DoruK Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 otomatik şanzımanlı araba kullanmanın ne zevki var? sen kullanmıyorsun ki arabayı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Selam, Yeni nesil otomatikler sayesinde zevk alma katsayısı yükseldi bana göre. Ayrıca her koltuğa oturduğumda orgazm olmak isteyecek miyim bakalım; sıkışık İstanbul trafiğinde zevkin yeri nerede? Benim tercihim kaliteli bir otomatik şanzımandan yana olur açıkcası. Ayrıca ESP'nin zevke etkisi artık çok daha büyük. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 kesinlikle otomatik alinir bu saatten sonra. manuelle bu trafik istirap resmen Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 alakasi yok gidip punto alip porsche beni gecti deyip uzulmenin bir anlami yok ama sonucta ayni klasta benzer paralarda bir alet gecmisse ayri bir konu bence. paramecium said: Selam, O zaman kimse otomobil alıp avutmasın nefsini, mutlaka alacağımız aracı geçecek araçlar dolu piyasada sonuçta; gerek performans, gerekse konfor olarak :) Otomobil keyif işi olmalı; 0-100km/h değerlerinin ve HP'lerin konuşulduğu bir 'sidik yarışının' ötesine geçmek gerek diye düşünüyorum. Bunun neticesinde hâlâ bindiğim 97 model aracımdan zevk almaya devam ediyorum. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 manuel vitesli araba kaldimi artik ya yapmayin :) dsg ler falan filan bir anlami kalmadi normalin gayette f1 kulakciklarlada vites zevkini aliyorsun. her arabada nerdeyse var artik Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Yok illa sol ayak ameleliği edilecek bazılarına göre :) Çok varoş buluyorum ben bu düz vites araba abi otomatiği çocuklar bile kullanır muhabbetini :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Selam, Otomatik biraz daha dikkat istiyor bence :) Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kendercik Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Siz ne diyorsunuz ya, Focus'a biniyorum ben 2004 model. Yeni modellerinde bile otomatik vites 4 ileri. :D Onu da 115hplik değil, 100hplik motorlara takıyorlar. Neyime benim kulakçıklı falan vites zevki, hahayt! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 fokus almicaktin. sorry Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kendercik Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Param yok, focus iyi, focus güzel. Parçalayana kadar da devam. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Ya ben daha önce kullanmıştım ama farketmemişim Focus'un 4 ileri olduğunu. Geçenlerde şirketçe yemeğe gidiyorduk, müdürüm dedi bu da 4 vites ne saçma falan diye inanmadım tiptronikten kendim kontrol ettim hakkaten 4 ileri olur mu kardeş 2009 model yılında. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Düz vitesin keyfi ve kontrolü elbette yok otomatiklerde ama otomatiginde konforunu düz viteste kolay bulamıyorsun helede otomatik kuvvetli motorlu ise çok zevkli oluyor. Daha önceki arabalarım hep düz vitesti ama görünen o ki otomatiğe geçiş yapıcaz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DoruK Mesaj tarihi: Ocak 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 14, 2010 istanbul gibi yerde yaşamayan insanlar da var. hayatının önemli bir bölümünü boş yere trafikte harcamak zorunla olan insanlar için üzülüyorum :( ve evet düz vites arabadan daha fazla zevk alıyorum. otomatik vitesli araba bilgisayarda sidewinder ile oynadığımı düşündürüyor bana. ey otomatik vites kullanıcıları, kalkışlarda görelim o zaman sizi :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DoruK Mesaj tarihi: Ocak 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 14, 2010 ha bu arada, düz vites araba kullanmaktan zevk almayı sol ayak ameleliği olarak nitelendirip otomobilseverlerin büyük bölümünü amele ilan eden kişilerin ruhsal problemleri olabileceğini düşünüyorum :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sintisyzer Mesaj tarihi: Ocak 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 14, 2010 artık otomatik ve manuel farkı biraz tercihe kaldı. denkler. kalkış falan fark olmuyo artık yani teknolojik otomatiklerde peugeot veya ford 4 ileri otomatk degilse Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ocak 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 14, 2010 Selam, Dudullu-Tuzla-Dudullu hattında gidip gelirken otobanı kullandığım için pek manuel vitesli araç kullandığımı anlayamıyorum. Fakat annemlere gitmek için Dudullu-Göztepe hattında artık deli ediyor sizi o vites. Artık otomatik vitesli araç hayalleri kurmaya başlıyorum o hatta geçince :P Normal koşullarda manuel vites rahatsız edici olmuyor. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Ocak 14, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 14, 2010 IIIII düz vites daha seri kalkar olayı eskilerde kaldı yanılmıyorsam. BKZ. F1 araçları. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ocak 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 14, 2010 Selam, Bakınız DSG en basitinden :) Tabi bu tarz şanzımanlar daha küçük ve uygun fiyatlı modellere indirgenemedi. Yakında o da olacaktır. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Ocak 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 14, 2010 F1 pilotları şoför mü bee otomatik arabayı çocukta kullanır. Kalkışta görelim onları. Dediğiniz gibi güçlü bir motor ve iyi bir tiptronik şanzıman kombinasyonu varsa otomatik araba kullanmak can sıkıcı bir eziyete dönüşmüyor. DoruK said: ha bu arada, düz vites araba kullanmaktan zevk almayı sol ayak ameleliği olarak nitelendirip otomobilseverlerin büyük bölümünü amele ilan eden kişilerin ruhsal problemleri olabileceğini düşünüyorum :) Sol ayak ameleliği ≠ amele ek: trafikteki düz vites araba kullananların maddi durumları daha iyi olsaydı emin ol yüzde daha düşük olurdu. Ruhsal problem konusunda sana cevap vermiyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ocak 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 14, 2010 Selam, Polemikler konusundaki cevap hakkımı ben de saklı tutmak istiyorum :) Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DoruK Mesaj tarihi: Ocak 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 14, 2010 söz konusu olay ekonomik bütçe çerçevesinde en iyi zevki alabilmek değil mi zaten? şuradan kaç kişi cebinden parayı çıkarıp 80-100 lük bir otomobil alır şu an? ki ben hala otomatik şanzımanın farkı çok aza düşürse de manuel kadar hızlı olamayacağını düşünüyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ocak 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 14, 2010 Selam, VW Polo 1.4 16V (manuel 5 ileri) 85HP @ 5000rpm 132Nm @ 3800rpm 1070kg 12,1s 0-100km/h 177km/h Vmax 8-4,7-5,9 lt/100km (şehir içi-şehir dışı-ortalama) 139gr/km CO2 VW Polo 1.4 16V (DSG 7 ileri) 85HP @ 5000rpm 132Nm @ 3800rpm 1104kg 11,9s 0-100km/h 177km/h Vmax 7,7-4,7-5,8 lt/100km (şehir içi-şehir dışı-ortalama) 135gr/km CO2 veya VW Golf 1.4TSI (manuel 6 ileri) 122HP @ 5000rpm 200Nm @ 1500-4000rpm 1215kg 9,5s 0-100km/h 200km/h Vmax 8,2-5,1-6,2 lt/100km (şehir içi-şehir dışı-ortalama) 144gr/km CO2 VW Golf 1.4TSI (DSG 7 ileri) 122HP @ 5000rpm 200Nm @ 1500-4000rpm 1241kg 9,5s 0-100km/h 200km/h Vmax 7,7-5,0-6,0 lt/100km (şehir içi-şehir dışı-ortalama) 148gr/km CO2 Bunlar daha düşük seviyelerde araçlar sonunda ;) Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DoruK Mesaj tarihi: Ocak 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 14, 2010 yani diyorsun ki ben baya geri kalmışım bu teknoloji konusunda :) tamam otomatik vitesler karşısında yenilgiyi kabulleniyorum hehe. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ocak 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 14, 2010 Selam, Tabi kazın diğer bacağı da var; Ben VW araç almayacaksam küçüklerde alternatifim nedir? Düzgün başka birşey yok diye biliyorum :P Ama bu olmayacak anlamına gelmiyor, hızla yaygınlaşacak bu şanzımanlar. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aldarion Mesaj tarihi: Ocak 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 14, 2010 Yaygınlaşır elbet, DSG gerçekten şanzıman teknolojisinde büyük bi gelişme... Ama ilerde bütün otomatikler dsg türevi olmaz diye düşünüyorum. Konfor odaklı araçlarda konvansiyonel, tork konvertörlü otomatik şanzımanlar olması daha muhtemel çünkü vites geçişleri çok daha yumuşak. DSG düşük hızlarda mal oluyor bazen, bi de tam ayağını gazdan çekerken vites değiştirmesi denk geliyor, o zaman acemi adamın manuel kullanması gibi oluyo... Özünde debriyajlı manuel vites teknolojisi var dsg nin çünkü... ayrıca 0-100 de ve vites değişim hızında çok üstün duruyor, ama bu sadece hızlanırken doğru. 2 vites küçültmeye çalıştığında baya uyuzlaşıyor alet... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar