Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

cross motorlar için siteler ?


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
valla cross pek sanmıyorum ki bi çok hakiki cross makina ile biliyosun trafige falan cıkılmıyo. plaka verilmiyor. yani tam bi hobi makinesi ki tercih etmek icin baya bi hastası olmak lazım.
Mesaj tarihi:
evet zaten cross motoru babama söyleyince bipledi bana.:)
enduro bakıcaz artık. kendisi iyi anlar endurodan da bilgili gitmek gerek şimdi yanına gittiğimizde marka modeli seçmek lazım. :)
Mesaj tarihi:
fazer cadde motoru degil mi yaw?:)

enduro istiyorsan hemde uzun yol yaparım diyosan honda xl700 transalp. kea ben kullanıyorum oldukca memnunum. tabi ebatlarının büyük olması ve dolu agırlıgının 230 kg civarı olması ilk baslarda biraz tedirgin ediyor insanı. eger boyun 1.80 üzeri ise bi sıkıntı yasamazsın transalp ile. ama pek kısa boyluların işi degil.

ama kesinlikle bi acemi motoruda degil. eger tecruben yoksa bulaşma şu an için:) endurolarda motorun dengesini korumak cok önemli. biraz yan yatırdınmı dururken falan tutamazsın agırlıgından dolayı. cruiserlarda agır ancak agırlık merkezleri yere yakın ve seleleri alçak oldugundan ayak kontrolu daha kolay ama endurolar yüksek motorlardır.
Mesaj tarihi:
Boy skinti acikcasi.
Ama babamin motor vardi suzuki v-storm onu kullanabilmistim. Simdi bmw aldi onu deneyemedim ki zaten cok yuksek bisi :)
Cruiserler aslinda cok hos. Ben de oyle uzun yol pek yapamicam yazin calismaktan cok zaman bulamam herhalde. Sabah aksam gidip gelirken kullanirim izin olursa o gun kiz arkadasimla acilmak bu kdr yani :) cruiserlar daha cok hosuma gidiyor o yuzden.
Mesaj tarihi:
Zaten baba da motorcu olduğundan bilgilisindir ama fazer dediğin makine falan hızlanma konusunda CBR 600-F ile yarışabilen bir makine. Endurodur bişey olmaz dememek lazım o yüzden. Elinin altında gerçekten çok muazzam bir güç olacak ona göre dikkatli seçim yap bence.
Mesaj tarihi:
az çok biliyorum bir takım şeyler.
ya açıkcası yazın çalışmaktan çok fazlada vakit kalmayacak hani.
antalyada zaten motorla trafiğe asla çıkılmaz adamı öldürüverirler. o sıcakta iyice katilleşiyor millet. ama cruiser tarzı bir motor hoşuma gitti arkadaş söledikten sonra.. izin günlerimde en azından şöyle bi açılabiliriz cruiser lada hoş olur. yere yatık oluşu hoşuma gitti hep kanuninin görmüştüm antalyada. :)suzuki ve hondanın var sanırım cruiser ları internet sitelerine epey bi zaman önce baktım.
Mesaj tarihi:
honda shadow vt 750 ve suzuki intruder c800 veya m800 modelleri guzel cruiserlardır. yamaha dragstar da var ama su an yamahanın turkiyedeki durumu karışık biraz. servis falan sıkıntı olabilir bilemiyorum. para gani ise harley de var:P

işin açıkcası ne amaçla kulanıcagına karar verdikten sonra tercihini yap. mesela ben karadenizde yasadıgımdan daha cok bozuk dag yollarında kullıanıcam motoru. yayla gezileri falan. o nedenle enduro aldım. (transalp) ama düzgün asfalt gezileri yapacak olsam cruiser tercih ederim ki zaten ileride niyetliyim bende. eger ki enduro ile hayal ettiklerimi gerçekleştiremezsem cruisera gecicem. tabi asfalt deyince hiç biri racingin hazzını veremez ama extra ölüm riski almaya gerek yok:)
Mesaj tarihi:
harley'i kaldıramadım. :)
düşüyordu. sattı zaten babamda. bmw opsiyonlu harley davidson'dı. daha çok düz asfalt gezisi olacak dediğin gibi benimkisi. senin gibi bir durum çok olmaz ki hiç olmaz sanırım öyle bir şey. cruiser'in yere basık olması hoşuma gidiyor çünkü ayaklarım yerde ve yakın olması daha iyi bana göre. kararım cruiser olacak yaza girmeden.
Mesaj tarihi:
o zaman cruiser. fazla düşünmye gerek yok:) karizması da var hem:P ama yere yakın dahi olsa yani ayakların yere tam bassada agırdır ona göre. dururken falan dikkat et yatırırsan düşürürsün tutamazsın.

tabi ben min 650-700cc lik cruiserlardan bahsediyorum. min 250 kg dır bunlar.
Mesaj tarihi:
evet agır motor kullanmanında kendine has tehlikeleri oldugunu teoride biliyordum:)hatta bu baslıkta yaptıgım gibi ögüt bile veriyodum. ama bugün pratiginide yaptım nihayet:P

egimli ve kaygan(toz toprak) bir zeminde durma sonucu dikkatsizce yere konan ayklarımdan sol ayagımın kayması neticesinde dengesini sola dogru yitiren 230 kglik motorumu bütün cabalarıma ragmen tutamadım ve yere düşürdüm:) sonuc incinmiş bel ve sol baldır. motorda bişi yok gibi bi kaç çizikten baska. beni en cok üzen cok pis rezil olmuş olmam:P çevre cok kalabalıktı pffff

en kötü kazam bu olur inşallah:)
Mesaj tarihi:
Sardius geçmiş olsun =)

Harbiden dururken düşmek sorun değil de rezil olma olayı çok fena. Bi gün kampüste ayağım kayacak da düşcem diye ödüm patlıyor valla. Nese ki böyle tek düşüşüm benzinlikte olmuştu onda da etraf boştu çok şükür =)
Mesaj tarihi:
hehe vala korkulan basa geliyor. ciddi bi kaza olayını hiç düşünmüyorum o nedenle korkmuyorumda. ama motoru yeni aldıgımda da böle bi durdugum yerde düşürme tehlikesi gecirmiştim. sonrasında bu tip düşüş olayından korkmaya basladım ve korkulan oldu sonunda:)
Mesaj tarihi:
Ehehe :) egitmenler diyor ki motora ilk basliyorsaniz kucuk cc li ve scooter tarzi motorlarla baslayin ve kademe kademe yukseltin diyor yani bn simdi hemen sip diye buna gecemez miyim tabii bu bi egitmenin hocanin Gozunden oldugundan durum farkli oluyor elbet. :) bilemedim.
×
×
  • Yeni Oluştur...