prozzak Mesaj tarihi: Ocak 10, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2010 Aldarion said: Bak ama son postunda tamamen kendi beğenine göre bi sonuca varmışsın... Oradaki mercedes c63 amg m3 ten de rs4 ten de güçlü. C63 ün beygir gücü 457hp, torku ise 600n/m ile diğer araçlardan çok daha fazla... Drag race te geçmesi çok normal. Ama aynı top gearda daha sonra 3 aracı piste çıkarıyorlar. Pist zamanlarında M3 kendiyle eşit güçte olan Audiye 5 saniye, daha güçlü olan mercedese 4.5 saniye fark atıyor. Motorsporlarında 4.5 saniye fark atmakta ciddi birşey. Bu BMW nin arkadan itiş olmasına rağmen diğerlerinden daha iyi viraja girdiğini, yani daha iyi yol tuttuğunu gösterir. Ayrıca quattro a4 ile arkadan itiş 320 yi kıyaslamak tekrar söylüyorum elmayla armutu kıyaslamak gibi oluyor. BMW nin de 4 çekerini çıkar karşısına, ona karşı quattro daha iyi olursa sen haklı olursun... Bende izledim o episode u 4 5 saniye fark atmadı m3 fakat rakiplerini geçti neticesinde. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aldarion Mesaj tarihi: Ocak 10, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2010 Hacı sırf senin için bi daha izledim o bölümü, not ettim kağıda tur zamanlarını. C63 AMG : 2:43.5 Audi RS4: 2:43.9 BMW M3: 2:38.9 Gayet yakın hatırlamışım yani attığı farkı. İnanmıyosan da al kendin izle bi de Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sintisyzer Mesaj tarihi: Ocak 10, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2010 paramecium said: quattro/AWD her zaman için hızlanmalarda ek süre demektir(sonuçta güç kaybı ve ekstra ağırlık var ortada). cıx, patinaja dusulucek kadar yuksek guclerde aksine hızlandırır aracı Audi A5 2.0 TFSI 211hp Multitronic Motor Hacmi (cm3) 1984 Azami Tork (Nm/dd) 350 / 1500 - 4200 Azami Güç (Hp/dd) 211 / 4300 - 6000 Azami Hız (km/sa) 240 0-100 km/sa (sn) 6,9 Boş ağrlık (kg) 1465 Audi A5 2.0 TFSI 211hp quattro S tronic Motor Hacmi (cm3) 1984 Azami Tork (Nm/dd) 350 / 1500 - 4200 Azami Güç (Hp/dd) 211 / 4300 - 6000 Azami Hız (km/sa) 245 0-100 km/sa (sn) 6,5 Boş ağrlık (kg) 1550 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Ocak 10, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2010 Multitronic ile S-Tronic farkı olabilir gibi geldi bana? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sintisyzer Mesaj tarihi: Ocak 10, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2010 hemmen veriyorum tutarlı verileri, incelemiştim bu farkı AUDI A4 2.0TFSI 211HP MANUEL Motor Hacmi (cm3) 1984 Azami Tork (Nm/dd) 350/1500-4200 Azami Güç (Hp/dd) 211/4300-6000 Azami Hız (km/sa) 250 0-100 km/sa (sn) 6,9 Yakıt Tüketimi Şehir içi Yakıt tüketimi (l/100 km) 9,0 Şehir dışı Yakıt tüketimi (l/100 km) 5,2 OrtalamaYakıt tüketimi (l/100 km) 6,6 Emisyon Hacmi Şehirdışı CO2 emisyon hacmi (g/km) 121 Ortalama CO2 emisyon hacmi (g/km) 154 Şehiriçi CO2 emisyon hacmi (g/km) 209 Boş ağrlık (kg) 1435 AUDI A4 2.0TFSI 211HP QUATTRO MANUEL Motor Hacmi (cm3) 1984 Azami Tork (Nm/dd) 350/1500-4200 Azami Güç (Hp/dd) 211/4300-6000 Azami Hız (km/sa) 246 0-100 km/sa (sn) 6,6 Yakıt Tüketimi Şehir içi Yakıt tüketimi (l/100 km) 10 Şehir dışı Yakıt tüketimi (l/100 km) 5,9 OrtalamaYakıt tüketimi (l/100 km) 7,4 Emisyon Hacmi Şehirdışı CO2 emisyon hacmi (g/km) 137 Ortalama CO2 emisyon hacmi (g/km) 172 Şehiriçi CO2 emisyon hacmi (g/km) 233 Boş ağrlık (kg) 1520 AUDI A4 2.0TFSI 211HP multitronic ve quattro stronic verileri multitronic Motor Hacmi (cm3) 1984 Azami Tork (Nm/dd) 350/1500-4200 Azami Güç (Hp/dd) 211/4300-6000 Azami Hız (km/sa) 240 0-100 km/sa (sn) 6,9 Yakıt Tüketimi Şehir içi Yakıt tüketimi (l/100 km) 9,4 Şehir dışı Yakıt tüketimi (l/100 km) 5,7 OrtalamaYakıt tüketimi (l/100 km) 7,1 Emisyon Hacmi Şehirdışı CO2 emisyon hacmi (g/km) 134 Ortalama CO2 emisyon hacmi (g/km) 167 Şehiriçi CO2 emisyon hacmi (g/km) 221 Boş ağrlık (kg) 1475 quattro stronic Motor Hacmi (cm3) 1984 Azami Tork (Nm/dd) 350/1500-4200 Azami Güç (Hp/dd) 211/4300-6000 Azami Hız (km/sa) 245 0-100 km/sa (sn) 6,5 Yakıt Tüketimi Şehir içi Yakıt tüketimi (l/100 km) 9,3 Şehir dışı Yakıt tüketimi (l/100 km) 6,3 OrtalamaYakıt tüketimi (l/100 km) 7,4 Emisyon Hacmi Şehirdışı CO2 emisyon hacmi (g/km) 146 Ortalama CO2 emisyon hacmi (g/km) 172 Şehiriçi CO2 emisyon hacmi (g/km) 216 Boş ağrlık (kg) 1565 mesela manuel ile quattro stronic arasında 130kg fark olmasına ramen, quattro stronic 0.4sn hızlı bile Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ocak 11, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2010 Selam, Harbiden de quattro olanda 0-100km/h daha düşük :) Benim araçta bu süre düz 1.8T'e oranla daha yüksekti. O zaman şu sonuca mı varıyoruz; güç yükseldiğinde ASP/ESP olaya müdahale ederek gücü limitliyor ve bu olay quattro olanlarda gerçekleşmediği için 0-100km/h değeri daha iyi çıkıyor. Bu varsayım doğru mudur? Değilse benim araçta olan nedir yahu :P Gidip kitapçığına bakayım yine, belki ben yanlış hatırlıyorum : Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
THARKAS Mesaj tarihi: Ocak 11, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2010 belkide kalkista 2 lastik yerine 4 lastigin calismasi daha iyidr:P bu arada bendeki arac quattro oda kalkarken limitliyor espsi? en azindan gazi koklediginde isik yanip sonuyor cilginlar gibi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ocak 11, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2010 Selam, Hoş yeni nesil quattro'da 40-60 denge var, eskiden 50-50 idi. Belki bu da bir etkiye sahiptir : Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Ocak 11, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2010 Yine de benim aklıma pek yatmadı yahu :) Araçlar arasında ağırlık farkı da var çünkü, bu ağırlık farkını da kompanse edecek kadar farklı mı kalkıyor Quattro sayesinde? Acaba iki şanzımanda manuel olmasına rağmen vites oranları farklı olabilir mi? Örneğin birebir aynı ise araçların son süratinin aynı olması gerekmez mi? Bildiğim kadarıyla özellikle son sürat motor gücüyle çokta birebir orantılı olmayan ve ağırlıklı olarak dişli oranıyla ilgili bir değerdi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ocak 11, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2010 Selam, Motor gücü+dişli oranı. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sintisyzer Mesaj tarihi: Ocak 11, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2010 agırlık da etki etmiyor mu son surate? zaten 3-5km degisiyor son surat artan 50~100kg la esp zaten verimli bi sistem degldir, ideal calısmaz. cok bmw bilirim yagmurlu havalarda bebek yokusunu çıkamayan. eh top gearda da bos yere esp kapalı kullanmıyolar araçları tur atarken pistte herhalde :) misal benim sciroccoda esp aşırı müdahaleci ve "kapalı" iken bile müdahale ediyo, sadece patinaji engellemiyo. açıkken de dip gaz kaldırınca aracı devir kesiyo, çok bariz bi şekilde ve araç oldugu yerde kalıyo. nekadar verimsiz oldugunu herkes anlar yani, öle kucuk dokunuslarla mudahale etmiyo yani, haşırt diye devir kesiyo :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sintisyzer Mesaj tarihi: Ocak 11, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2010 paramecium said: Benim araçta bu süre düz 1.8T'e oranla daha yüksekti. aa bu arada, karşılaştırdığınız veriler fabrika verileri mi? 4-5k devirle kaldırınca aracı belki sizinki daha dusuk çıkabilir mesela? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ocak 11, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2010 Selam, Fabrika verisini karşılaştırıyorum ben. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sintisyzer Mesaj tarihi: Ocak 11, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2010 scirocco için de fabrika verisi 8.0sn 0-100, ama devirli kalkınca 7.6lara iniyo, o yuzden belki 1.8t a4 de devirli kalkınca quattrodan daha fazla patinaja dusup, quattronun az da olsa bi fayda gostermesine mahal bırakabilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ocak 11, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2010 Selam, Açıkcası hiç 0-100km/h denemedim. Ara hızlanması üzmesin, yolu tutsun kâfi :) 180-200km/h bandına yaklaştığım anları toplasan 2 elin parmağını geçmez (hatırlamadıklarım hesap dışıdır). O sebeple beni pek rahatsız etmiyor bu. Tek dürten tarafı benzinci etkisi :D Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 Arkasaımda S6 var. Alırken M5 S6 ve CLS arasında seçim yapmamız gerekmişti. CLSnin arka koltugun 2kişilik olması ve M5inde otomatik şanzıman olmaması (o zaman yoktu galiba şimdi varmı bilmiyorum) uzerine S6yı seçmişti. Bu tip ultra arabalarda birbirleri arasındaki 1 saniyelerin bir önemi yok cunku zaten hicbirimiz o performansta kullanamıyoruz arabaları, önemli olan sizi mutlu edecek saglam uzun omurlu olanı secmeniz. Hayatınızda kac kere M5le yanyana geleceksiniz ve o adamda sizle kalkmaya calısacak da gececek ki ulan keske onu alsaydım diyeceksiniz. Veya daha dogrusu geçse ne olacak :P Arabayı aldık ertesi gun yan komşusu S8 aldı uzuldu mu cocuk :P hayır aksine iyiki onu dusunmemişim dedi çok buyuk yasım icin dedi gecti gitti. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sintisyzer Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 s6 iyi de rs6 alsaymış bari :P şöle laci, avant Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 Selam, RS6 ve avant kelimelerinin beraber kullanımını sana yasaklıyorum Sintisyzer :P Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 para'ya bitirici darbeyi vuruyorum o halde. Zdrankk Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 iyide m5 le s6 ayni araclar degilki m5 s6 ile ayni klasa bile girmez rs6 olsa iyi yani. 5.50 falan maksimum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 absolut benim m5 hikayesi cesme yolunda porscheyle basima geldi:) gayet adam beni yolda bole gostere gostere aldi :) benim icin porschenin bittigi an oydu yani hayatinda bir kere bile olsa, o kadar deger verdigin alet o duruma gelince degeri kalmiyo senin icin eheh Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 Selam, O zaman kimse otomobil alıp avutmasın nefsini, mutlaka alacağımız aracı geçecek araçlar dolu piyasada sonuçta; gerek performans, gerekse konfor olarak :) Otomobil keyif işi olmalı; 0-100km/h değerlerinin ve HP'lerin konuşulduğu bir 'sidik yarışının' ötesine geçmek gerek diye düşünüyorum. Bunun neticesinde hâlâ bindiğim 97 model aracımdan zevk almaya devam ediyorum. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kendercik Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 Hikayelere geçtiysek anlatmadan olmaz, Önümde arkadaşımın 2000cc TT'si, arkada benim motorunu hala yakmayı başaramadığım (100hp güçten geriye ne kaldı acaba?) Focus ile ışıklarda dururken arkadaşımın yanına şık ve büyük motorlu bir bmw yanaştı (hatırlayamıyorum modelini). Işıklarda hepimiz aynı anda fırladık. BMW çok hızlı kalkar gibi oldu ama 1m. falan ileriye atıp stop etti araç. En eğlendiğim andı o. Sonra hava çok yağışlı olduğu ve arkadaşım aracını yeni almış olduğu için onu da geçtim. Yaşasın kabak lastikli Focus'um. edit: kusura bakmayın hikaye fazla hafif siklet kaldı söz konusu araçlar arasında ama olsun... Debriyaj pedallı araba da kalmadı sanırım ki stop etsin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
THARKAS Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 haha bende anlatayim bi tane. benim basimada ayni gelecege donusteki muhtesem olay geldi, sahil yolunda evime dogru gidiyorum arabada iki arkadasiz, yandan apaçi bir modifiyeli saşin icinde 4 kisi deli gibi gidiyor... bunlarla isiklarda ayni hizaya geldik, boyle bize bakiyorlar, bende otomatik vites olmasina ragmen bosa aldim soyle 2-3 defa gaza bastim bunlar cildirdi nasil kalkis icin hazirlaniyorlar falan... yesil yanmadan bunlar firladi ben d ye aldim ilerliyorum...bunlar o gazla yandan cikan arabaya vurmiyacam diye bir sag bi sol kaldirima ciktilar...bizde siritarak yanlarin gectik yavasca cok eglendim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kendercik Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 Kapışmaktansa milletin madara oluşunu seyretmek çok daha zevkli ya trafikte. Benim anlattığım hikayenin yine oluru var, mümkün, insanlık hali falan da Tharkas'ın hikayesini çok tuttum. Bir gün ben de öyle bir görüntü seyredebilirim umarım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar