Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Yuvasindan Uzak.


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Merhabalar,

Lafımı fazla uzatmadan konuya gireyim.

Suan nebulada animal taming de bir sistem kullanılıyor yaptıgı iş animal cıktıgında ornegin kii rin siz ona im por atip biraz spawndan uzaklastırıp cektipte tamelemeye kalktıgınızda size bir mesaj veriyor ve tame edemiyorsunuz. ( mesaj : yuvadan uzaktayken tame edemezsiniz gibi bişi )
Buna benzer bir scp nasil hazirlanabilir bunu sormak istiyorum amator bir scp yazarıyım ve bir turlu beceremedim bunu yardımlarınızı bekliyorum.

Ornek scp koyarsanız bakarak daha rahat algılayabilirim.

Ama anlatabilirsinizde . Sanırım olede anlarım ama genelde kafam karısıyor o sekilde.[signature][hline]Hayat.. Koyu Bir Balgam, Sert Bi Pornoydu...
Mesaj tarihi:
Bu konuda bir fikir sahibi olan yok mu ?
Faust ?
Bronx ?
ve niceleri ?

nerelerdesiniz bana ancak sizler yardım edersiniz ...[signature][hline]Hayat.. Koyu Bir Balgam, Sert Bi Pornoydu...
Mesaj tarihi:
hmm spawn pointten olan uzkalığını çek ettirecen hepsi bu :)[signature][hline]Her Avcı Avını Tutkuyla Avlar .
Bense Ötesinde Bir Av Yaparım .
Grandmaster Gıcık
[Bu imza zgrw tarafından 07 July 2004 23:18 tarihinde değiştirilmiştir]
Mesaj tarihi:
soyle bir sey var hayvanı attack verdirterek uzaklastırın ve invis olsun sonra allshow deyin hayvanın tepede goinghome cıkacak eger onun nasıl bir sey kullandıgını ogrenirseniz if dongusunde onu sorgulayıp tameleme islemini yapabilirsiniz.[signature][hline]
Mesaj tarihi:
bende soyle bir sey dusundum ama bir turlu ayarlayamadım.

ON=@TargOn

elsif !( = ()
src.sysmessage Yuvasindan uzakta tame olmaz. Yuvasina doner.

Gibisine .

Yani anlatmak gerekirse.

Target alındıgında.
Eger hayvan yuvasinda degilse yuvasina yolla ve yuvasından uzakta tame olmas yuvasina doner mesaji ver.[signature][hline]Hayat.. Koyu Bir Balgam, Sert Bi Pornoydu...
Mesaj tarihi:
said:
mdogano, 08 Temmuz 2004 11:20 tarihinde demiş ki:
bende soyle bir sey dusundum ama bir turlu ayarlayamadım.

ON=@TargOn

elsif !( = ()
src.sysmessage Yuvasindan uzakta tame olmaz. Yuvasina doner.

Gibisine .

Yani anlatmak gerekirse.

Target alındıgında.
Eger hayvan yuvasinda degilse yuvasina yolla ve yuvasından uzakta tame olmas yuvasina doner mesaji ver.


return 1 i unutmayak :D[signature][hline][ quote ]Erutan, 06 Temmuz 2004 16:11 tarihinde demiş ki:
[ quote ]Erutan, 06 Temmuz 2004 15:21 tarihinde demiş ki:
ya boké gibi oyun oynanmaz sırf para için yapılmış oyun [ /quote ]
krono trigger bile 10 kat daha iyi frp olmamasına rağmen :D ... bu arada sanırım ilk kendi mesajını quote yapan insan benim? :D[ /quote ]
Mesaj tarihi:
bu sadece scripte ekledigim bir parca return leri cartı curtu taaa assagilarda var daha elseif serisi devam ediyor ama bu bu sekilde calismiyor ki ? ! sorun ne onu anlamadım.[signature][hline]Hayat.. Koyu Bir Balgam, Sert Bi Pornoydu...
Mesaj tarihi:
event flnsa onu oraya yerleştirmen lazım hiç bakmadım nebula scplerine bişey diyemiyecem[signature][hline][ quote ]Erutan, 06 Temmuz 2004 16:11 tarihinde demiş ki:
[ quote ]Erutan, 06 Temmuz 2004 15:21 tarihinde demiş ki:
ya boké gibi oyun oynanmaz sırf para için yapılmış oyun [ /quote ]
krono trigger bile 10 kat daha iyi frp olmamasına rağmen :D ... bu arada sanırım ilk kendi mesajını quote yapan insan benim? :D[ /quote ]
Mesaj tarihi:
// ----------------------------
// TSTAFF.SCP - TAMING STAFF
// SON GUNCELLENME TARIHI: 24 Mayis 2002 [Bronx]
// ----------------------------
VERSION=0.55

// yeni trading deed, npc'leri world uzerinden silip, bazi kritik
// bilgilerini sakladigi icin, world dosyalarini kucultecek..
// isleme soktugum 13.11.02 19:30 tarihindeki Chars = 45,896 /Bronx
[ITEMDEF i_deed_animal]
DEFNAME=i_deed_animal
NAME=pet trading contract
ID=i_deed
WEIGHT=20.0
TYPE=t_script
VALUE=50

CATEGORY=Custom Items
SUBSECTION=Deeds
DESCRIPTION=Animal Trading Contract

On=@Create
color 08ac

On=@Click
if ()
message []
endif
message
return 1

On=@DClick
if ( != )
src.sysmessage Bunu kullanabilmeniz icin cantanizda olmali.
elseif ()
if (&statf_hidden) || (&statf_invisible)
src.sysmessage Gizlenmis durumdayken bunu kullanamazsiniz.
return 1
endif
try src.newnpc
link
link.name
link.karma
link.fame
link.str
link.hits
link.dex
link.int
link.food
link.color
if ( == 0835)
link.color 0481
endif
link.oskin
link.memorydel
link.newitem i_memory
link.act.attr 04
link.act.more1 04
link.act.more2
link.act.morep
link.act.color memory_ipet
link.act.timer -1
link.act.link
link.act.cont
link.flags &statf_pet
link.update
link.anim 5
link.bark 3
remove
else
target Kucultulecek hayvani secin.
endif
return 1

On=@TargOn_Item
sysmessage Esyalari kucultemezsiniz?
target Kucultulecek hayvani secin.
return 1

On=@TargOn_Char
if !()
src.sysmessage Oyunculari kucultemezsiniz.
elseif !()
src.sysmessage Bu hayvan size ait degil.
elseif (&statf_stone) || (&statf_freeze)
src.sysmessage Hayvani su anki durumunda kucultemezsiniz.
elseif (( == c_man) || ( == c_woman))
src.sysmessage Sadece hayvanlari kucultebilirsiniz.
elseif (&statf_invul) || ( == 07fff)
src.sysmessage Bu hayvani kucultemezsiniz.
elseif ()
src.sysmessage Hayvan su anda cok kizgin.
elseif ()
src.sysmessage Buyu ile yaratilmis hayvanlari kucultemezsiniz.
elseif (( == c_llama_pack) || ( == c_horse_pack))
src.sysmessage Pack hayvanlari kucultemezsiniz.
elseif ( < 6)
src.sysmessage Bu hayvan acikmis.
elseif ( < )
src.sysmessage Bu hayvan yaralanmis.
elseif ()
src.sysmessage Bu hayvan zehirlenmis.
elseif !()
src.sysmessage Hayvana ulasamiyorsunuz.
elseif ( > 3)
src.sysmessage Hayvana yeterince yakin degilsiniz.
elseif ( == c_m_golem_tinker1)
src.newitem i_pet_golem1
src.act.name
src.act.bounce
src.targ.remove
remove
elseif ( == c_m_golem_tinker2)
src.newitem i_pet_golem2
src.act.name
src.act.bounce
src.targ.remove
remove
else
name filled pet trading contract
attr 00
more2 1
color
if ( == 0481)
color 0835
endif
tag.trade
tag.trade_id
tag.trade_name
tag.trade_str
tag.trade_dex
tag.trade_int
tag.trade_karma
tag.trade_fame
tag.trade_food
src.targ.bark 2
src.targ.remove
src.sysmessage : kontrat haline getirildi.
endif
return 1

[ITEMDEF i_staff_taming] // abe all bugz fixed
ID=i_staff_gnarled
NAME=taming staff
TYPE=t_weapon_mace_staff
VALUE=254
TWOHANDS=Y
LAYER=2
WEIGHT=10
DAM=5,10

On=@Create
color 2001
more2 0
timer -1
hitpoints 5

On=@DClick
if ( != )
src.sysmessage Bunu kullanabilmeniz icin uzerinizde olmali.
elseif (&statf_hidden) || (&statf_invisible)
src.sysmessage Gizlenmis durumdayken bunu kullanamazsiniz.
elseif ( == a_townZoo)
src.sysmessage Bu bolgede taming yasaktir.
elseif ( == -1)
target Hangi hayvani ehlilestirmek istiyorsunuz?
endif
return 1

On=@UnEquip
more2 0
timer -1
link -1

On=@Timer
if ( < 6)
dorand 10
cont.sayu Gel , gel..
cont.sayu Sana zarar vermeyecegim ..
cont.sayu Sakin ol, .
cont.sayu Her zaman senin gibi bir sahibi olmak istemistim..
cont.sayu Cok tatlisin, .
cont.sayu Gel bir tanem, gel canim..
cont.sayu Seni incitmeyecegim, .
cont.sayu Arkadasin olmak istiy
Mesaj tarihi:
şuan deneyemiyorum ama sanıyorum attack yaparken going home tagını almıyordu. onun yerine spawn memorysinin linkinin p.x ve p.y'sini alip hayvanın kiyle karşılaştırıp -3 ten küçük +3 ten büyük ise retrunleyecek birşey yapman gerek...
Mesaj tarihi:
abi naptın sen ya!

Abartmasak o kadar.

Ben kısaca sadece yuvasından uzaksa geri donmesini ayarlayacam belirttigim gibi kisa bir scp ile olay biter ancak ben komutu ayarlayamadım . home komutu nu o sekilde kullanamıyorum.

Bronx abe pls help!
Faust ? where are u ?
scp yi sen yazmıstın bronx buna bu olayı nasil eklerim help![signature][hline]Hayat.. Koyu Bir Balgam, Sert Bi Pornoydu...
Mesaj tarihi:
iki cozum sunayim;

bir function yaparsin, hayvanin home koordinatina bir item/memory yollayip (memoryler item degil ya cunku eheh) o yolladigin item ile arasindaki distance'i check edebilirsin.

ya da;

ile arasindaki distance'i check edebilirsin, ancak hayvan tame edilip tameden ciktiginda tekrar tame edilmesi icin spawninda olmasi gibi bir kosul belirleyeceksen ilk yontemi tercih etmelisin, zira hayvan bir defa tame edilince spawned memorysi silinir.[signature][hline]'crimson legend'
Bütün dünya izler durur,
Afet-i azam bekler durur,
Hedefini al, piyasani al, her şeyi al..
Mesaj tarihi:
buna tag atarak engelleyebilirsin.dedigin cok dogru ve cok iyi dusunmussun tebrikler.bak link.tag.spawned olarak belirlersin ilk tame i kabul ettigi zamanda link.tag.spawned 0 olarak belirlersin taming staff lada targon ettiginde eger link.tag.spawned 1 olarak veririz ( strmatch("","1") olarak kontrol edebiliriz ) tame e baslar eger bir degil ise oyle tag atar ve tame'i kabul edene kadar tagı kontrol eder.[signature][hline]
Mesaj tarihi:
ben scpyi yazmaya çalışağım eger düşündüklerim dogru olur ise siteye eklerim herkes faydalanır.Delinquent teşekkürler bu arada :d cok yardımın dokundu arkadaşım[signature][hline]
Mesaj tarihi:
if ()
if (> - > > 3) || (> - > < -3) || (> - > > 3) || (> - > < -3)
src.sysmessage bu hayvan yuvadan uzaklasmıs
link -1
return 1

ifleri kapatırsın ben buna benzer birşey yapmıstım, hatalı olabilir deneme imkanım yok şuan

[Bu mesaj robert tarafından 09 Temmuz 2004 12:19 tarihinde değiştirilmiştir]
×
  • Yeni Oluştur...