Cassiline Mesaj tarihi: Kasım 9, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 9, 2009 Selamlar. Ben 2 sene önce Vatan Bilgisayar İstanbul Topkapı mağazasından bir bilgisayar toplamıştım. 2 sene sorunsuz çalışan bilgisayar pat diye bozuldu, bayağıdır bir hata tespitiyle uğraşıyorum. Anakart dışında test etmediğim parça kalmadı, hiçbirinde sorun çıkmadı. %100 emin olamamakla beraber, büyük ihtimalle anakartın sorunlu olduğunu düşünüyorum. Dün bilgisayar nihayet öldü, Windows çöktü ve tekrar kurulamıyor. Anakartın garantisi 3 sene, diğer parçaların çoğunun 2 sene, dolayısıyla anakart dışındaki parçaların çoğu garanti kapsamı dışındalar. Şimdi benim merak ettiğim birkaç nokta var. Birincisi, Vatan Bilgisayar'ın teknik servis ve garanti konusunda güvenilirliği nedir? Ben şu anda İstanbul'a oldukça uzakta yaşıyorum ve gidip şahsen ilgilenemeyeceğim bilgisayarla. Fatura elimde halen fakat sorun çıkarırlar mı? Örneğin anakartta sorun olduğu ortaya çıksa, "Garanti kapsamı dışındaki parça bozuk" diye geri gönderme çakallığı yaparlar mı? İkinci konu da İstanbul'da olmamamdan kaynaklanıyor, ben anakarttan şüpheleniyorum fakat tek başına anakartı mı göndersem yoksa kasayı komple mi göndersem? Bu konuda tecrübesi olan arkadaş varsa bir cevaplayıversin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ShadowFax Mesaj tarihi: Kasım 9, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 9, 2009 eğer sen bilgisyarı parça parça alıp montaj ettirdiysen, tek parcayı yolla. Tüm kasayı yollarsan zaten bakmazlar. Eğer paket bilgisayarlardan aldıysan, yani marka basılmış bilgisayarlar, tamamen kasayı isterler. Zaten açtın diye kasayı garanti kapsamına cıkartırlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cassiline Mesaj tarihi: Kasım 9, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 9, 2009 Parça parça aldım haliyle, biliyorum yoksa diğer türlü garanti kapsamı dışına çıkacağını. Benim daha çok kafama takılan nokta Vatan'ın güvenilirliği. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ShadowFax Mesaj tarihi: Kasım 9, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 9, 2009 tek anakartı yolla ozmn. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rock Mesaj tarihi: Kasım 9, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 9, 2009 Parçaları nasıl testettin? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cassiline Mesaj tarihi: Kasım 10, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2009 Öncelikle official sitelerinden test programlarını indirdim varolanların. Örneğin Maxtor Hdd'm var, SeaTools adlı programı indirip onunla test ettim, MEMTest'le RAM'leri test etim vs. Kendi sitesinde test programı olmayan parçaları da, farklı test programlarıyla test ettim. Anakart ve işlemci dışında test etmediğim parça kalmadı. Sonra arkadaşın PC'yle parça değiştirerek test ettim tekrardan. Örneğin ekran kartlarımızı değiştirip bilgisayarları çalıştırdık, RAM'leri, Hdd'leri vs. Yine anakart ve işlemci dışında her parçayı test ettim böylece fakat sorun devam etti her seferinde. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dory Mesaj tarihi: Kasım 10, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2009 vatan bilgisayar mavi battiktan sonra cok sallamaz oldu diye duymustum, yine de kendim hic mecbur kalmadigim icin bilmiyorum kendilerini. ramlerini ayri ayri test ettin mi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cassiline Mesaj tarihi: Kasım 10, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2009 Ettim evet. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cassiline Mesaj tarihi: Kasım 10, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2009 Bu arada, parçaların garanti belgeleri yok elimde, sadece fatura var. ŞikayetVar'da bir sürü şikayet yazılmış Vatan'la ilgili, bu konuyu açmamın sebebi de Vatan Bilgisayar Teknik Servisiyle tecrübesi olanların fikrini almaktı biraz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rock Mesaj tarihi: Kasım 10, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2009 Vatan teknik servisinin de diğerlerinden müthiş bir farkı olacağını sanmıyorum. Yani ne geçirebilirse. Göndermeden önce arayıp konuşmayı dene, sonra bir de gereksiz yere kargo parası verme. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mirage Mesaj tarihi: Kasım 10, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2009 Ben hayatımda garanti belgesi diye bir şey kullanmadım zaten. Faturanın yeterli olması lazım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
yetemenk Mesaj tarihi: Kasım 10, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2009 fatura yeterli oluyor. zaten adamlar garanti belgesini doldurmuyorlar ki. kullanabilmen için belgenin doldurulmuş kaşelenmiş imzalanmış olması gerek. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cassiline Mesaj tarihi: Kasım 10, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2009 Şimdi iş biraz ilginçleşti. Vatan Bilgisayar'ın Müşteri Temsilcisini aradım, parçanın garantisi 3 sene de olsa, 5 sene de olsa, Vatan'ın verdiği garanti 2 sene. "Üretici firmayla görüşün, bizimle alakası yok" dediler kısacası. Şimdi ben üretici firmanın Türkiye distribütörünü arayacağım fakat dediğim gibi, elimde garanti belgesi yok. Vatan Bilgisayar'dan aldığım fatura yeterli olur mu distribütör için? Yoksa aynı muhabbeti bir de oradan mı çekeceğim? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rock Mesaj tarihi: Kasım 10, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2009 Bu tamamen konuştuğun kişiye bağlı. Çamura yatacaksa bırak garantiyi kutusunu bile isteyebilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar