MrMarvelous Mesaj tarihi: Mart 8, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 8, 2009 Bir varmış bir yokmuş, evvel zaman içinde Mansory diye bir firma gitmiş isviçre'nin prosche leri modifiye eden meşhur Rinspeed'ini satın almış. Sonra demiş ki "bu rinspeedcilere bir de cayenne modifiye ettirelim. amaa cayenne turbo s i modifiye etsinler". ve ortaya cenevre fuarında bu çıkmış: Cayenne Turbo S'in 540 beygiri bizi kesmez, biz bunun turbosunu büyütelim, 720 beygir yapalım demişler. Torku da 900 n/m ye çıkmış. Bu güç arabada heba olmasın diye fren disklerini büyütmüşler, süspansiyonu alçaltmışlar. Ne diyeyim, ben aşık oldum ya. Ki beni bilen bilir, böyle ağır modifikasyona son derece karşı bir adamımdır. ama bu beni benden aldı ya, savaş uçağı gibi duruyor alet. Bizim polisimiz bunu durdurmaya cüret edemez :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
CoolRider Mesaj tarihi: Mart 8, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 8, 2009 Sekili semali guzel olmusta arac cross platform ozelligini kaybetmis. Madem arazi ile isin yok, yuksek tuketim, ruzgar sesi ve body roll gibi dertler ile nie ugrasasin. Porsche'nin o kesime hitap eden bircok araci var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrMarvelous Mesaj tarihi: Mart 8, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 8, 2009 Trend bu yönde abicim. Yeni zenginlik göstergesi bu araçlar, lüksün mantıklı olması ne zaman görülmüş ki? =) Ayrıca süspansiyonun alçaltılıp sertleştirilmesiyle body roll falan kalmamıştır. Cayenne GTS bile spor araba performanı verirken virajlarda bu da çok farklı olmayacaktır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Mart 9, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 9, 2009 nasil hava kanallari o ondekiler ya :) yolda begendigin bir hatun oldumu dugmeye basip emiyor mu hatun sak yaninda :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mart 9, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 9, 2009 Selam, Çok abartılı birşey olmuş bu be : Bana hitap etmiyor. Japon işi modifiye gibi olmuş. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Mart 9, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 9, 2009 Extra cirkin bisi madem karbon fber yaptin butun vucudu ne diye o irenc turuncu kismi yarattin egzozada kedi kacar simdiden uyariyim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Mart 9, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 9, 2009 turuncu alanlarda aynı renk olsaymış bence güzel olmuş. turuncudan kaybediyor. ancak neden suv u sportif performansa yönelik modifiye edeyim ona benim de aklım basmadı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
JsH Mesaj tarihi: Mart 9, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 9, 2009 Tank gibi olmuş bu ya, aklıma death race filmindeki savaşan arabalar geldi :> sadece jantlarını std bi cayenne turbo s e koysalar daha çok beğenirdim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrMarvelous Mesaj tarihi: Mart 9, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 9, 2009 Tavan da alçaltılıyormuş bu alette, normal cayenne den epey alçak bu süspansiyon + tavan olarak düşünürsek. Ayrıca modifikasyon bedeli 360.000 EURO. 200.000 euroya cayenne turbo s alsam, sonra onu almanyaya yollatıcam orda yapılıyormuş çünkü, 600.000 euroya hallolur bu iş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mathias Mesaj tarihi: Mart 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 13, 2009 Arkadan tipo slx modifiye gibi olmuş :D. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar