Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

trapped pouch sorunu


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
trapped pouch scripts bolumunden cektim sayın baggio'nun dediği gibi yaptım

i _pouch_trapped

diye bi atem de yarattık ama item cıkarınca normal canta oluyor nasıl duzeltecegim ?

bi de aynı şekilde bu olayı posion spell ine yapmak istiyorum biraz fikir verirmisiniz tp gibi posion yiyince cure edebilme
Mesaj tarihi:
Normal bir pouch goruntusunde olacak zaten, trapped pouch degil de bahce makasi da olsa ayni sistemi kullaniyorsun, butun olay playera ekledigin o eventin i_pouch_trapped cantanda var mi yok mu onu kontrol etmesi. Sen o itemi i_katana yaparsan katanasi olanlar paralyze yemez mesela, vs. if =xx kismina paralyze'inki yerine poisonun idsini yazarsan da poison icin yapmis olursun ayni seyi.[hline]Gesp (a.k.a Baggio)
Level 50 Eldritch of Soul Reavers
Email: [email protected]
Mesaj tarihi:
anladım sayın baggio ben zaten id= bel pouch yaptım o değil sorun yaptıgım item normal pouch olarak kullanıyor event i spheretables için oldugu gibi kopyaladım class 0 altında bir yere ama olmadı ne yapmam gerek sorunum bu zaten
[Zaten benden baska mesaj yazan yok, quote'a gerek yok :) /Bag]

[Bu mesaj Baggio tarafından 07 Şubat 2003 23:00 tarihinde değiştirilmiştir]
Mesaj tarihi:
Degistirirken findid kismindakini degistirmemis olabilirsin, skillclass 0 icindeki baska bir spelleffect triggeriyla cakisiyor olabilir, degistirirken bir hata yapmis olabilirsin.. ıtemi yanlis yazmis olabilirsin veya;

[itemdef i_pouch_trapped]
id=i_bag//herneyse
name=trapped pouch
//skillmake,resources vs

gibi ufak bisey.[hline]Gesp (a.k.a Baggio)
Level 50 Eldritch of Soul Reavers
Email: [email protected]
×
  • Yeni Oluştur...