hellboy Mesaj tarihi: Nisan 26, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 26, 2003 [EVENTS e_dam_bonus] ON=@GetHit if ( 0 ) elseif ( < 70.0 ) VAR.DAM=*2)/100)> elseif ( < 80.0 ) VAR.DAM=*3)/100)> elseif ( < 90.0 ) VAR.DAM=*5)/100)> elseif ( < 100.0 ) VAR.DAM=*10)/100)> else VAR.DAM=*20)/100)> endif if ( 0 ) elseif ( < 70.0) VAR.DAM2=*2)/100)> elseif ( < 80.0) VAR.DAM2=*3)/100)> elseif ( < 90.0) VAR.DAM2=*5)/100)> elseif ( < 100.0) VAR.DAM2=*10)/100)> else VAR.DAM2=*20)/100)> endif if ( 0 ) elseif ( < 70.0) VAR.DAM3=*2)/100)> elseif ( < 80.0) VAR.DAM3=*3)/100)> elseif ( < 90.0) VAR.DAM3=*5)/100)> elseif ( < 100.0) VAR.DAM3=*10)/100)> else VAR.DAM3=*20)/100)> endif VAR.DAM4=(++ ) EVENTS -e_dam_bonus DAMAGE EVENTS +e_dam_bonus return 0 [EOF] bu scripti arşivden cektim ama nereye koyacagim bilmiyorum acemiyim :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
taz Mesaj tarihi: Nisan 26, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 26, 2003 ne bonusu bu[hline]ICQ: 4435695 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
rangers Mesaj tarihi: Nisan 26, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 26, 2003 said: hellboy, 26 April 2003 19:56 tarihinde demiş ki: [EVENTS e_dam_bonus] bu sana ne ifade ediyor????? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Npc Mesaj tarihi: Nisan 26, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 26, 2003 sphereevent ın icine aynen attım ama calismiyor bide dex penalty fln atmistim hicbiri calismiyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ceday Mesaj tarihi: Nisan 26, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 26, 2003 bu triggerla cok lag yapar bonuslar. aslında 0 lagle bütün bonusların yazılması mümkün..ama biraz düşünmeniz lazım :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Skymaster Mesaj tarihi: Nisan 26, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 26, 2003 uzun süreden beri scriptlerden uzak kaldım :) neyse arkadaşlar şimdi.... Ceday arkadasınızın bahsettiği şey, bonus verecek silahlara eklenecek "ON=@DAMAGE" sekmesi olsa gerek.(paradarbe , kalkan kırma vs .)Birde Ceday neden Sphere Script bölümüne alındıgını unutmuş olsa gerek diye düşünüyorum. "Bilgi paylaşıldıkca büyür" mantıgını taşımıyor sanırım. Bu arada Event'i eklemeyi bilmeyen birisine biraz düşün demesi biraz saçma geldi. Konuya girersek ; [itemdef i_kryss_deneme] name Deneme Kryss id i_kryss type t_weapon_fence Speed 1000 ON=@create ATTR=attr_magic MOREY=60.0 HITPOINTS={31 60} ON=@damage// birşeye damage verince (paradarbe kontrol olur) VAR.X=RAND(4) IF (X==1) src.paradarbe return 1 endif [function paradarbe] if () return 1 else src.newitem i_paradarbe src.act.equip return 1 endif [itemdef i_paradarbe] //Buda paradarbe (paralize etmeye yarar) name Paradarbe id i_memory type=t_eq_script ON=@create MORE1=5 ON=@Equip CONT.sayua 0105 0 0 1 * Paradarbe Alir * CONT.events +e_paraskill CONT.tag.paradarbe 1 CONT.SPELLDELAY 5 CONT.UPDATE TIMER=6 ON=@Timer if ( ) if ( ) cont.update more1=-1 CONT.SYSMESSAGE Paradarbe'den Kurtuldunuz. CONT.events -e_paraskill CONT.TAG.PARADARBE 0 CONT.sayua 0105 0 0 1 * Paradarbe'den Kurtulur * CONT.UPDATE Remove endif endif RETURN 1 [FUNCTION SPELLDELAY] IF RETURN 0 ELSEIF RETURN 0 ELSEIF RETURN 0 ELSE SRC.SPELLDELAY2 ENDIF [FUNCTION SPELLDELAY2] IF (==c_man) SRC.BODY=c_man_nomove SRC.TAG.PREACT SRC.NEWITEM i_sdelay_man SRC.ACT.MORE1= SRC.ACT.EQUIP SRC.ACT ELSEIF (==c_woman) SRC.BODY=c_woman_nomove SRC.UPDATE SRC.TAG.PREACT SRC.NEWITEM i_sdelay_woman SRC.ACT.MORE1= SRC.ACT.EQUIP SRC.ACT ELSEIF (==c_man_nomove ) SRC.BODY C_man src.obody c_man SRC.UPDATE ELSEIF (==c_woman_nomove ) SRC.BODY C_woman src.obody c_woman SRC.UPDATE ELSEIF ! (==c_man)|( = c_woman ) SRC.TAG.PREACT SRC.NEWITEM i_poly_freeze SRC.ACT.MORE1= SRC.ACT.EQUIP SRC.ACT ENDIF [FUNCTION SPELLDELAYFAIL] //By skymaster //FREEZE TIME FIZZLE SYSTEM //MAN ICIN IF ==c_man SRC.CONSUME=i_sdelay_man SRC.BODY=C_man ENDIF // WOMAN ICIN IF (==c_woman) src.body=c_woman SRC.CONSUME=i_sdelay_woman ENDIF // POLY ICIN IF ! (==c_man)|(==c_woman ) SRC.FLAGS=020000 //SRC.FLAGS= SRC.CONSUME=i_poly_freeze ENDIF /////////////////////////////// [CHARDEF c_man_nomove] ID=0190 //C_MAN Name=Man ICON=i_pet_MAN CAN=MT_EQUIP|MT_USEHANDS RESOURCES=i_flesh_head, i_flesh_torso, i_flesh_right_arm, i_flesh_left_arm, i_flesh_left_leg, i_flesh_right_leg, i_blood_2 FOODTYPE=15 t_food, t_fruit DESIRES=i_gold,e_notoriety AVERSIONS=t_TRAP,t_eerie_stuff SHELTER=r_house BLOODCOLOR=0 ON=@Create NPC=brain_human if (==c_man_nomove) src.body=c_man src.update endif [CHARDEF c_woman_nomove] ID=0191 //C_WOMAN NAME=Woman CAN=MT_EQUIP|MT_FEMALE|MT_USEHANDS ICON=i_pet_woman RESOURCES=i_flesh_head_2, i_flesh_torso, i_flesh_right_arm, i_flesh_left_arm, i_flesh_left_leg, i_flesh_right_leg, i_blood_2 FOODTYPE=15 t_food,t_fruit SHELTER=r_house AVERSIONS=t_TRAP,t_eerie_stuff DESIRES=i_gold,e_notoriety BLOODCOLOR=0 TSPEECH=spk_human_prime TSPEECH=spk_human_default TEVENTS=e_Human_HearUnk ON=@Create NPC=brain_human if (==c_woman_nomove) src.body=c_woman src.update endif [ITEMDEF i_sdelay_man] NAME=Delay Man ID=i_handr_1 TYPE=T_EQ_SCRIPT WEIGHT=0 LAYER=layer_special ON=@Create ATTR=attr_invis|attr_decay MORE1=2 ON=@Equip TIMER=1 ON=@Timer if ( ) if ( ) more1=-1 TIMER=1 return 1 else cont.body c_man cont.obody c_man //cont.update //cont.fix endif endif remove return 1 [ITEMDEF i_sdelay_woman] NAME=Delay Woman ID=i_handr_1 TYPE=T_EQ_SCRIPT WEIGHT=0 LAYER=layer_special ON=@Create ATTR=attr_invis|attr_decay MORE1=2 ON=@Equip TIMER=1 ON=@Timer if ( ) if ( ) more1=-1 TIMER=1 return 1 else cont.body c_woman cont.obody c_woman //cont.update //cont.fix endif endif remove return 1 [ITEMDEF i_poly_freeze] NAME=Poly Freeze ID=i_handr_1 TYPE=T_EQ_SCRIPT WEIGHT=0 LAYER=layer_special ON=@Create ATTR=attr_invis|attr_decay MORE1=2 ON=@Equip SRC.FLAGS=|020004 TIMER=1 ON=@Timer if ( ) if ( ) more1=-1 TIMER=1 return 1 else CONT.FLAGS=020000 endif endif remove return 1 ------------ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ceday Mesaj tarihi: Nisan 26, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 26, 2003 hayır damage ile alakası yok :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xaelin Mesaj tarihi: Nisan 26, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 26, 2003 said: CEDAY, 27 April 2003 03:00 tarihinde demiş ki: hayır damage ile alakası yok :) Eminmisin? dikkat et istersen[hline]Retired Kain Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ceday Mesaj tarihi: Nisan 26, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 26, 2003 damage triggerıyla alakası yok Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar