Baluu Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2004 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2004 Merhabalar, Lafımı fazla uzatmadan konuya gireyim. Suan nebulada animal taming de bir sistem kullanılıyor yaptıgı iş animal cıktıgında ornegin kii rin siz ona im por atip biraz spawndan uzaklastırıp cektipte tamelemeye kalktıgınızda size bir mesaj veriyor ve tame edemiyorsunuz. ( mesaj : yuvadan uzaktayken tame edemezsiniz gibi bişi ) Buna benzer bir scp nasil hazirlanabilir bunu sormak istiyorum amator bir scp yazarıyım ve bir turlu beceremedim bunu yardımlarınızı bekliyorum. Ornek scp koyarsanız bakarak daha rahat algılayabilirim. Ama anlatabilirsinizde . Sanırım olede anlarım ama genelde kafam karısıyor o sekilde.[signature][hline]Hayat.. Koyu Bir Balgam, Sert Bi Pornoydu...
Baluu Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2004 Bu konuda bir fikir sahibi olan yok mu ? Faust ? Bronx ? ve niceleri ? nerelerdesiniz bana ancak sizler yardım edersiniz ...[signature][hline]Hayat.. Koyu Bir Balgam, Sert Bi Pornoydu...
zgrw Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2004 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2004 hmm spawn pointten olan uzkalığını çek ettirecen hepsi bu :)[signature][hline]Her Avcı Avını Tutkuyla Avlar . Bense Ötesinde Bir Av Yaparım . Grandmaster Gıcık [Bu imza zgrw tarafından 07 July 2004 23:18 tarihinde değiştirilmiştir]
Baluu Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2004 code olarak yazabilirmisin ? Acemi oldugumu belirtmistim.[signature][hline]Hayat.. Koyu Bir Balgam, Sert Bi Pornoydu...
Neron Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2004 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2004 DISTANCE desem?Emin degilim sıktım..[signature][hline]UOtr GM
Baluu Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2004 ya hayvanın home unu nasil belirlerim ki ? pff cok zor bişi bu.[signature][hline]Hayat.. Koyu Bir Balgam, Sert Bi Pornoydu...
keyn Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2004 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2004 soyle bir sey var hayvanı attack verdirterek uzaklastırın ve invis olsun sonra allshow deyin hayvanın tepede goinghome cıkacak eger onun nasıl bir sey kullandıgını ogrenirseniz if dongusunde onu sorgulayıp tameleme islemini yapabilirsiniz.[signature][hline]
Baluu Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2004 bende soyle bir sey dusundum ama bir turlu ayarlayamadım. ON=@TargOn elsif !( = () src.sysmessage Yuvasindan uzakta tame olmaz. Yuvasina doner. Gibisine . Yani anlatmak gerekirse. Target alındıgında. Eger hayvan yuvasinda degilse yuvasina yolla ve yuvasından uzakta tame olmas yuvasina doner mesaji ver.[signature][hline]Hayat.. Koyu Bir Balgam, Sert Bi Pornoydu...
Sorj Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2004 Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2004 said: mdogano, 08 Temmuz 2004 11:20 tarihinde demiş ki: bende soyle bir sey dusundum ama bir turlu ayarlayamadım. ON=@TargOn elsif !( = () src.sysmessage Yuvasindan uzakta tame olmaz. Yuvasina doner. Gibisine . Yani anlatmak gerekirse. Target alındıgında. Eger hayvan yuvasinda degilse yuvasina yolla ve yuvasından uzakta tame olmas yuvasina doner mesaji ver. return 1 i unutmayak :D[signature][hline][ quote ]Erutan, 06 Temmuz 2004 16:11 tarihinde demiş ki: [ quote ]Erutan, 06 Temmuz 2004 15:21 tarihinde demiş ki: ya boké gibi oyun oynanmaz sırf para için yapılmış oyun [ /quote ] krono trigger bile 10 kat daha iyi frp olmamasına rağmen :D ... bu arada sanırım ilk kendi mesajını quote yapan insan benim? :D[ /quote ]
Baluu Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2004 bu sadece scripte ekledigim bir parca return leri cartı curtu taaa assagilarda var daha elseif serisi devam ediyor ama bu bu sekilde calismiyor ki ? ! sorun ne onu anlamadım.[signature][hline]Hayat.. Koyu Bir Balgam, Sert Bi Pornoydu...
Martin_Solveig Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2004 Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2004 Scripti buraya yazsana bi.[signature][hline]Tanık Olsun Mavi Gozlu Istanbul FirardayIm..
Baluu Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2004 ya bildigin nebula tstaff.scp si içte ama bunu ekleyemiyorum.[signature][hline]Hayat.. Koyu Bir Balgam, Sert Bi Pornoydu...
Sorj Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2004 Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2004 event flnsa onu oraya yerleştirmen lazım hiç bakmadım nebula scplerine bişey diyemiyecem[signature][hline][ quote ]Erutan, 06 Temmuz 2004 16:11 tarihinde demiş ki: [ quote ]Erutan, 06 Temmuz 2004 15:21 tarihinde demiş ki: ya boké gibi oyun oynanmaz sırf para için yapılmış oyun [ /quote ] krono trigger bile 10 kat daha iyi frp olmamasına rağmen :D ... bu arada sanırım ilk kendi mesajını quote yapan insan benim? :D[ /quote ]
Baluu Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2004 // ---------------------------- // TSTAFF.SCP - TAMING STAFF // SON GUNCELLENME TARIHI: 24 Mayis 2002 [Bronx] // ---------------------------- VERSION=0.55 // yeni trading deed, npc'leri world uzerinden silip, bazi kritik // bilgilerini sakladigi icin, world dosyalarini kucultecek.. // isleme soktugum 13.11.02 19:30 tarihindeki Chars = 45,896 /Bronx [ITEMDEF i_deed_animal] DEFNAME=i_deed_animal NAME=pet trading contract ID=i_deed WEIGHT=20.0 TYPE=t_script VALUE=50 CATEGORY=Custom Items SUBSECTION=Deeds DESCRIPTION=Animal Trading Contract On=@Create color 08ac On=@Click if () message [] endif message return 1 On=@DClick if ( != ) src.sysmessage Bunu kullanabilmeniz icin cantanizda olmali. elseif () if (&statf_hidden) || (&statf_invisible) src.sysmessage Gizlenmis durumdayken bunu kullanamazsiniz. return 1 endif try src.newnpc link link.name link.karma link.fame link.str link.hits link.dex link.int link.food link.color if ( == 0835) link.color 0481 endif link.oskin link.memorydel link.newitem i_memory link.act.attr 04 link.act.more1 04 link.act.more2 link.act.morep link.act.color memory_ipet link.act.timer -1 link.act.link link.act.cont link.flags &statf_pet link.update link.anim 5 link.bark 3 remove else target Kucultulecek hayvani secin. endif return 1 On=@TargOn_Item sysmessage Esyalari kucultemezsiniz? target Kucultulecek hayvani secin. return 1 On=@TargOn_Char if !() src.sysmessage Oyunculari kucultemezsiniz. elseif !() src.sysmessage Bu hayvan size ait degil. elseif (&statf_stone) || (&statf_freeze) src.sysmessage Hayvani su anki durumunda kucultemezsiniz. elseif (( == c_man) || ( == c_woman)) src.sysmessage Sadece hayvanlari kucultebilirsiniz. elseif (&statf_invul) || ( == 07fff) src.sysmessage Bu hayvani kucultemezsiniz. elseif () src.sysmessage Hayvan su anda cok kizgin. elseif () src.sysmessage Buyu ile yaratilmis hayvanlari kucultemezsiniz. elseif (( == c_llama_pack) || ( == c_horse_pack)) src.sysmessage Pack hayvanlari kucultemezsiniz. elseif ( < 6) src.sysmessage Bu hayvan acikmis. elseif ( < ) src.sysmessage Bu hayvan yaralanmis. elseif () src.sysmessage Bu hayvan zehirlenmis. elseif !() src.sysmessage Hayvana ulasamiyorsunuz. elseif ( > 3) src.sysmessage Hayvana yeterince yakin degilsiniz. elseif ( == c_m_golem_tinker1) src.newitem i_pet_golem1 src.act.name src.act.bounce src.targ.remove remove elseif ( == c_m_golem_tinker2) src.newitem i_pet_golem2 src.act.name src.act.bounce src.targ.remove remove else name filled pet trading contract attr 00 more2 1 color if ( == 0481) color 0835 endif tag.trade tag.trade_id tag.trade_name tag.trade_str tag.trade_dex tag.trade_int tag.trade_karma tag.trade_fame tag.trade_food src.targ.bark 2 src.targ.remove src.sysmessage : kontrat haline getirildi. endif return 1 [ITEMDEF i_staff_taming] // abe all bugz fixed ID=i_staff_gnarled NAME=taming staff TYPE=t_weapon_mace_staff VALUE=254 TWOHANDS=Y LAYER=2 WEIGHT=10 DAM=5,10 On=@Create color 2001 more2 0 timer -1 hitpoints 5 On=@DClick if ( != ) src.sysmessage Bunu kullanabilmeniz icin uzerinizde olmali. elseif (&statf_hidden) || (&statf_invisible) src.sysmessage Gizlenmis durumdayken bunu kullanamazsiniz. elseif ( == a_townZoo) src.sysmessage Bu bolgede taming yasaktir. elseif ( == -1) target Hangi hayvani ehlilestirmek istiyorsunuz? endif return 1 On=@UnEquip more2 0 timer -1 link -1 On=@Timer if ( < 6) dorand 10 cont.sayu Gel , gel.. cont.sayu Sana zarar vermeyecegim .. cont.sayu Sakin ol, . cont.sayu Her zaman senin gibi bir sahibi olmak istemistim.. cont.sayu Cok tatlisin, . cont.sayu Gel bir tanem, gel canim.. cont.sayu Seni incitmeyecegim, . cont.sayu Arkadasin olmak istiy
robert Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2004 Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2004 şuan deneyemiyorum ama sanıyorum attack yaparken going home tagını almıyordu. onun yerine spawn memorysinin linkinin p.x ve p.y'sini alip hayvanın kiyle karşılaştırıp -3 ten küçük +3 ten büyük ise retrunleyecek birşey yapman gerek...
Baluu Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2004 abi naptın sen ya! Abartmasak o kadar. Ben kısaca sadece yuvasından uzaksa geri donmesini ayarlayacam belirttigim gibi kisa bir scp ile olay biter ancak ben komutu ayarlayamadım . home komutu nu o sekilde kullanamıyorum. Bronx abe pls help! Faust ? where are u ? scp yi sen yazmıstın bronx buna bu olayı nasil eklerim help![signature][hline]Hayat.. Koyu Bir Balgam, Sert Bi Pornoydu...
Baluu Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2004 Calisiyor mu ? :P[signature][hline]Hayat.. Koyu Bir Balgam, Sert Bi Pornoydu...
Baluu Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2004 Calismiyor bozuk buda.[signature][hline]Hayat.. Koyu Bir Balgam, Sert Bi Pornoydu...
Delinquent Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2004 Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2004 iki cozum sunayim; bir function yaparsin, hayvanin home koordinatina bir item/memory yollayip (memoryler item degil ya cunku eheh) o yolladigin item ile arasindaki distance'i check edebilirsin. ya da; ile arasindaki distance'i check edebilirsin, ancak hayvan tame edilip tameden ciktiginda tekrar tame edilmesi icin spawninda olmasi gibi bir kosul belirleyeceksen ilk yontemi tercih etmelisin, zira hayvan bir defa tame edilince spawned memorysi silinir.[signature][hline]'crimson legend' Bütün dünya izler durur, Afet-i azam bekler durur, Hedefini al, piyasani al, her şeyi al..
keyn Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2004 Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2004 buna tag atarak engelleyebilirsin.dedigin cok dogru ve cok iyi dusunmussun tebrikler.bak link.tag.spawned olarak belirlersin ilk tame i kabul ettigi zamanda link.tag.spawned 0 olarak belirlersin taming staff lada targon ettiginde eger link.tag.spawned 1 olarak veririz ( strmatch("","1") olarak kontrol edebiliriz ) tame e baslar eger bir degil ise oyle tag atar ve tame'i kabul edene kadar tagı kontrol eder.[signature][hline]
keyn Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2004 Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2004 ben scpyi yazmaya çalışağım eger düşündüklerim dogru olur ise siteye eklerim herkes faydalanır.Delinquent teşekkürler bu arada :d cok yardımın dokundu arkadaşım[signature][hline]
robert Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2004 Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2004 if () if (> - > > 3) || (> - > < -3) || (> - > > 3) || (> - > < -3) src.sysmessage bu hayvan yuvadan uzaklasmıs link -1 return 1 ifleri kapatırsın ben buna benzer birşey yapmıstım, hatalı olabilir deneme imkanım yok şuan [Bu mesaj robert tarafından 09 Temmuz 2004 12:19 tarihinde değiştirilmiştir]
Pawliger_Asgard Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2004 Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2004 Coder paticik görevinde başarılar dilerim...[signature][hline][b]Email: [email protected] Amor a.k.a Pawliger [Pawliger] Anet Exile [Amor]
Martin_Solveig Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2004 Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2004 Hangi scripti gondersen çalışmıor dio :) Coder yazdıysa doğrudur diecem şimdi yanlış anlıyacaklar demiom :-)[signature][hline]Tanık Olsun Mavi Gozlu Istanbul FirardayIm.. Xhearon UO Shard
keyn Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2004 Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2004 coder verdigin bu scriptte calısmıyor uzgunum[signature][hline]
Öne çıkan mesajlar