Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

trapped pouch sorunu


s_sinan

Öne çıkan mesajlar

trapped pouch scripts bolumunden cektim sayın baggio'nun dediği gibi yaptım

i _pouch_trapped

diye bi atem de yarattık ama item cıkarınca normal canta oluyor nasıl duzeltecegim ?

bi de aynı şekilde bu olayı posion spell ine yapmak istiyorum biraz fikir verirmisiniz tp gibi posion yiyince cure edebilme
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Normal bir pouch goruntusunde olacak zaten, trapped pouch degil de bahce makasi da olsa ayni sistemi kullaniyorsun, butun olay playera ekledigin o eventin i_pouch_trapped cantanda var mi yok mu onu kontrol etmesi. Sen o itemi i_katana yaparsan katanasi olanlar paralyze yemez mesela, vs. if =xx kismina paralyze'inki yerine poisonun idsini yazarsan da poison icin yapmis olursun ayni seyi.[hline]Gesp (a.k.a Baggio)
Level 50 Eldritch of Soul Reavers
Email: [email protected]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

anladım sayın baggio ben zaten id= bel pouch yaptım o değil sorun yaptıgım item normal pouch olarak kullanıyor event i spheretables için oldugu gibi kopyaladım class 0 altında bir yere ama olmadı ne yapmam gerek sorunum bu zaten
[Zaten benden baska mesaj yazan yok, quote'a gerek yok :) /Bag]

[Bu mesaj Baggio tarafından 07 Şubat 2003 23:00 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Degistirirken findid kismindakini degistirmemis olabilirsin, skillclass 0 icindeki baska bir spelleffect triggeriyla cakisiyor olabilir, degistirirken bir hata yapmis olabilirsin.. ıtemi yanlis yazmis olabilirsin veya;

[itemdef i_pouch_trapped]
id=i_bag//herneyse
name=trapped pouch
//skillmake,resources vs

gibi ufak bisey.[hline]Gesp (a.k.a Baggio)
Level 50 Eldritch of Soul Reavers
Email: [email protected]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
  • Yeni Oluştur...