstemden gemıyı gecırmenız bıle tek basına bır aksamınızı doldurabılır ve cokda eglenır adrenalın salgılarsınız. Not : oyunun acıması yoktur 3 ay calısıp bırıktırdıgın para ıle aldıgın gemı ve fitleri bir anda kaybedebılırsın. gercek hayat gıbı
Öne çıkan mesajlar