Sypro Mesaj tarihi: Şubat 20, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2010 Nasıl ki ore'lar 1, 2, 3 ve 4+ olduklarında farklı görünüyorlar; aynı şekilde gold piece de 1, 3, 6+ olduğunda farklı, bu şekilde başka stackable item'ları düzenleme yolu var mı acaba? Mesela arrow, bolt, ingot, shaft, log, lockpick, board akla gelenler.. Atıl durumda bekleyen bir ton item var, hiç olmazsa işe yaramış olurlar. görüntülü falan http://pic1.resimupload.com/r5/thumb_913934886.PNG Arrow (1) http://pic1.resimupload.com/r2/thumb_538605096.PNG Arrows (2) http://pic1.resimupload.com/r9/thumb_115066247.PNG Arrows (5) http://pic1.resimupload.com/r9/thumb_937821784.PNG Arrows (6+) _____________ http://pic1.resimupload.com/r5/thumb_919170890.PNG Bolt (1) http://pic1.resimupload.com/r2/thumb_892425181.PNG Bolts (2) http://pic1.resimupload.com/r10/thumb_542606090.PNG Bolts (5) http://pic1.resimupload.com/r9/thumb_692402443.PNG Bolts (6+) _____________ http://pic1.resimupload.com/r9/thumb_778566814.PNG Gold Piece (1) http://pic1.resimupload.com/r8/thumb_473814798.PNG Gold Pieces (3) http://pic1.resimupload.com/r8/thumb_892988563.PNG Gold Pieces (6+) _____________ http://pic1.resimupload.com/r4/thumb_150767652.PNG Lockpick (1) http://pic1.resimupload.com/r7/thumb_261215350.PNG Lockpicks (2) http://pic1.resimupload.com/r9/thumb_689659505.PNG Lockpick (3+) / ne kötüymüş bee.. _____________ http://pic1.resimupload.com/r1/thumb_386711273.PNG Board (1) http://pic1.resimupload.com/r7/thumb_127428505.PNG Boards (2) http://pic1.resimupload.com/r5/thumb_514171484.PNG Boards (3) http://pic1.resimupload.com/r5/thumb_646679391.PNG Boards (4+) _____________ http://pic1.resimupload.com/r5/thumb_953502078.PNG Iron Ingot (1) http://pic1.resimupload.com/r4/thumb_407853121.PNG Iron Ingots (2) http://pic1.resimupload.com/r2/thumb_646460243.PNG Iron Ingots (3) http://pic1.resimupload.com/r6/thumb_935105773.PNG Iron Ingots (4+) _____________ http://pic1.resimupload.com/r6/thumb_812154230.PNG Iron Ore (1) http://pic1.resimupload.com/r8/thumb_419971319.PNG Iron Ores (2) http://pic1.resimupload.com/r7/thumb_928672451.PNG Iron Ores (3) http://pic1.resimupload.com/r2/thumb_396041727.PNG Iron Ores (4+) _____________ http://pic1.resimupload.com/r6/thumb_207884609.PNG Log (1) http://pic1.resimupload.com/r3/thumb_870169872.PNG Logs (2) http://pic1.resimupload.com/r3/thumb_991270674.PNG Logs (3) http://pic1.resimupload.com/r1/thumb_721362155.PNG Logs (4+) _____________ http://pic1.resimupload.com/r2/thumb_923930875.PNG Shaft (1) http://pic1.resimupload.com/r6/thumb_408576168.PNG Shafts (2) http://pic1.resimupload.com/r7/thumb_509264599.PNG Shafts (3) http://pic1.resimupload.com/r9/thumb_437122950.PNG Shafts (4+) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fransuxa Mesaj tarihi: Şubat 22, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 22, 2010 anlamam öyle mul falan filan işlerinden ama uo inside dosyasının içindeki resimlerde uid kodlarımı ne bulunuyordu hatırladıgım kadarıyla. oradan kodlarını alıp oynayabiliyodun galiba bişiler vardı nıye yazdım bılmıyorum lapin gibi atladım ama :D öyle bi şekil şemal veriliyo galiba. neyse ya bilmiyomuşum :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sypro Mesaj tarihi: Şubat 22, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 22, 2010 İşte sorun o oynama kısmının var olup olmadığı, varsa nerede olduğu ya zaten :D Yoksa item bilgileri falan ulaşılamayacak şeyler değil. Yine de iyi bir başlangıç, teşekkür ediyorum :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Black_Lupin Mesaj tarihi: Şubat 24, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 24, 2010 var istersen tilepic dosyasındaki taşınılabilirlik ayarlarını değiştirerek yapabilirsin. istersen duvarı bile üst üste koyabilirsin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Black_Lupin Mesaj tarihi: Şubat 24, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 24, 2010 Fransuxa said: lapin gibi atladım ama :D naparsın kendimizi bunlarla avutuyoruz. bu arada.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sypro Mesaj tarihi: Şubat 25, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2010 Evet, tiledata.mul ile diğer itemları da stackable yapabiliyorum, hatta bunu yaparken gold piece ve ore gibi bu fikrin temelindeki itemların davranışlarını taklit etmeye çalışıyorum; fakat 01bf0 çıkarttığımda kendi başına stackable oluyor, 01bf1 çıkarttığımda kendi başına. Hepsinin itemid'si i_ingot_iron olduğu için çantaya koyulduğunda da en son koyulanın şeklini alıyor, 01bf1'in şeklini alması gerekirken. Aşmayı başaramadığım sorun da bu zaten. Hayır neden kafaya taktım bilmiyorum ama olması gerekir, neden olmasın ki.. Edit: 01bf0 -> iron ingots (3) , 01bf1 -> iron ingots (4+) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fransuxa Mesaj tarihi: Şubat 25, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2010 bu karambolde bana ayar mı verdin lupin naptın anlamadım ben :p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Black_Lupin Mesaj tarihi: Şubat 25, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2010 basit bir şekilde açıklamak gerekirse ingot tek başına bir obje değil birbirinden bağımsız ancak bir birine bağlı sadece 1 ingot için 4 farklı çizim var ve bunlar daha önceden birbirine yapımcı tarafından basit anlatımıyla linklenmiş durumda böylece sen çantaya 1 obje dahi atsan ve ayarlasanda oranını arttırdığın anda dispdi değiştiği için amountable durumu diğer çizimlerden dolayı aktif oluyor. eğer ayırmak istiyorsan Article A Unknown 3 bu ikisini aç bütün çizimlerden linklerini kaldır stackable durumlarını kaldır bu arada Unknown 4 link parametresidir. kaldırılması lazım 100 değeri verilir genelde ha birde şu vardır. container type a sahipsede çantadayken bütünleşebilir ihtimal sayısı 5 tane falan ama çizim adedi artınca 25 tane oluyor tek problem bu. edik: bu arada niye sataşayım Fransuxa buraya hala gelipte yazmamın tek sebebi benim çok keyif aldığım bir işti ondan sende gelip yazmışsın bi an aynı hissi paylaşıyoruz diye düşündüm öyle yazdım :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fransuxa Mesaj tarihi: Şubat 25, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2010 anladım canım. teşekkür ediyorum :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar