Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

savelerde atın kaybolması


keyn

Öne çıkan mesajlar

benim tahminime gore atın savelerde kaybolması ata bir npcye yada herhangi bir playera attack verdirdikten sonra ata bindiginizde kayboluyor.bunu onlemek icin at scplerine

On=@Dclick
if (&statf_war)
flags = &~statf_war
endif

olarak wardan cıkarabilir ve savelerde atın kaybolmasını onleyebilirsiniz ( not : deneme sansım olmadı )[signature][hline]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

o olmazsa şöle deneyin
saveden sonra item halindeki atın timeri 7 oluo şimdi spheretablesin altına
ON=@LOGIN
IF !()
src.newitem i_fxh
src.act.equip
endif

[ITEMDEF i_fxh]
Name=fix
Id=i_memory
type=t_eq_script

ON=@Create
attr=attr_decay

ON=@Equip
attr=attr_decay
Timer=5

ON=@Timer
If ()
cont.findlayer(25).timer=-1
endif
timer=5
return 1

[Bu mesaj Arthur_HellsFire tarafından 10 Temmuz 2004 10:18 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hatırladığım kadarı ile sylveria bu işi çözmüştü ama nasıl diyeceksiniz :) Binek aldıktan sonra bir taştan bineğinize dahi bir check alıyordunuz yani taşa tıklıyordunuz sonra bineğinizi sonra bir deed veriyordu eğer binek savede kaybolursa deed'e tıklıyorsunuz ve oda bakıyor at gerçekten varmı yokmu diye yoksa veriyordu varsa bişi olmuordu ben sistemi kullanmadım ama sylveria sitesinde okumuştum.Boyleydi sanırım.[signature][hline]Tanık Olsun Mavi Gozlu Istanbul FirardayIm..
Xhearon UO Shard
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bilmiyorum ama ben her serverda atımı yada zost cinsi hayvanlarımı mavi yapıcam diye npc kestirirdim ustune binerdim kesmeden tam olarak npcyi ilk savede kaybolurdu ama attack verdirtmeden ustunde dolassam hep hic birsey olmazdı tam olarak emin degilim ama verdigim scpyide denemedim belki diyorum etkili olabilir[signature][hline]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Tcpip, 10 Temmuz 2004 15:34 tarihinde demiş ki:
Bu bineklerin scriptlerine

on=@timer
timer -1

eklense yeterli olmaz mı?


digerlerinden daha mantikli ve zekice. denemek lazim. [signature][hline]- never too old to learn!
life isn't a coincidence, it's a reflection of us!

[Bu mesaj Dmx tarafından 10 Temmuz 2004 17:06 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

şu şekil kullanmışım gayet hoş çalışıo

[hline]
[ITEMDEF i_cscs]
Name=Cscs
Id=i_memory
Type=t_eq_script

ON=@Create
Attr=attr_newbie
Attr=attr_decay
Timer 1

ON=@Timer
cont.findlayer.layer_horse.timer -1
timer 5
return 1



[chardef c_merc_mage_m]

defname=c_merc_mage_m
name=#NAMES_MERCENARY_M,the Mercenary
id=c_man

HIREDAYWAGE=550
DESIRES=i_gold,e_notoriety
AVERSIONS=t_TRAP,t_eerie_stuff

TSPEECH=spk_human_prime
TSPEECH=spk_needs
TSPEECH=spk_rehello
TSPEECH=spk_human_default

dam=5,12
armor=10,20

can=MT_EQUIP|MT_RUN|MT_USEHANDS|MT_WALK

on=@create
color=colors_skin
str=100
dex=150
int=100


magery=100.0
TACTICS=60.0
ANATOMY=75.0
MAGICRESISTANCE=99.9
wrestling=60.0
evaluatingintel=99.9

NPC=BRAIN_HUMAN

KARMA={1000 6000}
FAME={5000 8000}

on=@npcrestock
itemnewbie=i_spellbook
addspell=s_poison
addspell=s_curse
addspell=s_paralyze
addspell=s_magic_arrow
addspell=s_fireball
addspell=s_flamestrike
addspell=s_harm
addspell=s_lightning
addspell=s_fire_bolt
addspell=s_hallucination
addspell=s_energy_bolt
addspell=s_explosion
addspell=s_clumsy
addspell=s_weaken
addspell=s_feeblemind
addspell=s_mind_blast
addspell=s_blade_spirits
itemnewbie=i_robe_mage_npc
color=colors_all
itemnewbie=i_cscs
itemnewbie=i_mt_horse_tan
itemnewbie=i_studded_gorget
itemnewbie=i_studded_gloves
itemnewbie=i_boots_calf
color=colors_all
itemnewbie=i_gold,{400 750}
[hline]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 4 hafta sonra ...
said:
diablotg 04 Ağustos 2004 20:47 tarihinde demiş ki :

Bir ara bir arkadaşımızın yazdığı %1000 Doğru ewet atım hiç kaybolmazken biraz önce saveden kısa bir süre önce yanlışlıkla attan indim at atak verdi save oldu ve at yok ama atak vermeden önce hiçbir zaman kaybolmuyor hem atak verdikten sonra kayboluyor.Kesinlikle doğru...
böle yazmanı istemiş o ;)[signature][hline]Bazen Savaşmak Yetmez .
Arada Konuşmakta Gerekir .
Grandmaster zgrw
[Bu imza zgrw tarafından 02 august 2004 21:38 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
  • Yeni Oluştur...