Dolis Mesaj tarihi: Ekim 4, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2009 Accuracy - concentration - evasion bu tarz skillerin birisi tam olarak ne işe yaradığını yazarsa bilmeyen arkadaşlara yardımcı oluruz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Ekim 4, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2009 Yakında bir tuto gelecek, buraya koyacağım ben. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dolis Mesaj tarihi: Ekim 4, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2009 iyi olur abi ne zaman gelir :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Ekim 4, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2009 Hafta içi biter heralde. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dolis Mesaj tarihi: Ekim 5, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 5, 2009 dreagden başka bilgisi olan kimse yokmu bu stat konuları hakkında? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Ekim 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 5, 2009 Olsa onlar alan yetkilisi olurdu :P şaka bir yana, bu stat tuto sunu yazan arkadaş, işin derinliğinden dolayı caydı. kendisinin bunu okuma ihtimaline karşı, sevgilerimi iletiyorum. Ben şimdi bir şeyler yazayım hazır iş yokken. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Ekim 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 5, 2009 Şimdilik bununla idare edin, rakamsal olarak gördüğümüz stat ların yüzdeye çevrimlerini de araştırıp bir şeyler yazarım. Herkes bir şeyler eklerse güzel bir database oluştururuz heralde. Bunlar basic stat lar: POWER : Attack Power olarak düşünülebilir. HEALTH : Ne olduğu belli AGILITY : Evade, parry ve block için belirleyici olan stat. Evade dediğimiz şey dodge. Parry ve block ta dmg absorb için, block ta tabiki shield lazım. Agility birde sanırım karşı tarafın cast i interrupt etme şansımızı arttırıyor. ACCURACY : Bu da bildiğimiz hit şansı melee için. KNOWLEDGE : Spell dmg ve spell hit şansı. WILL : Mana miktarı ve regen`ini belirleyen stat. Defansif stat`lar: PHYSICAL DEFENSE : Melee ve range fiziksel dmg lerini azaltan stat. EVASION : Hasardan kaçınma hesaplarında kullanılan stat. parry, block gibi dmg yi azaltmıyor, tamamen kaçınıyoruz. BLOCK : Ne olduğu belli. PARRY : Bu da block`un silahla yapılanı, tabiki o kadar etkili değil ama shield kullanamayan class lar için. CONCENTRATION : Büyü cast ederken interrupt yememe şanzımı hesaplamak için. MAGICAL RESISTANCE : Bunun da ne olduğu belli. Ama şunları yazayım, dörde ayrılıyor. Fire, wind, water ve earth. Resist`i arttırdıkça büyülerden yediğimiz hasar azalıyor. Ofansif stat`lar: ATTACK : Fiziksel dmg hesabı için kullanılan stat. Power dan farklı olarak, direk silah dmg lerini etkiliyor. ACCURACY : Yukardakinin üzerine silahlardan gelen acc yide ekliyor sanırım. CRIT RATE : Belli ne olduğu. Birde Misc stat olarak geçen naneler var: ATTACK SPEED : Ne olduğu belli ama şöyle bir şey var; bazı silahlar, great sword, polearm gibi, yavaş oldukları için bir vuruşta dört hit yapma şansları var. SPEED : Hareket hızı. MAGIC BOOST : Magic dmg yi arttıran stat. MAGIC ACCURACY : Buda spell hit şansını arttıran stat. ref : Kaynağımız Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Ekim 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 5, 2009 Burdan sonra yazacağım her şey teoridir. Ncsoft tarafından açıklanmış bir şey yoktur, olursa direk onu koyarız buraya. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gangren Mesaj tarihi: Ekim 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 5, 2009 CONCENTRATION nerde kardeşim, yapacaksan tam yap işini, böyle mod mu olur Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Ekim 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 5, 2009 Magic Boost Öncelikle vereceğim hesaplama, base dmg için. Yani mob un ya da oyucunun resist vs. side hesaba katılmalı sağlıklı sonuç alabilmek için. - Diyelimki skill tooltip te yazan dmg 100. - Ve Magic boost umuzda 120. Bunu 12 ye bölüyoruz ve yüzde olarak düşünüyoruz : 120/12 = %10 (Spell dmg nin %10 u gibi) - 100 * (1 + 0,1) = 110 Bu şekilde aşağı yukarı hesaplayabilirsiniz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Ekim 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 5, 2009 Concentration eklendi, heyecan yapmayalım, bölümüne gelip heyecan yaparım yoksa :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Ekim 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 5, 2009 Bu arada pve de, mob lvl +2 ye kadar spell dmg de azalma yok. +3 ten +10 a kadar %10-%80 arası azalıyor dmg lerimiz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Ekim 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 5, 2009 Physical Attack ve Physical Defense Aslında burda karşınızdaki oyuncunun ya da mob un atağını bilmeye gerek yok. Kendi defansımızın etkisini görebiliriz, şöyleki: - Diyelim ki karşının atağı 200 ve bizim defansımızda 500. - Bu durumda önce 500 / 10 = 50 (Absorb) -200 - 50 = 150 dmg yiyeceğiz demek oluyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Ekim 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 5, 2009 parry e ekleme yaparsan ii olur assasin parry den faydalanmıor, herhangi bir parry bonusu yok üstüne üstlük hic parrylemio google ettim parry kullanmakla ilgili hic bir bilgi yok HP ve Evasion def. icin Crit ve Attack+ da off. icin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Ekim 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 5, 2009 MAGICAL RESISTANCE Hesaplaması çok kolay. Dört element içinde, 10 puan %1 dmg azaltıyor. Yani size gelen fireball un, fire res. iniz 100 ise, hasarı %10 azalıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dengesiz Mesaj tarihi: Ekim 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 5, 2009 Accuracy, Block, Parry ve Evasion Ön koşullar: - Block yapabilmek için equiped shield olması gerek. Block > saldıranın Accuracy'si olmalı - Parry yapabilmek için shield kullanmanıza gerek yok. Ancak sizin Parry > saldıranın Accuracy - Evasion > saldıranın Accuracy Yani saldırganın accuracy ne kadar yüksek olursa. Karşı tarafın Block, Parry ve Evasion yapma ihtimali orantılı olarak düşer. Ayrıca: - Bir saldırının %50'sinden fazlası blocklanamaz - Bir saldırının %40'dan fazlası Parry edilemez - Bir saldırının %30'dan fazlası Evade olmaz Block, Parry ve Evasion Formül: - Accuracy / 10 Örn: 800 block - 500 Accuracy / 10 = %30 gelen Damage block edilecek. Yani 100 dmg olarak varsayarsak 30 dmg block edilecek. Yukarıdaki limitasyona göre ise - 300'den fazla Evasion Accuracy farkından sonra ekstra stat herhangi bir işe yaramaz - 400'den fazla Parry - Accuracy farkından sonra ekstra stat herhangi bir işe yaramaz - 500'den fazla Block - Accuracy ffarkından sonra ekstra stat herhangi bir işe yaramaz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dolis Mesaj tarihi: Ekim 5, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 5, 2009 Şimdi bende 1046 accuracy var demekki full hit kasmısım ben attack speed sanıyodum eheuehueuh :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dengesiz Mesaj tarihi: Ekim 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 5, 2009 Aion'da Accuracy = Wow'daki Hit + Armor Pene gibi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Ekim 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 5, 2009 daha doğrusu weapon skill hatta expertise Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Ekim 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 5, 2009 Bende şöyle bir örnek vereyim. - Diyelimki Evasion-%30, Parry-%40, Block-%50 - Evasion öncelikli ve %30 şanla evade ediyorsunuz. - Evade edemezseniz ki bu ihtimal %70, sıra parry ye geliyor. Yani %70 * %40 = %28 ihtimalle parry liyoruz. - Hem evade hem parry kaçyı diyelim ki bunun ihtimali %70 * %60 = %42 buna birde block şansını eklersek %42 * %50 = %21 de block şansımız var demektir. - Sonuç olarak %30 + %28 + %21 = %79 ihtimalle saldırı evade, parry ya da block lanacak ya da %21 ihtimalle tüm dmg yiyiyeceğiz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Ekim 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 5, 2009 Bu arada isteyenler için referans ilk sayfada. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rdoann Mesaj tarihi: Ekim 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 5, 2009 Block'un tüm dmgi bloklamadiğina emin misin?Tam olarak combat loglarıma bakarak incelemedim ancak benim duyduğum block tamamen 0 dmg yemeni saglarken parry az damage yemeni sağlıyordu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Ekim 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 5, 2009 Block belirli bir şansla tüm dmg yi absorb ediyor, onun mekaniğini şu anda bulamadığım için koymadım. Yarın bakıcam. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
The_Delucian Mesaj tarihi: Ekim 22, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 22, 2009 MAGIC BOOST Spell damage larını arttırır ancak her caster skilli magic atack degildir butun caster attacklarını kapsamayabili, yapılan saldırının ne oldugu bilinmelidir, 1. Skillde yazan damage a bakın (orn. Fire Harpoon I icin 402) 2. Magci Boost da yazan rakamı 12 ye bölün, Bu size bonus damage i verecek ( mesela 360 Magic Boost icin 360 /12 = 30%) 3. Bizim ornegimizdede base damage 402 * (1 + 0,3) = 522 HP gibi olacaktır, Bu hesaplamalarda 1 Hp lik yanılma payı vardır o yuzden neredeyse %100 dogru kabul edebiliriz. Asagıdaki noktalara dikkat edilmesi gerekir, 1. Bu hesaplamalar base damage icindir, hedefdeki resistancelar bu damage rakamların azalmasına sebep olacaktır, 2. Erosion, Flame Cage and Delayed Blast gibi Bazı buyuler karsıdaki yaratıgın vitality sine gore hasar verirve bu biryerlerde acıklanmıs degildir,. eger mobun 10 HP si varsa Delayed Blast sadece 10 vuracaktır aynısı erosion ve flame cage icinde gecerlidir,. tepsini bilmemekle beraber oyunda bu mekanikle calısan bir miktar buyude mevcuttur, 3. 1169 Magic boosttan sonra olay tam bu sekilde ilerlemiyor gibi, 1200 de bir magic boost cap var. Pvp ye has olarak yukarıdaki damage hesaplamasının %60 ı gecerli olacaktır, PvE ye has olarak, eger mobla aranızda 2 lvl yada daha az fark varsa yukardaki hesaplama aynen gecerlidir, aradaki lvl farklı 3 ve daha yuksek oldukca asagıdaki listeye gore yuzde olarak damage kaybedersiniz, Level farkından kaynaklanan damage penaltısı : +2 orless none Orn:lvl 30 player Lvl 30 Mob X buyusu 1000 vurur +3 10% Orn:lvl 30 player Lvl 33 Mob X buyusu 900 vurur +4 20% Orn:lvl 30 player Lvl 34 Mob X buyusu 800 vurur +5 30% Orn:lvl 30 player Lvl 35 Mob X buyusu 700 vurur +6 40% Orn:lvl 30 player Lvl 36 Mob X buyusu 600 vurur +7 50% Orn:lvl 30 player Lvl 37 Mob X buyusu 500 vurur +8 60% Orn:lvl 30 player Lvl 38 Mob X buyusu 400 vurur +9 70% Orn:lvl 30 player Lvl 39 Mob X buyusu 300 vurur +10 80% Orn:lvl 30 player Lvl 40 Mob X buyusu 200 vurur not : diger magic boost post unun kabaca tercumesidir, Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RaidenXelRu Mesaj tarihi: Ekim 22, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 22, 2009 emege saygı oha :P ben üşenmiştim cevirmeye acıkcası Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar