s_sinan Mesaj tarihi: Şubat 7, 2003 Mesaj tarihi: Şubat 7, 2003 trapped pouch scripts bolumunden cektim sayın baggio'nun dediği gibi yaptım i _pouch_trapped diye bi atem de yarattık ama item cıkarınca normal canta oluyor nasıl duzeltecegim ? bi de aynı şekilde bu olayı posion spell ine yapmak istiyorum biraz fikir verirmisiniz tp gibi posion yiyince cure edebilme
Baggio Mesaj tarihi: Şubat 7, 2003 Mesaj tarihi: Şubat 7, 2003 Normal bir pouch goruntusunde olacak zaten, trapped pouch degil de bahce makasi da olsa ayni sistemi kullaniyorsun, butun olay playera ekledigin o eventin i_pouch_trapped cantanda var mi yok mu onu kontrol etmesi. Sen o itemi i_katana yaparsan katanasi olanlar paralyze yemez mesela, vs. if =xx kismina paralyze'inki yerine poisonun idsini yazarsan da poison icin yapmis olursun ayni seyi.[hline]Gesp (a.k.a Baggio) Level 50 Eldritch of Soul Reavers Email: [email protected]
s_sinan Mesaj tarihi: Şubat 7, 2003 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 7, 2003 anladım sayın baggio ben zaten id= bel pouch yaptım o değil sorun yaptıgım item normal pouch olarak kullanıyor event i spheretables için oldugu gibi kopyaladım class 0 altında bir yere ama olmadı ne yapmam gerek sorunum bu zaten [Zaten benden baska mesaj yazan yok, quote'a gerek yok :) /Bag] [Bu mesaj Baggio tarafından 07 Şubat 2003 23:00 tarihinde değiştirilmiştir]
Baggio Mesaj tarihi: Şubat 7, 2003 Mesaj tarihi: Şubat 7, 2003 Degistirirken findid kismindakini degistirmemis olabilirsin, skillclass 0 icindeki baska bir spelleffect triggeriyla cakisiyor olabilir, degistirirken bir hata yapmis olabilirsin.. ıtemi yanlis yazmis olabilirsin veya; [itemdef i_pouch_trapped] id=i_bag//herneyse name=trapped pouch //skillmake,resources vs gibi ufak bisey.[hline]Gesp (a.k.a Baggio) Level 50 Eldritch of Soul Reavers Email: [email protected]
Öne çıkan mesajlar