Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Honda CBR 125 R uygun fiyatlı racer.


trainspotting23

Öne çıkan mesajlar

Merhabalar,

Racing tipi motorları araştırıyordum ve bilinmeyen markalar yerine bilinen bir markanın alt modellerine bakıyordum ki bu modeli gördüm (Honda CBR 125R)

125 cc ve 25 hp'a kadar motor gücü var aletin

İlk kez bu tip motor kullanacak biri için nasıl olur varsa ilgilenen arkadaslar çok makbule geçer. Hız tutkunu değilim desem yalan olur ancak o seviyeye geldigimde zaten değiştiririm motoru ve en cok merak ettigim bu motordan alacagım max. performans nedir?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

140 var görüntüde ama o kadar çıkmaz heralde max 110 diyolarsa vardır bi bildikleri eh o da başlangıç insanına yeter beh :) ciddi koydum kafaya ben bu aleti hayırlısı

demiştim ancak az önce araştırmalarım sonucu iki kisi ile 125, tek basina 135e cikan somut arkadaslar tanıdım =) ve kullanan herkes de resmen aşık olmus bu motora
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 1 ay sonra ...
başlangıç için cc'si çok güzel ama kendisi pek ufak bir motor, çocuk motoru gibi kalabilir kawasaki ninja-250r, hyosung gt250r ya da 600cclik babaların yanında. hatta cbf 150 bile daha büyük bundan.

ama race ile başlayacaksan ve hiç motor tecrüben yoksa 125cc iyidir. honda yedek parça konusunda avantajlı olacaksın.

benim kafamda ninja 250r vardı ama görece pahalı haliyle. bir de tavsiye, 150cc üzerinde bir motor alacaksan, eğitim al. 150cc altında alacaksan da eğitim al tabi ama, 150 üstünde kesinlikle alman gerek. motorun dinamikleri ne bisiklete ne arabaya benziyor, ikisine de binmeyi bilip yeni bişey öğreneceksin yani.

ha inanılmaz keyifli gerçekten, çok istedim almayı çok düşündüm ama ben vazgeçtim. kazaları çok tehlikeli zira.


onun dışında bu motor her ne race olsa da, maksimum hızı 130 falan. tabi sürekli redlineda kullanırsan ne yakıt tasarrufu kalır, ne motor ömrü. düşün sen hız yapıcam diye arabanı sürekli redlineda kullanmazsın di mi?


race alacaksan hız seviyorsundur çıkarımını yapıyorum ve motosiklet teorisi hatmetmeni, orda da belirtildiği üzere tam koruma olmadan motora binmemeni ölmemen açısından şiddetle öneririm. apaçilik yapıp kask takmam bunu takmam falan demeyin. ilk düştüğünüzden sonra zaten seve seve takacaksanız, ama ilk düşüşünüzde ölme ihtimaliniz de var. ben 1 aya yakın motor kullandım düşmedim gerçi ama motordan düşmemiş motorcu yoktur, henüz düşmemiş motorcu vardır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hız seviyorum bu bir gerçek ama sonuclarının neler olabilecegini de biliyorum hatta tırsıyorum :) henüz motor alamadım, hyosung 250 ya da ninjalara baktım fakat cbr 125 ile baslamakta karar kıldım çünkü bu bir heves olabilir, ilk kez motora binecek olmam da var tabi o yuzden ne cok buyuk ne cok tipsiz olsun istedim. motor biraz küçük evet ama hem kendi fiyatı hem yakıt tüketimi hem de sınırları istesende aşamayacagın bir motor oldugu için en mantıklısı gibi geldi. korunma konusunda da abartıya kaçarım heralde baş, gövde bacak ne varsa ilk basta robot gibi cıkarım yani :D race seviyorum hız seviyorum desem de max. alacagım motor 250lik olur heralde çünkü ben gezmekten çok işe gidip gelirken kullanmayı düşünüyorum. tesekkurler yorum icin
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

250lik bir race 170 km hız yapar. gerçi motordan gittiğin her hızda ölebilirsin. bunu göz önünde bulundurmakta fayda var. yani sen tamamen suçsuz olsan mükemmel motor kullanıyor olsan bile, kırmızıda durmuşken arkandan gelen denyonun osuruyor, kavga ediyor, çükünü kaşıyor vs gibi sebeplerden dolayı seni göremeyip üzerinden geçme ihtimali var. ya da mesela, bi kaç ay evvel ortaköyde çalışırken iş dönüşü bir kaza görmüştüm sahil yolunda, araba kendi şeridinden çıkıp motorun şeridine giriyor kafadan bindiriyor haliyle. sonra ambulansla götürüyorlar adamın durumunu bilmiyorum ama çok iyi olduğunu sanmıyorum. karamsar gibi gözüksem de bunlar motorun gerçekleri. yani seni koruyacak bir kask 300€ falan. ve bi kere vurdun mu yere at yenisini al.

hatta
bike crash
bike stupid driver gibi kelimeleri youtubeda arat bir izle. onlara rağmen devam edicem dersen de millet ne kadar öküz olabiliyor onu görmüş olursun ona göre hareket edersin
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Var ama kaza yapma ihtimalin, kaza yapıp ölme sakat kalma ihtimalin çoook yüksek olur. Bilmiyorum hiç 600 cc gibi bir aletin üstüne oturdunzmu veya saatte 20-30 km ile sürdünüz mü. Gerçekden tehlikeli aletler hele 600 racingler gerçekdne tehlikeli yeni başlayan için, hata affetmiyor bu motorlar çünkü.

O yüzden 125 lik motor daha hafif ve çevik olacakdır, kontrolü kolay rahat olur. Ama dersen ben trafiğe çıkmayacağım 2-3 ay trafiğe kapalı alanda çok hızlı gitmeden tam korumalı acemiliğ atacağım olur tabi neden olmasın.

Ben olsam başlangıç için 250 cc ile başlarım çünkü çok kısa bir sürede 125 cc size yetmeyecek ve tatmin etmemeye başlayacak, motorun ağırlığı artıkça konforuda beraberinde getirir.

250 hyosung gtr gayet şık bir motor klasmanına göre racingciler için, ebat olarak bir 600 kadar kaslı bir fark yok yani.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

kingpin said:

ben şeyi merak ediyorum, herkes ilk alırken 125lik al kullanmayı öğren diyor iyi güzel tamam da başlangıçta 600 lük alıp eline güvenen, ota boka basmadığımız sürece efendi gibi kullanma ihtimaliz yok mudur ?


Abi 600lük motoru kontrol etmek cidden kolay değil ama. O seni kontrol eder sonra.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

benimde var o kadar tecrübe o yüzden soruyorum :) hiç racing'e binmedim ama scooter kullandım bolcana. scooter ile ufak çaplı uzun yollar da yapmışlığım var. nasıl olsa tatmin etmicek 125 lik alıp ilerde değiştir sat mat onunla bununla uğraşacağına 600 lük alıp efendi gibi kullanıp kullanmak daha mantıklı geliyor bana.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hyosungları arastırmıstım baya gercekten şekil çok güzel fakat 4.5-5 litre arası yakıyorlar 100 km'de ki bu günün benzin fiyatlarıyla beni zorlar çünkü her gün uzun yollar gidicem işe gidip gelicem falan derken o yuzden 125 lik ama sevimli olan hondayı tercih edicem büyük ihtimal. bir de hyosung'a kanuni damgası geldi adını duyunca soğudum direk ama arastıramadım pek. bildigim kadarıyla parçalar kanuni falan :/ acıkcası cok yakmasa bende 600lük alıp yavas yavas bos yollarda alısırdım ama benim derdim benzin parası günde 90 km yapıcagım için =)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hyosung ve kanuni ilişkisi malesef gerçek, ama motor okuduğum incelemeler, ikiteker gibi sitedeki usta binicilerin yorumlarınıda bakdım, yakında inceleme ama sürem fırsatım olmadı fakat 250 cc de Türkiyede fiyat performans olarak en iyi racing hyosung bence.

Motor iyi ama yedek servisde kanunide ve yine herkes kanuni servisinden hiç memnun değil. Haftasonu motorcusu olacaksınız ve tanıdık bir kanuni servisiniz varsa alınabilir.

Turuncu siyah rengi çok güzel.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi motor almasına alınır ucuz ama hem parçası kanuni hem de çok yakıyor. haftasonu motorcusu kısmına katılıyorum zevk için alcak olsaydım kesin tercihim olurdu baslangıc icin. bugun cadde kenarında biyerde oturuyorduk e-5 üstünde, bir hayabusa gecti ki sanmıyorum ona özenmeyen bir insan cıksın :) valla herkes kazasız belasız 1000 lik 1300lük motorları kullanma zevkini tatmalı
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

http://www.sahibinden.com/esi_benzeri_yok_emsalsiz_full_full_2008_zx6-r-88WQQaXQQ16396366WQQpXQQdisplayitem

Yakın bi arkadaşım satıyo.Üniversite için Kanadaya gitcek o yuzden satıyo zaten yoksa gözü gibi baktı motora.Hayvan gibi masraf yaptı modifiye cart curt yurtdışından parça getirtti bi ton.Bi düşün bence.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...