Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

peugeot RCZ


Esh

Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
pevgeot marka değerini yükseltmedikçe uzay mekiği yapsa alınmaz ne yazık ki. zaten adamlar istediklerini yapamamışlar ki, gelmişsiniz rcz'i cooper s, scirocco ile falan kıyaslıyorsunuz, adamların amacı z4, tt ile falan kıyaslanmak oysa.
Mesaj tarihi:
adamlar performans tuketim ve ömürün optimal birleşim noktasında tutuyolar, dengede.
chip yapınca ekstremlere cekiliyo fazla abartilmadan.
motorun omru 250binden 150ye cekiliyo gibi

misal 300 mu 320mi ne yapmıslar 1.4 tsi, direk yanmış gibi hurafeler var.
ama 200ler makul. zira superchips 200, abt 210, revo 220 gibi degerler veriyo
Mesaj tarihi:
Fabrikadan böyle kuvvetli çıkmamasının tek sebebi emisyon değerleri. AB standartlarını tutturabilmek için potansiyelinden düşük güçte çıkıyor çoğu motor.

Son kullanıcı da böyle çiple o potansiyeli ortaya çıkarıyor, kimisi potansiyelinin de üstünde performans elde ediyor, o zararlı işte...

Ama +20 +40 hp falan tüketim ve yüksek emisyondan başka zarar vermez. Verse de 100.000km den sonra motorda aşınma vs. olur da bugün kaç kişi arabasını 100.000 yapıyor ki... Ben 50k da bir değiştiriyorum başıma bela olmadan...
Mesaj tarihi:
50k da degistirmek kisisel tercih meselesi birsey denmez de, 100k nedir ki bu motorlar icin adam gibi kullanilmis motor icin 200k falan az bile rakamlar.

modifye olsun olmasin istedigin kadar hor kullan yine 100k kolay.
Mesaj tarihi:
Olay sadece motor değil ama...

Ülkemizin yolları belli yamuk yumuk... Araba zangırdamaya başlıyor 30k km den sonra...

Bugüne kadar hep sert süspansiyonlu arabalarım oldu belki ondandır, şöle bi mercedes E falan alsam belki olmaz böyle bi sorun bilemiyorum..
Mesaj tarihi:
yolun yamuk olmasinin aracin yuruyenine zarari tartisilmaz da bahsettigin sey motor asinmasi falan degilmiydi en son.

kaldi ki dikkatli gidilirse yolun bozuk olmasi da problem degil suspansiyonun sertliginden bagimsiz.
Mesaj tarihi:
pros
----
yeni, bol reklamı var, piyasada cok yok, dikkat cekici dizayn
156hplik 1.6 motoru 8sn 0-100le fena degil, vergi dilimi guzel
pug 4 ileri otomatiginden vazgecti, artik 6 ileri
paketleri donanımlı, konsol şık

cons
----
vites 6 ileri ama dsg degil, nekadar basarili hic bi fikrim yok
200hpli model daha guzeldir, gene 1.6 motor, ama benzin içme ihtimali yuksek, bir peugeot olarak.
fiyatı klasman, donanım, motor, marka olarak çok yuksek, 70klarda
yol tutus ve hissiyatı cok basarılı degil, direksyon spor olmaktan uzak.
ucuz malzeme kalitesi.
  • 3 hafta sonra ...
  • 2 ay sonra ...
Mesaj tarihi:
az önce otobanda tur attım bu araçla :)

oturma pozisyonu vs. güzel. deri döşemeler dandik. plastik malzemesi kıyı köşelerde bildiğin fransız. rüzgarlık bile sert plastik malzeme gibi bişeyle çalışıyo (rüzgarlığın kendisi zaten öyle de mekanizmayı metal yap bari ulan?!)

sesi gayet tatmin edici, tavandaki çakma karbon kaplama komik ama iidir diyoruz :) arka koltukta uzunlamasına anca 1 hatun oturtabilirsin heralde. :D

bööle.
Mesaj tarihi:
aracın hiçbişey tam degil. tasarimda kusurlar, şanzımanda kusurlar, malzeme kalitesi kusurlu, performans kusurlu.

hiç bi noktada iddialı olamıyo


bu aracın fiyat klasman denkleri scirocco c30 falan.
73bin liraya agzına kadar dolu çiçek gibi rocco alınıyo, her daim tercih edilir rcz e, gene 73 bine 2.0 dizel 177hp c30 alınıyo, her zaman tercih edilir rcz e.

anca baban peugeotta mudur olacak falan herhalde bu araçı almak için.


citroen c6 gibi :)
×
×
  • Yeni Oluştur...