Sintisyzer Mesaj tarihi: Mart 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2010 şu videodaki 2. araç olan infiniti fx35in stock egzos sesinin sebebi nedir acaba? bunu tam anlatabilecek var mi? bayılıyorum deliriyorum bu sese yani. anlatmaya calissam anlatamicam da, ama muzik aletiyle yapılıyo gibi derin boguk bi ses, borudanmıdır susturucudanmıdır headerstan mıdır. nedir bu işin kerameti? 0.30dan itibaren, 0.40a kadar olan sesler Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Mart 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2010 son susturucudan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mart 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2010 Selam, Son susturucu. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sintisyzer Mesaj tarihi: Mart 14, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2010 peki biraz daha teknik, böyle kesitli mesitli anlatmak isteyen var mi :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Mart 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2010 içerisinde daha geniş kanallar daha geçirgen malzeme var diyebiliriz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sintisyzer Mesaj tarihi: Mart 14, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2010 yada son susturucunun islevini calisma prensibini falan anlatan bi kaynak da gosterebilirsiniz. wiki falan tarzı böyle guzel Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mart 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2010 Selam, Olay, susturucu kısmında 2 farklı ses dalgası yaratıp bunların çakıştırılmasıyla birbirlerini sönümlemesi mantığından ibarettir. Sen buranın yapısıyla oynayarak daha farklı akustik ortam yaratıp sesi değiştirebilirsin. Audi bir S modelinde belli devirden sonra açılan valf falan birşeyler yapıp devirlere göre farklı akustik ortam elde edip sesi değiştirmişti. Sonradan başka üreticilerde spor modellerinde bu tarz teknikler uyguladı. Heh... S4 B6 modelindeymiş bu: Burada sesi elde etmek için 2 değişken var; hava debisi ve ortam akustuği. Yüksek hacimli motorlarda çıkan hava daha fazla olduğundan daha boğuk ve derinden gelen sesler elde edilebiliyor. Ben gökgürültüsü gibi olan, insanın kulağıdnan ziyade göğüs kafesinde hissettiği sesleri seviyorum :D Ama uzun yolda Allah kullanana sabır versin :P Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sintisyzer Mesaj tarihi: Mart 14, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2010 carrera ve caymanlarda pek guzel var o gokgurultusu, ben de aynen tarif ediyodum. son kasa M3lerde de kelebekli egzost var sanırsam? o zaman mufflerda mı bitiyo iş? meshur iskender efendi yapabilir mi yani istedigimiz gibi bi iş? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Mart 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2010 Remus marka bi son susturucu alırsan istediğin sesi alırsın. seslerini dinlemek için youtube'a bak. hepsiburada.com da var remuslar. 500 tl civarı. kalite olaak güzel marka. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sintisyzer Mesaj tarihi: Mart 14, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2010 pek mersi, ama custom bisi yaptirirm diye tahmin ediyorum yaptiricaksam sayet. piyasadaki sesleri begenmiyorum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nuwanda Mesaj tarihi: Mart 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2010 iskender yapar mutlaka senin istedigin gibi bisi, ben bugune kadar hic memnun olmayan duymadim.. ama cok abartma sesi sonra polisin yanindan gecerken tribe girmeye baslicaksin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mart 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2010 Selam, Sonuçta motora göre ayarlanması gerek diye biliyorum. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Mart 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2010 universal remuslar cok ciyakliyo abi. hangi arabaya takilacak? ben ss bakiyodum ama oval kazan ufak ciki$li bulamadim hic. ss ler biraz daha tok bir ses veriyor ve yuksek devirlerde duyuluyor genelde. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Mart 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2010 Gerçekten çok efsane bi sesi var FX35'in. Gazlarken 200mt den fln tahrik edebiliyo :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
prozzak Mesaj tarihi: Mart 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2010 Arkadaşım bir ara almış fx35. Aynen quote ediyorum: öyle bir ses veriyorki egzost, her arabaya bindiginde motor kapamak istiyorsun, istanbulda full ledim, bodruma giremedim bundan dolayı demişti. 240 250 ye çıkıyor devir kesiyor vs vs. Sonra malum benzin sarfiyatından satmak zorunda kalmış. fx35 bir de cayenne lerde çok güzel bir egzost sesi mevcut. Bende niyetliyim ama son susturucu degil daha kapsamlı bir cat back sistemi düşünüyorum ileride... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sintisyzer Mesaj tarihi: Mart 14, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2010 Esh said: universal remuslar cok ciyakliyo abi. hangi arabaya takilacak? ben ss bakiyodum ama oval kazan ufak ciki$li bulamadim hic. ss ler biraz daha tok bir ses veriyor ve yuksek devirlerde duyuluyor genelde. scirocco 1.4 tsi manuel, ustune superchips remap biraz da bu yuzden komple egzos istiyorum ki hava cikisi rahatlasin. scirocco R tarzı, ayrik cift oval cikis dusunuyorum; edit: kesinlikle bagirmayacak bisey istiyorum, sadece kendine ozgu, fx gibi, bi ses yakalayabilirsem cikartmak isterim. yoksa ozellikle gazlarken motorun urettigi desibeli gecmesini kesinlikle istemiyorum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Mart 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 15, 2010 iskendere gitcen abi o zaman =) yani arabaya ozel son susturucu sipari$ etsen 1000 liralara cikar en iyi ihtimalle. ho$ sciroccoya o kadar para gommu$sen; superchips 1000tl Supersprint arabaya ozel susturucu 1000tl Headers 750-1000tl (sesin temel kaynagi :P ) (ya da komple egzost sistemi spor katalizorlu spor orta susturuculu felan getirtebilirsin herseyi icinde 2500 e, cok mukemmel olur) Duzgun bir intake kit: 500tl tatmin edici performansa ve arzu ettigin mukemmel sese boyle ula$irsin. onemli olan arabanin orjinalligine cok zarar vermeyen parcalar takmak. mesela katalizor kesmek akil kari degil. ya da intake kit takarken eski parcalari kesmek bicmek. o nedenle universalden ziyade araba uyumlu ekipman bakmani tavsiye ederim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Mart 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 15, 2010 bu arada 8 saniye mi 1.4 tsi'in 0-100 u? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mart 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 15, 2010 Selam, Headers'ın düzgün planlanması gerekli. Paslanmaz boru aldım, büktüm, kaynattım ve taktım ile iş olmaz. Bence stock intercooler da değiştirilmeli bu tarz turbo araçlarda. Turbonun konumunu bilmiyorum ama hava filitresi de izole edilmeli egzoz sisteminden. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Mart 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 15, 2010 abi zaten orjinal alacak headers i, sanayi i$i el yapimina para verilmez. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sintisyzer Mesaj tarihi: Mart 15, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 15, 2010 Esh said: bu arada 8 saniye mi 1.4 tsi'in 0-100 u?devirsiz kalkınca 8 deniyodu, esp acik devirli kalkınca 7.6 olmustu, chipten sonra 6.5a indi cok yakın zamanda planlamıyorum zaten, garantiden ciktiktan sonra dusunurum anca, ama tabi once nasil yapilicagini ogrenip de planlamak gerekiyodu :) garantisi bittikten sonra zaten hobi aracına cevirmeyi dusunuyorum. kasnagı buyutup, intercoolerı degistirip, komple egzost, intake, coilover gibi performans yonelik upgrade edebilirim araci tesekkurler herkese. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Mart 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 15, 2010 hani subaruya yapsan daha mantikli olur da 1.4 arabaya da ne bileyim o kadar para harcamak mantikli mi =) hatta sciroccoya 50 lira vermek mantikli mi onu da bilmiyorum. bilinmezlikler icindeyim resmen.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Mart 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 15, 2010 zira intercooler-turbo buyutmeler tek ba$ina olmuyo. modifiye bir butundur derler ya. hakkaten oyle. fren sistemi isteyecek araba 2000 lira o. e duzgun amortisor sistemi isteyecek, 2000 daha. turboyu buyutecen, duzgum piston gomlek isteyecek, intercoolerla beraber 6-7bini bulacak. bunlardan sora chip remapping isteyecek bi daha 400-500 ona =P allah allah yani. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sintisyzer Mesaj tarihi: Mart 16, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 16, 2010 yok o degisiklikler mevcut beygirleri daha saglikli yasatmak amaciyla olur zaten. daha fazla squeeze etmeyi dusunmuyorum, belki 10 20 daha dedigim gibi hobi aracı olur, yaparsam. hersey motor degil, biraz tip te onemli :) scrioccoya 50 vermeyi begenmezsen, hicbi vw araci fiyat-performans karsiligi olarak sana hitap etmiyodur zaten Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mart 16, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 16, 2010 Selam, Bence intercooler, hava filitresi, hava yolu izolesi gibi değişiklikler aracın daha rahat çalışmasını sağlar. Ayrıca fren sisteminde yapılacak iyileştirmeler ise biraz sportif kullanımda ısınmanın yaratacağı etkileri azaltır. Ben aracım için A8 ve S4'ün fren parçalarıyla oluşturulan bir kombinasyonu düşünüyorum. 16" standart jantım bunların uygulanmasını mümkün kılıyor. Tek sorun mevcut disklerim hâlâ sağlam olarak duruyorlar :D Daha kısa mesafede durmanın veya sıcak frenlerin daha iyi tutmasının bir zararı yok. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar