axedice Mesaj tarihi: Haziran 16, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 16, 2004 Yeni patchle birlikte baya bişey değişmiş, ilk gözüme çarpan rest sistemi oldu. Tık Rested :%200, Normal :%150 ve Tired :%100 xp veriyor artık. Tabii bunlar sadece creep xp için geçerli, quest xpleri etkilemiyor. Betacıların bi kısmı eski sistemden çok şikayet ediyordu, daha iyi olmuş gibi böyle.[signature][hline]There is a void in my chest where I once had a heart, and from this emptiness springs all the sufferings in the Multiverse . . . Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Haziran 16, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 16, 2004 said: Skill System Changes The focus of the skill system is to allow character's the ability to choose secondary skills. As such, attributes will now raise automatically when a character levels. As a result of this change, characters will receive less skill points than before. Ben bundan bişi anlamadım ne demek istiyor? Tamam attribute lar otomatik yükselicek ama bunun skilllerle ne alakası var? Niye daha az skill puanı alıyoruz lvl atlayınca?[signature][hline]There is a void in my chest where I once had a heart, and from this emptiness springs all the sufferings in the Multiverse . . . Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mirage Mesaj tarihi: Haziran 16, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 16, 2004 sanırım eskiden attr. arttırmak için de level atladığınızda aldığınız skill puanlarını dağıtıyordunuz. şimdi ayrılmış ki diğer yan skill'lere detaylı puan verilebilsin.[signature][hline]Homer to aliens: "Don't eat me, I have a wife and children! Eat them!" Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2004 Evet öyleymiş, aklıma gelmemişti o zaman:) Bliz forumlarında gezerken bi topicte gördüm oha dedim. Böyle dungeonlar varsa, düşünsenize frozen trone daki nerubian city görevi gibi ama arkadaşlarınızla oynuyorsunuz. Süper valla However, my favorite part of the instance was the boss. I felt like I was playing Zelda or something, it was a puzzle/hack-n-slash fight. We wiped the first time but my paladin friend was smart enough to stay out of aggro range so he ressurected us. After that, myself (Mage) and the other Mage in the group used invisibility to turn off the gnome statues before they dropped bombs while the Paladin, Rogue, and Priest fought/kept eachother healed. Occasionally we'd nuke the boss a bit and we'd also kill any stray bombs with Fireblast. Best boss fight in the game by far![signature][hline]There is a void in my chest where I once had a heart, and from this emptiness springs all the sufferings in the Multiverse . . . Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
McsPeyn Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2004 Sonunda oyunun hack&slash olmadığını kanıtlayan bir olay..[signature][hline]Unique|MF (eski) >> CS ---- Wololo (yeni) >> CS ---- Padaone >> Sanane (JK2) Celeis >> Elan Realms (UO) ---- Celeis Sirion >> Dark Venue (UO) Webmaster >> www.FAOTO.com Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar