Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

60000 ytl arazi - suv


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
internet sitesinden baktım da, bu mu şimdi 50bin euroluk araba hahahah

http://www.landrover.com.tr/gb/en/Vehicles/Freelander/Interior/Interior_features_overview_D160AEA9-6B0A-497D-9005-09567892B8FF_502x670.jpg
Mesaj tarihi:
bozuk yollara sik giriliyor, arazi moduna gecebilen ancak boyutu ufak bir suv araniyorsa freelander 2 arazide giden sinifindaki ve o fiyat araligindaki benim bildigim tek arac.

oyle bir niyet yoksa kosarak kacin.
Mesaj tarihi:
Zegna said:

abi o fiyata 2005 discovery3 td6 alınır..

discovery varkende baska araca donup bakmam ben :)


range rover serisi nasıl kamyon biliyor musun ?

Discovery AS 950 gibi birşey hele, içi vw polo'dan daha dar oturmak için.

Tipi var karizması var ama içi rahat değil. İngiliz mantığı işte, tank gibi araç.

Land Cruiser bu yüzden gayet iyi bence o fiyata.
Mesaj tarihi:
abi ben discovery 3 kullandım, nasıl polo ile kıyaslıyorsun icini anlamadım, evet x5 ten cruiserdan dar belki ama, o da buyuk bi fark degil.

neyse bakmaya devam, km si dusurulmemis bi x5 dizel bulabilirsem 3.0 belki cikarim fiyatı.

x5 in nedeni birazda konfor ve donanımı, yani tv navi harman kardıon filan bunlar hoş baya..
Mesaj tarihi:
1.92 boyum var, poloya discovery'e sığdığımdan daha kolay sığıyorum. Kalite kıyaslaması değil, oturma pozisyonu ve sıkışlık olarak.

x5 3.0d fix kr@l zaten :p.
Mesaj tarihi:
Ya bi de pek tanımadığım okuldan bir arkadaş, kısa ama buna rağmen taksiyle de yürüyerek de gitmesi çeşitli faktörlerden dolayı işkence olan bir yere bırakmıştı beni kendi yolu üzerinde olmamasına rağmen. Yeni de almış aleti... Söyleyemiyorsun da. Ama yine de karı düşürttürüyor araç uzaktan gözlemlediğim kadarıyla.
Mesaj tarihi:
eee ne de olsa o bir DOD-GE. Amerikan araba.

c 180 ile bile çok rahat pussy magnet olabilirsin ama asla bir DOD-GE Ram, Ford f-150/250/350 gibi bir pussy WAGON olamazsın.
  • 2 hafta sonra ...
Mesaj tarihi:
http://www.dacia.com.tr/page.aspx?id=2

dacia duster al rahat et, full ve dizel alırsın bir de o fiyata, yedek parça sorunun olmaz, aracın tasarımıda gayet güzel bence, cebinde de paran kalır modifiye ettirirsin birazda oh mis

http://www.dacia.com.tr/page.aspx?id=714 fiyatları

bu ilginçmiş mesela

http://www.lincah.com/2010-dacia-duster-competition
Mesaj tarihi:
http://www.dacia.com.tr/assets/upload/page_element/asset_00000868_1_slge3df2ljjwk.jpg
Şu olay ne güzelmiş ya :D

Dacia Duster da güzel bir seçenek aslında fiyatı baya ucuz ancak Dacia dan beklendiği gibi biraz ufak, güvensiz ve kalitesiz.
Mesaj tarihi:
duster kullandim. marka imaji rahatsiz etmezse, fiyatinin karsiligini veren, bekledigimden cok daha iyi, sasirtici bir arac. ancak diger dacia lar gibi minimum maliyet ve kolay montaj dusunulmus. minimum elektronik maksimum mekanik felsefeside aynen devam.

bu tabi ufak tefek sorunlarini kolay hallettirirsin de demek.

ama 60bin TL ye arac arayan birine tavsiye etmem. butcesi 30-40bin arasi ve sifir isteyen birine onerebilirim ancak.
Mesaj tarihi:
Eralp said:

http://www.dacia.com.tr/assets/upload/page_element/asset_00000868_1_slge3df2ljjwk.jpg
Şu olay ne güzelmiş ya :D

Dacia Duster da güzel bir seçenek aslında fiyatı baya ucuz ancak Dacia dan beklendiği gibi biraz ufak, güvensiz ve kalitesiz.


dacia değil araçlar, renault, o yüzden güvenli, oldukça kaliteli, ve de ufak değil gayet geniş.
Mesaj tarihi:
euro ncap öyle demiyor ama:

http://www.euroncap.com/results/dacia.aspx

Renault üretimini yaptırtıyor diye araba güvenli olacak diye birşey yok. Renault en düşük seviye arabalarını Dacia markası altında çıkarttırıyor işte kendi imajı zedelenmesin çok diye.
Mesaj tarihi:
duster'ın değerlendirmesi yok euroncap'te

said:
Safety: an absolute priority

Dacia Duster benefits from Renault's acclaimed expertise in the area of safety. The news 4x4 features Bosch 8.1 ABS, as well as EBV electronic brakeforce distribution and emergency brake assist. On the passive safety front, Dacia Duster comes as standard with two front airbags (depending on market) and three-point seat belts with load limiters for the front seats. Depending on version, two lateral head/thorax airbags are fitted in addition to the driver and passenger front airbags to provide additional protection in the case of side impact. Pyrotechnic pretensioners for the front seats (depending on version) complete Dacia Duster's retention system. In addition to holding the thorax firmly in place, they limit forward body movement in the case of a frontal impact by tightening the belt around the thorax and the lap.
Mesaj tarihi:
Değerlendirmesinin olmadığını ben de görüyorum, o linki Dacia sağlamdır reno yapıyo abi lafına cevap olarak yollamıştım.

O iki araba genel olarak dacia nın güvenlik politikasını da yansıtır ayrıca. Yok renodan örnek alıyoruz yok o abimiz gibi yazılar hiç birşeyi göstermez.
Mesaj tarihi:
Kendi markanın kalite standartlarını koruyamayacak kadar ucuz iş yaptıysan, o ürünü o halde çıkartmak senin markanın imajını sarsacaksa, daha düşük bütçelere hitap etmek için bir alt marka yaratırsın. Dacia gerçekten Renault kalitesinde olsaydı zaten Dacia diye bir şey olmazdı yani, gereksiz bir tartışma biraz.
Mesaj tarihi:
Catzee said:


dacia değil araçlar, renault, o yüzden güvenli, oldukça kaliteli, ve de ufak değil gayet geniş.


esp sunulmayan bu boyutlarda bir arac biliyor musunuz ticari olmayan? dedigim gibi kullandim, virajlarda normal hizda sorun yasamadim, ama bu pasif guvenligin kirpilmis elektronik donanimlardan sadece bir kismi oldugu gercegini degistirmiyor.

o paraya o kadar kullanimi rahat ve tok, bakimi ve onarimi ucuz o sinifta bir arac daha bulamazsiniz. ama renault kadar guvenli ve kaliteli demek biraz iddiali oluyor. renault kendi araclarina kiyasla bambaska bir montaj felsefesi guduyor bu araclarda. kisilan sey sadece konfor degil. yedek parca uretimi bile uretim bandinda en az detay ile en cok parcayi en az maliyetle en kolay uretmek uzerine kurulu dacia da.
Mesaj tarihi:
Selam,

Ekmek vs köfte dengesi köftenin artışına bağlı olarak ekmeğin logaritmik artması ile korunuyor düşüncesindeyim.

Dacia da amacına uygun bir araç. Dandiklik göreceli bir kavram neticesinde; kime ve neye göre! Adamların süper araç yapma gayretleri yok neticesinde.

Saygılar.
×
×
  • Yeni Oluştur...