Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Events e_bonus


hellboy

Öne çıkan mesajlar

[EVENTS e_dam_bonus]
ON=@GetHit
if ( 0 )
elseif ( < 70.0 )
VAR.DAM=*2)/100)>
elseif ( < 80.0 )
VAR.DAM=*3)/100)>
elseif ( < 90.0 )
VAR.DAM=*5)/100)>
elseif ( < 100.0 )
VAR.DAM=*10)/100)>
else
VAR.DAM=*20)/100)>
endif

if ( 0 )
elseif ( < 70.0)
VAR.DAM2=*2)/100)>
elseif ( < 80.0)
VAR.DAM2=*3)/100)>
elseif ( < 90.0)
VAR.DAM2=*5)/100)>
elseif ( < 100.0)
VAR.DAM2=*10)/100)>
else
VAR.DAM2=*20)/100)>
endif

if ( 0 )
elseif ( < 70.0)
VAR.DAM3=*2)/100)>
elseif ( < 80.0)
VAR.DAM3=*3)/100)>
elseif ( < 90.0)
VAR.DAM3=*5)/100)>
elseif ( < 100.0)
VAR.DAM3=*10)/100)>
else
VAR.DAM3=*20)/100)>
endif

VAR.DAM4=(++ )
EVENTS -e_dam_bonus
DAMAGE
EVENTS +e_dam_bonus
return 0

[EOF]

bu scripti arşivden cektim ama nereye koyacagim bilmiyorum acemiyim :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

uzun süreden beri scriptlerden uzak kaldım :)

neyse arkadaşlar şimdi....

Ceday arkadasınızın bahsettiği şey, bonus verecek silahlara eklenecek "ON=@DAMAGE" sekmesi olsa gerek.(paradarbe , kalkan kırma vs .)Birde Ceday neden Sphere Script bölümüne alındıgını unutmuş olsa gerek diye düşünüyorum. "Bilgi paylaşıldıkca büyür" mantıgını taşımıyor sanırım. Bu arada Event'i eklemeyi bilmeyen birisine biraz düşün demesi biraz saçma geldi.


Konuya girersek ;



[itemdef i_kryss_deneme]
name Deneme Kryss
id i_kryss
type t_weapon_fence
Speed 1000

ON=@create
ATTR=attr_magic
MOREY=60.0
HITPOINTS={31 60}

ON=@damage// birşeye damage verince (paradarbe kontrol olur)
VAR.X=RAND(4)
IF (X==1)
src.paradarbe
return 1
endif

[function paradarbe]
if ()
return 1
else
src.newitem i_paradarbe
src.act.equip
return 1
endif

[itemdef i_paradarbe] //Buda paradarbe (paralize etmeye yarar)
name Paradarbe
id i_memory
type=t_eq_script

ON=@create
MORE1=5

ON=@Equip
CONT.sayua 0105 0 0 1 * Paradarbe Alir *
CONT.events +e_paraskill
CONT.tag.paradarbe 1
CONT.SPELLDELAY 5
CONT.UPDATE
TIMER=6

ON=@Timer
if ( )
if ( )
cont.update
more1=-1
CONT.SYSMESSAGE Paradarbe'den Kurtuldunuz.
CONT.events -e_paraskill
CONT.TAG.PARADARBE 0
CONT.sayua 0105 0 0 1 * Paradarbe'den Kurtulur *
CONT.UPDATE
Remove
endif
endif
RETURN 1




[FUNCTION SPELLDELAY]
IF
RETURN 0
ELSEIF
RETURN 0
ELSEIF
RETURN 0
ELSE
SRC.SPELLDELAY2
ENDIF

[FUNCTION SPELLDELAY2]
IF (==c_man)
SRC.BODY=c_man_nomove
SRC.TAG.PREACT
SRC.NEWITEM i_sdelay_man
SRC.ACT.MORE1=
SRC.ACT.EQUIP
SRC.ACT
ELSEIF (==c_woman)
SRC.BODY=c_woman_nomove
SRC.UPDATE
SRC.TAG.PREACT
SRC.NEWITEM i_sdelay_woman
SRC.ACT.MORE1=
SRC.ACT.EQUIP
SRC.ACT
ELSEIF (==c_man_nomove )
SRC.BODY C_man
src.obody c_man
SRC.UPDATE
ELSEIF (==c_woman_nomove )
SRC.BODY C_woman
src.obody c_woman
SRC.UPDATE
ELSEIF ! (==c_man)|( = c_woman )
SRC.TAG.PREACT
SRC.NEWITEM i_poly_freeze
SRC.ACT.MORE1=
SRC.ACT.EQUIP
SRC.ACT
ENDIF

[FUNCTION SPELLDELAYFAIL] //By skymaster
//FREEZE TIME FIZZLE SYSTEM
//MAN ICIN

IF ==c_man
SRC.CONSUME=i_sdelay_man
SRC.BODY=C_man
ENDIF

// WOMAN ICIN
IF (==c_woman)
src.body=c_woman
SRC.CONSUME=i_sdelay_woman
ENDIF

// POLY ICIN
IF ! (==c_man)|(==c_woman )
SRC.FLAGS=020000
//SRC.FLAGS=
SRC.CONSUME=i_poly_freeze
ENDIF

///////////////////////////////

[CHARDEF c_man_nomove]
ID=0190 //C_MAN
Name=Man
ICON=i_pet_MAN
CAN=MT_EQUIP|MT_USEHANDS
RESOURCES=i_flesh_head, i_flesh_torso, i_flesh_right_arm, i_flesh_left_arm, i_flesh_left_leg, i_flesh_right_leg, i_blood_2
FOODTYPE=15 t_food, t_fruit
DESIRES=i_gold,e_notoriety
AVERSIONS=t_TRAP,t_eerie_stuff
SHELTER=r_house
BLOODCOLOR=0

ON=@Create
NPC=brain_human


if (==c_man_nomove)
src.body=c_man
src.update
endif


[CHARDEF c_woman_nomove]
ID=0191 //C_WOMAN
NAME=Woman
CAN=MT_EQUIP|MT_FEMALE|MT_USEHANDS
ICON=i_pet_woman
RESOURCES=i_flesh_head_2, i_flesh_torso, i_flesh_right_arm, i_flesh_left_arm, i_flesh_left_leg, i_flesh_right_leg, i_blood_2
FOODTYPE=15 t_food,t_fruit
SHELTER=r_house
AVERSIONS=t_TRAP,t_eerie_stuff
DESIRES=i_gold,e_notoriety
BLOODCOLOR=0

TSPEECH=spk_human_prime
TSPEECH=spk_human_default
TEVENTS=e_Human_HearUnk

ON=@Create
NPC=brain_human

if (==c_woman_nomove)
src.body=c_woman
src.update
endif


[ITEMDEF i_sdelay_man]
NAME=Delay Man
ID=i_handr_1
TYPE=T_EQ_SCRIPT
WEIGHT=0
LAYER=layer_special

ON=@Create
ATTR=attr_invis|attr_decay
MORE1=2

ON=@Equip
TIMER=1

ON=@Timer
if ( )
if ( )
more1=-1
TIMER=1
return 1
else
cont.body c_man
cont.obody c_man
//cont.update
//cont.fix
endif
endif
remove
return 1




[ITEMDEF i_sdelay_woman]
NAME=Delay Woman
ID=i_handr_1
TYPE=T_EQ_SCRIPT
WEIGHT=0
LAYER=layer_special

ON=@Create
ATTR=attr_invis|attr_decay
MORE1=2

ON=@Equip
TIMER=1

ON=@Timer
if ( )
if ( )
more1=-1
TIMER=1
return 1
else
cont.body c_woman
cont.obody c_woman
//cont.update
//cont.fix
endif
endif
remove
return 1



[ITEMDEF i_poly_freeze]
NAME=Poly Freeze
ID=i_handr_1
TYPE=T_EQ_SCRIPT
WEIGHT=0
LAYER=layer_special


ON=@Create
ATTR=attr_invis|attr_decay
MORE1=2

ON=@Equip
SRC.FLAGS=|020004
TIMER=1

ON=@Timer
if ( )
if ( )
more1=-1
TIMER=1
return 1
else
CONT.FLAGS=020000
endif
endif
remove
return 1
------------

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...