Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

araba tavsiyesi


matama

Öne çıkan mesajlar

a5te 2.0t olmadıkça bence alınası bir araba degil o parayı hak etmiyor ( performans itibari ile )

3 serisi cc sorunlu bir araçmış hard top ı arızanalabiliyormuş ( bundna ötürü a5 cabrio soft top mış! )

z4 2.0 ne zaman gelir bilmiyorum lakin bu alınacaklar arabalar arasında bence en iyi tercih

bu fiyat range ine çıktıktan sonra tt s veya tt rs iyi bir performans sunabilir ve iyi bir tercih olabilir.

2. el tercih olunmayacaksa bence z4 veya tt s gibi bir şey olabilir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

valla o üçünün arasından 3 serisi CC derdim, hard top problemini bilmiyorum ama ilk defa burada duydum. 3 serisi herkeste var diyorsunuz da, koçta zaten etraf A5, Z4, 3 serisi coupe kaynıyor ki =), bana kalsa fiyat sınırının dahilinde ise mercedes e serisi coupe düşünürdüm ya da bmw 3 coupeler makyaj geçirecek onu beklerdim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Selam,

Kardeşini tatmin eden değerde olup olmadığı daha önemli bence. Beni 8,6s değeri tatmin ediyor neticede.

Teknik detayı

1798cc
250Nm@1500-4500
160HP@4500-6200
226km/h Vmax (216km/h otomatik)
8,6s 0-100km/h
1420kg (1455kg otomatik)
9,5-5,6-7,1 lt/100km tüketim (9,4-5,9-7,2 lt/100km otomatik)



Bundan daha yüksek değerler İstanbul içinde sadece ender bulunan fırsatlarda kısa süreli kişisel tatmin yaşamak istendiğinde alınan hazzı arttırmaya yarayacaktır okadar.

2.0T modelinde 180HP'lik motor seçilecekse bence manuel vites daha verimli olur. Otomatikte biraz kırpılıyor performans (7,8'e 8,1 ve 236km/h'a 226km/h).

211HP'lik modelde ise quattro modeli sürüşde işini kolaylaştıracaktır, ESP ile zırp-pırt uğraşmak zorunda bırakmayacak.

1.8T multitronic için €61.894 derken,
2.0T quattro S-tronic için €69.051 fiyat verilmiş. Donanımların etkisini bilmiyorum ama 7bin'lik fark imkânlar dâhilinde gözden geçirilmeli bence.

2.0TDI fiyat listesinde yer alıyor Doğuş'un. İstendiği takdirde getirmiyorlar mı?

Saygılar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

0 almam, gerek yok kardese sifir arabaya, kendi kazansin alsin essek sifirini :)

tdi yi ben gormemistim simdi iyicene bakacagim, tdi nasil kullandiniz mi, birde ikinci elde ornegin bmw nin 520 benzinlisini kimse almak istemiyor herkes dizelini aliyor

3 serisi cc dede ayni muhabbet var, audide nasil olur acaba.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Selam,

Aynı. Ama güncel 1.8T motorlar daha rahat satılıyor çünkü MTV oranı falan daha düşük oluyor araçların.

Bir de hâlâ BMW ve Mercedes için 2nci elde 'ahanda ben neye biniyom bakın' diyen zihniyetin ağırlığı görülebiliyor. O adam da hava odaklı olduğu için 'hava atayım ama az yaksın' mantığı yürütüyor. Ayrıca benzin o mantalitede olsun/olmasın herkesi kendinden uzaklaştırıyor. Babamın kuzeni bile 'diesel almam' derken Pssat'ını satıp A6 diesel almış :P

Diesel olması bence bugünlerde avantaj. Tabi 100bin km'e yaklaşıp satacağım dersen bu seferde diesel bakımı yüzünden insanlar korkuyor. Aslında bu korku her dieseli Clio symbol motoru ile karıştırmaktan oluyor. Anahtar vurmadan onu bile 230bin km kullanmıştık biz güzel bakım yapıp düzgün kullanınca ;)

Saygılar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

para yanlis soyluyorsun

bende sifir bir 5 serisi var, alirken dizel almamin nedeni bariz bir sekilde guc farkiydi, bmw nin adizel motoru benzinlisinden 25 30 bg fazla cok daha hizli hizlaniyor ve daha iyi

aynisinin audi icinde gecerli oldugunu varsayiyorum motorunu pek bilmiyorum

bunun disinda audi a5 bence cok ta spor bir alet degil rs5 falan almadikca oda bu vergi rejiminde gerzeklik. ikinci yada birinci el bu aletleri almanin nedeni opsiyonsuzluk

bugun bir pejo kullanan biri bilirki en kotu audi pejodan iyidir veya en kotu mercedes pejonun en iyi arabasindan iyidir, nedeni ozellikler falan degil arabayi surdugunde hissettiklerin.

bana gelince ben a5 te surmem rs5 surmem spor araba diye beni acmaz ama bence gerek bmw ninde audide 40 yas altinda spor araba kullanicam gerekli prestijde olsun diyen tipler icin en iyi araba.
paran varsa tabi, bu arada evet ben bu sinifta araba alirken acaba ikinci elde ne olur diye dusunuyorum cunku, omrunun sonuna kadar bir arabaya bagli olmak sacma geliyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Selam,

Ben açıkcası 2nci el Alman kökenli orta sınıf aracı tercih ederim. 0km araç alacaksam da daha ucuz modellere yönelirim. Üzücü ki yıldız ve böbreğim (artık 4 halkanın da) imajı demin bahsettiğim yönde. Bu arada o modellerin 2nci eli dediklerim >6 yaş falan yani. 1-2 yaşındaki otomobiller için değil :)

Audi'nin diesel motorları ile benzinli motorunu kıyaslamak biraz zor çünkü 2.0TDI'a karşılık 1.8T'ler falan var. Hani 520 vs 520d gibi bir kıyaslama pek mümkün değil.

'Spor otomobil' olgusu oldukça değişken olduğu için kesin sınırlar çizmek zor. Benim nazarımda bir S5 veya S4 bile spor otomobildir. Artık spor otomobil terimi de aracın duruşundan ötürü verilen bir sıfat niteliğinde. Bundan dolayı spor otomobil derken arkadan veya oradan motorlu terimini kullanmak belki daha akıllıca olabilir. 0-100km/h veya Vmax değerleri artık güçlü motorlar sayesinde gövdesi süslenmiş sedanlar vasıtasıyla da yakalanan değerler haline geldi. Bir Ferrari veya Lambo her nekadar spor otomobil ruhunu tam temsil eden birer birey olsalar da, gündelik hayatın da içinde yer bulabilmeleri bakımından RS4 veya RS6 gibi araçların avant modelleri bana daha seksi ve baştan çıkarıcı gelmekte. Artık spor otomobil deyimi bariz bir şekilde >300HP ve <6s değeri sağlayan her otomobil için kullanılmaya başlandı gibi.

Saygılar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...