Koltz Mesaj tarihi: Haziran 13, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 13, 2004 tamamdır Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
NotoriuS Mesaj tarihi: Haziran 13, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 13, 2004 Güzel Fİkir Ondan Sora Cafede İki Ark Paso Birbirini Keser 213786 m i Yapar Keyfine Baqar :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Juli Mesaj tarihi: Haziran 14, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2004 ya arkadaslar ben sizin dedignz gibi yapmak istedm ama bende skillclas 0 da on=@login die bişey yok bu 1. sorun 2. ise ben bir adamın olunce bir yere gitmesini hala tam olarak cvp alamadgmdan dolayı yapamdm sizin için zahmet olmas ise yazdıklarınızı detaylı anlatırsanız sevinirim cunku yıgınla scp dosyası var :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Haziran 14, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2004 Olunce ne yapmasini istiyorsan yazacaksin iste death triggerina (src kullanmadan), onu da herkeste olan bir eventin icine ekleyeceksin, ya da yeni bir event yaratip skillclass 0'da on=@login altina yazacaksin. [events oldumben] on=@death go hede //resurrect //bkz. en alt //return 1 Olu halde gitmelerini istiyorsan sadece go kullanacaksin, reslenip gitmelerini istiyorsan resurrect kullanacaksin, cani bitenlerin olmeden elenerek biryere gitmesi gibi birsey istiyorsan return 1 kullanacaksin. [skillclass 0] on=@login src.events +oldumben Bu da skillclass'in nasil olmasi gerektigi ornegi.[signature][hline]Gesp (a.k.a Baggio) | Felaket Tellali Exc/Hib | L50 Eldritch, Ranger, Bard | LGM Tailor Email: [email protected] | Icq: 5100111 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
NotoriuS Mesaj tarihi: Haziran 14, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2004 Bu Yazılan Scp Ler Yeterli Diil Mİ :-)[signature][hline]:tebrikz: -_--_§pawn§layer_--_- Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lost_ExTReMe Mesaj tarihi: Haziran 14, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2004 death triggerinda src.x oldurendir, act.x de oldurendir, x olendir. Sanırım bu üstteki açıklamada hata olsa gerek. Bunu basit bir script ile açıklarsak , if ( > 9999) ' Yani olen arkadasin fame 10000 ise (src.fame ) serv.allclients sysmessage , tarafindan olduruldu. src.sex ' yine olen arkadasin cinsiyeti src ile goruyoruz src.name ' yine olen arkadasin ismini src ile aliyoruz Yani genel olarak src.x oleni gosterir oldureni degil. Bunu ben soylemiyorum yaklasik 8 aydir kullandigim kodlar. Yaniliyormuyum ?[signature][hline]ExTReMe / Lost Land Staff Member Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Haziran 14, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2004 "Src" source anlamina geldigi icin, "death" triggerinin kaynagi ancak oldurendir gibi dusundum ve oyle hatirladim, simdi kendi eski scriptlerime baktim da evet, src.x de olen oluyor :) Pardon.[signature][hline]Gesp (a.k.a Baggio) | Felaket Tellali Exc/Hib | L50 Eldritch, Ranger, Bard | LGM Tailor Email: [email protected] | Icq: 5100111 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lost_ExTReMe Mesaj tarihi: Haziran 14, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2004 Ne demek . Zaten senelerini uo'ya vermiş birinin cevabına haddim olmayarak cevap vermiştim. Ama yanılmadığım içinde mutluyum :)[signature][hline]ExTReMe / Lost Land Staff Member Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
salvatore Mesaj tarihi: Haziran 14, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2004 said: Koltz, 13 Haziran 2004 15:34 tarihinde demiş ki: erutanın scriptinde ölene hediye verir :) gerçi veremez ve hata verir. [events e_tumplayerlaraeklenecekevent] on=@death act.hediyemiver [function hediyemiver] newitem i_gold act.amount 60000 act.bounce act.layer 25 //böle olur heralde bank'a yollama.. tüm playerlara eklicen bunu (on=@login) Böyle yapınca parayı olen kısıye verırı oldurene degıl. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Haziran 14, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2004 Biz tartisip bagladik onu salvatore, cevap yazmadan once butun eski cevaplari bir okursan isine yarar sanirim :) (o script dogru bu arada, act.x olduren, src.x ve x de olen.)[signature][hline]Gesp (a.k.a Baggio) | Felaket Tellali Exc/Hib | L50 Eldritch, Ranger, Bard | LGM Tailor Email: [email protected] | Icq: 5100111 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Juli Mesaj tarihi: Haziran 14, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2004 Baggio peki bişey daha istesem senden onuda yaparmısn ceset sistemi msla cesete iki kere tıklayınca ceset direk cantana gelicek DArk venue deki gibi.. Şimdiden saolun Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Juli Mesaj tarihi: Haziran 14, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2004 bu topici açmısken bare tum bulamdıklarımı yazım diorum scp yazmayı bilsem sizi bu kadar rahatsız etmem. 1.bakın ben yere atılan itemlerin anında gitmesini istiorum atılır atılmas ama 2.ben playerı oldukten sonra baggionun dedgi gibi yaptım ama cesete yanımda gelio ben cesetin orda kalmasını istiorum 3.kişi adam kestikten sonra bankasına fame ine gore para dusmesini istorum bunu nasıl saglıycam acaba ?? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar