Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Account suspended :(


pekaziz

Öne çıkan mesajlar

Az önce Blizzard'dan bir mail geldiği gördüm ve hemen ardından deneyince anladım ki hesabım 72 saat kapatılmış.

Yalnız ilgili bölümde baktığım zaman konuyla ilgili (neden hesabın kapatıldığına dair) bir mail gelecek diyor. Fakat tek gördüğüm hesabıma ait şifremin resetlendiği, ki ardından da yeni şifremi belirledim.

Durumu net öğrenmek için ve mümkünse bir an önce hesabın açılması için şu form dışında başka bir seçenek var mıdır acaba?

http://eu.blizzard.com/support/webform.xml?locale=en_GB&lan=en
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Az önce de bu geldi:

Greetings,

We are writing to inform you that, unfortunately, we have had to temporarily suspend your World of Warcraft account and place a final warning on it.

Account Name: PEKAZIZ
Type of Violation: Involvement in online trading activities
Investigation Concluded: 02/09/2009
Consequences for Account: Account suspended for 72 hours, Password Reset and Final Warning issued.

It is with regret that we take this type of action, but it is in the best interests of the World of Warcraft community as a whole, and for the integrity of the game. After your suspension has expired, you will be able to access the World of Warcraft servers again.

Please note that should any further violations of our Rules and Policies occur, this will almost certainly lead to the permanent closure of your account.

Online trading refers to the exchange of in-game content for real world money, and includes, but is not limited to, the sale or purchase of gold, the sale or purchase of experience in the form of powerlevelling, and the sale or purchase of honor points, reputation or items.

Account access is the responsibility of the account owner and account sharing is against our Terms of Use (http://www.wow-europe.com/en/legal/termsofuse.html). Therefore, should you believe someone other than yourself (the account owner) has committed this violation of the Terms of Use with your account, these sanctions would still apply, as our action is taken against the account, not the individual.

To protect the account’s security, we have also reset your password and issued you with a computer generated one, which you will receive in a separate e-mail. You will be able to change this password at your leisure, using the Account Management feature on our web site, located at: http://www.wow-europe.com/en/

Your password will be sent from [email protected]. If you do not receive it after one hour, please add this address to your email address list so that it is not rejected by any spam filter you are using, and reply to [email protected] informing us that you have not received the password.

Please do not disclose your new password to anyone, including Blizzard staff, or change it back to one of your previous passwords as this could result in your account becoming compromised.

As a precautionary measure we have also removed your recurring subscription details from the account; if you wish to continue your subscription you will need contact our billing department, via our webform: http://www.wow-europe.com/support/webform/billingDefault.html?lan=en or by phone http://www.wow-europe.com/en/support/accountbilling.html

We strongly suggest you review our current Rules and Policies to avoid further action in the future, they can be found at:
http://www.wow-europe.com/en/policy/

Regards,

Account Administration Team
Blizzard Entertainment Europe


Lan allahsız blizzard, daha dün yeni repair botun parasını toparlayabilmek için kullandığım dışında bütün epicleri sattım da zar zor denkleştirdim her şeyi. Ne illegal işlerden bahsediyorsun?

Cidden şimdi aklıma geldi, dün yaklaşık 40-50 tane epic item sattım. Blizzard bundan ötürü şüphelenmiş olabilir mi?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi, çok bişey kaybetmezsin zaten belli realmlerdeysen. 72 saatin kafadan yarısı maintenance. Başlığını baltalamak gibi olmasın da, başlıycam bu blizz in kemiğine.

Ben diyo muyum arkadaş "mali durumumdan dolayı ücretin yarısını yatırıcam vs vs". Hayır yatırdığımız para para olduğundan değil de resmen herifler artık seriye bağladı. paso maintenance. Bi de tam gece saatlerinde, ben de gece giriyorum. Ağız tadıyla oynayamadım şu oyunu son bi aydır.

Ayrıca sorununla ilgili, arkadaşın varsa oyunda talk to gm desin direkt gm den öğrensin durumu. en kısa yolu o. bazen maillere acaip geç cevap geliyo. Benim 1 önceki mailime 19 gün sonra gelmişti mesela cevap :/
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hmm telefonla arayıp konuşup durumu izah etmen gerek. Benimde hesabımı 200k üzerinde goldu güvenlik amacıyla yeni hesabımdaki alt karaktere aktardığımda kapatmışlardı. Arayıp konuşup durumu izah edince sorunu çözüyorlar. (yaklaşık 1 saat telefonda bekliyorsun bu arada haberin olsun, stormwind müziği ile keyifli dakikalar seni bekliyor..)

Yalnız burada dikkati çeken en önemli olay 72 saatlik ban yemiş olman. 2 12 24 72 perma diye gidiyor yanlış hatırlamıyorsam. Eğer durumu izah edip herşeyi düzeltirsen 72 saatlik ban geri alınırsa sorun yok ama alınmazsa o zaman yeni bir hesap alıp tüm karakterlerini yeni hesabına taşıman gerekecek aksi halde en ufak birşey hesabını tamamen kapattıracak.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Abi tamam arayacağım da 30-40 dakika telefonda kalırsam faturadan ötürü evde keserler beni sanırım.

Bir de hangi ülkeyi arayacağım?

Austria: 0800 677 529 (free)
Belgium: 0800 497 63 (free)
Denmark: 80 881 086 (free)
Finland: 0800 115 269 (free)
France: 0805 305 031 (free)
Germany: 0800 101 2242 (free)
Italy: 800 985 830 (free)
Netherlands: 0800 0203479 (free)
Norway: 800 12 277 (free)
Russia: 88 005 550 995 (free)
Spain: 800 099 812 (free)
Sweden: 0200 897074 (free)
United Kingdom: 0800 931 0800 (free)

Bunlar var listede.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...