Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Oyun dili ve kredi kartı sorunu?


kimlandracula

Öne çıkan mesajlar

suspend'de yedim..Ben bu kadar saçma bi sistem görmedim yanlız.Oyunu almışım 1 aylık bedava oyun süremle beraber.Sana ne benim kartımdaki limitten hatta 1 ay dolmadan sanane benim kredi kartımdan.
Support'a bir mail atayım bare.Oyuna başlamadan soğumaya başladım.
Ayrıca umarım benim gibi limiti dolu olanlar suspend yedirmez accountuna.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

kimlandracula said:

suspend'de yedim..Ben bu kadar saçma bi sistem görmedim yanlız.Oyunu almışım 1 aylık bedava oyun süremle beraber.Sana ne benim kartımdaki limitten hatta 1 ay dolmadan sanane benim kredi kartımdan.
Support'a bir mail atayım bare.Oyuna başlamadan soğumaya başladım.
Ayrıca umarım benim gibi limiti dolu olanlar suspend yedirmez accountuna.


görünen o ki sen hiç sistem görmemişsin ben başka şekilde çalışan bir oyun bilmiyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

wowda bole bişi olabilir ama warhammer onlinede ben bole bır sey gormedım. Dırek pakettekı 1 aylık bedava oyanma suresı ıcın gecerli olan serı numarasını gırıp oynayabılıyorsun ama bu aionda bayağı bı ılgınc sistem olusturmuşlar bende bu sorunu yasamaktayım :S artık lımıtten kaynaklanıyorsa sıfırlanmasını beklıyecez bu gidişle :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

supporttan ulastiydim elemanlara kredi kartimin son 4 hanesini falan istediler son gelen msg da suydu

fraud

Hello Evren, Thank you for providing that information. After reviewing your account, it appears your first activation attempt was refused by your financial institution. Because of that refusal, all subsequent attempts resulted in the “FRAUD SUSPICION” error. Please contact your financial institution to determine why your initial attempt was refused by them, and what can be done to resolve that issue. After resolving that issue with your financial institution, please wait at least 24 hours from your very last transaction attempt, then try the transaction again. Please keep in mind that too many failed attempts within a short timeframe will always result in the “FRAUD SUSPICION” error. Let us know if you continue to experience difficulties activating your account. Thanks, Zach NCsoft Account Support

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Eğer kısa sürede fazla denediğim için bloke olduysa 24 saatliğine neden bunu belirtmiyorlar bu bir.
Bir de bankayla ilgili bir problem olmaması lazım ya annemin kartını verdim çünkü. Kartı da daha yeni değişti. Neyse sağol yine de. Ben de e-mail attım ncsoft a zaten cevap bekliyorum yardımcı olamazlarsa üşenmeyip arayacağım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Osso sağolsun kart bilgilerini hallettim. Sonra password üme yanlış dedi. North America'yı Europe a değiştirdim bende de saçma sapan bir dil çıktı. dreagloth'un linkini verdiği dosyayı çektim onu da hallettim. Şimdi de girmek istediğim serverda Asmodian açamazsın diyor. Ne biçim oyun lan bu? askjba
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...