Sam Mesaj tarihi: Aralık 6, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 6, 2009 interface olayı çok doğru ama eski oyunlarda sık yaşanan bir sorun zaten. fo & fo2'nin inv sistemi resmen sinir harbiydi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Aralık 6, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 6, 2009 orası öyle zaten. grafiklerin retro gözükmesi normal yıllar geçmiş ama hala hiçbir crpgde bir iwd arka plan kalitesini bulamazsın interface desen ayrı bir komedi. adamlar yıllar önce kapatılabilen UI, bütün büyüler dahil kısayol atayabilme getirmişti, bunlara sahip olmayan oyunlar çıkıyor hala inventory keza ayrı bomba. mass effect çıkmış millet yerlere göklere sığdıramıyor, inv management berbat ötesi doğru düzgün bi pathfinding script yazmayı öğrendiler Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenris Mesaj tarihi: Aralık 6, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 6, 2009 arayüz anca bg1 de hantal hede hödö dersin. PS:T de, bg2 de filan gayet iyiydi. en iyi hali iwd2 deki, customizable haliydi ama o artık son dönemiydi. iwd2 de o geri kalan kadar ii bi oyun değildi. eski oyunlara bi şıklık olsun diye iwd2 nin customize edilebilen arayüzünü patch le filan verseler çok şık olurdu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Aralık 6, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 6, 2009 sorun o kadar devasa bütçelere rağmen multi-platform oyunların pc sürümlerine özel arabirim tasarlama zahmetine girmemeleri. morrowind arabirimi süperken oblivion'da berbat hale gelmişti sırf bu nedenle. yapamadıkları ya da kafaları çalışmadığı için değil yoksa. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pronoit Mesaj tarihi: Aralık 6, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 6, 2009 sorun oyunlar değil konsol oyunculari. olmasalar çok iyi olacak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Aralık 6, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 6, 2009 konsola wrpg çıkmaması lazım ama işte amerikanlar ve 360 ları saolsun gg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenris Mesaj tarihi: Aralık 6, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 6, 2009 burdan dönüş yok artık böyle gider bu. belki bi kaç yıl sonra, indie'cilerin işine gelcek motorlar hedehödöler olur. knedi çapında çalışan insanlar filan bişeyler yaparlar. belki röportaj da bahsedildiği gibi world of goo'nun rpg karşılığını filan görürüz. ama büyük firmalar filan... şu nwn mod olayı tutsa ona abansalar belki bişeyler devam eder. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Aralık 6, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 6, 2009 Sam said: sorun o kadar devasa bütçelere rağmen multi-platform oyunların pc sürümlerine özel arabirim tasarlama zahmetine girmemeleri. morrowind arabirimi süperken oblivion'da berbat hale gelmişti sırf bu nedenle. yapamadıkları ya da kafaları çalışmadığı için değil yoksa. oyle deme konsol versiyonundan aylar sonra cikan Mass Effect PC'de devrim yaratan Hot Key olayini getirdiler ya, hem de sen de biliyorsundur 1'den 8'e kadar sec begen al :P bu kadar buyuk yeniligi ekledikleri icin inv management'i duzeltmeye zamanlari yetmedi herhalde yazik Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Aralık 6, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 6, 2009 off sorma ya çok feci. hoş gerçi daha kotor'da bile fix 800x600 mü ne inv/char ekranı vardı böyle. ekranın %75'i mavilikten oluşuyor sen orada minicik ekranda yüzlerce item arasından cımbızla bulmaya çalışıyorsun aşağı kaydıra kaydıra. milyon dolarlar akıtılan oyunlarda nasıl böyle şeyleri düzeltemezler hala da anlayamadım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Aralık 6, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 6, 2009 zaten milyon dolar akitiyoruz, nede olsa korsanci bu PC cilerin topu bride onalra ozel arayuz icin kaynakmi harcicaz, TV ekraninda buyuk gorunsun diye yaptigimiz inv ekranini aynen koyariz buyutecle baksin hiyarlar isin komigi mass effect PC de iksboksdan cok cok cok daha iyi para kazandirdi adamalra lol Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gaap Mesaj tarihi: Aralık 7, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 7, 2009 Sam said: off sorma ya çok feci. hoş gerçi daha kotor'da bile fix 800x600 mü ne inv/char ekranı vardı böyle. ekranın %75'i mavilikten oluşuyor sen orada minicik ekranda yüzlerce item arasından cımbızla bulmaya çalışıyorsun aşağı kaydıra kaydıra. milyon dolarlar akıtılan oyunlarda nasıl böyle şeyleri düzeltemezler hala da anlayamadım. kotor 2 de düzelttiler yanlız inventory yi haklarını yeme :( yanlız yeni oyunların hikayeleri eskileriyle aynı sviyedeymiş.. öyle bir sieeeeeeh dedimki içimden. şu adamlardan biri çıkıp desinki oyunumuzda Planescape Tormentin 10 da 1 i hikaye var, alınlarından öperim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar