Aluriel Mesaj tarihi: Şubat 26, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 26, 2009 tabi bu dediğim bm için geçerli. MM ve SV hunterların yanında wolf görme ihtimalimiz çok yüksek. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
brutality Mesaj tarihi: Şubat 26, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 26, 2009 Pve de belki bu degisiklikler fayda getirir ama bana gore hunter Pvp si büyük yara aldı.tnt nerf i,uyutmamızın normalde 30 saniye ama arenada 10 dan 6 saniyeye düsmesi( blizz gercekten insanları aptal yerine koymada büyük usta , güya diolarki evet nerfledik ama bi yandanda bak süper buff verdik ) ; Black arrow un traplarla cd de olması ki büyük sacmalık. ne alaka trapmıki bu aynı cd ye koyyosun mantıgı ne. bide linklemısler ES le black arrow u. ben ona belki talent vermek istemıorum pvp yaparken , Trap kullanmayıp o dot u mu atıım bizim CC lerimizi daha ii bozsun die ? Herkes Pve icin oynamıo bu oynu. Bizim hunter milleti yeterince baskı olusturamıyor forumlarda.Buralarda anca birbirimize yazar dururuz.Bakıyorum hunter forumlarına oraya topic veya cvp yazanların cogu baska classlar ve bir kac bg de hunterlara ölmüs insanlar. onlarda hunterin nerflenmesi gerektigini , op oldugunu vs yazıolar. oyunda en cok sayıya sahip olan classlardan biri olarak her getirilen seye eyvallah dememize gercekten sasıyorum.Blizz diger classların aglamalarına gore hunteri düzenliyor , hunterin kendi ihtiyaclarına gore degil. Yani arkadaslar bu gelen yeniliklerin cogu bi ise yaramaz.( en azından pvp icin.) Blizz in mantıgını artık anladık. Bi seyler getiriyor gostermelik ve bu bahaneyle diger onemli seyleri arada nerfliyor.Gostermelik bi parmak bal calıo ama caktırmadan nerfleri geciriyor. Valla oyundan sogutuyolar.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Şubat 27, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2009 ben sogudum valla ama en az 3 hafta ptr acik olucak birsuru degisiklik yapicaklar sonuclara bakicam eger hunterlari biraz daha enteresan ve degisik yapicak dise dokunur birsey gelmesse 3.1 ciktigi anda "sorry guys it isnt you its me" yi cekip birakicam hunteri full time paladinimle oyniycam Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mortis Mesaj tarihi: Şubat 27, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2009 Viktor said: birakicam hunteri full time paladinimle oyniycam oley ^_^_^^_^ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
brutality Mesaj tarihi: Şubat 27, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2009 Son gelismeler: • Explosive Shot: Base damage lowered by 10%. Attack power scaling reduced by 12.5%. - Lock and Load re-designed: You now have a 33/66/100% chance when you trap a target with Freezing Trap, Freezing Arrow or Frost Trap and a 2/4/6% chance when you deal periodic damage with your Immolation Trap or Black Arrow to cause your next 2 Arcane Shot or Explosive Shot spells to trigger no cooldown, cost no mana and consume no ammo. This now has a new spell effect and sound. Ayrıca Steady shottan %15 haste düsürüldügüde soyleniyor. Ne alakaysa .. Viper sting te artık %8 mana deil %4 mana emecek ama sanırsam cektigin mananın %300 unu kendine mı alacak ne .. LnL tam bir komedi. oyna getirdikleri andan itibaren surekli degistiriolar.agızlarına yüzlerine bulastırdılar ve bence bole bi talent koymaktanda acaip pisman oldular.PTR de denıorum ve black arrow la LnL proc sansı 30 sec cd li haline gore cooook cok az. bazen 3 Black arrow attıgımda belki 1 tane proc oluor . Yani %10 da iken proc sansı. simdi ise %6 ya cektiler .. Abi bunlar napıo ya her gün her gün valla baydım acıorum siteyi yeni bi nerf .. neymıs bu hunterlar arkadas silin komplede kurtulalım.. Neyse yeni nerf haberleriyle daha sonra birlikte olma dilegiyle :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Şubat 27, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2009 kaynak varmı bu son değişiklikler için ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
brutality Mesaj tarihi: Şubat 27, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2009 tabi unutmusum . güncel notlar burda http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=8136495630&sid=1 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sawer Mesaj tarihi: Şubat 27, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2009 OHA! nerflere bak...Hayret bişi ya...En çok LnL'a ayar oldum.Serpent stingde proclaması gayet iyiydi.İmpoved wyvern stingle birleşen bir talent gibi oluyordu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Quo-Vadis? Mesaj tarihi: Şubat 27, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2009 Off off bezdirdiler hunterden resmen , su LnL ile explosive shotun basına gelmeyen kalmadı WOTLK acıklanalı beri. ne imba class mışık biz be , nerfleye nerfleye bitiremedi adamlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Şubat 27, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2009 aynı yerde şunlarıda söylüyor. said: • Cunning, Ferocity and Tenacity pets now all have +5% damage, +5% armor and +5% health bonuses. This should make more pet families feel viable, while additional talents have been added to distinguish a pet’s abilities based on its specializations. said: • Ammunition: All types of gun and bow ammunition now stack to 1000. All quivers and ammo pouches no longer provide haste. 15% ranged haste is now built in to Hunter Autoshot. ilkini bilmiyorum ama ikincisi bu sabah yoktu ptrda. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
brutality Mesaj tarihi: Şubat 27, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2009 @Aluriel Abi blizz in taktigini hala anlamadınız mı .. bi kac buffımsı seyleri gostermelik cıkarır ama arada nerfliceni nerflerler. sonrada nerflıoruz ama bi yandanda bufflıoruz derler. o buffladıkları seylerde genelde ise yaramaz seyler. Bak simdi tekrardan BM yi bufflıolar . Ammo olayı güzel gibi canta bosaltıo ama sonucta dpsimizde bi fark olmucak .. E alısmıstık senelerce bi canta eksik oynamaya .. Gene oynardık yani .. daha 2 ay once ne diolardı bunlar ? herkes BM oldu yıgılma istemıoz demediler mı ? Nerflediler Bm yi herkes survival oldu. Baktılar survival oldu millet simdi tekrar BM yi buffluolar. Vallahi rezalet. Asla ayarı tutturamıcaklar. İnsanlar aptal mı ? Herkes hangi spc güclüyse dogal olarak onu oynamak ister. Benim asıl komigime ve sinirime giden offical forumlarda huntercanların gelen nerflere " onemli deil bu nerfler mesela Wyvern Sting arenada 6 saniye oldu ama normalde 30 saniyeye cıktı süper " demeleri.Ve herseyi kabullenmeleri.Tanrının sag kolu palaları nerflıelim filan demıslerdi bi ara ortalık ayaga kalkmıstı :) nerflenseler bile en azamide kalıor :) Bakalım daha neler olacak beklıelim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Şubat 27, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2009 said: 15% ranged haste is now built in to Hunter Autoshot. Eğer burda anlatılmak istenilen bu değişikliğin sadece auto shotı etkileyeceği ise MM ve SV öldü demektir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Quo-Vadis? Mesaj tarihi: Şubat 27, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2009 o % 15 haste sadece autoshot ise (onu da yeni gordum),eger bu oyle ise cok saglam nerf yedi hunterler bu patchte , Petlerdeki wild Hunt talenti de cok mu imba nedir ? gercek olmayacak kadar fazla damage ve health up veriyor.Ona da yakında bir nerf değişikliği bekliyorum acıkcası. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DiadanLocke Mesaj tarihi: Şubat 27, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2009 ammo olayini kaldiricaklar sanmistim ama bu yaptiklari da fena olmamis. 200 stack oluyodu simdi 1000 olacak. yani 16 slotlu cantada 3200 mermi tasirken simdi 16000 tasiycaz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
brutality Mesaj tarihi: Şubat 27, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2009 DiadanLocke said: ammo olayini kaldiricaklar sanmistim ama bu yaptiklari da fena olmamis. 200 stack oluyodu simdi 1000 olacak. yani 16 slotlu cantada 3200 mermi tasirken simdi 16000 tasiycaz. iyi ama sorun suki o quiver den aldıgın %15 lik hasteyi bu bahaneyle nerflediler ve sadece auto atacklara %15 lik hasteyi veriolar.Yani steady shot büyük bir nerf daha yedi.İste sorunda bu demek istedigim sey blizz in yaptıgı bazı yeniliklere oh filan derken , aslında onlar caktırmadan her fırsatı degerlendirip nerflıolar hunteri.İnsanları aptal yerine koyyolar.O seyin sana cantadan kar ettirmekten baska hic bi faydası olmaz.Dps ine filan bi faydası var mı yok ustune nerf.Bunca zaman 1 canta eksik oynamısız ne farkederdi bundan sonrada .. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Şubat 27, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2009 Ptr da BM deniyorum şu an. Ekstra hiçbir buff/debuff olmadan 12 dakika boyunca 3k üzerinde dps yapabildim. Beastial Wrath glyph bulamadığım için hawk glyph var hala. Diğer glyphler de steadyshot ve serpent sting. Gemler ve enchantlar survival spec için ayarlanmış durumda, hepsi agility. Frostbite ammo kullandım. Rotasyon ve öncelik olarak arcane shot (3/3 improved), serpent sting (%100 up, glyphed), steady shot (glyphed) kullandım. Aspect of vipera geçmek için imp hawk proc bekledim ve her viperdan önce serpent stingi yeniledim. Beastial Wrath süresince aspect of beast açıktı ve bw biter bitmez aspect of dragonhawka geçtim. Kesinlikle killshot kullanmadım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
guden Mesaj tarihi: Şubat 27, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2009 killshot kullanmamış olma sebebinraid buff lar ve mana gain olmaması mı? eğer o nedenyleyse ve buffsız 3k yaptıysan eski halinden daha iyidir demek bm. Pet ne kullandığını ve hangi talentlara verdiğini öğrenebilirmiyim? Bende bu akşam denemeyi planlıyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Şubat 27, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2009 Kill Shot sadece %20 altındayken kullanılabiliyor. Normal bi bossta maximum 1-2 çok nadir 3 killshot atabiliyorum. 12 dakika süren testte kill shot kullanırsam 15 sn cd olduğunu düşünürsek en az bi 40-45 tane sığar o süreye. Olması gerekenden fazla dps görünür bu sebeplede. Yoksa mana gain ve raid bufflar ile alakası yok. Talent Improved arcane shot denemekti asıl planım. Max dps için falan bi build değil bu kesinlikle yanlış anlaşılmasın. Pet olarak raptor kullandım. Devilsaur yada spirit beast kullanmadım. Çünkü devilasurum yok şu an ptrda ve spirit beastim lvl77. Ayrıca eski deneyimlerimden devilsaur hitboxı küçültülmezse çok birişe yarayacağını sanmıyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
guden Mesaj tarihi: Şubat 27, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2009 kill shot için gelen yeni glyph i denemek istiyorum aslında cd9 sn olması ne kadar etkiler bilmiyorum aslında bir ara serpent la değiştirip denemek lazım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Şubat 28, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 28, 2009 Viktor said: immolation trap in rotasyona sokulmasi demek explosive shot a incoming nerf demek direk yeni 41p cok meh olmus rotasyon yapamiycan cunki 30sn CD var efekt cok yaratici degil anca pvp de burst oncesi uzaktan atilicak bisey gibi duruyor ona bile cogu kisi CD harcamaz bu bile explosive shot in nerfleniceginin mujdecisi yanliz aha yaziyorum buraya * Explosive Shot: Base damage lowered by 10%. Attack power scaling reduced by 12.5%. AHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA serefsizler nerf sebebini gerektiren trap launcher i filan vermedikleri ve LnL yi hardcore nerfledikleri yetmemis gibi simdide exp i neflediler YETER OYNAMIYORUM BU NE BE COCUK OYUNCAGIMI HER HAFTA YENI SPEC KASIYORUZ yeni spreadsheet yeni theorycraft 4 sene sonra hunter classi benim icin bitmistir soz verilen degisikliklerin cogu yapilmadi nerflenmesi gereken birsuru spece dokunulmazken surv MM seviyesine cekilmeye calisildi ki su anki live buildde AOE olmiyan bir encoutnerda MM bir hunterin surv u gecmesi imkansiz ve surv ne yazikki cogu hybrid tarafindan ezilebiliyor tesekkurler blizzard Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masquerade Mesaj tarihi: Şubat 28, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 28, 2009 Can I get your stuff? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Şubat 28, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 28, 2009 Aluriel said: said: 15% ranged haste is now built in to Hunter Autoshot. Eğer burda anlatılmak istenilen bu değişikliğin sadece auto shotı etkileyeceği ise MM ve SV öldü demektir. eskiye oranla değişen hiçbirşey olmayacakmış. steadyshot hala yararlanıyor bu %15 hasteten. kaynak Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Şubat 28, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 28, 2009 ammo ve quiver olayı kalkacağı icin o 15% i bi yere monte etmeleri gerekiodu, en mantıklısını yapmışlar "hunter" lere özel bi shot'ın icine monte edilmesi ile.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Boci Mesaj tarihi: Şubat 28, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 28, 2009 scorch said: ammo ve quiver olayı kalkacağı icin o 15% i bi yere monte etmeleri gerekiodu, en mantıklısını yapmışlar "hunter" lere özel bi shot'ın icine monte edilmesi ile.. E hani ammo ve quiver kalktı mı? Sadece stack zımbırtısını arttırıyorlar. 1 Çanta eksik oynamaya devam. Ya sadece eksik çanta ile oynamak bile bence diğer classlara nazaran ekstradan dps hediyeyi hakediyor... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FreEmoon Mesaj tarihi: Mart 1, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 1, 2009 Ammo çantası olayı kalktı. Çantalar haste buff vermediğine göre ounun yerşne normal çanta koyacak tüm hunterlar. Ammolarda 1000 lik olduğuna göre çantanda 5 tane binlik taşırsın en fazla 5 yer kaybedersin. Zaten her classın bir sürü reagent taşıdığını düşünürsek, bu yöntem gayet mantıklı oluyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar