Suark Mesaj tarihi: Mart 24, 2010 Mesaj tarihi: Mart 24, 2010 Ya elinizde Yuvarlaklığın mesafe ile görüş alanına etkisi ile ilgili bi hesaplayıcı var mı? Ya da bunun için bi formül?
Suark Mesaj tarihi: Mart 24, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mart 24, 2010 tabi aslında pisogordan basitçe çıkarabilirim ama atıyorum 10 km de ne kadar yuvarlanıyor dunya bunu bılmem lazım.
Todesengel Mesaj tarihi: Mart 24, 2010 Mesaj tarihi: Mart 24, 2010 Sorunu tam olarak anlamadım ama yersel tekniklerle en fazla 2-3 km ölçebileceğin için dünyanın yuvarlaklığın ölçtüğün mesafe değerine fazla bir etkisi olmicaktır.
Suark Mesaj tarihi: Mart 24, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mart 24, 2010 Yok line of sight bakmamız gerek, ama sorun su kı bolge cok daglık ve henuz kulemız yok. Bakıcam ıkı tane 30km kule bırbırını 10km den falan goruomu dıe ama kulelerı ınsa etmeden bakmam lazım, aynadır balondur bunları kullanıcaktım hatta metal borudan ornek kule fln yapmayı dusundum ama hallettım sanırım. Mesafe yarıya ındıkce gereklı olan yukselık 4 te bıre ınıyor kabaca, bunu kullanıcam pisagor ftw =)
Todesengel Mesaj tarihi: Mart 24, 2010 Mesaj tarihi: Mart 24, 2010 ölçeceğin yeri görmüyorsan kestirme yöntemleri var ama açıkçası hala ne yaptığını anlamadım :D
Longshanks Mesaj tarihi: Mart 24, 2010 Mesaj tarihi: Mart 24, 2010 en az sayıda en kısa kuleyle irtibatın sağlanması sorunsalı
Cuce Mesaj tarihi: Mart 24, 2010 Mesaj tarihi: Mart 24, 2010 anlamadım ben, yarı capını al dünyanın istgedğin uzaktıkta yay ciz, bak iste ordan. yer sekillerinide dahilmi ediyosun duruma?
Öne çıkan mesajlar