Anason Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2004 dün atlantic ve europa ya gelmiş olması lazım yegane pub ın.ben heralde en çok bu pub ı sevdim.aslında kanımca birçoğu daha önce yapılmış olması lazımdı.işte özellikleri , House demolition, and character transfer will now be disabled while the housing and character transfer server is down Faster casting cap of 2 (if not using the protection spell) Faster casting cap of 0 (if using the protection spell) Paladin spells are subject to a faster casting cap of 4 Paladins with magery of 70.0 or above are subject to a faster casting cap of 2 PvP spell damage increase cap of 15% from an item’s magic property – spell damage increase is also derived from intelligence and inscription Added caps for: Lower Mana Cost = 40%, Hit Chance Increase = 45%, Defense Chance Increase = 45%, Damage Increase = 100%. Maximum swing rate capped at one swing per second Added runic crafting tools to test center bank boxes Added all artifacts to test center bank boxes Added ethereal mounts to test center bank boxes Added a kills/deaths tracking and leader board on test centers Poisonstrike takes 1/2 second less to cast, 2 points higher minimum and maximum damage Cleanse by fire is now difficulty based Damage required to interrupt bandaging reduced from 26 to 19 for PvP only Lesser and normal healing potions have smaller delays to use than greater healing potions Lowered cure spell chance of success Enhanced cure potions now correctly cure lower poisons Archcure doesn't cure aggressors or victims Archcure is now 1/4 second faster Infectious strike special move now uses poisoning skill to help determine potency Using a special move within 3 seconds of the previous special move costs double mana Parried special moves have no mana cost Dexterity below 80 reduces the chance to parry Reveal uses magery and detect hidden vs. hide and stealth Reveal always reveals vs. invisibility spell Tracking players uses tracking and detect hidden and random (1 to 20) vs. hiding and stealth Ghosts can no longer be tracked Necromancy forms affect tracking difficulty Archers can now move immediately after firing Archers must hold still for a minimum of 1/2 second before firing Fixed Dryad bow and added it to the Doom boss loot Fix for enemy of one issues Fix for divine fury issues (stat penalties, faction points, etc) Two handed weapons can now be disarmed Can no longer immediately rearm disarmed mage weapons Faction traps now decay after one day Swamp dragons no longer reduce PvP damage Spell casting creatures no longer try to cast old buffs (reactive armor, protection, magic reflection) resulting in more challenging monsters Fixed low level gain for weapon skills Fixed low level gain for Parry Sake is now called "sake" instead of "water" on Japanese shards Added jewelry slots in 2D client Added "object handles" in 2D client Misc. "behind the scenes" changes: Improved internal debugging tools More logging for "IGR time limit" error tam bir pvp pub ı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
EagleEye Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2004 abi bu zaten gelmişti bea? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Deryck Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2004 said: Anason, 14 Temmuz 2004 09:49 tarihinde demiş ki: Faster casting cap of 2 (if not using the protection spell) Faster casting cap of 0 (if using the protection spell) Bu kadar mal bi değişiklik olamazdı sanırım Arcane shield Ornament of the magician Staff of the magi .. Atcam çöpe ornament of the magician'la staff of the magi'yi , Ne işe yarar artık onlar ... ühühühü [signature][hline]December The 8 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
EagleEye Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2004 fast castmı var ki onlarda? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Anason Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2004 parry mage ler acayip nerf lenmiş ama şimdi deli gibi büyü yağdıracaklar.yine pehlivan mage lerle dolucak ortalık. zaten 10 ping vardı tüm mage lerde şimdi kaç kaçabilirsen. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Deryck Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2004 said: EagleEye, 15 Temmuz 2004 06:43 tarihinde demiş ki: fast castmı var ki onlarda? var tabi arcan shield fc 1 spell channelin night sight dci %15 Staff of the magi spell channeling fc1 damage inc. %50 mage weapon -0 Orn. of the magician'da fc 2 ve energy resist %15 olması lkazım bi tek onları hatıorlıorum su an :)[signature][hline]December The 8 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
EagleEye Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2004 Sadece fast castmı varki onlarda yazacaktım sadece yazmayı unutmuşum heh Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Deryck Mesaj tarihi: Temmuz 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 17, 2004 valla fast cast dısındakiler benim ilgimi cekmio :) dierleri olmasın sadece faster casting 1 olsun fc 3 yapabiliyim razyıım :)[signature][hline]December The 8 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2004 "Using a special move within 3 seconds of the previous special move costs double mana " ben en çok buna takıldım nası bişeydir bu ya.[signature][hline]elesso, 18 Temmuz 2004 22:09 tarihinde demiş ki: your skill in kungfu has increased by 0.1 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Anason Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2004 3 saniye içinde aynı special move u yaparsan 2 katı mana harcicakmış. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
EagleEye Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2004 PvP açısından güzel değişiklikler bence En azından artık artifact manyağı pvp ciler biraz daha az god mode olacaklar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Malibu Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2004 said: Anason, 14 Temmuz 2004 09:49 tarihinde demiş ki: PvP spell damage increase cap of 15% from an item’s magic property – spell damage increase is also derived from intelligence and inscription Ben mi anlış anlıyorum yoksa burada spell dmg inc. inscription hariç max %15 olabilir mi diyo ?[signature][hline]Charles Rhadamantis Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Anason Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2004 evet bi itemde spell damage icrease cap i 15% oluyormuş.[signature][hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sufi Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2004 said: Archcure doesn't cure aggressors or victims Ghosts can no longer be tracked 24 pub boyunca böylesine temel yanlışlıklarla oyunun oynanması içine sinmiş ea'nın. yani bütün online oyun firmalarında aynı aymazlık var.[signature][hline]Her hakkı mahfuzdur. ©2004 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Anason Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2004 aslında sufi archcure aos dan önce normal çalışıyorduda sonradan bozdu.bu güncel buglar hep aos üretimi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sufi Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2004 eh doğrudur, yeni gelen bişeylerle birkaç eski sağlam şeyin bozulması oluyor bazen. osi maceram çok köklü olmadığı için geçmişini bilmiyorum ama osi'de oynadığım dönemde ara sıra duyuyordum oyunun başından beri düzgün çalışmamış bazı şeylerin olduğunu. sonuç olarak benim şikayetim bu duruma. swg'de çok dertliyim de bu durumdan. o yüzden hassasım birazcık:)[signature][hline]Her hakkı mahfuzdur. ©2004 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
EagleEye Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2004 aosla beraber eski bi dupe bug'ı hortlamıştı abi yanlış bilmiyosam Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Malibu Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2004 said: Anason, 26 Temmuz 2004 08:51 tarihinde demiş ki: evet bi itemde spell damage icrease cap i 15% oluyormuş. ii de bi itemde %12 den fazla sdi olamıyor ki toplam sdi den bahsediliyor gibi geldi bana ama ..[signature][hline]Charles Rhadamantis Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Anason Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2004 yeni pub ın özelliğinden bahsediyoruz malibu :) mevcut olandan değil Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Malibu Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2004 yani eskiden %12 olarak çıkan sdi şimdi %15 olarak mı çıkacak (max limit olarak ) ? eğer öleyse mage ler ezer gibi[signature][hline]Charles Rhadamantis Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Anason Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2004 ezsin abi bende onları ezerim heh evet şimdi limit 15 eğer yanlış bende anlamadıysam [Bu mesaj Anason tarafından 30 Temmuz 2004 15:50 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Malibu Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2004 sdi 28 ile 60 fire a fs ile 41 vurabiliyorum demekki %30+%10 ile 50 civarı vuracam :) Bi de incs kassan oaly bitti ehi. Zaten orneament in arcane nin staff of magi nin piyasası da düşmüştür. item bulmak kolaylaşır gibi[signature][hline]Charles Rhadamantis Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
knight_of_rose Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2004 said: Anason, 30 Temmuz 2004 14:51 tarihinde demiş ki: ezsin abi bende olarım ezerim heh evet şimdi limit 15 eğer yanlış bende anlamadıysam itemlarla alabilecegin spel dam inc 15 le sinirli.ama ustune inscriptiondan 10% eval inti 120 yaparsan inscriptiondan daha fazla etkliyor ama tam nekadar hesaplar aklimda degil suan hic.+int'tende gelmeye devam edicek isini bilen pingi guzel olan mage gene kral:) bu aada eval intin hesabini unuttum ama soyle bi olay vardi 120 evalint 100 mageryli birisi 100/100/100 eval/ins/mageryli birisinden daha fazla hasar veriyodu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Malibu Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2004 120 eval %29 sdi ile 60 fire a fs 42 vuruyor bence abartııı yahu[signature][hline]Charles Rhadamantis Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sethlor Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2004 said: Anason, 15 Temmuz 2004 11:51 tarihinde demiş ki: parry mage ler acayip nerf lenmiş ama şimdi deli gibi büyü yağdıracaklar.yine pehlivan mage lerle dolucak ortalık. zaten 10 ping vardı tüm mage lerde şimdi kaç kaçabilirsen. Abi nası yapcaklar ben anlamadım fcye zaten cap gelmiş delaylerde aynı dmglerde[signature][hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar