Fistan Mesaj tarihi: Şubat 9, 2010 Mesaj tarihi: Şubat 9, 2010 Size tavsiyem arabayı yıkamacıya verip motoru da yıka abi demeyin! ha niye motoru yıkatayım lan diyen olur yıkamacıda niye yıkatayım falan diyen olur bazı yıkamacılarda motor yıkama falan yazarlar levhalara iç dış motor gibi belki görüp aldanırsınız yıkatayım dersiniz.yag falan kacagı olmustur pis görünüyodur diye falan. ben yaptırdım. beyni elime aldım. beyin bozulmuş. belli ısıda ya da zamanlarda motor stop ediyor durduk yere. benzin beslemeyi kesiyor beyinden kaynaklı. yenisi 2.500tl civarı. tamir eden yerler varmış gönderdik bakalım nolacak. bu arada devir sınırlayıcı vardı onu da iptal ettiriyorum nedense. çip tuning olayı. ille motorum temiz olsun diyen varsa bu işi yapan motorcular var özel spreylerle falan.
forgiver Mesaj tarihi: Şubat 9, 2010 Mesaj tarihi: Şubat 9, 2010 spreyler başarılı kuruyunca beyin de akıllanıyor gibi bişeyler yazanlar var çok acele etmeseydin
Fistan Mesaj tarihi: Şubat 9, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 9, 2010 akllanmadı benimki arabayı eylülde falan yıkatmıştım
paramecium Mesaj tarihi: Şubat 9, 2010 Mesaj tarihi: Şubat 9, 2010 Selam, Abi yıkamada adamlar o basınçlı suyu basıp duruyorlar. Onca conta var ama o basınca dayanacak düzeyde değil birçoğu. Ben temizleme sıvısı püskürtüyorum, sonra da normal şebeke basıncında hortumdan akan suyla duruluyorum. Motor bloğuna, şanzımana falan biraz yüksek basınç uygulatıyorum. Saygılar.
Vodan Mesaj tarihi: Şubat 10, 2010 Mesaj tarihi: Şubat 10, 2010 Yıkatmasak ne olur? Hiç bikere de motoru yıkatsam diye düşünmedim de..
Esh Mesaj tarihi: Şubat 10, 2010 Mesaj tarihi: Şubat 10, 2010 bi$ey olmaz genelde. ama temizlik imandan gelir =P
pascalnouman Mesaj tarihi: Şubat 10, 2010 Mesaj tarihi: Şubat 10, 2010 ic dis yikama gordum aklima geliverdi gene :P http://www.youtube.com/watch?v=fp9Pv_wILc4
paramecium Mesaj tarihi: Şubat 11, 2010 Mesaj tarihi: Şubat 11, 2010 Selam, Yağ akıntısı, toz ve psilik birleşince motor eski cici görünümünü kaybediyor. Ayrıca ben araç içinde kokulara hassas olduğu için doldururken damlamış olan veya sızıntı ile oluşan bir yağ ısıyla yandığında 'bu koku... hemen sağa çekiyoruzzz!' şeklinde heyecanlar yapıyorum. Hortum, kablo falan kontrol etmeye başlıyorum hemen. Hatta geçenlerde alttan egzoz borusuna yapışan bir poşet yüzünden oldukça komik anlar yaşamıştım :) Ayrıca yağ bazı plastiklerle etkileşime girip onu bozabildiği için temiz tutmayı seviyorum. Ama bu işi yaparken basınçlı yıkama yerine, bahçe sularken hortuma takılan tabancaları tercih ediyorum. Bu ay sonu gibi aracın altını komple sıcak su ile basınçlı yıkatacağım. Tuzdu falandı kaldı hep aracın altında, dert çıkarmasın ilerde başıma. Bunu yaparken çamurluk davlumbazlarını önceden söküyorum ben :P Manyaklık diz boyu bende... Saygılar.
aktiftablet Mesaj tarihi: Şubat 11, 2010 Mesaj tarihi: Şubat 11, 2010 fistan, devir kesici nasıl iptal edilir nasıl bişeydir bilmiyorum ama, motoru yakma sonra?
Atsumichi Mesaj tarihi: Şubat 11, 2010 Mesaj tarihi: Şubat 11, 2010 en iyisi servisde yıkatmak. akarı kokarı olmuyor mis gibi
Fistan Mesaj tarihi: Şubat 11, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 11, 2010 aktiftablet said: fistan, devir kesici nasıl iptal edilir nasıl bişeydir bilmiyorum ama, motoru yakma sonra? çip varya onda bilgisayarla oynama yapıcaklar işte. 6k devirde gaz kesici devreye girmeyecek beynin verdiği emirle. 8k devirle ortalıkta gezmem hehe yakmam ben motoru . ama gaz kesici bazen canımı sıkıyordu basıyosun basıyosun tam vites atacaksın o sıra 6k devire gelmişsin böle bi yıgılma oluyor gıcık oluyordum taam lan atıcaz vitesi niye yapıyorsun bunu? diyordum eheh
Fistan Mesaj tarihi: Şubat 12, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 12, 2010 730 lira bayılıverdim bugun
Sintisyzer Mesaj tarihi: Şubat 12, 2010 Mesaj tarihi: Şubat 12, 2010 onun yerine chip upgrade yaptırsaydın daha saglıklı olurdu, yuksek devir ihtiyacın da azalırdı be sanki :)
Fistan Mesaj tarihi: Şubat 13, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 13, 2010 hem tamir oldu hem de çipte oynama yapıldı gaz kesici 6k dan 7.5k ya cıkartıldı yenisi 2.500 tl tamir etmesi 300 tl ye maloldu
aktiftablet Mesaj tarihi: Şubat 14, 2010 Mesaj tarihi: Şubat 14, 2010 Abi o devirde ne işin var ayıptır sorması? Arabanın kadranında redline nerde başlıyo bi de onu merak ettim?
Kendercik Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2010 Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2010 6.9 falan bende mesela Arkadaşımın dizel Fiat'ının motoru 6'ya falan çıkıyordu galiba. Dizel için iyi bir devir sanırım 6000. Bir de, belirli bir noktadan sonra tork falan zayıflıyor epey, daha fazla devir çevirmek çok olmayabilir.
Sintisyzer Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2010 Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2010 imkansız dizelin 6kya cıkması be, 4kda kesiciye girmelidir nerdeyse
Kendercik Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2010 Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2010 Şimdi baktım da 4000'de azami gücü üretirken, 4500'de devir kesiciye giriyormuş Fiat Multijet 1.6 Kendercik said: Bir de, belirli bir noktadan sonra tork falan zayıflıyor epey, daha fazla devir çevirmek çok olmayabilir. diye bir şey saçmalamışım bir de... çok fayda yaratmayabilir gibi bir yüklemi olması gerekiyordu o cümlenin. Anlaşılmıştır zaten.
Fistan Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2010 kesici yok artık basarsan 8bine kadar gidiyor benim araba ama bu olaydan sonra araba toparlanamadı 3 aydır yatıyor randumanlı verim alamıyorum stop ediyor hala tekliyor vs bi 900 lira daha bayıldım tamir için olmadı olmuyor
paramecium Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2010 Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2010 Selam, Bir tanıdık aracı toparlatayı dedi, 12bin TL masraf yaptı (motor taşlandı, yığınla şey değiştirildi). İlk başta bakım yaptırıp daha uzun kullanmak istedi sonra araç ayar tutmadı, onları gidermek için para harcamaya başladı. Sonra da kızıp aracını 10bin'e sattı sorunları devam ederken. Piyasa değeri 13-14bin arasıydı. 1 sene önce satıp, o harcanan parayı üstüne ekleseydi çok daha sorunsuz yeni bir aracı daha rahat alabilecekti. Bazen doktor 'ne yersen ye' diyor ;) Saygılar.
Öne çıkan mesajlar