Amenquiver Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 Benim götüm başım sürekli koridorda koşturmaya alıştığı için sinirlerimi bozuyor h+a yapmak. Örneğin biraz alakasız olsa da benim için durum budur. Tabi stop+attack yaparak aşırı sinir bozucu last hit yapabilenler de mevcut ama sinirlerim hopluyor ve oyunun en sevdiğim bölümlerini kısırlaştırıyor. Predictable mevzusu da alışkanlıkla alakalı gene. - Bu texture bugları ne zaman halledilecek acaba. Mesela üst koridordaki Hellbourne tarafındaki ilk tepeye pk ile ışınlanan bir heronun ordan yürüyerek inebilmesi.
Phyx Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 Sparkcaster said: last hit vs için s ve h kullanın lütfen, böyle sağa sola koşup koridordaki diğer adamın harrasını last hitini şusunu busunu bozmayın Helcaraxe said: olurmu apm kasıcaklar öle sdfsd arkadaslar bu kadar yanlis tavsiyeler vermek icin kursa falan gidiyor musunuz?
Diamor Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 ben o animasyon dalgasını iptal edemiyodum. çünkü ben "h" tuşunu last hit için "s" ile değiştirdim last hiti "a" tuşuyla yaptığımdan dolayı
abvblizzard Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 Cuce said: katılmıyorum, kosturmak daha mantıklı.
Sparkcaster Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 x nedenden dolayı mantıklı diyin eyv diyim
sloth Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 quuq said: sloth said: cast i cancel etme olayı control menusune eklenen bi yenilik. önceden sadece hold vardı şimdi cancel and hold gibi bi olay eklendi. nasıl yapılıyor abi bu olay. bıktım stun'dan sonra ulti atmaktan. oyun içindeyken de yapabilirsin. f6 ya basıp ayarlar controlse gir. ben genelde space tuşuna bindleyip kullanıyorum tavsiye ederim. bunu sadece gerekli oldugunda değil rakibi korkutmak icin de kullanabilirsin. panda ya da magebane oynadığını farzedelim. skille basıp space e basarsan sürekli adamlar senin atlayacagını sanıyor ses de efekt skilli kullanıcakmıssın gibi görünmeye başlıyor. cast süresi hızlı olan büyüler için çok önemli bu, sağ tıklayarak iptal edemiyorsun bazı skilleri. örneğin pyromancer mal gibi boşa atabiliyor stun ı.
Phyx Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 Sparkcaster said: x nedenden dolayı mantıklı diyin eyv diyim bi kere sabit durursan el sogur evet cidden olur bu dal gibi sabit beklersen uzerine gelen bi gankte adamlarin bulundugun pozisyona gore plan yapmasini kolaylastirirsin ayrica sen de gank yapamazsin, butun oyunca sabit durup last hit yapan eleman harekete gecerse dikkat ceker, ben saldiracam diye ciglik atar son olarak sabit dururken harass yapamazsin, sen adama bi atak verdiginde onun karsilik vermesine izin vermeden rangeinden cikmak sabit durarak olmaz
abvblizzard Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 a) point plank - aoe leri ağzına yemen zorlaşır b) valk behemoth gibi heroların pozisyon alması zorlaşır c) karşı tarafın ne zaman harass yapacağını ne zaman fake hit yapacağını tahmin etmesi zorlaşır
Sparkcaster Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 o dediklerinizi kolayca yiyorsanız gogo 1200 games aynı oyunda oynarsak amele gibi önümde dolaşıp harrasımı bloklamayın pls
abvblizzard Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 boş konuşuyosun sabit dururken 0.5 saniye delayli stundan kaçmanın veya fissure havadayken geri çekilmenin imkanı yok.
abvblizzard Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 Ya da dur argumanımı senin gibi kurayım. Lane de sabit duracak kadar beyinsizseniz defolun gidin LoL oynayın hon serverlarını meşgul etmeyin.
Xenocide Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 şimdi son karar ne lane'de sabit durmamak mı lazım (bence de öyle gerçi) aslında 3 sayfadır bunu mu tartışıyosunuz ondan da tam emin değilim sdfkgj
Sparkcaster Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 Sparkcaster said: önümde dolaşıp harrasımı bloklamayın pls
Oce4n Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 adamın arkasına geçme sen de .. fdsajklhgjkldsf :D
Sparkcaster Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 şu oyuna friendly fire gelse keşke
Helcaraxe Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 aslında hardcore mod da eklenebilir. Aoe lerin etkisi eğer alan içinde ally varsa onlarıda etkiler şeklinde.
S-H Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 burası biraz random soru sorma başlığı gibi oldu :D neyse bi random sorum var az önce veletin biri paso küfür ediyodu ağzına ne gelirse söylüyo spam şeklinde bu tip bebeleri nereye report edebiliriz ?
Phyx Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 o tur sikayet etme olayi daha yeni gelicek sanirim simdilik sadece mute yapabilirsin
Amenquiver Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 Helcaraxe said: aslında hardcore mod da eklenebilir. Aoe lerin etkisi eğer alan içinde ally varsa onlarıda etkiler şeklinde. Hıhı evet. Tempest , Tundra , Zephyr , Bubbles , Kraken falan kendi kendilerine ulti atarlar artık.
Buddha Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 Phyx said: o tur sikayet etme olayi daha yeni gelicek sanirim simdilik sadece mute yapabilirsin Şikayet ettiğinde o oyunun replayınada bakıyorlar mı? Çünkü Hon'da saçma sapan sebeplerden şikayet etmeye hazır tonla bebe var. Behemoth'un 2. skilin delayı düzeltilse ne güzel olur. Dota'dada hala direk koyuyor yere demi? Sadece Hon'da böyle?
Fortuna Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 Amenquiver said: abvblizzard said: Hareket ederek o skilleri engelleyemezsin valk un arrowunda felan forced cast time var. S ye basman lazım attıktan sonra durdurabilmek için. Abyssal skull ve lifesteal stacklenir ama anlamsız %15 ekstra lifesteal almak yerine %15 dps kasmak daha mantıklı bir hareket olur. durum 1 -)(%15 ls) 100 dmg / 15 life steal durum 2 -)(+%15 dps) 115 dmg / 17.25 life steal durum 3 -)(+%15 ls) 100 dmg / 30 life steal. durum 3'te bonuslar da cabası. Kime hangisi uygun geliyorsa artık. - Ayrıca Glacius ile mid çok çok zor. Yok öyle ezerim mezerim , kan alırlar valla. O tın tın atak animasyonuyla yaparsınız siz last hit :) HoN'da nasıl bir mekanik var bilmiyorum ama bunun diminishing return'le olması gerekmiyor mu toplanmak yerine? Sadece ls lazımsa abyssal, satana gidicekseniz dominator bence.
Amenquiver Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 stack olduğu düşünüldüğünden dolayı öyle bir hesaplama çıktı ortaya. Öyle değilse eğer biri aydınlatırsa sevinirim. Ayrıca Abyssal'in çok daha kolay birleştirilmesi ve oyun başında takıma yarar sağlamasını da atlamamak lazım. Mid ve Late için de bonus dmg aurası da cabası.
Helcaraxe Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 Amenquiver said: Helcaraxe said: aslında hardcore mod da eklenebilir. Aoe lerin etkisi eğer alan içinde ally varsa onlarıda etkiler şeklinde. Hıhı evet. Tempest , Tundra , Zephyr , Bubbles , Kraken falan kendi kendilerine ulti atarlar artık. o büyülerin içinde ally varsa demişim. Ally ne demek bilmiyorsan Müttefik türkçe tercümesi. ve o tarz aoelerin friendly fire yaptığı çok oyun var gerek online olsun gerek single. Hani olmiyacak bir şey değil. Düşmana oranla daha az düzeylerde ama gene etkileyen. Hıhı evet demeden iyice okusan anlardın zaten bence. :)
Oce4n Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 en güzel örnek chronosun ulty işte.
Amenquiver Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 Bir çok ultiyi ve skilli çöpe atmaktan başka bir işe yaramaz kanımca.
Öne çıkan mesajlar