robinson Mesaj tarihi: Kasım 13, 2009 Mesaj tarihi: Kasım 13, 2009 2 senesini doldurmayan laptop'um kısa süre önce kendiliğinden sorun çıkadı ve şu başlıkta sorunumu paylaştım. Daha sonra tanıdık bir bilene gösterdim anakartta sorun var dedi. Şimdi ne yapmalıyım 2 senelik garanti süresi dolmadı ama ben ürünün faturasını bulamıyorum. Faturasız da gitsem garanti kapsamına girer mi? Yada Acer teknik servisi ile mi görüşmek uygun olur?
Absolut Mesaj tarihi: Kasım 13, 2009 Mesaj tarihi: Kasım 13, 2009 Faturayı çıkartmaları lazım istegin uzerine. biraz uzun sürer yani ben bahausta ayınsını yaptırdım. Sendeki yoksa bile onlarda bi kopyası var onunla işlem yaptır.
Natanyal Mesaj tarihi: Kasım 13, 2009 Mesaj tarihi: Kasım 13, 2009 Faturayı çıkarttır,merkeze kendin götür yoksa Acer teknik servisi insanı süründürür.Açık ara Türkiye'deki en kötü teknik servis hizmetini sunuyorlar.Elle götürüp başlarında durmak ve yaptırmak en mantıklısı ki bu güne kadar yapmadığım için çok pişmanım.Yapan adamlar var,huzur dolular ...
alante Mesaj tarihi: Kasım 13, 2009 Mesaj tarihi: Kasım 13, 2009 Bende de aynı makina var. Yaklaşık bir ay önce wow oynarken göçtü. Ekran kartı çalışmayı durdurdu gibi saçma bir mesaj verdi. Sonra araştırdım. Nvidia 8400 ekran kartları fazla ısınmadan dolayı bir süre sonra bozuluyormuş. Hatta bayağı dava açılmış bu yüzden. Teknik servise gönderip 1 ay+ bilgisayardan uzak kalmak yerine lokal teknik servisle görüştüm. Bir ati kart taktırcam ve nvidia ya elveda diyeceğim.
aykutdmn Mesaj tarihi: Kasım 14, 2009 Mesaj tarihi: Kasım 14, 2009 Faturasız gidersen en kötü ihtimal birebir değişim yapmak zorunda kalırsın. Yani aynı ürünün yenisini alırsın. (Daha önce aynı durumda HDD değiştirdim bende.)
robinson Mesaj tarihi: Kasım 14, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 14, 2009 aynı ürünün yenisini almak derken? Garantiye dahil midir bu? O zaman faturayı çıkarttırıp Acer merkezi bulup oraya mı götürmem gerekli. Peki nerededir bu Merkez?
Laorx Mesaj tarihi: Kasım 14, 2009 Mesaj tarihi: Kasım 14, 2009 sen vericeksin vatana laptop'unu eğer 30 iş günü içinde yapamazlarsa paranı geri alabilirsin yada başka bir laptop alırsın, sonuçta garantisi bitmemiş.
Daniel Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 Mesaj tarihi: Kasım 15, 2009 acerle sıkıntı bende de var 30 iş gününü geçirdiler ve bende cihazın yenisini talep ettim.fatura istediler ama gedikgrosstan almıstım bilgisayarımı gedikgrossta kapandı fatura cıkarabilicegim biyer yok mecbur bekliyorum yapılmasını bunu aşmanın bir yolu varmı?
robinson Mesaj tarihi: Kasım 16, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 16, 2009 Nereye götürdün abi sen aleti, Acer'in merkeze mi?
Öne çıkan mesajlar