Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

offff


Stifler

Öne çıkan mesajlar

niye saçmalıyo oluyorum ki gayet doğru bişey söyledim.

öyle insanlar çok çıkıcak karşına alış bence. ben de değiştim artık diyenlerdendim. 100 kere aynı şeyi dedim. "değiştim artık, bu sefer çok farklı." falan. ama bi süre sonra o tip insanlar da doğru yolu buluyo bi şekilde. ama iş işten geçmiş oluyo tabi.

TAKMA KAFANA BABA YA. HAYAT İŞTE.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bak şimdi erkeklerin mutlu etmenin yolu onun olduğunu hissettirmektir. yani bi kız hissettirrse bunu mutlu oluyorum.

Gelelim kıza..

Romantik olmanı ister,romantik olursun cıvık der.

Maço olmanı ister,maço olursun kaba herif der.

İlgi ister,gösterirsin çok boğuyosun der

Göstermezsin,çok ilgisizsin takmıyosun beni der.

Sürpriz bekler,yaparsın yetinmez.

Yapmazsın,sürpriz bekler.

Daha bi çok vardır aklıma bunlar geldi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

napae said:

NEDEN YA?
karşılıklı birbirini memnun etmen gerekmez mi ilişkide?
sadece karakter meselesi değil ki.


karşılıklı memnun etmesi gerekir, hatta bunu şurada açıklamıştık.

farzedelim ki ilişkide iki taraf da bahsi geçen D konumunda dengeye geldiler.
ikisi mutlu mesut ilişkilerine devam ederken hayatları dinamik olduğu için sürekli yeni durumlar, yeni ortamlar, yeni düşünceler içerisine gireceklerdir. bu durumda iki tarafın da birbirinden istekleri olacaktır. mesela hayatlarına facebook girdiğinde facebookla ilgili yok işte girmeyelim falan tarzı istekler ya da işte yeni bir ortama girecekler, buraya gitmeni istemiyorum şeklinde engelleyici istekler, ne bilim ayağımı yıka, sırtımı kesele falan. burada eğer taraflardan biri sürekli karşısındakinin istediklerini yerine getirirse sıkıntı başgösterir.

Peki neden sürekli sevdiğinin isteklerini yerine getirmek sıkıntı yaratır?
Olaya marketing perspektifinden yaklaşalım.

Her insan bir markadır. Burada aytunç da bir marka.
Her markanın değeri ile o markanın tüketiciye sundukları arasında bir denge vardır.



Bu dengeyi şöyle açıklayalım: Starbucks'ın belli bir marka değeri vardır. Günümüzde oldukça da güçlüdür bu değer. Starbucks'ın bir de müşterileri vardır. Bunlar markayı çok değerli buldukları için sürekli olarak bu markayı kullanmak isterler. Tüketiciler sürekli olarak markayı zorlarlar, her şeyi isterler. Eğer Starbucks bu isteklerin hepsini karşılamaya kalkarsa kendi marka değerini kaybeder. Mesela Türkiye'de demleme çayı herkes sevdiği için Starbucks demleme çay satmaz. Şu an satmaya başlasa herkes abanır ama bir süre sonra bu durum Starbucksın marka değerini düşürür. Tüketici talebi bitmez çünkü, çaydan sonra simit ister, simit biter tost ister derken sıradan bir cafeye dönüşür Starbucks. Bu durumda napıyor Starbucks? Herzaman istekler doğrultusunda gitmiyor ve değerini koruyor. Çoğu marka ise müşteri kaybetme korkusu ile bunu yapamıyor ve değerlerini kaybediyorlar.

Örneğimize geri dönersek, erkeklerin çoğu da elindeki kızı kaybetme korkusu ile kızların her türlü talebini karşılamaya çalışıyor. Kız da aynen Starbucks müşterisi gibi istedikçe istiyor, aldıkça alıyor. Bir süre sonra erkek, her şeyi yapan, sıradan bir insana dönüşüyor. Bir ayırt edici özelliği, bir marka değeri kalmıyor yani.

O yüzden diyoruz ki sevgili Aytunç, canın sağolsun, stratejik bir positioning hatası yapmış olabilirsin, yeni kızlara yelken aç, bu dediklerimi de aklının bi köşesinde bulundur.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

napae said:

ben ne istediğimi biliyorum.
oranını tutturamıyolar arkadaşım napalım.

HAH İŞTE

Oranı falan yok bu işin.
siz kızlar.
evet 2. çoğulla hitap ediyorum
SİZ KIZLAR
kafanıza ideal bi erkek profili belirliyosunuz, ona uymadımı afedersin kıçına tekmeyi basıyosunuz.
Ama erkek öyle değil işte. canım, 2 tatlı söze güzel gülüşe aldanıyo. ideal kadınını karşındaki yapıyo.
İnsanı isteklerine göre değiştirmek yerine , kendi isteklerini karşıdaki kadına göre değiştiriyo.
BU KADAR DA FEDAKAR ERKEK MİLLETİ.
.
.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...