Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

R3rc4 Genel Sorunlar


Patonojen

Öne çıkan mesajlar

Resolve sorunu : account.name gibi bilgiler resolve edilmiyor.
Client Crash : Bolca Crash yiyorsunuz. Bu crashlar daha cok quest raid turnuva gibi olaylarda meydana geliyor ama action ortasında crash olanlarda oluyor. (Injection değil)
Çalılar : Çalıları yok farzediyor ve dolayısı ile ustunden gecmeye calısıyor ama çalılar var ve sunucu gecemezsin paketi atıyor. Surekli Takılma Sebebi Oluyor.

Bu sorunlar dısında sorunları olanlar yazabilirse sevinirim. Bir çok sorunu Çözdüm Paylaşalım İstiyorum. Bu Sorunların çözümünü Bilen Varsa Yardımını Bekliyorum.[signature][hline]Power Gaming :www.sindarin.gen.tr
Role Playing : www.sihirlisayfalar.com
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

olayı olarak değiştirildi.
Client Crash: evet çok yaşanıyor bu ve server bile kapanabiliyor. fazla itemle alakası yok.
Çalılar: sanırım sadece sen yaşıyorsun, mul dosyalarının yolu doğrumu?[signature][hline]Dralnu, 19 Temmuz 2004 02:10 tarihinde demiş ki:
özgüveninizi pipinize bağlarsanız daha çok ağlarsınız
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Tag lara eval vermeden her türlü karakter girilebiliyor.Yanlız tag scriptte tırnak içinde yazdırmanız gerekiyor.Örnegin bi pin sistemi yapıcaksanız tag.pincode="123456" şeklinde olursa sorunsuz [signature][hline]Diemaster never kill , never destroy and never forgive

Slayertr Developer || MSN

[Bu mesaj DIEMASTER tarafından 21 Temmuz 2004 02:28 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Kullandıktan bir süre sonra herhangi bir npc çıkartmak istediğinizde ya da herhangi başka birşey hemen sunucu crash ediyor kendini. World save lerinizdeki (55i) fame , karma , kill , int , str vs. vs. leri ofame okarma okills oint ostr vs. vs. olarak değiştirdiği için bir daha kullanmak istediğinizde save leri bütün statlar fame ler vs. ler hepsi büyük sorun çıkartıyor. Daha dah kötüsü r3rc3 de olan main loop frozen sorunu hala devam ediyor...

Saygılarımla...[signature][hline]Gedik.NET Isp Worker - Project Developing , Linux&Unix Customer Responsible
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
BlazeS, 21 Temmuz 2004 13:45 tarihinde demiş ki:
r3rc3 de olan main loop frozen sorunu hala devam ediyor...


Ben boyle bir sorunla karsilasmadim hic script hatasi olmasin o.[signature][hline]www.elanrealms.com A tale that goes on.
Tysre Freewave - Eclipse FrF - Master BH -

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
BlazeS, 21 Temmuz 2004 13:45 tarihinde demiş ki:
Kullandıktan bir süre sonra herhangi bir npc çıkartmak istediğinizde ya da herhangi başka birşey hemen sunucu crash ediyor kendini. World save lerinizdeki (55i) fame , karma , kill , int , str vs. vs. leri ofame okarma okills oint ostr vs. vs. olarak değiştirdiği için bir daha kullanmak istediğinizde save leri bütün statlar fame ler vs. ler hepsi büyük sorun çıkartıyor. Daha dah kötüsü r3rc3 de olan main loop frozen sorunu hala devam ediyor...

Saygılarımla...


Sunucumuz Crash Olmuyor suanda kendi elimizle yada bilinçli olarak dersek kendi kendine göçmedi 4 gündür de açık gidiyor.
World saveler (55i) direk olarak geçtim ve sorun cıkarmadı diye biliyorum. En kotu ihtimalle statlarda bir kere olmak üzere sorun cıkartacaktır. Yeni savelerde bu sorun yok olucaktır.
r3rc3 Olarin kullanmaktadır ve suan bu sorundan bahsedilmedi bana.[signature][hline]Power Gaming :www.sindarin.gen.tr
Role Playing : www.sihirlisayfalar.com
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
TaZmAnYaK, 21 Temmuz 2004 18:02 tarihinde demiş ki:
cenkgala, ne yapınca verdiği önemli
ben o şekilde bulmuştum neden verdiklerini

sole verio dur gostereyim:

elseif ( == 21) // Telekinesis
spell_say Ort Por Ylem
sd 1
if ()
if ()
if (( == t_corpse) || ( == c_pv))
f_fizzle
return 1
endif
endif
else
f_fizzle
*************************,
else
if ((&attr_newbie) && (0 == 0)) // blessed itemlari belirt
act.message [newbified]
endif
**********************
[function checkdoor]
if (0 == 0) // eger player house deilse salla
return 0

*******************
burda 1 le 2. fix scriptinde nebulanin 3. ise housing scriptinde hata verio
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

on@damage trigger tam olarak düzgün çalışmıyor.

Npc sistemini söyledikleri gibi yerine getirmediler bir dahakinde olucak dediler.

Walkbuffer istenilen düzeyin altnda gereksiz lag yapıyor.

Ama genel olarak 55i ye oranla baya iyi.

Effect olayı da baya düzgün[signature][hline]Sihirlisayfalar Owner
www.sihirlisayfalar.com
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Genel olarak Revisions da şunlar dikkatimi çekti. Eskiden 0 döndüren kimi değerlen artık hata döndürüyor eğer kendisini öyle bir değişkeni yoksa. Mesela bir item'a isnpc diye sorarsanız hata verebiliyor çünkü isNPC doğal olarak karakterler için yazılmış bir fonksiyon. (verebileceğim en kötü örneği verdim.)

Scriptlerini Rc4 ile çalıştırdığınızda daha fazla hata veriyorsa bu RC4ün 55i ye göre hata durumunu daha iyi fark etmesindendir. Genel olarak syntax değişimi neredeyse yoktur. (resource ve regantlarla ilgili genel bir düzenlemenin dışında HI,Lo)

Asıl olay RC4 de scriptlerin çalışması değil eskiden verimsiz bir şekilde yazılmış olan scriptlerin baştan yazılarak yeni imkanlarla daha verimli hale getirilmesidir.

Özellikle benim KELL bunu nasıl yapmış diyerek hayretler içinde kaldığım gelişmelerden biridir.

SphereRC4 serisi ile runuo ya alernatif olma yolunda bence önemli bir yol aldı. Bu yol kesinlikle RunUO kadar detaylı bir kodlama mantığı değildir. Sphere hızlı kodlamaya, izin verirken aynı zamanda artık pek çok şeye müdahele etmenize de izin veriyor.

Hardcoded sorunlar için hex editör kullanmanıza gerek kalmadı artık... Özel olarak bir şey soracaksanız özel mesaj da atabilirsiniz. Bu ara yeni Nebula'yı RC4 e taşıdığım için ve Rc4 de 4 adet yeni sistem yazdığım için oldukça antremanlıyım...
;)[signature][hline]Silencer
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ev sistemiyle ilgili olan için checkdoora /b/c functionlarını aşağıdaki gibi değiştirirsen sorun kalmayacak.

[FUNCTION checkdoora]
IF (<864800)
IF (==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==)
SRC.FINDID.i_house_open.REMOVE
SRC.FINDID.i_house_open.REMOVE
SRC.FINDID.i_house_open.REMOVE
LINK.TIMER 1036800
SRC.NEWITEM i_house_open
SRC.ACT.MORE
SRC.ACT.CONT
SRC.SYSMESSAGE Eviniz yenilendi..
RETURN 0
ELSE
SRC.FINDID.i_house_open.REMOVE
SRC.FINDID.i_house_open.REMOVE
SRC.FINDID.i_house_open.REMOVE
SRC.NEWITEM i_house_open
SRC.ACT.MORE
SRC.ACT.CONT
RETURN 0
ENDIF
ENDIF

[FUNCTION checkdoorb]
IF (<864800)
IF (==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==)
SRC.FINDID.i_house_open.REMOVE
SRC.FINDID.i_house_open.REMOVE
SRC.FINDID.i_house_open.REMOVE
LINK.TIMER 1036800
LINK.LINK.TIMER 0
SRC.MESSAGE You quickly unlock, open, and relock the door!
SRC.FINDID.i_key_copper.MORE2
SRC.FINDID.i_key_copper.TYPE t_key
LINK.REGION.EVENTS r_house_private
MORE
SRC.SYSMESSAGE Eviniz yenilendi.
RETURN 0
ELSE
SRC.MESSAGE You quickly unlock, open, and relock the door!
SRC.FINDID.i_key_copper.MORE2
SRC.FINDID.i_key_copper.TYPE t_key
LINK.REGION.EVENTS r_house_private
MORE
SRC.FINDID.i_house_open.REMOVE
SRC.FINDID.i_house_open.REMOVE
SRC.FINDID.i_house_open.REMOVE
LINK.LINK.TIMER 0
RETURN 0
ENDIF
ENDIF

[FUNCTION checkdoorc]
IF (<864800)
IF (==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==)
SRC.FINDID.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bu arada r401 de all come/stay/.... gibi komutlar speechlerde ilgili kısma (örneğin on=stay) altına return 0 eklemekle mümkün oluyor. öteki türlü çalışmıyorlar. bir de r4'te hayvanlar all come komutunda biraz salak davranıyorlar. düz yolda duruyor falan bazen hayvanlar, garip yani.[signature][hline]dayt!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
  • Yeni Oluştur...