Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Publish 25


Anason

Öne çıkan mesajlar

dün atlantic ve europa ya gelmiş olması lazım yegane pub ın.ben heralde en çok bu pub ı sevdim.aslında kanımca birçoğu daha önce yapılmış olması lazımdı.işte özellikleri ,

House demolition, and character transfer will now be disabled while the housing and character transfer server is down
Faster casting cap of 2 (if not using the protection spell)
Faster casting cap of 0 (if using the protection spell)
Paladin spells are subject to a faster casting cap of 4
Paladins with magery of 70.0 or above are subject to a faster casting cap of 2
PvP spell damage increase cap of 15% from an item’s magic property – spell damage increase is also derived from intelligence and inscription
Added caps for: Lower Mana Cost = 40%, Hit Chance Increase = 45%, Defense Chance Increase = 45%, Damage Increase = 100%.
Maximum swing rate capped at one swing per second
Added runic crafting tools to test center bank boxes
Added all artifacts to test center bank boxes
Added ethereal mounts to test center bank boxes
Added a kills/deaths tracking and leader board on test centers
Poisonstrike takes 1/2 second less to cast, 2 points higher minimum and maximum damage
Cleanse by fire is now difficulty based
Damage required to interrupt bandaging reduced from 26 to 19 for PvP only
Lesser and normal healing potions have smaller delays to use than greater healing potions
Lowered cure spell chance of success
Enhanced cure potions now correctly cure lower poisons
Archcure doesn't cure aggressors or victims
Archcure is now 1/4 second faster
Infectious strike special move now uses poisoning skill to help determine potency
Using a special move within 3 seconds of the previous special move costs double mana
Parried special moves have no mana cost
Dexterity below 80 reduces the chance to parry
Reveal uses magery and detect hidden vs. hide and stealth
Reveal always reveals vs. invisibility spell
Tracking players uses tracking and detect hidden and random (1 to 20) vs. hiding and stealth
Ghosts can no longer be tracked
Necromancy forms affect tracking difficulty
Archers can now move immediately after firing
Archers must hold still for a minimum of 1/2 second before firing
Fixed Dryad bow and added it to the Doom boss loot
Fix for enemy of one issues
Fix for divine fury issues (stat penalties, faction points, etc)
Two handed weapons can now be disarmed
Can no longer immediately rearm disarmed mage weapons
Faction traps now decay after one day
Swamp dragons no longer reduce PvP damage
Spell casting creatures no longer try to cast old buffs (reactive armor, protection, magic reflection) resulting in more challenging monsters
Fixed low level gain for weapon skills
Fixed low level gain for Parry
Sake is now called "sake" instead of "water" on Japanese shards
Added jewelry slots in 2D client
Added "object handles" in 2D client
Misc. "behind the scenes" changes:
Improved internal debugging tools
More logging for "IGR time limit" error

tam bir pvp pub ı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Anason, 14 Temmuz 2004 09:49 tarihinde demiş ki:

Faster casting cap of 2 (if not using the protection spell)
Faster casting cap of 0 (if using the protection spell)


Bu kadar mal bi değişiklik olamazdı sanırım
Arcane shield
Ornament of the magician
Staff of the magi ..

Atcam çöpe ornament of the magician'la staff of the magi'yi , Ne işe yarar artık onlar ... ühühühü
[signature][hline]December The 8
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
EagleEye, 15 Temmuz 2004 06:43 tarihinde demiş ki:
fast castmı var ki onlarda?


var tabi
arcan shield
fc 1
spell channelin
night sight
dci %15

Staff of the magi
spell channeling
fc1
damage inc. %50
mage weapon -0

Orn. of the magician'da fc 2 ve energy resist %15 olması lkazım bi tek onları hatıorlıorum su an :)
[signature][hline]December The 8
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Anason, 14 Temmuz 2004 09:49 tarihinde demiş ki:

PvP spell damage increase cap of 15% from an item’s magic property – spell damage increase is also derived from intelligence and inscription


Ben mi anlış anlıyorum yoksa burada spell dmg inc. inscription hariç max %15 olabilir mi diyo ?[signature][hline]Charles Rhadamantis
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Archcure doesn't cure aggressors or victims
Ghosts can no longer be tracked
24 pub boyunca böylesine temel yanlışlıklarla oyunun oynanması içine sinmiş ea'nın. yani bütün online oyun firmalarında aynı aymazlık var.[signature][hline]Her hakkı mahfuzdur. ©2004
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

eh doğrudur, yeni gelen bişeylerle birkaç eski sağlam şeyin bozulması oluyor bazen. osi maceram çok köklü olmadığı için geçmişini bilmiyorum ama osi'de oynadığım dönemde ara sıra duyuyordum oyunun başından beri düzgün çalışmamış bazı şeylerin olduğunu. sonuç olarak benim şikayetim bu duruma. swg'de çok dertliyim de bu durumdan. o yüzden hassasım birazcık:)[signature][hline]Her hakkı mahfuzdur. ©2004
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Anason, 30 Temmuz 2004 14:51 tarihinde demiş ki:
ezsin abi bende olarım ezerim heh
evet şimdi limit 15 eğer yanlış bende anlamadıysam

itemlarla alabilecegin spel dam inc 15 le sinirli.ama ustune inscriptiondan 10% eval inti 120 yaparsan inscriptiondan daha fazla etkliyor ama tam nekadar hesaplar aklimda degil suan hic.+int'tende gelmeye devam edicek isini bilen pingi guzel olan mage gene kral:)
bu aada eval intin hesabini unuttum ama soyle bi olay vardi 120 evalint 100 mageryli birisi 100/100/100 eval/ins/mageryli birisinden daha fazla hasar veriyodu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Anason, 15 Temmuz 2004 11:51 tarihinde demiş ki:
parry mage ler acayip nerf lenmiş ama şimdi deli gibi büyü yağdıracaklar.yine pehlivan mage lerle dolucak ortalık. zaten 10 ping vardı tüm mage lerde şimdi kaç kaçabilirsen.



Abi nası yapcaklar ben anlamadım fcye zaten cap gelmiş delaylerde aynı dmglerde[signature][hline]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...