Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Motorsiklet konusunda yardım lütfen...


Dolis

Öne çıkan mesajlar

şimdi dostum değişik motosiklet forumlarına bakarsan (motosiklet.net mesela) acemi birisinin racing almasının (tabi racingden kastım 600 cc ve üzeri) intihar oldugunu söylerler.

benim tavsiyem racing tarzını benimsediysen honda cbr 125 ile bi başlangıc yapabilirsin.125 cc acemi için uygun bi motor. tabi diger markalarında bu ayarda makineleri mevcuttur ama ben hondacıyım ondan bunu örnek veriyorum.

Yakma konusuna gelince racing makinalar performans ve gücü hissetmek isteyen ve hızdan zevk alanların kullandıgı bi tarz. bu nedenle az yakanı olmaz bence:)

honda.com.tr den bakabilirsin bunun fiyatına tipine falan
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Maddi kaygıların yoksa. Cbr 125 veya yamaha yzf 125 fakat 10 bin tl dir sıfırı bu aletin cbr 125 ise 5 bin tl ama yamaha yzf 125 safkan bir racing görüntüsündedir, 125 cc racing kategoriside aprilia rs 125 de vardır ama iki zamanlı bir makine olup acemiler için tavsiye edilmez, 125 ile yeteri tecrübe edindikden sonra, Kawazaki ninja 250 veya hysosung 250 gtr ondan sonra zaten yeteri tecrübeden sonra 600 cc lere geçersin. Tecrübe kazanmadan 600 cc ye başlamak çok riskli. 1.5 sene zaten seni 125 ardından 250 cc götürür.

MAddi kaygıların varsa, 125 cc yi geç derim. 250 cc ile başla 125 çok kısa sürede sana yetmeyecekdir. İkinci el bir 250 cc ile acemiliği atar ve zaten uzun yıllarda kullanabilirsin, ardından ver elini 600 cc.

Yuakrda yazdığım motorlar hepsi grenajlı olup racing ve racin geçiş motorlarıdır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Laorx said:

125cc çok az, 2 hafta sonra sıkılıp satmaya kalkarsın. Direk 250 cc al en azından 2-3 ay antreman olur.


125cc yerine 250cc ile başlayabilirsin fakat 2-3 ayda anca motoru rahat çalıştırmaya alişirsin. Bu işin artık kurdu olmuş insanlar cc yükseltmeden önce 50k km öneriyor en az.

http://forum.paticik.com/read.php?31,4667061,4739939,page=4#msg-4739939

Bu konuda Hyosung ile ilgili görüşlerim var bir bak istersen.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

250cc ile 50k mı? arkadaş büyük ihtimal tatlı su motorcusu olucak ve 50k yapması çok zor, uzun yola bile çıkılmaz 250cc ile. 5k-10k sonra sıkmaya başlar, ha sen severek kullanmışsın olabilir tabi ama 650cc'ye atlarsan geri dönmezsin gibime geliyo:D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

50k o kadar zor bir rakam değil benim 2 yılda 15k km oldu bile ki. Hala ben kendimi %100 hazır hissetmiyorum 600cc için. Nolur kullanamam mi? kullanirim elbette ama insan biraz da sonunu düşünmesi lazim.
Arkadaş tatlı su motorcusu ise zaten 250cc şehir içi ve dışı gayet rahat. 70km/h hız sınırı olan bir ülkede 250cc herkese yeter =)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hyosung 180 kiloluk bir makine, tekerleri de kalın. Buda beraberinde konforu getirir. Bir 600 cc boyut ve ağırlığında 130-140 km lere yokuş yukarı çıkabilen bir makine 250 cc için gayet iyi. Uzun yol handikapı belki racing tipi bir oturuş pozisyonundan kaynaklı olabilir. Ama zaten racing kullanacak adam konfor aramasın.

Uzun yolda bir sorunun olmaması lazım konfor açısından bir 600 lük makineye göre.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Dediğin gibi gayet seri ve hızlı bir şekilde şehir dışında yol alabiliyorsun. Zaten 150in üstüne çıktığın zaman, yollar sağolsun, durum ciddiye biniyor. Altında hayabusa olsa gene de otoban dışında öyle ahım şahım kral benim havasında gidemezsin.
Konfor olayında ise diğer 600cc racinglerden biraz daha dik bir otuş pozisyonu sağladığından biraz daha rahat diyebilirim. Titreşim de yapmıyor pek. Kısacası ben yorulmadan baya uzun süre kullanabiliyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...