Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Icecrown Citadel Raid

Mortis

Öne çıkan mesajlar

Rikkie said:

kafana ... blizzard, 5 mande ladyle frostmourne kovalarken daha çok aksiyon vardı.

en acikli olanda bu

sonra expansionin ve arthasin son ucok anti-climactic diyince VAAAAAY NE YAPSAYDI ADAMLAR QQQQ?

arthasa cok yazik oldu
alakasiz butun northrend boyunca obez cocular gibi her yerde pesimziden ksoturdugu yetmedi bide havada dans ettirdiler garibimi? boylemi biticekti yane? fordring ice blockta add biz add kesip aoe den akcarak?

iki dakkada blizzarddan daha iyi encounter yaziyim:

said:
bir defa spire seklinde yapicak glacier i WC 3 deki gibi, merdivenlerden tirmanarak cikican, cthunu ilk gordugun yerdeki gibi yusuf yusuf tirmanicaksin slowlanmis bir sekilde deli gibi kar yagicak ve arkada invincible muziginin modifiye edilmis baya slwo bir versiyonu calicak

ortasina geldiginde combatla beraber add faggotry basliycak ama ole yogg saron addleri gibi bayik addler degilde cannon fodder gelicek mini gauntlet yapican merdivenleri

tepeye ciktiginda trap gibi trigger edicen cok fazla sayida gelicekler, alliance veya horde gemisi yanindan yukselicek, sylvanas/jaina roota alicak addleri ve gemide ates edip merdivenlerle beraber ucurucak hepsini ve trion gemiden arthasla olan diyaloguna baslicak, hava gulluk gulistanlik olmadigindan ve arthas frost dagittigindan gemi yaklasamiycak boylece trion lvl10 mob gibi trap yiyip cakilmak yerine inemedigi icin gec kalicak

combati sonra normal devam ettiricen, endurance olucak bu phase firtinada arthasa dayanmaca, basariyla survice edince (hp olabilir timer olabilir) P2 ye gecicek, firtina durdugunda gemi iyice yaklasicak ve faction gaurdlari arthasa dalicak, saurfang/muradin ikilisi o sirada DPS arttiran battle cry i aticak ancak en guclu valkurur ler gemiye dalicak ve bu ikiliyi mesgul tutucak (hatta ek zorluk olarak HP koyarsin muradin ve saurfange kalec gibi, eger olurlerse gemi duser hemde 2 tanktan 25 de uce cikarmak icin bahane)

tabi b uarada diyaloglar havada ucusucak, gemiden sylvanas/jaina arthasa saydiricak trion amca inicek ama stacklenen slow debuffi yiyiyicek, arthas trion ustunde degilken damageni cok fazla arttiran bir buff alicak ashbringerdan kendini korumak zorunda olmadigi icin, trion u add/spike vs benzeri slowlayan seyden kurtarmak priority olucak

belli bir zaman sonra frostmourne u kullanip raidi kilincin icine cekicek, burda frostmourne un kendisi ile savasip hem kurtulmaya hemde uther ile terenasin ruhunu kurtarmaya kasicaz, blade ile isimzi bittiginde disarda arthasin baya hirpaladigi bir trion bulucaz, gemide baya hirpalanmis filan, twin valkurur gibi shieldini indirip trion u oldurmesini engelliycez arthasin tam bu sirada iste trion frostmourne u kiricak ve sylvanas ozel hazirladigi okunu cakicak veya jaina gene setinge uyan bisey yapicak, burayada direk timer koyucan bu debuff suresinde caresiz kalan arthasi indiricen ama raid sapik gibi damage alicak gene frostmourne dan akin eden soullerden, debuff bitiminde arthas inmesse wipe iste direk

cok hata olabilir tabi :P
balansda cok zor kolay olabilir ama su blizzardin yaptigi encounterdan 10 kat daha eglenceli oldugunu iddea edebilirim

arthasi irak enformasyon bakani el sahaf yaptilar lan, saddamin heykelini amerikalilar yikinca "zaten saddam o heykeli begenmiyordu yiktiricakti" demisti

ayni o hesap olmus "ben sizden daha zekiyim, valla yenilmedim kendimi bu kadar saat amdara etmem sizin ruhlariniz icindi! canlandirip dunyayi ele geciricem o yuzden expansion boyunca 15000 kere oldurucek firsat elime gecmisken oldurmedim!"

frozen throne was merely a setback!
Sosyal ağlarda paylaş

kesinlikle koskoca expansion yapmışsın bir sürü yerden Arthas referansı göstermişsin

topla hepsini ortaya bi conclusion yap, harbiden bütün karakterler gelsin. ARthas lan bu o sylvanası bilmemnesi muraadini saurfangi bunların hepsi tepesine binecek, muradin bu herif yüzünden ölümden döndü saurfang oğlunu kaybetti sylvanas zaten undead oldu, yani bir sürü karakter var hepsi bi tecek bi yerde. Biraz duygusallık bile katacaksın işin içine. O kadar efsane encounter yapılabilirdi ki şundan resmen.

yani dandik bi firma olsa diecem ki tamam kodlaması zor falan yok öle bişey, bizim öle olsun şöle olsun die kafamızdan salladığımız herşeyi 2 saniyede yazarlar bunlar
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Considering Ensidia (and its previous incarnation) has been exploiting for years, they didn't get what they deserve: they deserve much more. But it's nice to see that Furor personally tended to this one. Removing achievements is one of the hardest things to do in the game; it's not something a GM is capable of. They have to bring in a team of developers to manually roll back everything. Ensidia's combat logs--and note that they have yet to release a video of their kill; they probably never will--must have been quite incriminating for Blizzard to spend all of these resources on removing their Lich King 25-man Normal Mode achievement.

My guild did Lich King today (we didn't kill him), so I know what an incredible advantage Ensidia had if they could make the edges of the platform grow back. Most of you don't; you can't glean much from the videos that have been released. There is no way they discovered this bug accidentally, because everyone has to be near the center of the platform to avoid being dragged off of the platform by valkyrs too early. This means you tank Lich King near the center, and this means there is absolutely no reason to run all the way to the edge of the platform and plant a saronite bomb on a ledge that is no longer there. You can look up Ensidia's armories right now and see that many of them powerleveled engineering today--many of them healers. By making the platforms grow back, you make Valkyrs way easier to deal with, Defile way easier to deal with, and the Ice Storm way easier to deal with; it trivializes the three hardest parts of the encounter. To be specific, because it's a circular platform, making the platforms grow back gives you 30% more time to kill Valkyrs and double the room to avoid Defile and Ice Storm.

The guy who made the ragequit blog entry, by the way--despite the fact that he's lying about not intentionally exploiting--brought up many good points about how lazy Blizzard has gotten, and how incredibly unbelievably terrible Blizzard's QA (if it exists) is. I sympathize with the downfall of WoW, but I do not sympathize with the predicament Ensidia has gotten itself in. It's been a long, long time coming.

FYI, I wasn't excited about the Lich King, and I'm still not. He wasn't even a threat to the world. Look at him; he's fat, and sometimes he resurrects people. Oh, the terror. Kazzak terrorized more people than the Lich King when he attacked main cities just before BC. Blood Princes, Sindragosa, Mimiron, Hodir, Yogg-Saron Phase 2 and 3, and Valkyr Twins are the only fights that got me excited in all of WOTLK, and the limited attempts mechanic.. I don't know anyone who likes it; it makes raiding stressful as opposed to fun. It's sad that I now think "oh man we're going to waste an attempt" as opposed to "oh man the Lich King is shooting me with dark lightning".
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Blood Princes, Sindragosa, Mimiron, Hodir, Yogg-Saron Phase 2 and 3, and Valkyr Twins are the only fights that got me excited in all of WOTLK

Bu adam da benden, ben bir de bunlara artı olarak Rotface fightını seviyorum. Onun dışında WotLK fightları inanılmaz bayık zaten. LK de WotLK bosslarının kralı olmuş bayıklık konusunda gerçekten, ellerinden öperim.
Sosyal ağlarda paylaş

said:
FYI, I wasn't excited about the Lich King, and I'm still not. He wasn't even a threat to the world. Look at him; he's fat, and sometimes he resurrects people. Oh, the terror. Kazzak terrorized more people than the Lich King when he attacked main cities just before BC. Blood Princes, Sindragosa, Mimiron, Hodir, Yogg-Saron Phase 2 and 3, and Valkyr Twins are the only fights that got me excited in all of WOTLK, and the limited attempts mechanic.. I don't know anyone who likes it; it makes raiding stressful as opposed to fun. It's sad that I now think "oh man we're going to waste an attempt" as opposed to "oh man the Lich King is shooting me with dark lightning".

QFT

blood princes i cok sevmedim, konsey encounterlari baya bayik oluyor

yogg saron direk bu expansion in en basarili fighti bana sorarsaniz, phase 1 asiri bayik ve tatsiz olmasa 100/100 direk, tank girsyedim bu kadar eglenmezdim belkide ama dps olarak hayvan gibi eglendim, p2 de iceri gir braine dps, sanitiy izle madness takip et derkenki heyecan, p3 e gectigin anda birden cosan muzik ve BURN HIM DOWN BEFORE HE BURNS YOU havasi filan

cok iyiydi, hard modelarida bahse girerim hala gayet eglenceli ve zordur

hodir gene kendi gear seviyesinde baya eglenceliydi, buff al oraya kos buraya kos ki hem dps hem tank yapma fisatim oldu ikisindede eglendim baya

mimiron mukemmeldi gene, pre nerf oncesi p4 cok iyiydi tank olarak, terron da ghost kesmekten tut razorgore da MC ye raidin canlarinin direk benim sorumlulugum oldugu cok yer oldu ama hicbiri mimiron p4 kadar heyecan yaptirmadi

malygos gene harcanmis encounter direk, t6 larla speed kill zorlamak filan olmasaydi cok daha fazla zevk alirdim

sarth 3d gene kendi gear levelinda baya eglenceli idi, ignis te add kizartip suya soktum filan ondada eglendim baya

vezaxx mekanik olarak cok yaraticiydi gene

ulduar sonrasi gelen hersey cok siradan ve tekduze, ICC de hosuma giden bi gunship var oda yani gercek encounter degil
Sosyal ağlarda paylaş

Yogg -1,-2,-3,-4üyle achivementlarıyla mimirons headiyla hedesiyle hödösüyle wotlkun en başarılı encounterı.

General vezax retard-check yapısıyla mana-survival hard moduyla yine achivementlarıyla falan gümüş madalya.

Flame Leviethan +1,+2,+3,+4, Malygos ve Gunship sıradışı mekanikleriyle mansiyon ödülleri.
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...