Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

triger kayması


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
8 yıl ve 50bin km, neden arabayı alır almaz bunu değiştirmediğin daha çok üzüyor beni

peki bunun sebebi tam olarak nedir, kopmadığını sıyırdığını söyledi servis ama marşa bastım durduktan sonra
uzun yol yapmıştım, gaza fazla yükledim ondan mıdır tamam vakti gelmişte, bundan sonraki en büyük etken?
veya o gün kopmasa başka birgün 5-10 km gittikten sonra illa ki kopar mıydı
Mesaj tarihi:
Selam,

Triger'in üstünde dişler var. Bayatlayan kayıştaki bu dişler sertleşiyor ve yüke dayanamayıp kopuyor ve işte bu olay "sıyırma" tabir ediliyor. Etkisi aynı neticesinde.

Keşke tüm üreticiler zincir kullansa :

Saygılar.
Mesaj tarihi:
geçmiş olsun
kopana kadar taktiği denenmiş
aslında 2 kere yetkili serviste triger değişimine yakın masraf çıktığını varsaysak, iyi de ustaya denk gelse motor yenilenmiş olur
orjinal halini aratmıycak şekilde çıkarsa servisten ne ala
daha da polyanist yaklaşamadım
Mesaj tarihi:
kaskodan çekici çağırmıştım, hasarsızlık indirimini etkiler mi acaba
kayıtlara hasar olarak geçme olayı yapmış olabilirler çünkü çekici hasarlı araç bildirimi geldi demişti
yolda kalmayla, hasar arasında farklı tanımla var mıdır acaba
axa sigorta
Mesaj tarihi:
axa da ben bu tarz bisey yasamadim, ama ismini vermeyecegim sozde bir sigorta firmasi benzer bir hadiseyi arkadasimin araci icin hasar olarak gecip ,arac ustunden 4 olay gectigi icin aracin sigortasini iptal etti. Bu acidan policeyi iyice okuyup haklarinizi bilmenizde, bir de teyit etmek icin acentanizla konusmanizda fayda var.

sigortasi iptal edilen araci simdi baska bi yerde sigortalatmak istedigimizde komik komik rakamlarla cikiyorlar karsimiza, kime kizalim bilmiyorum.

gecen olaylarda; on cam degisimi, tamponda hafif bi lokal boya, anahtar cikarttirma, birde ayni hasarsiz durumda cekici hizmeti.
Mesaj tarihi:
Selam,

Elbette. Ama triger değişimi ile periyodik bakım çakıştığı için genelde ikisi birden yaptırılır/yapılır. Sadece kayışı değiştirebileceğin gibi istersen kayış+rulman ve kasnakları da değiştirebilirsin. Ben kayış+rulmanlar şeklinde yapıyorum.

Saygılar.
Mesaj tarihi:
tşkler
kayışlar, devirdaim de değişti baya uzun listeydi
pimler de epey masraf tuttu 4 adet

motoru biraz açıyor sonuçta yağı değişse daha iyi olmaz mıydı ondan sordum
Mesaj tarihi:
bu arada değişen parçaları istemiştim, kayış çok fena dağılmış bir kaç yerden
listeye baktım da, sibob ayar pimi 1 tanesi 100 tl normal midir


http://img134.imageshack.us/img134/6272/adszesv.jpg


60000 bakımı çok sakin geçcek :(
rulman yazmıyor listede, baktırmak lazım mı
Mesaj tarihi:
Bana fiyat çok iyi gibi geldi. Araç ne?

edik: sübap ayar pimini görmemişim, pahalıymış hakikaten. Ayrıca 2 eksantirikli 16 sübaplı arabada 4 tane ayar pimi nası bişeydir onu da merak ediyorum. Konunun uzmanları açıklasın :)
×
×
  • Yeni Oluştur...