Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Hangi MMORPG


Darqainu

Öne çıkan mesajlar

Yeni oyun almayı düşünüorum uo'dan sıkıldıım için sizden bilgi,tavsiye bekliorum..DÜşündüğüm oyunlar:
DAOC
Everquest
LineAge II
Horizons

bu oyunlar hakkındaki düşünceleriniz,tavsiyeleriniz lazım birini alıp başlıcam..+larını -lerini falan belirtirseniz sevinirim..[signature][hline]fedaykin, 24 November 2003 18:38 tarihinde Ainu'ya demiş ki:
Aynı senden önceki 20 kişinin düşündüğü gibi onun özel kişisi sen olacaksın, tabi tabii...

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bilgisayar Oyunları bölümüne açman gerekirdi, taşınır herhalde.
Yada kitlenir, aratırsan benzeri konular görürsün.

Ben wow derim, daha 5 ay var çıkmasına ama beklenir.[signature][hline]There is a void in my chest where I once had a heart, and from this emptiness springs all the sufferings in the Multiverse . . .
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

WoW'u bekle.
Bekleyemem diyorsan Lineage'i seç.[signature][hline]It is so ignorant to cry in someones funeral.Because you already know everyone will die some day, since the day you know him you should already know that.Now, look in my eyes and start thinking me rotting and decaying in my coffin.Sounds sad huh?But we are all sure that you and I will die some day.Maybe tomorrow maybe now.No need for tears in my funeral.Accept me dead, and so I will.
VII.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yukarda sayılan bütün oyunlar ultima online denilen aslen at yarışı simülasyonu olan ve berbat telekom hatlarının anca kaldırabildiği o yüzden tutulan dandini bir oyundur herkeş şimdi sana WoW u bekle diyecektir ama hiç kimse sana 128k adsl in bile bu oyunu kaldırabileceği garantisini veremez muhtemelen harita boyutu uo nun dandini haritasından daha kapsamlı olacak ver buda zülüm demektir hele bir de büyük şehirde yaşıyorsan internet kullanıcı sayısının artmasından dolayı oyun çekilmez hale bile gelebilir.[signature][hline]Lil'Alur for Shar
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Valla yanlış biliyorsam düzeltin ben Hacettepe Ele Elo Müh okuyorum bize standart konferans gibi dersler veriliyordu orada bağlantı hızları ve adsl , cablonet ... hakkında tartışmıştık tamam net olarak yavaşız ama WoW Daoc ' u kaldıran bilgisayarda çalışmaz mesela Warcraft 3 ün betasın Warcraft 3 ün kendisinden daha az sistem istiyor ama WoW un betası adam gibi çalışması için 64mb ekran kartı istiyor diyceksiniz artık herkes de var ve herkesin bilgisayarı kaldırır ama asıl sorun şu senin netin bu grafikleri kaldırı mı ki birde şöyle düşünün bugün uo oynayan adamlar da bu oyuna döncek nete bincek yükü düşünün şimde tabi ki daoc u kaldırır çünkü elalem halen uo oynuyor ama WoW çıkınca yavaş yavaş uo asilime olacak.[signature][hline]Lil'Alur for Shar

[Bu mesaj screamer tarafından 16 Haziran 2004 16:08 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

scremer teoride olmuyo o is bi dene sende gor:)3 yila yakindir mmorpg oynuorum bunun 1.5 yili 56k ile daoc dier yillari ise swg ve diger oyunlarla gecti(adsl 128k)eger ttnet in cikislarinda sorun yoksa cok iyi pingler alarak mmorpg oynamak mumkun..belki sana ilginc gelcek ama su anda uo en ock baglanti isteyen oyunlardan biri cunku pvp olayi vs gercek zamanli yapiliyor(yaniliyor muyum)dier oyunlarda ise bu farkli..onceden komutlari veriyorsun vs laga girsen bile saldiriya devam ediyor.ayrica baglantinin oyunun grafiklerini kaldirip kaldiramamasiyla alakasi yok o senin donaninima bagli...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Grafiklerin daha iyi olması demek ekranda daha çok bit demek yani upload ve download hızının artması demek buda şehirdeki adsl serverine binen yükün artması demek ki buda direk olarak şehirdeki bağlantı çıkışına etki eder çünkü çıkış belli bir hızın üzerine çıkamaz daha basit açıklamak gerekirse dial up la türkiye de kullanılan kablolar la belli bir hızın üzerine çıkamazsın bunun nedeni hem kabloların yapısından kaynaklanan nedenler {iletkenlik , sıcaklığa bağlı değişim , elektronların bir shell den diğerine atlatmasını sağlayan bir formül içinde geçen bir katsayı faln filn } ve serverin kapasitesi ki her şey bir yana ki uo oynarken rahatça download yapabiliyorsun ama net böyle kaldığı sürece WoW la da aynı işi yapamazsın
ayrıca
şu an türkiye deki herkes uo yerine sallıyorum freelancer oynasa ki server da atıyorum Ankara da olsa serverin forumlarında her 10 dk da bir server göçtü mü diye yazı çıkar
pvp nin devam etmesi basit bir fonksiyonlar sağlanıyor sen saldır komutunu verdiğinde adam senin yanına geldiğinde otamatik olarak saldırır bu öyle allım şallım bir özellik değil çok basit bir yazılımla halledilebilir
ki bir de türkiye de bir WoW serverı açılmayıp yurt dışında açılır ve uo oynayan sayısı kadar WoW oynayan kişi sayısı olursa yurt dışı çıkışı ayvayı yer bir sene önceki Cezayir depremini hatırlayın Türkiye sorunu 1 ayda çözemedi nedeni Türkiye nin tek çıkışı var yurt dışına bu çıkışta öle aşmış bir çıkış değil aşmış çıkış için Yunanistan ı örnek gösterebilirim depremden sadece 2 gün etkilendiler sonra tek çıkışları hasar gördüğü için direk çöken portun yükünü başka portlara verdiler ve olayı çözdüler kısacası bizde tek çıkış var o yuzden yavas ve son olarak

TEORİ LER OLMASA İNSANLIK İLERİYE GİDEMEZDİ[signature][hline]Lil'Alur for Shar

[Bu mesaj screamer tarafından 16 Haziran 2004 16:35 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ekranda gördüğün herşey server-side değil scream. Savaşlar sırasında kullanılan hareketlerden, mimiklere kadar birçok şey client-side işlendiği için hattı meşkul etmiyor. Yan tarafta kardeşim swg oynarken ben burda aynı bağlantı üzerinden lineage 2 oynayıpta lagdan nasibimi almadığımı bilirim. Ha bilgisayar kendini kasıyor grafikler için, o ayrı..[signature][hline]God created the earth in six days, on the seventh he rendered.
@ui ICQ UIN: 1957744 MSN Messenger: [email protected]
ek$i | DevianArt | Eve-Online | K.O.C.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hala anlamakta zorluk çekiyorsunuz sen kardeşinle qui iki kişisin sence Ankara veya İstanbul da kaç tane uo cu var bunlar ın hepsi lineage oynasın o zaman da bu lafları et eywallah diyecem
ki komut alışverişi aslında net hız istemeyn birşeydir ama sorun şu kişi sayısı çokluğu serverin meşgul olması anlamına gelmektedir ki herhangi bir şekilde bu oyun 10000 lerce kişi tarafından oynanması net performansında düşüşe sebebiyet vermektedir ve view distance olayını biliyorsunuz fragmanlarda da gördüğünüz üzere ve yapılan konuşmalarda da dile getirilen şey grafikleri geliştirmeye çalışıyoruz aynı zamanda düşük sistemde çalışmasını sağlamaya çalışıyoruz ama bir yerden sonra yeni bilg almanız veya upgrade etmeniz gerekebilir adamlar uo gibi server ı 300 400 kişinin girebileceği gibi değil 1000 lerin olduğu server lar yapmaya çalışıyorlar 1000 kişilik server demek server ın aşmış bir bilgisayar olması yanına server in giriş cıkış portlarının devamlı dolu olması anlamına gelir ki bu da basit olarak sen saldır dediğinde adamın 5 sn sonra saldır demesi olabilir ki illa lag istiyorsan lineage server ı kur serverın dolu olmasını sağla o zaman da kardeşin veya sen ne ise netten bir iş yapsın [signature][hline]Lil'Alur for Shar

[Bu mesaj screamer tarafından 16 Haziran 2004 16:58 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ben diyeceğimi dedim gerisini siz yorumlayıp sonuca varabilirsiniz net hızı hakkında sorunuz varsa kişisel msj la yollayın cevaplıyım konu alakasız yerler gidiyor.
Ayrıca Ainu vakit varken yani net hızlı bile denilebilirken ne alcaksan al ilerde alıp oynayamama ihtimalin yüksek ayrıca Türk Telekom özelleşmesi gün geçtikçe zorlaşıp internet kullanıcısı sayısı gün geçtikçe artıyor yani elini çabuk tut


[signature][hline]Lil'Alur for Shar

[Bu mesaj screamer tarafından 16 Haziran 2004 17:04 tarihinde değiştirilmiştir]

[Bu mesaj screamer tarafından 16 Haziran 2004 17:13 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Şuanda piyasadaki oyunların büyük bir kısmındaki serverlar tek bilgisayar üzerine değil bildiğim kadarıyla. Örneğin şuanda oynadığım eve-online aynı anda 10bin kişinin üzerinde oyuncuya izin veriyor. Yani max ulaşılan rakam bu. Ne kadarına daha izin verir bilemiyorum. Tabiki tek bilgisayar bu kadar oyuncuyu kaldıramaz, arkasında onlarca bilgisayar var. Ultima'da da böyle birşey olması lazım. Free serverlarda değil, OSI'nin serverlarında.[signature][hline]God created the earth in six days, on the seventh he rendered.
@ui ICQ UIN: 1957744 MSN Messenger: [email protected]
ek$i | DevianArt | Eve-Online | K.O.C.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bak güzel bir noktaya dikkat çektin host olayı herkes lagsız şekilde uo oynayabiliyor mu Türkiye de tabiki hayır burda önemli konu şu bilgisayarın kaldırma işini parçacıkları değiştirerek halledebilirsin ama giren ve çıkan bit sayısını yani kapasiteni bir yere kadar artıramazsın o 10000 kişinin olduğu eve serverı da sonuö olarak Türkiye de değil yani kaldırabilir ve kaç kişi Türkiye de eve oynuyor 500 kişi var mı bunların kaçı aynı anda oynuyor ? düşün o eve serverını tamamını Türklerin kapadığını düşün internet te her hangi bir işini halledebilir misin o anda muhtemelen bütün işlerin zaman aşımına uğrar daha basit ve her sene olan örneği ise her sene OSS sonucları açıklanınca hatların göçmesi olarak sana gösterebilirim[signature][hline]Lil'Alur for Shar
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Türkiyede lagsız UO oynanmamasının sebebi öncelikle server emülatörlerinin -kendilerinin açıkladığı üzere- yüksek oyuncu sayısını kaldıramıyor olması, ayrıca serverların tek bilgisayar üzerine kurulu olması. ÖSS problemide aynı şeyden ileri geliyor, hosting'i tek bilgisayar yaptığı için belli sayıda sorguya cevap verebiliyor, veremedikleri timeout.

Şimdi konunun başına döner ve dallayıp budakladığımız içeriği hizaya sokarsak: Türkiyedeki mmorpg oyuncu sayısı, internetimizi felce uğratacak kadar yüksek değil, hiçbir zaman da olmayacak. Oyunlarda alınan-gönderilen paketler, yapılan hareketlerden ibaret olduğu ve grafiklerle ilgili olmadığı için hız problemleri çok fazla olmuyor. Tek sorunumuz ~50 oyuncunun aynı anda, aynı ortamda olması halinde yaşanıyor. Bunun sebebi büyük oranda client olasada, bağlantımızın kaldırabileceği kapasitenin üzerine çıkaiblmeside bir sebep.

Bunun dışında Türkiye de mmorpg net yüzünden oynanamaz demek dar görüşlü bir yaklaşım olacaktır. Zira 10'a yakın mmorpg oynamış biri olarak biliyorumki, lag sorunu istisnai durumlar haricinde başımı ağrıtmadı.[signature][hline]God created the earth in six days, on the seventh he rendered.
@ui ICQ UIN: 1957744 MSN Messenger: [email protected]
ek$i | DevianArt | Eve-Online | K.O.C.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

MMORPG kişi sayısı şu an sorun değil WoW çıksada sorun olmayacak olacak sorun bu nete bir darbe daha yemesi olur ama adsl kullanıcı sayısının 2 yıl içinde 10 katlanması söz konusu ve de bu 10 kişiden 1 i bile p2p kullansa olabilcekleri siz düşünün ki adsl gelirleri kendine dönmüyor sağa sola dağılıyor yani adsl gelişmiyor gerekmedikçe kapasiteyi artırmıyorlar artırsalarda geçici oluyor yani sorunu tersten alırsak mmorpg nete gömmeyecek internet user sayısı artmasından dolayı net yavaşlayacak!..

Bir sonuç daha çıkartırsak WoW u Battle.net den oynarsanız pek bir sorun yaşamazsınız 128k en azından şimdilik öle gözüküyor ama battle.net ayrı o tek onun gibisi olamaz kaç kişide WoW u battle.net de oynayacak imkan var o zaman nolcek ilk Turkish WoW serverina herkes bodoslama atlayacak kimse de ihtiyacı karşılayacak bir server yapmayacağına göre lag kaçınılmaz nolur ana bilgisayarda birikme olur delay olur şimdi hayat tospembe adsl satışı devam ediyor muhtemelen bu kadar kullanıcı diyip işi durdurmayacaklar çünkü iyi para geliyor ve en sonunda 2-3 yıl öncesine netin yerlerde süründüğü noktaya gelcek yani olayı WoW olarak görmeyin WoW puzzle da bir parça gerisi de yeni kullanıcılarla dolacak ve sonra boooom adsl 5 kb/s lere dönüş[signature][hline]Lil'Alur for Shar

[Bu mesaj screamer tarafından 16 Haziran 2004 18:35 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

turkish wow server ? hala yeni nesil mmorpglerin oyun çıktıktan hemen sonra emulate edilebiliniceğine hatta onu geçtim herhangi bi zaman diliminde uo gibi emülasyonunun olabileceğini sanan var mı ?
hadi oldu diyelim blizzard yakasına yapışmaz mı ? (esen elektronik oyunu getiren firma olursa bide şenlik.. hiiç şansları yok keserler biletlerini)[signature][hline]Arcane Kısayol Çubuğu[b] v1.1
[b][
son mesajlar|bilgisayar oyunları|arama]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Tabi ki Blizzard yakasına yapışır WoW için muhtemelen yayın haklarını biri alacaktır bu kim olur çıkınca öğreniriz ama asıl sorun şu yargı sistemi yavaş jet karar veremiyorlar sanane örneği bu süreden yaralanabilirler artı tamam bunun server ını açmak sonsuz uğraş gerektirecektir ama Einstein amca nın dediği gibi
"İki şey sonsuzdur , insanoğlunun aptallığı ve evren.Fakat ikincisinden o kadar emin değilim..." yanı yapılabilir ama oyun baymadan yetişir mi yetişirse sazan 3 5 şirket cs server ı açar gibi WoW açacaktır ekolay,vestel,s-online, ki en önemlisi DORUKNET bunlar anlaşılmaz şekilde kapatılamıyor nedeni meçhul işte zaman bize ne olacağını gösterecek belki bir de bakmışız WoW beklerken Diablo 3 çıkmış[signature][hline]Lil'Alur for Shar
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...