Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Audi A6 3.0TDI quattro


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Selam,

Yeni nesil otomatikler sayesinde zevk alma katsayısı yükseldi bana göre. Ayrıca her koltuğa oturduğumda orgazm olmak isteyecek miyim bakalım; sıkışık İstanbul trafiğinde zevkin yeri nerede?

Benim tercihim kaliteli bir otomatik şanzımandan yana olur açıkcası. Ayrıca ESP'nin zevke etkisi artık çok daha büyük.

Saygılar.
Mesaj tarihi:
alakasi yok gidip punto alip porsche beni gecti deyip uzulmenin bir anlami yok ama sonucta ayni klasta benzer paralarda bir alet gecmisse ayri bir konu bence.

paramecium said:

Selam,

O zaman kimse otomobil alıp avutmasın nefsini, mutlaka alacağımız aracı geçecek araçlar dolu piyasada sonuçta; gerek performans, gerekse konfor olarak :)

Otomobil keyif işi olmalı; 0-100km/h değerlerinin ve HP'lerin konuşulduğu bir 'sidik yarışının' ötesine geçmek gerek diye düşünüyorum. Bunun neticesinde hâlâ bindiğim 97 model aracımdan zevk almaya devam ediyorum.

Saygılar.
Mesaj tarihi:
manuel vitesli araba kaldimi artik ya yapmayin :) dsg ler falan filan bir anlami kalmadi normalin gayette f1 kulakciklarlada vites zevkini aliyorsun.

her arabada nerdeyse var artik
Mesaj tarihi:
Yok illa sol ayak ameleliği edilecek bazılarına göre :)

Çok varoş buluyorum ben bu düz vites araba abi otomatiği çocuklar bile kullanır muhabbetini :)
Mesaj tarihi:
Siz ne diyorsunuz ya, Focus'a biniyorum ben 2004 model. Yeni modellerinde bile otomatik vites 4 ileri. :D Onu da 115hplik değil, 100hplik motorlara takıyorlar. Neyime benim kulakçıklı falan vites zevki, hahayt!
Mesaj tarihi:
Ya ben daha önce kullanmıştım ama farketmemişim Focus'un 4 ileri olduğunu. Geçenlerde şirketçe yemeğe gidiyorduk, müdürüm dedi bu da 4 vites ne saçma falan diye inanmadım tiptronikten kendim kontrol ettim hakkaten 4 ileri olur mu kardeş 2009 model yılında.
Mesaj tarihi:
Düz vitesin keyfi ve kontrolü elbette yok otomatiklerde ama otomatiginde konforunu düz viteste kolay bulamıyorsun helede otomatik kuvvetli motorlu ise çok zevkli oluyor. Daha önceki arabalarım hep düz vitesti ama görünen o ki otomatiğe geçiş yapıcaz.
Mesaj tarihi:
istanbul gibi yerde yaşamayan insanlar da var. hayatının önemli bir bölümünü boş yere trafikte harcamak zorunla olan insanlar için üzülüyorum :(

ve evet düz vites arabadan daha fazla zevk alıyorum. otomatik vitesli araba bilgisayarda sidewinder ile oynadığımı düşündürüyor bana. ey otomatik vites kullanıcıları, kalkışlarda görelim o zaman sizi :)
Mesaj tarihi:
ha bu arada, düz vites araba kullanmaktan zevk almayı sol ayak ameleliği olarak nitelendirip otomobilseverlerin büyük bölümünü amele ilan eden kişilerin ruhsal problemleri olabileceğini düşünüyorum :)
Mesaj tarihi:
Selam,

Dudullu-Tuzla-Dudullu hattında gidip gelirken otobanı kullandığım için pek manuel vitesli araç kullandığımı anlayamıyorum. Fakat annemlere gitmek için Dudullu-Göztepe hattında artık deli ediyor sizi o vites. Artık otomatik vitesli araç hayalleri kurmaya başlıyorum o hatta geçince :P

Normal koşullarda manuel vites rahatsız edici olmuyor.

Saygılar.
Mesaj tarihi:
F1 pilotları şoför mü bee otomatik arabayı çocukta kullanır. Kalkışta görelim onları.

Dediğiniz gibi güçlü bir motor ve iyi bir tiptronik şanzıman kombinasyonu varsa otomatik araba kullanmak can sıkıcı bir eziyete dönüşmüyor.

DoruK said:

ha bu arada, düz vites araba kullanmaktan zevk almayı sol ayak ameleliği olarak nitelendirip otomobilseverlerin büyük bölümünü amele ilan eden kişilerin ruhsal problemleri olabileceğini düşünüyorum :)


Sol ayak ameleliği ≠ amele

ek: trafikteki düz vites araba kullananların maddi durumları daha iyi olsaydı emin ol yüzde daha düşük olurdu.

Ruhsal problem konusunda sana cevap vermiyorum.
Mesaj tarihi:
söz konusu olay ekonomik bütçe çerçevesinde en iyi zevki alabilmek değil mi zaten? şuradan kaç kişi cebinden parayı çıkarıp 80-100 lük bir otomobil alır şu an?

ki ben hala otomatik şanzımanın farkı çok aza düşürse de manuel kadar hızlı olamayacağını düşünüyorum.
Mesaj tarihi:
Selam,

VW Polo 1.4 16V (manuel 5 ileri)
85HP @ 5000rpm
132Nm @ 3800rpm
1070kg
12,1s 0-100km/h
177km/h Vmax
8-4,7-5,9 lt/100km (şehir içi-şehir dışı-ortalama)
139gr/km CO2

VW Polo 1.4 16V (DSG 7 ileri)
85HP @ 5000rpm
132Nm @ 3800rpm
1104kg
11,9s 0-100km/h
177km/h Vmax
7,7-4,7-5,8 lt/100km (şehir içi-şehir dışı-ortalama)
135gr/km CO2

veya

VW Golf 1.4TSI (manuel 6 ileri)
122HP @ 5000rpm
200Nm @ 1500-4000rpm
1215kg
9,5s 0-100km/h
200km/h Vmax
8,2-5,1-6,2 lt/100km (şehir içi-şehir dışı-ortalama)
144gr/km CO2

VW Golf 1.4TSI (DSG 7 ileri)
122HP @ 5000rpm
200Nm @ 1500-4000rpm
1241kg
9,5s 0-100km/h
200km/h Vmax
7,7-5,0-6,0 lt/100km (şehir içi-şehir dışı-ortalama)
148gr/km CO2

Bunlar daha düşük seviyelerde araçlar sonunda ;)

Saygılar.
Mesaj tarihi:
Selam,

Tabi kazın diğer bacağı da var;
Ben VW araç almayacaksam küçüklerde alternatifim nedir? Düzgün başka birşey yok diye biliyorum :P Ama bu olmayacak anlamına gelmiyor, hızla yaygınlaşacak bu şanzımanlar.

Saygılar.
Mesaj tarihi:
Yaygınlaşır elbet, DSG gerçekten şanzıman teknolojisinde büyük bi gelişme...

Ama ilerde bütün otomatikler dsg türevi olmaz diye düşünüyorum. Konfor odaklı araçlarda konvansiyonel, tork konvertörlü otomatik şanzımanlar olması daha muhtemel çünkü vites geçişleri çok daha yumuşak.

DSG düşük hızlarda mal oluyor bazen, bi de tam ayağını gazdan çekerken vites değiştirmesi denk geliyor, o zaman acemi adamın manuel kullanması gibi oluyo... Özünde debriyajlı manuel vites teknolojisi var dsg nin çünkü...

ayrıca 0-100 de ve vites değişim hızında çok üstün duruyor, ama bu sadece hızlanırken doğru. 2 vites küçültmeye çalıştığında baya uyuzlaşıyor alet...
×
×
  • Yeni Oluştur...