Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Yuksek devir ve ses problemi


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
96 Opel vectra

sorun motordan gelen ses , ilk calistirdiginizda rolantideyken hafif bir gurultu gelir ve devir en dusuk seviyelerde sabittir falan , gaza basarsaniz devir yukselir sesde artar ya iste benim arabada birsuredir rolantide calisirken devir 1 kademe kadar yukseliyor ve olmasi gerekenden yuksek birde ses soz
konusu hareket ettikten birkac dakika sonra seste devirde normale donuyor ama daha sonra tekrar yukselebiliyor.
Neden olabilir ? Cozumu nedir? Fikri olan?[signature][hline]Either kill me or take me as I am, I'll be damned if I ever change

Mesaj tarihi:
Örneğin Reno 12 Fairway'ler de de aynı problem vardı. Rölanti bir türlü sabit olmuyordu, bazen 900-1000 lerde kimi zamanda 1200-1300 lerde oluyordu. Bu giderilemeyen, yapısal bir problemdi. Aynı tip yapısal bir problem olabilir.[signature][hline]Özgürlüğün değerini ancak onu kaybedince anlarsınız. En zavallı insan ise esaret altındayken kendisini özgür zannedendir.

bi fransız gastesi de şey demiş:
"ırak üç parçaya ayrılıcak.
1-normal
2-süper
3-kurşunsuz"
Mesaj tarihi:
rolati musuru yada oksijen sensoru diorum ben bi baktırıver bunlar en ii ihtimal,motor bi yerlerden hava alioda olabilir hortumlarda delik acılmıs olabilir,yada enjektorler hava alıodur bunlarda kotu ihtimaller :) dururken bi gaz ver sora cek devir rolantinin asagisina dusuo mu denedinmi hic?

[Bu mesaj Sum tarafından 06 Temmuz 2004 17:53 tarihinde değiştirilmiştir]
Mesaj tarihi:
Denemedimde dusup dusmemesi neyi gosteriyor aciklarmisin?
Fedaykin son 1-2 aydir olan bir problem bu daha once yoktu.
Birde garaj konusu biraz sorun burada , ben ingilteredeyim ve daha once gosterdigim yer bunu vauxhall{opel in ingilteredeki adi} garajina goturun testlerini yapsinlar dedi ama cok pahaliya gelecek oyle olursa , bende once sorunun ne oldugunu bir ogreneyim dedim bu sekilde sorarak , belki birsuru test parasi bayilmadan halledilecek birseydir...[signature][hline]Either kill me or take me as I am, I'll be damned if I ever change

Mesaj tarihi:
eger rolantinin altina dusuosa problem rolanti musurundedir rolanti musuru rolantiyi ayarlar mesela seyir halindeyken bosa atip ayagini gazdan cekince arabanin motoru stop ediorsa motor devri ayarliamiyodur,seyir halindeyken gene ayagini gazdan cekip bosa atinca eger devir atiorum 2000 de takili kaliosa bu sorun da rolanti musurundendir rolanti musuru rolantiyi ayarlar,oksijen sensoru ise katalitik konventorun bagli oldugu yerdeki bir sokettir,katalitigin hic degismedigini varsayarsak bu soket benzin karisim miktarini okuyamayarak arabanin ecu suna yanlis degerler verip boyle soruna yol acabilir,sen genede bi servise gotur arabani yokmu orda sanayi yaw? :)
Mesaj tarihi:
Varsada ben bilmiyorum. Sensor olabilir sorunun kaynagi , peki diyelim sorun sensor , neden kaynaklanmis olabilir?[signature][hline]Either kill me or take me as I am, I'll be damned if I ever change

Mesaj tarihi:
oks sensor sorunu katalitik konvektor yuzunden kaynaklanir arabanin katalitigi iptal mi edilmis degismis mi biliomusun hic?ama burda tek biseyin ustune yogunlasmak yanlis bu problemlerden hepsi olabilir en ucuz is olarak gaz kelebegini bi temizlet sora bogaza bi baktir rolanti musurunu temizlettir.
Mesaj tarihi:
Büyük ihtimal rölantin yükselmiş. Sanayide hallederler. Sanırım rölanti genelde 750-800 oluyo.
Komik gelebilir ama klima açık felan değil demi :) Klima açıksa devir 300-400 artar da.[signature][hline]darkspade
Mesaj tarihi:
bu sorunda arıza lambasi yanmior anlattıgım sensorler bozulsa dahi, ben bu sorunla 1 sene ugrastim ve ayni nedenden yakinan cok pejocu gordum bu islemlerin hepsini yapıorlar sorunu bulana dek, bilgisayarda goremior cunku....
×
×
  • Yeni Oluştur...