keyn Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2004 benim tahminime gore atın savelerde kaybolması ata bir npcye yada herhangi bir playera attack verdirdikten sonra ata bindiginizde kayboluyor.bunu onlemek icin at scplerine On=@Dclick if (&statf_war) flags = &~statf_war endif olarak wardan cıkarabilir ve savelerde atın kaybolmasını onleyebilirsiniz ( not : deneme sansım olmadı )[signature][hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Arthur_HellsFire Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2004 o olmazsa şöle deneyin saveden sonra item halindeki atın timeri 7 oluo şimdi spheretablesin altına ON=@LOGIN IF !() src.newitem i_fxh src.act.equip endif [ITEMDEF i_fxh] Name=fix Id=i_memory type=t_eq_script ON=@Create attr=attr_decay ON=@Equip attr=attr_decay Timer=5 ON=@Timer If () cont.findlayer(25).timer=-1 endif timer=5 return 1 [Bu mesaj Arthur_HellsFire tarafından 10 Temmuz 2004 10:18 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Arthur_HellsFire Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2004 edit:duble mesaj [Bu mesaj Arthur_HellsFire tarafından 10 Temmuz 2004 10:18 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Faust Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2004 atın silinmesinin sebebi 'garbage' yani 'çöp toplama' olayıdır. revision serisinde bunu düzeltmişler.[signature][hline]faust @ noir Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Martin_Solveig Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2004 Hatırladığım kadarı ile sylveria bu işi çözmüştü ama nasıl diyeceksiniz :) Binek aldıktan sonra bir taştan bineğinize dahi bir check alıyordunuz yani taşa tıklıyordunuz sonra bineğinizi sonra bir deed veriyordu eğer binek savede kaybolursa deed'e tıklıyorsunuz ve oda bakıyor at gerçekten varmı yokmu diye yoksa veriyordu varsa bişi olmuordu ben sistemi kullanmadım ama sylveria sitesinde okumuştum.Boyleydi sanırım.[signature][hline]Tanık Olsun Mavi Gozlu Istanbul FirardayIm.. Xhearon UO Shard Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Arthur_HellsFire Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2004 ben bunu 1,5 yıl önce yapmıştım gayet gözelde çalışıodu yani şu an iş yerindeyim evde çalışan hali duruodu çalışması lazım eve gidince tekrar kontrol ederim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Korax Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2004 Gözel :)[signature][hline]_o_ _o_ _o_ _o_ ..| ....|.....|.....| ./ ./ ../ ../ Tey,Tey,Teyyy.. Soldan Sağa:Paskal,Koraks,Tora ve Llama,Paticiğin Resmi,Tescilli Halaycıları.. Powered bY Korax & Pascal. Pati halay ekibi kurucuları ve başları.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BioHazarD Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2004 olay garbage olayıysa sphere.ini den garbage toplamayı kapatın.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Makaveli Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2004 O item'la her 5 saniye'de bir timer yenilenirse; ve ayni anda online 200-250 player olursa; olasi durumlari pek du$unemiyorum pek.[signature][hline]- never too old to learn! life isn't a coincidence, it's a reflection of us! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zgrw Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2004 bence şöle bir yöntem iyi olabilir . .save yazıldığı asnda bütün atlar shrinklenip cantaya atılırsa sorun çözülecektir .[signature][hline]Her Avcı Avını Tutkuyla Avlar . Bense Ötesinde Bir Av Yaparım . Grandmaster zgrw [Bu imza zgrw tarafından 07 July 2004 23:18 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Patonojen Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2004 Bu bineklerin scriptlerine on=@timer timer -1 eklense yeterli olmaz mı?[signature][hline]Power Gaming :www.sindarin.gen.tr Role Playing : www.sihirlisayfalar.com Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
keyn Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2004 bilmiyorum ama ben her serverda atımı yada zost cinsi hayvanlarımı mavi yapıcam diye npc kestirirdim ustune binerdim kesmeden tam olarak npcyi ilk savede kaybolurdu ama attack verdirtmeden ustunde dolassam hep hic birsey olmazdı tam olarak emin degilim ama verdigim scpyide denemedim belki diyorum etkili olabilir[signature][hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Makaveli Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2004 said: Tcpip, 10 Temmuz 2004 15:34 tarihinde demiş ki: Bu bineklerin scriptlerine on=@timer timer -1 eklense yeterli olmaz mı? digerlerinden daha mantikli ve zekice. denemek lazim. [signature][hline]- never too old to learn! life isn't a coincidence, it's a reflection of us! [Bu mesaj Dmx tarafından 10 Temmuz 2004 17:06 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Noir_Volrath Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2004 . [Bu mesaj Noir_Volrath tarafından 10 Temmuz 2004 17:25 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Juli Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2004 bu sorun ethereal bineklerde save de atın cantana dusmesi ile aynımı acaba ?? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baluu Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2004 Ewt juli aynı kapıya cıkıyorlar.[signature][hline]Hayat.. Koyu Bir Balgam, Sert Bi Pornoydu... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Juli Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2004 saolasın bende deli çıktım yaw ehr savede gidio :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baluu Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2004 eheh olur olur ama eger etherealin scp si iyi ayarlanmıssa gitmez ornegin nebula scp si gibi onlarda bir sorun olmuyor bu konuda.[signature][hline]Hayat.. Koyu Bir Balgam, Sert Bi Pornoydu... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Arthur_HellsFire Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2004 şu şekil kullanmışım gayet hoş çalışıo [hline] [ITEMDEF i_cscs] Name=Cscs Id=i_memory Type=t_eq_script ON=@Create Attr=attr_newbie Attr=attr_decay Timer 1 ON=@Timer cont.findlayer.layer_horse.timer -1 timer 5 return 1 [chardef c_merc_mage_m] defname=c_merc_mage_m name=#NAMES_MERCENARY_M,the Mercenary id=c_man HIREDAYWAGE=550 DESIRES=i_gold,e_notoriety AVERSIONS=t_TRAP,t_eerie_stuff TSPEECH=spk_human_prime TSPEECH=spk_needs TSPEECH=spk_rehello TSPEECH=spk_human_default dam=5,12 armor=10,20 can=MT_EQUIP|MT_RUN|MT_USEHANDS|MT_WALK on=@create color=colors_skin str=100 dex=150 int=100 magery=100.0 TACTICS=60.0 ANATOMY=75.0 MAGICRESISTANCE=99.9 wrestling=60.0 evaluatingintel=99.9 NPC=BRAIN_HUMAN KARMA={1000 6000} FAME={5000 8000} on=@npcrestock itemnewbie=i_spellbook addspell=s_poison addspell=s_curse addspell=s_paralyze addspell=s_magic_arrow addspell=s_fireball addspell=s_flamestrike addspell=s_harm addspell=s_lightning addspell=s_fire_bolt addspell=s_hallucination addspell=s_energy_bolt addspell=s_explosion addspell=s_clumsy addspell=s_weaken addspell=s_feeblemind addspell=s_mind_blast addspell=s_blade_spirits itemnewbie=i_robe_mage_npc color=colors_all itemnewbie=i_cscs itemnewbie=i_mt_horse_tan itemnewbie=i_studded_gorget itemnewbie=i_studded_gloves itemnewbie=i_boots_calf color=colors_all itemnewbie=i_gold,{400 750} [hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baluu Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2004 ne bu simdi ?[signature][hline]Hayat.. Koyu Bir Balgam, Sert Bi Pornoydu... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Asura Mesaj tarihi: Temmuz 11, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 11, 2004 revision'da var mı bu bug?? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Faust Mesaj tarihi: Temmuz 11, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 11, 2004 hayır çözülmüş.[signature][hline]faust @ noir Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Asura Mesaj tarihi: Temmuz 11, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 11, 2004 eyvallah saol.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
diablotg Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2004 up işte bu tamammı mutlu oldunuzmu baggio bey[signature][hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zgrw Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2004 said: diablotg 04 Ağustos 2004 20:47 tarihinde demiş ki : Bir ara bir arkadaşımızın yazdığı %1000 Doğru ewet atım hiç kaybolmazken biraz önce saveden kısa bir süre önce yanlışlıkla attan indim at atak verdi save oldu ve at yok ama atak vermeden önce hiçbir zaman kaybolmuyor hem atak verdikten sonra kayboluyor.Kesinlikle doğru...böle yazmanı istemiş o ;)[signature][hline]Bazen Savaşmak Yetmez . Arada Konuşmakta Gerekir . Grandmaster zgrw [Bu imza zgrw tarafından 02 august 2004 21:38 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar