DoruK Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 sen niye hala thy dekiler babanmış gibi savunuyorsun ki? yani thy uçağı kaza yapmış ve burada savunma yapmak çok çok saçma. 1 hafta sonra falan yapılır bu tip yorumlar ama, kazanın akabinde insanlar genellikle söver yani bu tip kurumlara. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Theghosthand Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Daha önce bir kişi dahi ölse adam öldürüyordun.Şimdi yüzdelerle oynayıp ;şu kadar ölü başarılı-başarısız diyip ölüm taciriliği yapıyorsun. ayıp sana. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aket-Atum Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Buyse said: ayrıca verdiğin istatistikin kazalarla alakası yok Survival rate of passengers on aircraft involved in fatal accidents carrying 10+ passengers %20 2000 li yıllar için. burdan karar ver başarılı mı değil mi abi senin kafan mı güzel? ben sana ne diyorum senin copy paste yaptığın yerden aldım diyorum. ayrıca senin aklın uçak kazalarında %20 gibi bir oran olabileceğini ve bu durumda dünyada hala havacılık yapılacağını alıyor mu? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Buyse Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 kardeşim. hepinize ayrı ayrı laf anlatmamak için bugün yaşanan olay bu işi bilen tüm insanlar tarafından (olay oldugundan beri izliyorum ntv den tüm yorumları) havacılık açısından başarılı bir acil iniş olarak gösterildi. uçağın pilotları kahramanca görevlerini yapmış ve vefat etmişlerdir. thy nin eksiklerini yanlışlarını konuşursunuz eyvallah. ama bu ölen insanların hatırasına hakaret eder gibi ÜFÜRÜKLERİ SAĞLAM ÇIKMADI yazan insanlara karşı susmam. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Buyse Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Aket-Atum said: Buyse said: ayrıca verdiğin istatistikin kazalarla alakası yok Survival rate of passengers on aircraft involved in fatal accidents carrying 10+ passengers %20 2000 li yıllar için. burdan karar ver başarılı mı değil mi abi senin kafan mı güzel? ben sana ne diyorum senin copy paste yaptığın yerden aldım diyorum. ayrıca senin aklın uçak kazalarında %20 gibi bir oran olabileceğini ve bu durumda dünyada hala havacılık yapılacağını alıyor mu? ben sana uçak kazalarındaki ölüm oranını sordum. sen bana tüm uçuşlardaki ölüm oranın veriyorsun. ayrıca ben de ordan aldım. aramayı http://www.planecrashinfo.com/cause.htm az aşağı indir sayfayı. bi de bu kurtulma oranı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GEd Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Buyse said: kardeşim. hepinize ayrı ayrı laf anlatmamak için bugün yaşanan olay bu işi bilen tüm insanlar tarafından (olay oldugundan beri izliyorum ntv den tüm yorumları) havacılık açısından başarılı bir acil iniş olarak gösterildi. uçağın pilotları kahramanca görevlerini yapmış ve vefat etmişlerdir. thy nin eksiklerini yanlışlarını konuşursunuz eyvallah. ama bu ölen insanların hatırasına hakaret eder gibi ÜFÜRÜKLERİ SAĞLAM ÇIKMADI yazan insanlara karşı susmam. Ölen insanlara yönelik algılaman çok ilginç, ben aynı cümleyi okuduğumda olayda ihmali olan (şayet varsa!) kişilere(şirketlere,firmalara,hükümetlere,kurum sahiplerine,basit bir teknisyene değil yani,onu oraya koyana) gönderme olarak algıladım. Erken bir yorum belki ,hata yoksa tabi,eğer hata varsa az bile! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Yakıt olayı açıklık kazandı. 12 ton yakıtla gitmiş uçak amsterdama yolda 8 ton harcamış ve 4 ton yakıt varmış uçakda. Bu da uçağın 3 farklı havaalanına inmesine yetecek kadarmış. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 valla heralde bu kadar ucarken sadece thy kullanmiyorum lufthansadanda, delta danda, alitaliadanda iyi turk havayollari. ha teknik isini bilmem oturupta, elime ingiliz anahtari alip ucaga dalmadim ben dis gorunusten bahsediyorum. konforu rahati hizmeti iyi. pahali o ayri GEd said: matama said: kusura bakmayinda ben ayda iki defa isim dolasiyla yurtdisina ucuyorum, kimi zaman economy kimi zaman business. thy son 5 yilda cooook ilerledi, bok atilmasin, 5 sene onceki thy ile simdi arasinda cok fark var. ucaklar daha temiz, yiyecekler daha guzel, ozellike business class uzak ucuslarda cok iyi. tek problemi pahali birde hostesler guler yuzlu degil. Bu mantığı anlamıyorum, 5 sene önceki thy ile şimdi ki arasında zaten fark olması gerekir, teknoloji ilerliyor hayat ilerliyor. Kıyaslama konusu şudur : Şu an olması gerektiği kadar iyi mi? Ona bakarsan 100 sene öncekinden epey iyi yerdeyiz ülke olarak demek ki bu hükümet ve geçmiş bütün hükümetler başarılıdır! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 bazi insanlarda gercekten algi ve dusunme problemleri var, okudugunu anlayip olaylarla baglanti kuramiyolar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Spiegel Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 american airways inisinden nasil daha basarili bir inismis onu anlamadim, adam ucagi gole indirdi batirmadan, burda topraga inis var. orada kimse olmedi birkac kisini kolu bacagi kirildi sadece, burada 9 olu bilmem kac yarali var. yani bence new yorktaki hudson inisinden daha basarili bir inis degil. ama sebebi ne onu da kimse bilmiyor.. sakat is ucak isi, mecbur olmasam adimimi atmam, keske karayoluyla her yere gidilebilse Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Horizon Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Spiegel said: american airways inisinden nasil daha basarili bir inismis onu anlamadim, adam ucagi gole indirdi batirmadan, burda topraga inis var. orada kimse olmedi birkac kisini kolu bacagi kirildi sadece, burada 9 olu bilmem kac yarali var. yani bence new yorktaki hudson inisinden daha basarili bir inis degil. ama sebebi ne onu da kimse bilmiyor.. sakat is ucak isi, mecbur olmasam adimimi atmam, keske karayoluyla her yere gidilebilse Fark birinin su birinin toprak olmasıdır belki. Direk havadan çakılma söz konusuda olmayınca suyun toprağa göre daha uygun bir zemin olduğunu düşünebiliriz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DoruK Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Spiegel said: sakat is ucak isi, mecbur olmasam adimimi atmam, keske karayoluyla her yere gidilebilsekara yolu kadar ilkel bir sistem kaldı mı ya? en tehlikelisi kara yolu aslında. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 8 milyonda bir ihtimalmiş uçak yolculuğunda ölme ihtimali. Yani en güvenli ulaşım yolu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Spiegel Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 karayolunda kaza daha cok oluyor ama kurtulma ihtimalin da daha fazla sonucta, ucakla dustun mu gg ayrica tamam su daha kolay olabilir de o adam da efsane indirdi o ucagi yani, bildigin gemiden adam alir gibi aldilar yolculari kurtarma botlarina, yani son zamanlardaki en basarili acil inis odur benim gozumde, otesi yok Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sh3lal3s Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 suyun sürtünme katsayısı toprağa göre daha düşük :/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 suya indirebilmis olmasi zaten orda ki efsane durum, Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sh3lal3s Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 o kadar efsane olan nedir batması mümkün deil zaten çakılmıyorda tatiladaki su kayağı gibin bişey yaptı pilot çok daha havalı olduğu kesin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Spiegel Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 havasindan ziyade suya inmek de kolay birsey degil ucagi batirmadan, adam bildigin ucagi yuzdurdu yani, efsane olan kismi orda zaten, ve kimseye bisi olmadi yani, bir de burda bir efsane vardi arkadaslar arasinda ludacris ucaktan cikti flm diye de yalandi yani =) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 motoru dagilmis ucagi kontrol edip suya indirebilmek. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sh3lal3s Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 yeni kalkış yapmıştı hala havada kalabilcek kadar çalışıyordu motorları göle inme sebebi piste iniş izni almış 2 uçağın olması ve geri dönüp normal piste inmeyi denemenin daha riskli olması Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Spiegel Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 batmasi neden mumkun degil ucaklar suda yuzecek sekilde mi yapiliyor? bir de neden adamin basarisini kucumser bi havan var? bildigin en iyi sekilde indirdi adam ucagi kimseye de bisi olmadi, keske herkes oyle indirebilse Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DoruK Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 arkadaş kesin daha iyi indirirdi uçağı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Spiegel Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 ha bu arada karayolu daha guvenli dememin sebebi karayolunda seyahat ederken genelde araci kendi surmemden kaynaklaniyor, ucakta boyle bi sansin yok cocuk pilot degilseniz linkteki =) , bu yuzden de ayri bir guvensizlik var yani benimle alakali birsey o ben normalde sehir ici taksiye binsem bile killanan biri oldugum icin baskasi surerken, ucaklara guvenmemem cok dogal herhalde Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sh3lal3s Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 toprağa inmek, suya inmekten daha zordur(zor olması tam tanımlamıyor aslında yani parçalanma riski daha fazladır, suya inerken de denge sorunu daha fazladır) uçağın batmaması yoğunluğu, hacmi-şekliyle ilgili bişey adamın başarısını küçümsemek benim haddim değil ki yaptığınız kıyas sonucunun hatalı olduğunu söylüyorum eğer hollandadaki uçak piste sağsalim inebilecek teknik durumdayken toprağa ineyim tarlayı sürelim demedilerse Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Spiegel said: karayolunda kaza daha cok oluyor ama kurtulma ihtimalin da daha fazla sonucta, ucakla dustun mu gg Kaza olarak bakma olaya ölüm oranı olarak bak kıstas bu, karayollarında kaza oranıda daha yüksek ve ölüm oranıda daha yüksek, sonuçda uçak daha güvenli. Kısaca karayollarında kaza çok oluyor ama kurtulmanda çok gibi bir argüman biraz mantıksız oluyor. Çünkü uçağa göre ölüm oranıda kaza oranıda yüksek. Birde karayollarında ne kadar dikkatli olursan ol, biri sana çarptımı yapacak birşeyin yok. Yani olay birazda şans oluyor karayollarında. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar