Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Icecrown Citadel Raid


Mortis

Öne çıkan mesajlar

Castiel said:

Cuce said:

nası yaklaşamadı bildiğin tarumar etti mekanı


cüce olmuyor böyle geç cevaplar ne diyor bu dedim önce :p

Ben muradinden frozen thronea çıkıp arthasın kulağını çekmesini beklerdim bu mu tarumar etmek ?!


utandırsınmı cocuğu, oda kendi capında krallık yönetiyo işte.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi gayet ii bufff
biz mesela casual 10 man guildiyiz

haftada 2 raid yapioruz

işte bi günde sindragosaya kadar temizlioruz , sonra dier gün sindragosa vs denedik geçen

şimdi %5 ile daha rahat olacak edecek. buff arttıkça , puglar da kesecek görecke. çünkü bundan sonra content gelmiceği çin üstüne gearlanma olmıcak. Hatta hardmode falan yapıcaz ilerdeki bufflarla vs.

ii bence zamanla böle buffların gelmesi, bossları yavaş yavşa nerfliceklerine böle olması daha ii.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

lol, nerfbat gelmis icc'ye.


* In the Lord Marrowgar encounters, the boss will no longer reset threat after a bone storm and will now wait a small amount of time before attacking at the end of a bone storm.
* In the Deathbringer Saurfang encounters, the boss is now less likely to cast Blood Nova on targets affected by Mark of the Fallen Champion.
* In both normal and heroic versions of the 10 player Rotface encounter, the mutated infection ability will not be cast as quickly while the fight progresses.
* In the 10- and 25-player heroic Festergut encounters, the malleable goo ability should no longer target pets.
* In the Valithria Dreamwalker encounters, the duration of Emerald Vigor and Twisted Nightmares were slightly increased.
* In the Sindragosa encounters, the duration of the instability debuff was slightly reduced.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ICC beni ilk başta hayal kırıklığına uğratmıştı ama heroic modların birçoğu memnun etti. Keşke LK fightı lore ve yaratıcılık olarak biraz daha iyi olsaydı. Sindragosa ve putricide hard mode oldukça zevkli fightlar, hataya yer olmayan, kontrol ve oynadığın karakterin limitlerini zorlatan fightlar oldukça fazla zevk veriyor ve bu ikisi bu kalıba çok uygun. Marrowgar, gunship battle ve lolbringer dışında icc hard modelar açısından oldukça iyi.

Lk heroic denemelerini kullanmaya başlamadığımız için pek yorum yapamayacağım ama fighta eklenen birkaç değişkenden herkes haberdar. Bunun üzerine dps ve healing gereksiniminin artmasını ekleyecek olursak lk heroic mücadele bakımından güzel bir fight oluveriyor.

Instance ile ilgili en büyük eksiklik ise dizayn belli bölümler dışında oldukça basit ve üzerinde pek durulmamış. Atmosfer daha iyi olsaydı icc genel anlamda daha fazla beğenilen bir yer olabilirdi.

Bilmiyorum siz nasıl buldunuz benim şuandaki düşüncem bundan ibaret.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
birisi allah rızası için heroic 10man saurfang fightını anlatabilri mi?

yani tamam normal ile arada fark, addler speed reduction atıyor tüm raide sağlam vuruyor, boss %20 healleniyor marklı adam ölünce hede höde.

şimdi benim anlamadıgım nokta geçen hafta bossun runic kazanımında biz %65 de ilk markı ikincisini de %30-35de alıyorduk sorna full nuke en iyi denememiz %4 e getirebildik, yalnız bu hafta anlamıyorum ben boss köpek gibi runic kazanıyor ve çok erken marklar almaya başlıyoruz.

2 healer 2 tank ve dps deniyoruz, addler targeta dalmadan öldürüyoruz. rangeler spread, tanklar dahil 5 melee var. tanklar sanırım zamanında değişiyorlar debuff aldıklarında, ama yanlış bişiler var halen daha anlayamadığımız birileri yardımcı olabilir mi acaba, püf nokta var mıdır?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Tanklar zamanında değişemezlerse ölürler abi zaten.Ama tavsiye verecek kadar bilmiyorum sadece baya bir tankladım kendisini de oldu 4-5 ay ben bırakalı.Durulan yerler önemli bildiğim kadarıyla, beni ilgilendirmediği için çok dikkat etmedim de baya milimetrik yerleşiyordu arkadaşlar.Bir de ben paladinle tankladım ama paladin kullanmazsanız daha iyiydi hatırladığım kadarıyla, ya da kullanacaksanız kafası çalışan birisi olsun da aoe koymayı bıraksın yancılar spawn olmadan 2-3 saniye önce.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sipeyskeyk said:

Tanklar zamanında değişemezlerse ölürler abi zaten.Ama tavsiye verecek kadar bilmiyorum sadece baya bir tankladım kendisini de oldu 4-5 ay ben bırakalı.Durulan yerler önemli bildiğim kadarıyla, beni ilgilendirmediği için çok dikkat etmedim de baya milimetrik yerleşiyordu arkadaşlar.Bir de ben paladinle tankladım ama paladin kullanmazsanız daha iyiydi hatırladığım kadarıyla, ya da kullanacaksanız kafası çalışan birisi olsun da aoe koymayı bıraksın yancılar spawn olmadan 2-3 saniye önce.


Ah Can ah.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sipeyskeyk said:

Tanklar zamanında değişemezlerse ölürler abi zaten.Ama tavsiye verecek kadar bilmiyorum sadece baya bir tankladım kendisini de oldu 4-5 ay ben bırakalı.Durulan yerler önemli bildiğim kadarıyla, beni ilgilendirmediği için çok dikkat etmedim de baya milimetrik yerleşiyordu arkadaşlar.Bir de ben paladinle tankladım ama paladin kullanmazsanız daha iyiydi hatırladığım kadarıyla, ya da kullanacaksanız kafası çalışan birisi olsun da aoe koymayı bıraksın yancılar spawn olmadan 2-3 saniye önce.


http://img684.imageshack.us/img684/8421/lolwutpear.jpg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yeager said:

birisi allah rızası için heroic 10man saurfang fightını anlatabilri mi?

yani tamam normal ile arada fark, addler speed reduction atıyor tüm raide sağlam vuruyor, boss %20 healleniyor marklı adam ölünce hede höde.

şimdi benim anlamadıgım nokta geçen hafta bossun runic kazanımında biz %65 de ilk markı ikincisini de %30-35de alıyorduk sorna full nuke en iyi denememiz %4 e getirebildik, yalnız bu hafta anlamıyorum ben boss köpek gibi runic kazanıyor ve çok erken marklar almaya başlıyoruz.

2 healer 2 tank ve dps deniyoruz, addler targeta dalmadan öldürüyoruz. rangeler spread, tanklar dahil 5 melee var. tanklar sanırım zamanında değişiyorlar debuff aldıklarında, ama yanlış bişiler var halen daha anlayamadığımız birileri yardımcı olabilir mi acaba, püf nokta var mıdır?


Düzgün şekilde dağılım yapmıyorsunuzdur ya da farklı setup kullanıyorsunuzdur bu yüzden aradaki fark oluşmuştur çok fazla bilgi vermediğin için net birşey söyleyemiyorum şuanda. Runic power kazanımını etkileyen diğer bir nokta ise addlerden dmg almamak ve taunt zamanlamasını kusursuz şekilde yerine getirmek bunları bildiğinizi tahmin ediyorum zira fightın en temel mekanikleri bunlar. Püf noktaya gelince.

Disc priest ve paladin healer kullanın. Paladin tankları heallerken disc priest blood boil alan kişilere shield atacak spam heal ile oluşacak absorbler sayesinde lolbringerın runic power kazanımını minimum düzeyde tutacak. Paladinler blood boil alırsa bop kullansınlar mageler iceblock vs ile blood boilden kurtulsun. Böylece bbden dmg almadığınız için ya da dmg alımını en düşük seviyede tuttuğunuz için runic power kazanımı çok az olacak eğer düzgün oyuncularınız varsa fightı 1 mark ile bitirirsiniz en kötü senaryo %5-%10 arasında 2. markı almanız olur. 2. mark geldiğinde paladin beacon ile ilk iki markı alan kişilere heal atacak bu noktadan sonra disc priest tankları healleyecek bb alan targetlara fırsat bulduğu ölçüde shield atacak. En kolay fightlardan biri herkes ne yapacağını bildikten sonra sorun yaşamamanız lazım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...