Cuce Mesaj tarihi: Mart 2, 2008 Mesaj tarihi: Mart 2, 2008 orda gorsel secimlere dair notlar var, yanı zergling tasarımı zaten oturmuş, şimdi ağır abi bi ünite yaratıyorlar, ikisini yan yana koymuşlar kendilerine hangisi daha hızlı koşar sorusu ve hangisi daha dayanıklı sorusunu sorduklarında doğru cevabı alıyolarmı diye bakıyolar.
huun Mesaj tarihi: Mart 3, 2008 Mesaj tarihi: Mart 3, 2008 game developer's conferance 2008'de blizzardın başkan yardımcısı rob pardo'nun yaptığı sunumdan arak foto galeri.
huun Mesaj tarihi: Mart 3, 2008 Mesaj tarihi: Mart 3, 2008 aslında haritalarla ilgili bir karşılaştırma ama çok manidar bir görüntü. sc2 her türlü ezer gibi bir anlam çıkartılabilir hehe
Cuce Mesaj tarihi: Mart 3, 2008 Mesaj tarihi: Mart 3, 2008 mi acaba diye sormuşlar orda, ve evet toptantıları cok şaane ve gırgır geciyomuş
huun Mesaj tarihi: Mart 11, 2008 Mesaj tarihi: Mart 11, 2008 Sonunda Zerg birimleri de açıklandı. 6 yeni birim, 1 overlord upgrade'i ve bir yeni bina ve geri kalan eski zerg birimleri. Zergling: Bir ara hoplayıp zıplamaları için kanatları olacak deniyordu ama bu özellik eklenmemiş. Bildiğimiz ve sevdiğimiz ufaklıklar gene.Overlord: İlk oyundan bildiğimiz Overlord ama iki yeni yetenekle geliyor. Bunun dışında oyuna dedektör özelliği olmadan giriyorlar. Özelliklerden birisi Slime. Slime kaynak toplanan noktalarda peonların üzerine atılıyor ve kısa bir süre için kaynak toplamalarına engel oluyor. Diğer özellik Creep. Bu özellikle birlikte artık Hatchery yapmadığımız noktalara bina inşaa edebiliyoruz. Seyyar Creep Colony diyebiliriz. Dedektör özelliği olmadan oyuna giriyor demiştik; bu özelliği kazanabilmesi için Overseer adında bir upgrade var ama bu durumda da Slime ve Creep yeteneklerini kaybediyor.Queen: İlk oyundaki Queen'le alakası yok. Savunma amaçlı savaşçı bir birim bu yenisi. Direk olarak Hatcher'den yapılabiliyor. Aynı anda sadece bir tane Queen sahibi olabiliyoruz. Creep'i genişletmek için ufak bir bina yapabiliyor ki ilk oyundaki Creep Colony gibi birşey olsa gerek. Bunun dışında savunma amaçlı sabit bir taret gibi görev görüyor. Upgrade oldukça sahip olacağı 4 tane özelliği var. Deep Tunnel özelliği sayesinde haritadaki herhangi bir binamızın yanında bir anda bitiverecek. Toxic Creep, creep üzerinde ufak bir alanı düşman yer birimlerine hasar verecek hale getiriyor bir süre için. Swarm Infestation herhangi bir zerg binasını bir süre için düşman birimlerine ateş eden taret haline getiriyor. Regeneration ise hasarlı Zerg binalarını kısa sürede iyileştirmeye yarıyor. Roach: Çok yüksek Hit Point'e sahip cannonfodder görevi görecek bir ünite. Muhtemelen hasar veremiyor ya da çok düşük verecek. İlginç olacak gibi. Baneling: Zerglingleri değişime uğratıp elde ediyoruz bu birimleri. Yerde yuvarlanıp düşman bina ya da birimlerine temas ettiklerinde patlıyorlar. Eski Scourge'un yerde gideni diyebiliriz.Nydus Worm:Bu bir bina. Eski Nydus Channel gibi ama artık Creep'e muhtaç değiliz. Harita istediğimiz bir yere kısa yoldan gidip gelebileceğiz.Infestor: Defiler'un yerine gelen yeni Zerg casterı. İlk özelliği ilk oyundan bildiğimiz Dark Swarm, aynı adı ve mekaniği taşıyor. İkinci özelliği Disease; bir birimi seçip cast ettiğimizde o birimin çevresindeki diğer birimlere hasar veren bir aura oluşturuyor. Infestation adlı özelliği sayesinde düşman Terran binalarını kısa süre için ele geçiriyor ve Infested Terran üretmemize imkan tanıyor. Asıl ve en büyük olayı ise gömülü olduğu halde ilerleyebiliyor. Corrupter: Zerg'ün havadan havaya birimi. Direk olarak kendisi hasar vermiyor ama saldırdığı hava birimlerinin diğer düşman birimleri tarafından saldırıya uğramasına neden oluyor. Kümülatif bir etkisi olduğunu düşünürsek çok sakıncalı olduğunu varsayabiliriz.Swarm Guardian:İlk oyundan bildiğimiz guardin gene mutaliskten türüyor ama bir değişikliği var. Saldırdığı zaman ufak broodlingler ortaya çıkıyor. Eskiden Quuen'nin büyüsü olan broodling gibi birşey olsa gerek. Az damage az hit point ama düşman saflarını bozmak için etkili. Savior ile Bisu'nun yaptığı 1v1 SCII maçı. [video]http://video.google.com/videoplay?docid=-5708796425320990608&hl=en-CA?feature=oembed" width="459"> Yüksek çözünürlüklü Zerg trailer. http://www.gametrailers.com/player/usermovies/187045.html Zerg oyun içi görüntüleri. http://www.youtube.com/watch?v=FQoBnKa-e4E&eurl=http://sc.gosugamers.net/news/8093-sc2-zerg-ingame-video Not: Bilgilerin alayı gosugamers'tan alınmadır.
tunca Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 off süper olmuş gümbür gümbür geliyo sc2 oyunun çoğunu yapmış adamlar bi denge olayları + campaign kalmış heralde. çok bekletmesinler =(
Cuce Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 şaane şaane, zerg uniteleri genel bi "direct aproach" eksikliği sevdim ama daha yarısından azı acıklandı tabi
huun Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 dün öyle alel acele yazdım yazıyı ama daha yeni sindirmeye başladım. İlk dikkatimi çeken Slime özelliği oldu. Eskiden peonların üzerine sürekli Ensnare atardık. Efektif olmadığı açık birşeydi aslında ama hem geyik olsun hem de işte adam daha yavaş mineral toplasın diye yapardık. Bir ihtimal bu tip hareketlerden esinlenip yapmışlardır bunu ama bir sorun var bunla ilgili. Aslında tam olarak nasıl çalıştığı da belli değil. sitede orjinal metinde sadece "disable resource nodes" diyor. Acaba minerallerin üzerine atılıp bir süre o minerallerin toplanamamasını mı sağlıyor yoksa peonları mı iptal ediyor belli değil. neyse asıl sorun; eğer bunun efektif bir büyü olması isteniyorsa sık aralıklarla ve belli bir sürenin üzerinde etki etmesi lazım. Bu durumda da oyunun balansı ağır bir şekilde kayabilir. Diğer şekilde olursa etkili olmayabilir ki o zaman da ne gerek var sorusu akla geliyor. Eğer etkili birşey olacaksa mineral line'ı iyi bir savunmayla tutmak lazım ki bu bir maliyet demektir, üzerine adam 20 overla gelip makul ölçülerde kayıp verip her türlü benim mineral toplamamı engelleyebilir. Bakalım nasıl birşey olacak. ilgimi ilk etapta çeken ikinci şey roach. çok yüksek hp'si olacak ve ancak çok fazla sayıda ya da büyük birimlerin focus fire yaparak kolayca öldürebileceği söyleniyor. bunda pek sorun yok aslında ama çok sayıda hydra çok sayıda roachla saldırmaya başladığında yüksek micro beceresi gerecek demektir. birimleri düzgün bir şekilde hydralara saldırmak gerekecek ama zaten hydraların hp'si düşük. çok sık bir şekilde bunu tekrarlamak gerecek falan fistan. 3 ırkta da temel birimler ilk oyundakiyle aynı. oynanışta pek fark olacağını sanmıyorum. oyun ilk oyuna göre daha yüksek bir bakış açısıyla başlıyor. zaten pratikte sınırsız birimi aynı gruba alabildiğimiz için bu bir noktada gerekli. ilk oyundan daha hızlı ama daha az beceri ve pratik gerektiren bir oyun bekliyorum ben. bakalım zaman beni haklı çıkaracak mı?
Venator Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 Bir zerg oyuncusu olarak özellikel roach yeni ultralisk ve infester beni zevkten ucurdu hehe. MM'e karsi roach+hidra+ling ile sanirim insiyafiti ele alabilecek zerg. Gerci focus fire var roach'i engelleyecek ama o kadar ling varken marine'ler roach'lara FF yaparsa o zaman oh oh yani =) Yeni ultra'nin alana vurmasiyla da artik zealot'lar zerg'e karsi late game goremeyecek. En cok muta'nin eskisi gibi kalmasina sevindim nerfleyecekler diye korkuyodum ne yalan soyliym. SC2'nin hizli oynanisina cok katkisi olacak. Gerci artik kendisi tek ucan ve deli gibi hizli unite olmayacak ama, yine de temelin saglam kalmasi iyi olmus. Huun, ben daha fazla mikro isteyen bi oyun bekliyorum aslında. Her unitenin artik nerdeyse bi ozelligi var ve ultralarin altindan ling gecirmek gibi ilginc aksiyonlari da yapabilecez artik oyunlarda yani mikro onem kazanacak. Su andaki profesyonel oyunculardan SC2'yi test edenler aciklamalarinda da oyun baya zor diyolar. Sizi bilmiyorum ama bu beni mutlu etti hehe, cok hardcore bi RTS geliyor.
Cuce Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 yanı aslında multipalyer bi oyunun gerektirdiği beceri, harcadığın eforun anlamsız olduğu ana kadar yükselir, rtslerde bu pekte mümkün değil aslında hanı her zaman daha fazla apm'e yer var. blizzard oyunlarda yerden cok ihtiyac var burası ayrıca bi gercek, bunu cok göz ardı ediceklerini sanmıyorum ben.
Bone Mesaj tarihi: Mart 13, 2008 Mesaj tarihi: Mart 13, 2008 jim raynor'un daha da hastası olduğumu belirtmek istiyorum.
ggterran Mesaj tarihi: Mart 14, 2008 Mesaj tarihi: Mart 14, 2008 sc2 kasan cikicakmi acaba? pro olucak yetenek cikarmi bu memleketten !!
Bone Mesaj tarihi: Mart 14, 2008 Mesaj tarihi: Mart 14, 2008 ikinci oyunda huun'u yenebilmek için kasıcam ben. hırs hırs
huun Mesaj tarihi: Mart 14, 2008 Mesaj tarihi: Mart 14, 2008 niye kendine bu kadar zor bir hedef seçtin?
Cuce Mesaj tarihi: Mart 15, 2008 Mesaj tarihi: Mart 15, 2008 e direk cuceyi yenicem diyemez, araya bi adım koyması lazımdı ondan sanırım
huun Mesaj tarihi: Mart 15, 2008 Mesaj tarihi: Mart 15, 2008 niye kendine böyle imkansız bir hedef seçtin diye sorsam her türlü kıvarabilirdim ama :(
Öne çıkan mesajlar