Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Stackable Items ve bir nevi akla takılmışlık..


Sypro

Öne çıkan mesajlar

Nasıl ki ore'lar 1, 2, 3 ve 4+ olduklarında farklı görünüyorlar; aynı şekilde gold piece de 1, 3, 6+ olduğunda farklı, bu şekilde başka stackable item'ları düzenleme yolu var mı acaba? Mesela arrow, bolt, ingot, shaft, log, lockpick, board akla gelenler..

Atıl durumda bekleyen bir ton item var, hiç olmazsa işe yaramış olurlar.

görüntülü falan

http://pic1.resimupload.com/r5/thumb_913934886.PNG
Arrow (1)
http://pic1.resimupload.com/r2/thumb_538605096.PNG
Arrows (2)
http://pic1.resimupload.com/r9/thumb_115066247.PNG
Arrows (5)
http://pic1.resimupload.com/r9/thumb_937821784.PNG
Arrows (6+)
_____________
http://pic1.resimupload.com/r5/thumb_919170890.PNG
Bolt (1)
http://pic1.resimupload.com/r2/thumb_892425181.PNG
Bolts (2)
http://pic1.resimupload.com/r10/thumb_542606090.PNG
Bolts (5)
http://pic1.resimupload.com/r9/thumb_692402443.PNG
Bolts (6+)
_____________
http://pic1.resimupload.com/r9/thumb_778566814.PNG
Gold Piece (1)
http://pic1.resimupload.com/r8/thumb_473814798.PNG
Gold Pieces (3)
http://pic1.resimupload.com/r8/thumb_892988563.PNG
Gold Pieces (6+)
_____________
http://pic1.resimupload.com/r4/thumb_150767652.PNG
Lockpick (1)
http://pic1.resimupload.com/r7/thumb_261215350.PNG
Lockpicks (2)
http://pic1.resimupload.com/r9/thumb_689659505.PNG
Lockpick (3+) / ne kötüymüş bee..
_____________
http://pic1.resimupload.com/r1/thumb_386711273.PNG
Board (1)
http://pic1.resimupload.com/r7/thumb_127428505.PNG
Boards (2)
http://pic1.resimupload.com/r5/thumb_514171484.PNG
Boards (3)
http://pic1.resimupload.com/r5/thumb_646679391.PNG
Boards (4+)
_____________
http://pic1.resimupload.com/r5/thumb_953502078.PNG
Iron Ingot (1)
http://pic1.resimupload.com/r4/thumb_407853121.PNG
Iron Ingots (2)
http://pic1.resimupload.com/r2/thumb_646460243.PNG
Iron Ingots (3)
http://pic1.resimupload.com/r6/thumb_935105773.PNG
Iron Ingots (4+)
_____________
http://pic1.resimupload.com/r6/thumb_812154230.PNG
Iron Ore (1)
http://pic1.resimupload.com/r8/thumb_419971319.PNG
Iron Ores (2)
http://pic1.resimupload.com/r7/thumb_928672451.PNG
Iron Ores (3)
http://pic1.resimupload.com/r2/thumb_396041727.PNG
Iron Ores (4+)
_____________
http://pic1.resimupload.com/r6/thumb_207884609.PNG
Log (1)
http://pic1.resimupload.com/r3/thumb_870169872.PNG
Logs (2)
http://pic1.resimupload.com/r3/thumb_991270674.PNG
Logs (3)
http://pic1.resimupload.com/r1/thumb_721362155.PNG
Logs (4+)
_____________
http://pic1.resimupload.com/r2/thumb_923930875.PNG
Shaft (1)
http://pic1.resimupload.com/r6/thumb_408576168.PNG
Shafts (2)
http://pic1.resimupload.com/r7/thumb_509264599.PNG
Shafts (3)
http://pic1.resimupload.com/r9/thumb_437122950.PNG
Shafts (4+)

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

anlamam öyle mul falan filan işlerinden ama uo inside dosyasının içindeki resimlerde uid kodlarımı ne bulunuyordu hatırladıgım kadarıyla. oradan kodlarını alıp oynayabiliyodun galiba bişiler vardı nıye yazdım bılmıyorum lapin gibi atladım ama :D öyle bi şekil şemal veriliyo galiba. neyse ya bilmiyomuşum :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Evet, tiledata.mul ile diğer itemları da stackable yapabiliyorum, hatta bunu yaparken gold piece ve ore gibi bu fikrin temelindeki itemların davranışlarını taklit etmeye çalışıyorum; fakat 01bf0 çıkarttığımda kendi başına stackable oluyor, 01bf1 çıkarttığımda kendi başına. Hepsinin itemid'si i_ingot_iron olduğu için çantaya koyulduğunda da en son koyulanın şeklini alıyor, 01bf1'in şeklini alması gerekirken.
Aşmayı başaramadığım sorun da bu zaten. Hayır neden kafaya taktım bilmiyorum ama olması gerekir, neden olmasın ki..

Edit: 01bf0 -> iron ingots (3) , 01bf1 -> iron ingots (4+)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

basit bir şekilde açıklamak gerekirse ingot tek başına bir obje değil birbirinden bağımsız ancak bir birine bağlı sadece 1 ingot için 4 farklı çizim var ve bunlar daha önceden birbirine yapımcı tarafından basit anlatımıyla linklenmiş durumda böylece sen çantaya 1 obje dahi atsan ve ayarlasanda oranını arttırdığın anda dispdi değiştiği için amountable durumu diğer çizimlerden dolayı aktif oluyor. eğer ayırmak istiyorsan

Article A
Unknown 3 bu ikisini aç bütün çizimlerden linklerini kaldır

stackable durumlarını kaldır bu arada Unknown 4 link parametresidir. kaldırılması lazım 100 değeri verilir genelde ha birde şu vardır.


container type a sahipsede çantadayken bütünleşebilir ihtimal sayısı 5 tane falan ama çizim adedi artınca 25 tane oluyor tek problem bu.

edik:

bu arada niye sataşayım Fransuxa buraya hala gelipte yazmamın tek sebebi benim çok keyif aldığım bir işti ondan sende gelip yazmışsın bi an aynı hissi paylaşıyoruz diye düşündüm öyle yazdım :D

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...