Patonojen Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2004 Resolve sorunu : account.name gibi bilgiler resolve edilmiyor. Client Crash : Bolca Crash yiyorsunuz. Bu crashlar daha cok quest raid turnuva gibi olaylarda meydana geliyor ama action ortasında crash olanlarda oluyor. (Injection değil) Çalılar : Çalıları yok farzediyor ve dolayısı ile ustunden gecmeye calısıyor ama çalılar var ve sunucu gecemezsin paketi atıyor. Surekli Takılma Sebebi Oluyor. Bu sorunlar dısında sorunları olanlar yazabilirse sevinirim. Bir çok sorunu Çözdüm Paylaşalım İstiyorum. Bu Sorunların çözümünü Bilen Varsa Yardımını Bekliyorum.[signature][hline]Power Gaming :www.sindarin.gen.tr Role Playing : www.sihirlisayfalar.com Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lucas Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2004 account.name yerine sadece account yazınca kabul ediyor.[signature][hline]SlayerTR SlayerTr Admin ... Gün Gelir Sokaklarda Yatarsam Şaşma ama Gün Gelir Vezir Olur Çökerim Başına... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Faust2k Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2004 olayı olarak değiştirildi. Client Crash: evet çok yaşanıyor bu ve server bile kapanabiliyor. fazla itemle alakası yok. Çalılar: sanırım sadece sen yaşıyorsun, mul dosyalarının yolu doğrumu?[signature][hline]Dralnu, 19 Temmuz 2004 02:10 tarihinde demiş ki: özgüveninizi pipinize bağlarsanız daha çok ağlarsınız Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DIEMASTER Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2004 Tag lara eval vermeden her türlü karakter girilebiliyor.Yanlız tag scriptte tırnak içinde yazdırmanız gerekiyor.Örnegin bi pin sistemi yapıcaksanız tag.pincode="123456" şeklinde olursa sorunsuz [signature][hline]Diemaster never kill , never destroy and never forgive Slayertr Developer || MSN [Bu mesaj DIEMASTER tarafından 21 Temmuz 2004 02:28 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
jonq Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2004 ee abi gider 1.0 kurarım aynı sey daha saglıklı ve saglam ne ugrascam evo larla aynı kapıya cıkıyor nerdeyse syntax bile degismis.[signature][hline]www.elanrealms.com A tale that goes on. Tysre Freewave - Eclipse FrF - Master BH - Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Patonojen Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2004 Çalılar konusunda Bende Çalılar var ve sunucuyada benim mullarımı yükledim r3rc4 de bu sorunu cekmeyen varsa bu durumu tekrar check edecem. için teşekkürler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lucas Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2004 ben localde denedim bir sorun olmadı .[signature][hline]SlayerTR SlayerTr Admin ... Gün Gelir Sokaklarda Yatarsam Şaşma ama Gün Gelir Vezir Olur Çökerim Başına... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BlazeS Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2004 Kullandıktan bir süre sonra herhangi bir npc çıkartmak istediğinizde ya da herhangi başka birşey hemen sunucu crash ediyor kendini. World save lerinizdeki (55i) fame , karma , kill , int , str vs. vs. leri ofame okarma okills oint ostr vs. vs. olarak değiştirdiği için bir daha kullanmak istediğinizde save leri bütün statlar fame ler vs. ler hepsi büyük sorun çıkartıyor. Daha dah kötüsü r3rc3 de olan main loop frozen sorunu hala devam ediyor... Saygılarımla...[signature][hline]Gedik.NET Isp Worker - Project Developing , Linux&Unix Customer Responsible Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
C3nK Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2004 benimde 1 2 sorunum var bi bakarmisiniz bunlarda sorun verio can't resolve dio napmam gerek Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
C3nK Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2004 bide var bunlari napmam gerek Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
jonq Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2004 said: BlazeS, 21 Temmuz 2004 13:45 tarihinde demiş ki: r3rc3 de olan main loop frozen sorunu hala devam ediyor... Ben boyle bir sorunla karsilasmadim hic script hatasi olmasin o.[signature][hline]www.elanrealms.com A tale that goes on. Tysre Freewave - Eclipse FrF - Master BH - Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
taz Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2004 cenkgala, ne yapınca verdiği önemli ben o şekilde bulmuştum neden verdiklerini[signature][hline]dayt! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Patonojen Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2004 said: BlazeS, 21 Temmuz 2004 13:45 tarihinde demiş ki: Kullandıktan bir süre sonra herhangi bir npc çıkartmak istediğinizde ya da herhangi başka birşey hemen sunucu crash ediyor kendini. World save lerinizdeki (55i) fame , karma , kill , int , str vs. vs. leri ofame okarma okills oint ostr vs. vs. olarak değiştirdiği için bir daha kullanmak istediğinizde save leri bütün statlar fame ler vs. ler hepsi büyük sorun çıkartıyor. Daha dah kötüsü r3rc3 de olan main loop frozen sorunu hala devam ediyor... Saygılarımla... Sunucumuz Crash Olmuyor suanda kendi elimizle yada bilinçli olarak dersek kendi kendine göçmedi 4 gündür de açık gidiyor. World saveler (55i) direk olarak geçtim ve sorun cıkarmadı diye biliyorum. En kotu ihtimalle statlarda bir kere olmak üzere sorun cıkartacaktır. Yeni savelerde bu sorun yok olucaktır. r3rc3 Olarin kullanmaktadır ve suan bu sorundan bahsedilmedi bana.[signature][hline]Power Gaming :www.sindarin.gen.tr Role Playing : www.sihirlisayfalar.com Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
C3nK Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2004 said: TaZmAnYaK, 21 Temmuz 2004 18:02 tarihinde demiş ki: cenkgala, ne yapınca verdiği önemli ben o şekilde bulmuştum neden verdiklerini sole verio dur gostereyim: elseif ( == 21) // Telekinesis spell_say Ort Por Ylem sd 1 if () if () if (( == t_corpse) || ( == c_pv)) f_fizzle return 1 endif endif else f_fizzle *************************, else if ((&attr_newbie) && (0 == 0)) // blessed itemlari belirt act.message [newbified] endif ********************** [function checkdoor] if (0 == 0) // eger player house deilse salla return 0 ******************* burda 1 le 2. fix scriptinde nebulanin 3. ise housing scriptinde hata verio Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Drachai Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2004 on@damage trigger tam olarak düzgün çalışmıyor. Npc sistemini söyledikleri gibi yerine getirmediler bir dahakinde olucak dediler. Walkbuffer istenilen düzeyin altnda gereksiz lag yapıyor. Ama genel olarak 55i ye oranla baya iyi. Effect olayı da baya düzgün[signature][hline]Sihirlisayfalar Owner www.sihirlisayfalar.com Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nbl_silencer Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2004 Genel olarak Revisions da şunlar dikkatimi çekti. Eskiden 0 döndüren kimi değerlen artık hata döndürüyor eğer kendisini öyle bir değişkeni yoksa. Mesela bir item'a isnpc diye sorarsanız hata verebiliyor çünkü isNPC doğal olarak karakterler için yazılmış bir fonksiyon. (verebileceğim en kötü örneği verdim.) Scriptlerini Rc4 ile çalıştırdığınızda daha fazla hata veriyorsa bu RC4ün 55i ye göre hata durumunu daha iyi fark etmesindendir. Genel olarak syntax değişimi neredeyse yoktur. (resource ve regantlarla ilgili genel bir düzenlemenin dışında HI,Lo) Asıl olay RC4 de scriptlerin çalışması değil eskiden verimsiz bir şekilde yazılmış olan scriptlerin baştan yazılarak yeni imkanlarla daha verimli hale getirilmesidir. Özellikle benim KELL bunu nasıl yapmış diyerek hayretler içinde kaldığım gelişmelerden biridir. SphereRC4 serisi ile runuo ya alernatif olma yolunda bence önemli bir yol aldı. Bu yol kesinlikle RunUO kadar detaylı bir kodlama mantığı değildir. Sphere hızlı kodlamaya, izin verirken aynı zamanda artık pek çok şeye müdahele etmenize de izin veriyor. Hardcoded sorunlar için hex editör kullanmanıza gerek kalmadı artık... Özel olarak bir şey soracaksanız özel mesaj da atabilirsiniz. Bu ara yeni Nebula'yı RC4 e taşıdığım için ve Rc4 de 4 adet yeni sistem yazdığım için oldukça antremanlıyım... ;)[signature][hline]Silencer Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
taz Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2004 ev sistemiyle ilgili olan için checkdoora /b/c functionlarını aşağıdaki gibi değiştirirsen sorun kalmayacak. [FUNCTION checkdoora] IF (<864800) IF (==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) SRC.FINDID.i_house_open.REMOVE SRC.FINDID.i_house_open.REMOVE SRC.FINDID.i_house_open.REMOVE LINK.TIMER 1036800 SRC.NEWITEM i_house_open SRC.ACT.MORE SRC.ACT.CONT SRC.SYSMESSAGE Eviniz yenilendi.. RETURN 0 ELSE SRC.FINDID.i_house_open.REMOVE SRC.FINDID.i_house_open.REMOVE SRC.FINDID.i_house_open.REMOVE SRC.NEWITEM i_house_open SRC.ACT.MORE SRC.ACT.CONT RETURN 0 ENDIF ENDIF [FUNCTION checkdoorb] IF (<864800) IF (==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) SRC.FINDID.i_house_open.REMOVE SRC.FINDID.i_house_open.REMOVE SRC.FINDID.i_house_open.REMOVE LINK.TIMER 1036800 LINK.LINK.TIMER 0 SRC.MESSAGE You quickly unlock, open, and relock the door! SRC.FINDID.i_key_copper.MORE2 SRC.FINDID.i_key_copper.TYPE t_key LINK.REGION.EVENTS r_house_private MORE SRC.SYSMESSAGE Eviniz yenilendi. RETURN 0 ELSE SRC.MESSAGE You quickly unlock, open, and relock the door! SRC.FINDID.i_key_copper.MORE2 SRC.FINDID.i_key_copper.TYPE t_key LINK.REGION.EVENTS r_house_private MORE SRC.FINDID.i_house_open.REMOVE SRC.FINDID.i_house_open.REMOVE SRC.FINDID.i_house_open.REMOVE LINK.LINK.TIMER 0 RETURN 0 ENDIF ENDIF [FUNCTION checkdoorc] IF (<864800) IF (==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) || (>==) SRC.FINDID. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
taz Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2004 bu arada r401 de all come/stay/.... gibi komutlar speechlerde ilgili kısma (örneğin on=stay) altına return 0 eklemekle mümkün oluyor. öteki türlü çalışmıyorlar. bir de r4'te hayvanlar all come komutunda biraz salak davranıyorlar. düz yolda duruyor falan bazen hayvanlar, garip yani.[signature][hline]dayt! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar